Diskuze a otázky - Úředníci a jejich lenost

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 12. 2010, 12:40:26 |

Moje poslední zkušenost je konkrétně s matrikářkama. Odmítají až do půlky května oddávat na zámku s odůvodněním, že je tam moc zima a že by mohly nastydnout. Dokonce si nepřímo řekly o úplatek, jestli jim zaplatím 6000 za ušlej zisk, až budou na nemocenský. Jak může něčím takovým argumentovat? Kdybych já odmítala pracovat vždycky, když mi hrozí nastydnutí, tak půl roku nedělám, když dělám částečně venku bez ohledu na počasí. Kdyby učitel odmítal jít do třídy v době chřipkové epidemie, že na něj děti něco prsknou...atd. A tyhlety líný vši já platím ze svých daní???

reagovat

V diskuzi je 210 příspěvků a shlédlo ji 2209 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 21:09:46 | více příspěvků | napsat uživateli

M-Cristiane
nechytej se každýho slova..jen jsem použila tvůj argument!637!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 21:08:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
ok, nechtel jsem byt tak radikalni. !102! ale souhlasim.

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 21:08:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, to nepopírám. Jsou agendy, který jsou k hovnu. jenže to by se musely změnit zákony.

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 21:07:26

> Kinman_Doriana
kdyby se 70% agendy zrušilo, tak nejen že se nestane vůbec nic, naopak, vše by fungovalo 10x lépe...

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 21:07:22 | více příspěvků | napsat uživateli

To si děláš srandu!Ty si fakt myslíš, že ostatní dny nepracujem?!2!Vtipné. A kdy asi myslíš, že zpracováváme ty žádosti a podobný věci?!2!
A jsme u toho!Podnikatelé se chtěj uživit, aby mohli splácet úvěr a to chtěj ale úředníci taky!A když ti jen tak seberou prachy, se kterýme počítáš, tak na ten úvěr nebudeš mít!Nehledě na to, že podnikatel čím víc se bude snažit, tím víc bude mít peněz. Já se můžu stavět na hlavu a nedostanu ani o korunu víc.
A nechci ti do toho kecat, ale já taky musim dělat, co klienti chtěj.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 21:06:38 | více příspěvků | napsat uživateli

podle me, kdyby se 15 procent uredniku vyhazela, jejich agenda zrusila, tak se nestane vubec nic. !20!

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 21:03:48

> Kaculka_x
A z čeho budete asi tak živí, vy, státní zaměstnanci, když nebude nikdo podnikat ???

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 21:02:37 | více příspěvků | napsat uživateli

myslela jsem to tak, že podnikatel to může pověsit na hřebík a jít dělat do továrny, když na to přijde.Ale úřad jen tak zavřít nemůžou. Takže jestli se někomu nelíbí podnikat, ať to proste nedělá. :o)

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:59:37

> Kaculka_x

Jo, podnikatel podnikat nemusí, ale musí, kurňa, splácet ten úvěr - jinak mu seberou všechno co má, třeba i barák (když se proti tomu nezajistil). To se vám na úřadě stát nemůže, maximálně vás propustí. Tebe (ani tvé kolegy) vůbec nemusí trápit, že "úřady musí jet pořád" - to si zajistí vláda, že.

Ale hlavně - podnikatelé musejí dělat to, co jejich zákazníci chtějí. To vy nemusíte - my, obyčejní lidé, nemáme žádnou moc na tom cokoliv změnit, nemůžeme si vybrat "jiný" úřad...tak se nesmíš divit tomu postoji...

Jen třeba ty "úřední hodiny" - podnělí a středa, jindy se prostě nepracuje...jak by se ti líbilo, kdyby třeba vlaky jezdily jen v pondělí a ve středu? A obchody, kdyby měly otevřeno jen dva dny v týdnu? Hasiči by hasili jen v pátek a v sobotu??? !2!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:59:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaculka_x
podnikatel podnikat nemusi?? To myslis vazne? Pokud se chce ten clovek uzivit tak podnikat pmusi dal. A v dobe krize museli makat jeste vic aby nasli zakazky. Uradu je to fuk. !5!

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:54:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Podnikatel podnikat nemusí. Úřad musí jet pořád.
A s tim růstem platu, jsem tam přes 4 roky a nic...tak to je asi někde chyba. A teda zajímalo by mě, kterej řadovej úředník bere víc než někdo v soukromym sektoru na podobný pozici. Nikoho takovýho neznám. A i kdyby, no a co?

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:50:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to vyznít nemělo, jen jsem reagovala na to, žes mi napsal, že můžu jít dělat něco jinýho, když se mi to nelíbí. Ale tohle se nelíbí nikomu, takže když by se na to vykašlal dle tvé rady každý, tak ...
A ty si taky úředník, že víš, jak to chodí, co? :D tak je fakt, že dělám osmihodinovky, ale to jako většina lidí, nevim, proč by úředníci měli dělat víc. Je pravda, že je nehoráznost, že máme pauzy na oběd, jak si občas vyslechnu, když někdo přijde chytře ve dvanact. Ale dovču kdy chci rozhodně nemám, protože tam nejsem sama, zodpovědnost mám poměrně velikou, jelikož dělám s osobními daty. Jestli bereš za dva roky 350 Kč čistýho jako nárust mzdy, tak gratuluju, že vystačíš s málem. A to že je to jistý místo neni vůbec pravda, protože u nás se třeba propouští pořád.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:42:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaculka_x
no hele, tyhle priklady me taky moc nedojimaji, protoze urednikum v globalu posledni leta pravidelne rostli platy, zatimco tem kdo pracoval v soukromem sektoru to mel daleko tezsi. Inflace prakticky nebyla, tudiz zas takovej duvod pro pridavani nebyl. Dnes jde jen o snizeni na uroven pred krizi. Ze se ve statnim sektoru bere vic nez v soukromem je trosku anomalie. !24!

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:42:14

> Kaculka_x
Jo, je to rána pod pás - ale dá se to přežít...

Ale co má dělat podnikatel, co si nakoupil vybavení za třeba 10 mega, a musí každý měsíc zaplatit třeba 150 000,- a k tomu zamozřejmě platit provozní náklady, lidi a sebe, co má říkat on, když přijde takový rok krize, jako loni a on je celý rok bez práce ???

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:39:41

> Kaculka_x
Ale nevykašlou - protože někomu těch 12-15 litrů stačí - má za to krásnou osmihodinovou pracovní dobu, dovču, kdy si ji vymyslí, a až do dnešních dnů také jistotu trvalého nárustu mzdy a vlastně nulovou možnost, že by o to zaměstnání přišel...úřady nekrachují, že, navíc téměř žádná buzerace ze strany nadřízených, minimální odpovědnost,

A netvrď mi tady, že ty tam pracuješ kvůli tomu, že máš závazky k fungování tohoto státu...

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:36:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, to je hodně nespravedlivý. Chápu, že v některých oborech platí praxe=zkušenosti, ale u nás to tak neni. Ale přes to, když jsou manželé, chlap třeba policajt a žena úžednice a každýmu jim vezmou čtyři tisíce, tak jim měsíčně bude chybět osm tisíc, se kterýma počítaj, protože mají třeba hypotéku. Je to rána pod pás.

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:33:18

Mě kačulka přijde jako schopná a rozhodně bych u ní místo reformní sedmičky začínala až vod osmi..!12!

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:33:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Já taky neříkám, že je seberou mě. Jsem v tabulkách tak nízko, protože jsem mladá, že mi to naštěstí dělá třeba jen litr. Ale státní zaměstnanci nejsou jen úředníci, ale i hasiči, policajti, doktoři...
A na tenhle argument jsem fakt čekala. Jasně, každej může jít dělat něco jinýho. Ale někdo to stejně dělat musí! Když se na to vykašlou všichni, můžem to tu zabalit.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:30:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaculka_x
no ja mluvil zrovna o tom, jak chteli zrusit odmenovani jen na zaklade odsezenych let na urade.. !5!

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:28:00

> Kaculka_x
a co ti brání si najít lepší práci s vyšším platem ???

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:27:35

> Kaculka_x
pět tisíc z dvanácti ti sebrat nemůžou, to bys měla míň než minimální mzdu...!5!

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:26:19 | více příspěvků | napsat uživateli

ty bys to vzal s klidem, kdyby ti chtěli z platu vzít třeba pět tisíc? Tak jo, já beru dvanáct a ještě mi chtěj sebrat! A všechno se má zdražovat!Ale to je jedno, protože úředníci přece nejsou ani lidi...

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:21:34

> Kinman_Doriana
to máš pravdu - když si někdo libuje v tom, že může buzerovat truhé, tak to nemá se zákony nic společného.

Ale velký problém je právě v tom, že zákony ponechávají spoustu věcí právě na libovůli (posouzení) těch úředníků.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:20:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
a tihle lide pak jdou do ulic, kdyz se ma zmenit system jejich odmenovani, ktery by je aspon nejak priblizil k tomu, jak jsou odmenovani lide v soukrome sfere..!20!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:18:24 | více příspěvků | napsat uživateli

vsechno neni jen vinou legislativy...

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:17:41

Ale když to vezmu třeba z pohledu podnikatelů - tak to, jakým způsobem jednají vůči firmám úřady a úředníci z finančáku, sociální správy a třeba ČOI, tak to je úplný vrchol...když se člověk na cokoliv zeptá, tak ho pošlou do háje, že nejsou žádná poradní kancelář - a jediné, co umí, je vyhrožovat nějakýma milionovýma pokutama.....

Vyjde nový zákon - a oni mají 10 let na to, aby ho pochopili (po dobu 10 let mohou firmy buzerovat za to, že to udělaly špatně) - zatímco firmy, ty to musí řešit hned v tom roce, co zákon vstoupil v platnost.

Když firma zpozdí platbu úřadu o pár dní, tak je hned oheň na střeše, ale když úřad zaplatí o 4 měsíce později, tak je vše v pořádku...

Těžko může někdo mít, v takovémto prostředí, pozitivní vztah k úřadům !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:13:16

Na druhou stranu, musím říct, že jsou úředníci a Úředníci. Zejména v těch věcech kolem staveb je to docela poznat - je tam kupa variant, jak ty věci řešit - a když úředník chce, dokáže to za člověka v podstatě všechno vyřešit. Jenže on většinou nechce, to je ten problém !20!

uživatel eliminován | 19. 12. 2010, 20:09:31

Nebo je problém v podprůměrnejch filískovejch vyjednávacích schopnostech..Třeba kdyby bábu pochválila, jak je nesmírně úžasná,vochotná a nenahraditelná a vrazila jí bombošku za kilo,tak by učinila přání skutkem, a pokud po ní chce něco, co by snad mohlo být kapku nad rámec jejích pracovních povinností,tak by to po promáznutí třecích ploch mohlo fakčit..!2!

Kaculka_x

Kaculka_x | 19. 12. 2010, 20:09:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Nepřijde mi, že by byla tak strašná přezaměstnanost. Hodně práce, hodně úředníků. A to, že některý dělaj práci, která je zbytečná...nechci se opakovat se změnou legislativy. Když je předpis, musí se plnit. Věc názoru.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 19. 12. 2010, 20:02:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaculka_x
není úplně pravda, že za všechno můžou zákony. Základní uřednický zákon je co nejvíce zvětšovat svůj rozpočet. Že se k tomu hledají různé kličky jak zvyšovat počet zaměstnanců a tím pádem i balík peněz o kterém je pak rozhodováno je jasné.
Je jasné, že nějaké uředníky vždy budeme potřebovat, ale stejně tak je očividné, že na úřadech je přezaměstanost, jeden úředník vytváří agentu pěti dalším a podobně. A to ze zákonama už moc nesouvisí.

Ale jinak tady v debatě šlo hlavně o ochotu paní na magistrátu, která si řekla o 6litrů za to, že umožní slečně svatbu na zámku v termínu jaký si zvolila. !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

roknastydnutíušlejodůvodněnízámekučitelpočasízimaziskveneklenostúředníkpůlúplatekpůlkazkušenostkvětenmatrikářkamaohled

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑