Diskuze a otázky - UFO!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:09:37 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si myslíte o UFO? Existují? Jsme ve vesmíru jediná živá planeta? Co si myslíte?

reagovat

Existujou UFONI ?

V anketě hlasovalo celkem 39 uživatelů

V diskuzi je 134 příspěvků a shlédlo ji 870 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 12. 2008, 22:49:36

Samozřejmě že existujou..dokonce jsou nám blíž než si kdokoliv myslí

neo93ufo

neo93ufo | 26. 10. 2008, 15:54:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Kde jste ufologové?

neo93ufo

neo93ufo | 22. 10. 2008, 20:24:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Teda vaše znalosti mě docela ohromují, doufám, že se to ve škole taky budem učit.

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 15:58:09

SlaviaTor:
nezabudaj na zakladnu relativisticku definiciu:
rychlost svetla je konstantna vo vsetkych suradnicovych sustavach (alebo tak nejako). ak teda ten foton na "hranici vesmiru" leti, leti rychlostou svetla a hotovo. ak ho nieco "brzdi", zmeni sa kopa hodnot ale ten foton stale leti rychlostou svetla.

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 21. 10. 2008, 15:57:17 | více příspěvků | napsat uživateli

neo93ufo to neni ulovek !617!. venuju se grafice tak neco malo vim a poznam!5!

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:53:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> SlaviaTor
husty definice

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:52:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Musim končit, koukněte na moje video http://www.youtube.com/watch?v=mdZf1vL4q1A

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:52:05 | více příspěvků | napsat uživateli

neo93ufo
tohle jsou definice, co v životě potřebovat nebudeš... Pro zajímavost jedna sekunda, když už jsem tu knížku vyrachal... "Jedna sekunda je doba trvání 9.192.631.770 period záření, které odpovídá přechodu mezi dvěma hladinami velmi jemné struktury základního stavu atomu Cesia 100." !20!

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:50:31 | více příspěvků | napsat uživateli

modry_zralok nezapomínej na "tmavou hmotu", která rozpíná brzdí svojí gravitací... Nezapomínej na gravitační síly jednotlivejch galaxií, které to taky trochu brzdí... Když budeš mít ve vesmíru těleso, které bude obíhat kolem Země svojí konstatntí rychlostí, tak co se stane? Najednou se zřítí do atmosféry a shoří. Ač mělo konstatní rchlost...

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> SlaviaTor
asi se budu muset holt víc učit ve škole no...

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:49:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jimbo.cz
ja nastesti kameru mam a celkem dobrej ulovek ne?

Dorianek

Dorianek | 21. 10. 2008, 15:49:16 | více příspěvků | napsat uživateli

ja na ne verim !1190!!1190!!1190!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 21. 10. 2008, 15:49:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Oltyllie jo to miluju kdyz nekdo rika "pro me za me nebo me je to uplne jedno, delej si co chces atd " !1358!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 21. 10. 2008, 15:48:33 | více příspěvků | napsat uživateli

neo93ufo to bych nejspis taky zvladl udelat !2!, ale nemam kameru.

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:48:33 | více příspěvků | napsat uživateli

neo93ufo
hehe, tak jsem se koukl do odborné knížky... Třeba ten jeden metr...
"Jeden metr je délka, rovnající se 1.650.763,73 vlnových délek záření šířícího se ve vakuu, které odpovídá přechodu mezi hladinami 2p10 a 5d6 atomu kryptonu 86". Tak teď si vem, jak může být definována rychlost světla :-D

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:48:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gabik2
tak to máš asi jiný definice :-))

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 15:47:22

SlaviaTor:
pokial ja viem, rychlost svetla je stale povazovana za konstantu.
ak hovoris o spomalovani (rozpinania), hovoros o rychlosti. a tu vies porovnavat iba s inou rychlostou. a jedina rychlost s ktorou mozes porovnavat je rychlost svetla.
vidis vsetko aj keby sa vesmir rozpinal rychlostou svetla, lebo relativita.
kludne mozes vidiet nieco co od teba leti rychlostou svetla (akurat to bude "trocha" zdeformovane).
ta rychlost rozpinania nie je nahodou v mieste kde je zem? lebo vesmir sa pochopitelne nemoze rozpinat rovnakou rychlostou v strede, na jeho okraji a niekde medzi

Oltyllie

Oltyllie | 21. 10. 2008, 15:45:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jimbo.cz
pro mě za mně...

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

modry_zralok
nevím, fakt ne... je to dýl, snad osm devět let co to proběhlo tiskem...

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:45:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> SlaviaTor
tak ja nevim, tedka jsem teprve na střední vid..

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 15:44:30

neo93ufo: ... pro me ne :-P

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:44:28 | více příspěvků | napsat uživateli

neo93ufo
ne... rychlost světla je definovaná trochu jinak... :) Docela dost složitě, že si nepamatuju jak. A kupříkladu jeden metr je taky definovanej docela složtě, jako úsečka, kterou urazí světlo ve vakuu za 1/299........ sekundy.. :)

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:43:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jimbo.cz
nebo ho natoč na video jako ja http://www.youtube.com/watch?v=mdZf1vL4q1A

Oltyllie

Oltyllie | 21. 10. 2008, 15:43:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> neo93ufo
myslim, že joooo... nebo na to snad nevypadám??
ale to se uvidí, až potkám ufo, jestli jsembyla hodná.. přeba mě taky upálí lejsrem!925!

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:43:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo.cz hehe, ted jsem to čet ještě jednou... Jsme se blbě pochopili, oba pravděpodobně myslíme to samé, jen to říkáme hodně jinejma slovama:-) Souhlasím, UFO nerovná se mimozeštani. UFO rovná se něco, co vidím na obloze a nevím co to je... Takhle to taky myslíš?:)

neo93ufo

neo93ufo | 21. 10. 2008, 15:42:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gabik2
tak ufo je všechno co nevíš co to je a lítá to,... takže ufo JE!!!

Falout1

Falout1 | 21. 10. 2008, 15:42:00 | více příspěvků | napsat uživateli

no jestli je vesmir podle teorie nekonecny tk musi existovat jine zive planety...+ nekonecno nasich kopii !5!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 21. 10. 2008, 15:41:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Oltyllie postavim litajici talir z pisku !617! nebo ho aspon nakreslim a dam ho na libko jako vsechno co sem nakreslil !1358!

SlaviaTor

SlaviaTor | 21. 10. 2008, 15:41:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Jimbo.cz - s definicí máš pravdu, vysvětlení ti pokulhává..:-) Jako UFO můžeš označit cokoliv na obloze, co si nedovedeš vysvětlit. Když budeš tupej, tak jako UFO můžeš označit i ten blesk. Pak ti kamarád řekne, že to je blesk a už to UFO nebude... Jako UFO můžeš označit i něco, co letí a nemůžeš to identifikovat. A pak ti kamarád půjčí dalekohled a zjistíš, že je to letadlo... Takže to UFO už (!) nebude. Můžeš taky na večerní obloze vidět nějaký divný tvary... A označíš to jako UFO. Ale meteroologové řeknou, že to byl ten a ten meteorologickej jev, takže pro ně to UFO nebude a až si to přečteš v novinách ty, tak pro tebe už taky ne... Takhle by se dalo hodně jednoduše vysvětlit..:) A jak říkám, když něco uvidíš na nebi a nepoznáš to, bude to UFO. Jakmile ti to ale přestane na zahradě a bude to létající talíř, UFO už to najednou nebude, bude to "jen" létající talíř.

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 15:41:27

AT SI TU O MĚ MYSLÍ NĚKDO ŽE JSEM TEDA TEN PITOMEC...:-D ale UFO neni :P

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ufovesmírplanetaživá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑