Diskuze a otázky - týrání zvířat

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:14:50 |

Každou chvíli nějaká kurva ubližuje zvířatům.Byli by jste pro radikální zvýšení trestů za týrání zvířat?

reagovat

Co by jste dělal když by jste viděli jak někdo týrá psa?

V anketě hlasovalo celkem 12 uživatelů

V diskuzi je 53 příspěvků a shlédlo ji 963 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:36:45

> preci_ja
To jedl, dnes ale věda trochu pokročila a víme toho o trochu víc. Člověk je hlavně všežravec a maso nepotřebuje tolik jako masožravec - určitě ne pětkrát do týdne. Ano, těžko by je nechali na pokoji. S tím s tebou souhlasím. To je pro nás asi moc složitý, my se pořád do něčeho musíme montovat. Do přírody obzvlášť. Tak by nepřežili, no. Přišel jejich čas. Dokázali se obejít bez nás před našim příchodem, dokážou to i teď. A nemyslím si, že to, když jich několik v zimě uhyne, tak že by to dávali za vinu lidem. !1217!

preci_ja

preci_ja | 22. 10. 2012, 18:31:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nemesis.Rain no vidis tobe maso chutna a rikas ze ostatni co ho jedi hodne jsou prasata....?

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:29:06

> Proste_Sasa
Ale já ho nejím proto, že bych cítil, že ho potřebuji, jen mi prostě chutná. A bílkoviny nejsou jen v masu.

preci_ja

preci_ja | 22. 10. 2012, 18:28:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nemesis.Rain a myslim si ze poskytnuti domova a stravy je v dnesni dobe velice vzacna vec. Tezko by vsichni psy prezili v ulicich v zime

preci_ja

preci_ja | 22. 10. 2012, 18:25:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nemesis.Rain clovek je od prirody predator stejne jako zvire a jedl zvirata odjakziva, oblekal se do nich a vyuzival jejich kosti. Tezko by lidi nechali zvirata napokoji kdyz od sameho vzniku lidi je pro ne prirozene je lovit.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:22:32

> Nemesis.Rain
Tak vidíš.Maso je nezbytný v jídelníčku člověka hlavně kvůli bílkovinám jak víme taky pomáhá pro tvorbu hormonů atd. mohl bych pokračovat na dalších X řádků.Takže tohle bych vůbec neřešil a už vůbec nepřirovnával k týrání.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:20:09

> preci_ja
Kdyby lidi celkově nechali zvířata na pokoji, tak by ani k žádnýmu týrání docházet nemuselo. Poskytnutí domova a potravy není nic výjimečnýho. Jen tím lidi narušují přírodní zákony. Zvíře má domov - přírodu a potravu si taky dokáže obstarat samo. Myslel jsem tím spíš lidi, kteří jí maso každej druhej den a skoro nic jinýho nežerou.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:14:29

> Proste_Sasa
Ne, to nejsem. Zatím. Pořád ještě jím maso. Ale snažím se jeho příjem snižovat. To je ale jedno. Jen si uvědomuju jak je směšný zabíjet ostatní tvory ku vlastnímu prospěchu, pohodlí, užitku. A čím to bude, že lidi jsou jedinej živočišnej druh, kterej tohle dělá ?

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:09:30

Jasan že jo

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 18:08:15

> preci_ja
Zbytečný.To je jak mluvit do stěny !1362!

preci_ja

preci_ja | 22. 10. 2012, 18:07:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nemesis.Rain a clovek ktery ji maso neni prase. Nekteri lide ze zdravotnich duvodu ani vegetariani byt nesmi. ty hnupe

preci_ja

preci_ja | 22. 10. 2012, 18:06:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nemesis.Rain Mit v byte psa kterej je pul dne doma sam je lepsi neni tyrani ale poskytnuti domova a stravy. Lepsi nez zanechat ho v utulku nebo nechat privazaneho na retezu ktery mu casem zaroste do krku. Lepsi nez ho nekrmit a nebo umlatit k smrti. Lepsi nez mu strcit rachejtli do tlamy a nechat ji bouchnout tak aby mu to utrhlo oblicej.....!20! nebo snad ne?

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:58:04

> Nemesis.Rain
Ono je dost rozdíl když se zabije prase jako užitkový zvíře u kterýho je předem jasný jak dopadne.Tohle nemůžeš srovnávat se psem apod. snad jen pokud seš zapřísáhlej vegan což si nemyslím.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:53:08

Dala bych si středně propečený steak.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:52:10

> Proste_Sasa
Ne, spíš to dokazuje jaký je ten člověk prase. Jen je zajímavý, že lidem vadí, když je zvíře týráno, nevadí jim ale, když je zvíře zabito. Zvlášť když z toho sami budou něco mít.

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:51:47

vadí mi víc týraní dětí!613!

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:49:20

> Nemesis.Rain
To že někdo jí hodně masa je týrání?To je mi ale novinka !1077!

Shosanna

Shosanna | 22. 10. 2012, 17:44:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Majketi
Tak !1347!

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:41:26

Srandovní, že ti, co jsou nejvíc proti týrání zvířat, co jsou nejvíc nahlas častokrát bejvaj i těmi největšími žrouty masa, bydlej v paneláku a maj v bytě alespoň jednoho psa, kterej je tam půl dne sám.

Adelmus

Adelmus | 22. 10. 2012, 17:31:28 | více příspěvků | napsat uživateli

já bych radikálně zvýšil tresty především pro lidožravé tygry, lvy a podobně. spravedlnost je spravedlnost.!538!

uživatel eliminován | 22. 10. 2012, 17:21:21

pak by se mělo definovat slovo zvíře a slovo týrání

Majketi

Majketi | 22. 10. 2012, 17:18:00 | více příspěvků | napsat uživateli

to co by udělal tomu zvířeti bych udělala tak stejně i jemu a nechala ho se ještě víc trápit než to zvíře a pak bych ho až zabila... Nesnáším to jak někdo milé stvoření může týrat!1356!

.-Pepsie-.

.-Pepsie-. | 22. 10. 2012, 17:16:29 | více příspěvků | napsat uživateli

jo!1424!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zvířetýránítrestkurvazvýšeníchvíle

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑