Diskuze a otázky - Týrání zvířat... :\'(

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:00:01 |

Ať už se jedná o pokusy na zvířatech, stahování z kůže, nebo hrubý lovení velryb, tuleňů atd, nikdy nepochopim, jak to ty lidi můžou vůbec udělat, že jim to jejich morálka dovolí, jsou to necitlivý zrůdy a každopádně bych jim udělala úplně to samý...

reagovat

V diskuzi je 93 příspěvků a shlédlo ji 853 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:42:36

Danusa2
ano, lidstvo se vyvíjelo tak, že zabíjelo zvířata, ne vždy, ale co je důležitější, jejich tělo si na tento vývoj nezvyklo, a čím více člověk masa jí, o to více zdravotních komplikací má, od člověka v jeskyni jsme se odlišili tím, že máme lepší technologie - jsme na tom materiálně výše, teď jde o to, aby jsme postoupili i výše v duchovnosti, soucitu, a přestali zabíjet zvířata - pro cokoliv..., pokud si toto člověk neuvědomuje, zůstává na stejné duchovní úrovni jako ten člověk v jeskyni, a pokud ještě ironizuje vegetariány, jde ještě pod tuto úroveň.... !12!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:42:36

muckyfucky: Myslím, že ne time

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:42:35

> Nightly.pixie
!906! radši brzdi,páč řikat masožravcům zhejčkanci,je i na psychiatra moc !1187!


jdu si dát párek !906!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:42:28

> Danusa2
Ne to je život, oni jsou stvořeni pro to jíst maso, my ne. Píšu to tu celou dobu, tak než něco takovýhleho napíšeš, tak se nejdřív porozhlídni.

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:41:53

Nightly.pixie:Pokud vím, tak člověk je všežravec a to znamená že pro správný fungování těla a jeho pochodů je duležité jak maso tak zelenína a ovoce.Měřítka vyspělosti společnosti se měří uplně v jiných měřítkách než v těchj jak se zachází se zvířatama na jatkách.Především zvířata se nevraždí ale zabíjí...vraždí se lidi:)_to že nechápeš základní principy a zji zapřísáhlý vegeratián je tvoje věc, nebudu tě přesvědčovat o ničem jiným, určitě si za svým názorem stojíš.

ale cesta neni nejíst maso, ale spíš se být za lepší zacházení se zvýřatama:)

!1!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:41:30

daruj krev zachráníš život
bud vegetarián zachráníš jich tisíce

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:41:26

> Nightly.pixie
myslel jsem,že VRAŽDA ,je pojem užívaný pro násilný usmrcení člověka a ne zvířete ..asi jsem zase myslel špatně !906! navíc to,co píšeš o těch zubech a lovu ,mi taky připadá trochu mimo mísu ,páč na co má asi člověk vyvinutý mozek,že? !977!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:41:15

> Mud..
Naopak, kde ho vymyli tobě? Jedna věc je lidská blbost, tu pochopím, druhá věc je lidský chtíč a právě ta zhejčkanost- a to nepochopím!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:41:02

Punkies: Sohlasim s tebou.... nikdy nepochopim tak bezcitný lidi !1009!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:37:35

> Nightly.pixie
jezisi, kde ti takhle vymyli mozek? !1326!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:36:51

> Artperfo__23
Ano a dřív jsme taky žili v jeskyních !1050! Dřív jsme prostě neměli tak vyvinutej mozek a tak jsme zabíjeli, aby jsme se uživili. Ale lidstvo se vyvíjí! Dneska už to není otázka přežití, máme obilniny, ovoce, zeleninu, podívej se někdy po krámech na ten sortiment, vážně si myslíš, že bez masa bys nepřežil?? Nebyly jsme stvořeni pro to jíst maso, nemáme na to zuby jako masožravci (medvědi, lvi,etc.) , nevidíme ve tmě, tak abychom si to ulovili, nejsme ani tak rychlý ani zruční pro lov! Tohle všechno mají masožravci, my ne! Je mi naprosto ukradený jak se to zvíře zabije! Co to mění na tom, že se prostě zabije? je to VRAŽDA, TEČKA!

Danusa2

Danusa2 | 16. 11. 2008, 18:35:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyby naši předci nezabíjeli zvířata a nejedli maso, tak tu teď nejsme, tak si nestěžujte. A když třeba lev násilně zabije zebru, je to taky nehumální? :')

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:34:47

!1010!...dala bych si kočku na smetaně...mňam!11!
jo jo, testování na zvířatech je blbost...ony u toho vždycky děsně znervózní a pak děsně blbě odpovídají!122!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:34:23

kdyby netestovali léky atd. na zvířatech,tak nevim nevim,co by si dělala s obyčejnou angínou nebo zápalem plic ..lovení pro zábavu,to jo ..to je hnus ..týrání zvířat pro ukojení nějakýho zvláštního fetiše ,je taky svinstvo ,ale zvířata,která jsou chována jen pro pokusy snad ani litovat nejde ..a navíc je podle mě totální hovadina,nejíst maso ..dobře,ať jsou lidi vegetariáni,ale myslim si,že je to naprostá kravina už jenom z energetický stránky ..

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:33:03

souhlas!843!tez nechapu!843!

Jungoo

Jungoo | 16. 11. 2008, 18:29:47 | více příspěvků | napsat uživateli

ty vole tak blbý lidi ... nejde vo maso bando trubců ...jde vo to zacházení předtím než je sežereme ... !1322!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:29:32

Máš pravdu...!1009! Ale nejhorší je to že tomu asi moc nepomůžem..!446!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:29:04

Prachy...je to hnus...hnusná realita....pro prachy člověk udělá takový věci až se z toho tají dech :((

Doudysek

Doudysek | 16. 11. 2008, 18:29:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Prostě je to nepochopitelný je to hnus... ,ale na zvířatech se testujou třeba i rtěnky a tak.. nechápu to..!20!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:28:24

souhlas....

Matinnn

Matinnn | 16. 11. 2008, 18:28:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Parchanti ty lidi !24!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:28:16

Nightly.pixie: Vražda? co to je za keci? problém dnešní společnosti je, že je moc přecitlivělá a zhejčkaná. Zabíjení zvířat pro jídlo je naprosto přirozená věc.Jde o to jak se to zvíře zabije...mělo by to být humáně a naprosto bezblestně...kdřív lid nepřemíšleli nad tím jěstli si "zabijí" slepici k obědu

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:27:56

happygiirl
"...maso potrebujeme....proste je to prirozenej potravni retezec"
http://suprememastertv.cz/dvd_vyziva.php
!27!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:27:12

Bez masa bych nepřežil.... hlavní je že mi chutná !730!!742!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:27:01

"Žít pro vraždu a věědět o tom, si podle mě nikdo nezaslouží."
zvirata nejsou lidi. !898!

.L_C.

.L_C. | 16. 11. 2008, 18:26:59 | více příspěvků | napsat uživateli

vegetariani...nepochopim...

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:24:42

agilos: Nepochopil jsi mě

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:22:49

> Artperfo__23
Pane bože, čteš to po sobě vůbec?
Kdo tu mluví o 1 steaku?? a že nám to uškodí?? čím prosímtě? V mnoha zemích je vegetariánství dokonce DOPORUČOVÁNO jako zdravá strava! Vitamíny a vše, co má maso se DÁ nahradit! A ano, jde o to, jak se se zvířaty zachází ve velkochovech, ale především o to, že JE ZABIJOU! Žít pro vraždu a věědět o tom, si podle mě nikdo nezaslouží. Přemejšlej, než napíšeš takovýhle krávoviny, nepleť se do něčeho, čemu nerozumíš. Vegetariánství a veganství je založeno na principu-není poptávka, není ani nabídka-pokud by samozřejmě lidi byly schopný žít v pravdě a nezavírat před ní oči. Ne o jednom steaku!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:20:23

souhlasim....nesnasim takove zachazeni se zviraty......ale vegetarianka nejsem....maso potrebujeme....proste je to prirozenej potravni retezec...ale vyvrazdovani zvirat jen za ucelem kozichu a nesmyslnych "hojivych" masti a podobnych hovadin, testovani na zviratech a hlavne zotrocovani zvirat v cirkusech primo nesnasim...

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 18:16:47

Artperfo__23
opravdu?
http://themeatrix.com/intl/czech/
http://www.themeatrix2.com/czech/subtitled/
!27!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zvířetuleňčlověkmorálkakůželovenípokusstahovánízrůdatýránívelryba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑