Diskuze a otázky - TYPICKÁ "DISKUZE" NA LÍBÍMSETI.CZ

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 18:17:03 |

Na zdejším serveru se pohybuji dost dlouho. a proto už dávno vím, že se tu pohybuje dost hloupých a jednoduchých lidí, kteří nepřemýšlejí !331! Hlavně neumí diskutovat. Většina z vás se tu jde jen vyřvat a vyhulákat, jako malé děti na xchatu... místo toho aby se pokusili zapnout mozek a zkusili vytvořit něco co by onu diskuzi obohatilo.

Typickou ukázku takové diskuze vám ted předvedu. Za příklad si vezmu třeba typickou diskuzi o Americkém prezidentovi Bushovi.


DISKUZE, CO SI MYSLÍTE O BUSHOVI.


JOUDA: Bush je zkurvenej hajzl !

JÁ: Proč je hajzl? Máš pro to nějaký argument?

JOUDA: Protože prostě je a ty jdi taky doprdel.

JÁ: Ano tvé příspěvky velice obohacují, ale proč si myslíš, že je hajzl? Co provedl tak hrozného? Povíš mi?

JOUDA: Je to kokot vylízanej. Za všecko může on. Za války za chudobu.

JÁ: Aha a je ti jasný, že za to nemůže jen on? Že na tyto věci má vcelku bezvýznamný vliv. Tak proč je tedy ten hajzl?

JOUDA: Oooo pozor pan je chytrolín. Seš leda pěknej kokot a Americe lezeš doprdele.

JÁ: Nikam nikomu nelezu. Jen nechápu jak někdo může být tak jednoduchý a hodnotit nějakého člověka bez toho aby o něm něco věděl

JOUDA: Já že o něm nic nevím? Pche Bush je svině. A taky je hloupej

JÁ: Proč je hloupej?

JOUDA: Protože prostě je. Neumí mluvit a má hloupé názory.

JÁ: Aha a ty si někdy viděl nebo slyšel nějaký jeho proslov, myslím celý?

JOUDA: Ne neviděl, ty jeho sračky co říká mě nezajímaj.

JÁ: Tak jak víš, že neumí mluvit a má hloupé názory?

JOUDA: Protože...protože prostě má je to čurák zasranej americkej.

JÁ: Aha..Aha......!11!




konec příkladu. Zkuste přemýšlet. !5!

reagovat

V diskuzi je 122 příspěvků a shlédlo ji 1202 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

FanDancerDojo

FanDancerDojo | 25. 09. 2007, 00:47:48 | více příspěvků | napsat uživateli

hmm, pardon za 2x stejny prispevek - uz je prece jenom 0:49 v noci ;)

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 00:47:46 | více příspěvků | napsat uživateli

viva: Demokracie je fajn, ale nasilne rozsirovani demokracie fajn neni.

Stejne tak je fajn pustet starsi lidi sednout, ale to neznamena, ze toho, kdo je nepusti, striskam.

FanDancerDojo

FanDancerDojo | 25. 09. 2007, 00:47:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Vivalaresistanc:
Muzes o panu Buschovi rozmlouvat se mnou - ja o nem neco (dost !308!) vim.
Moje argumenty budou zcela jiste jiny, nez toho joudy. Tak se predved ;)
Zacinam flaaam:
Busch je magoooooor !


(Hop, dokaz teda, jak jsi komunikativni, jak mas super argumenty, ktery toho joudu odzbrojily)

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 00:45:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Na zdejsim serveru se mozna pohybujes MOC dlouho....

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:45:12

fancerdojo

promin, ale zatím si na stejné urovni jako Jouda...uvidíme co s tebe vyleze dál. :)


takže se tě ptám....proč si myslíš že je Pan Bush magor? :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:44:26

Bluesberry

nějak ti ted opravdu nerozumím. Nechápu proč do toho taháš Pákistán...ale budiž....

mě se jedná jen o to, když se člověk podívá do historie, tak ikdyž může být demokratické uspořádání kritozované jakkoliv, tak mi ukaž...v historii světových dějin...kdy.....nějaká OPRAVDU DEMOKRATICKÁ ZEMĚ....napadla jinou DEMOKRATICKOU ZEMí.....


tím chci naznačit, že ono proklamované americké šíření Demokracie po světě zas tak nemá záporný vliv na stabilitu !5!

FanDancerDojo

FanDancerDojo | 25. 09. 2007, 00:44:26 | více příspěvků | napsat uživateli

vivalaresistanc:
Muzes o panu Buschovi rozmlouvat se mnou. Nanestesti pro tebe, o nem neco (dost !308!) vim, a ver, ze moje argumenty budou urcite jinaci, nez toho joudy.
Takze zacinam flam:
Busch je magoooor...

(Argumentuj, kdyz si nam to sem tak pekne rozepsal...)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:40:04

Dejte si facku oba !811!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:37:22

vivalaresistanc tak jinak, demokracie neni vlada lidu, je to jen usporadani, ktery ti jednou za cas da pocit dulezitosti... kdyz se tak zajimas o valecne konflikty... mohl bys mi vysvetlit jednu vec... jakou roli sehral Pakistan ve valce USA proti terroru?

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:32:07

blueberry

ted ti nerozumím. !1274!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:30:21

vivalaresistanc v posledni valce byla napadena demokraticka zeme zemi nedemokratickou? vtipne... no, zkus nejdriv popremyslet sam!5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:22:35

Kruligu, zeptej se mártyho co ví o konfliktu Írák - Írán a o používání zbraní hromadnýho ničení v téhle mlatě ryze bez Amíků...a jakto že je tam teď nikdo údajně nenachází,když věci jako otravný plyny mají uzenáči dokumentovaný mezi sebou z dob si se solidním výsledkem řádově ve stotisících až milionech mrtvých vystačili sami..válka v Iráku vznikla kvůli přepadení Kuvajtu v r.1990,když si arabští Kuvajťané pozvali na pomoc Amíky jako svoje spojence,jen tak aby neunikala podstata věci,z jakýho důvodu se tam Amíci vlastně vůbec míchají...!470!
Kruligu tobě to v poslední době nějak logicky myslí,máš novýho loutkovodiče?!2!!923!

MOREFUCKova

MOREFUCKova | 25. 09. 2007, 00:15:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Jednoduchost diskutérů sužuje libko !1413!.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:06:49

marthy

Promin, ale stím nesouhlasím :) ono vůle vojáka ze základu je taková, že musí počítat stím, že pokud ho země (je voják) vyšle do války. Riziko že se zní nevrátí je velké. A o správnosti války v iráku by se dalo dlouze polemizovat, ale můj názor je takový že válka a svrhnutí tamního režimu zapříčinilo to, že ikdyž se to na první pohled nezdá, tak tamní region má mnohem větší šanci stát se stabilnějším...než tomu bylo doposud...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:37:00

vivalaresistanc
z vietnamu určitě ne..ale znám člověka co byl v iraqu(aniž by sympatizoval s bushem)..umřeli mu tam kamarádi a myslí si, že zbytečně..dokonce studuje v americe college zaměřenou na válečný konflikty, neučí se tam na universitách jak válku ukončit a dospět k míru ,ale jak ji vést...a jistě že americký prezident je nemocnější muž planety a vede k němu kritika..není to lehká pozice..ale Bushovi rozhodně nesedí ..btw.nejsem expert na americký války a nějak hlouběji se o ně nezajímám..jen cca vím o co šlo...a co jde..a poslední válka v Iraqu byla zbytečná a podle mě to byl shit..říkej si co chceš..chtěl bychale vidět, jakej bys měl názor kdyby ti umírali kamarádi a zbytečně,tot vše..nebudu se stebou už dál hádat..

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:24:03

!1063!!1063!!1063!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:19:53

!1124!!1124!!1124!

joudaGrinc

joudaGrinc | 24. 09. 2007, 20:17:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Co máte proti joudům?

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:15:26

no tady je toho tolik.. ale newím,proč to tady vůbec řešíš.. tady na líbímseti je to normální.. na myspace bys tohle nenašel!906!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:14:34

nechápu ty kretény, kteří rýpají do zakladatel ankety jen tak z principu (přípomínky typu že mu teď lezu do prdele si strčte výte kam...) !749!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:09:56

Marthy

ano ty znáš určitě hodně lidi co byli ve vietnamu.... !1358!!1358!

Jinak o amerických válkách nic moc nevíš. Protože Když usa napadlo vietnam, tak vietcong byl podporován také z moskvy. Při válce kdy SSSR zautočilo na afgánistán zase USA podporovalo afgánce. Tohle prostě dělali obě strany !5!

Hele měl by sis uvědomit, jak těžká je pozice amerického prezidenta. To není jako být prezident České republiky. Když je někdo americký prezident. Prezident nejmocnější země světa. Je jasné, že se na něj bude nést vlna kritiky. !1363! Promin Pan Bush není dokonalý, ale také si myslím, že na jeho místě by mohli být daleko horší !5! Podívej se třeba jací prezidenti vládli americe za studené války....!1363! Proti nim je Bush hodný strejda !1283!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:05:20

vivalaresistanc
díval sem se na simpsny..když rusko napadlo afg. tak ho USA akorát tak vyzbrojila a potom bojovala proti vlastním zbraním..a to s tím Vietnamem byla politická záležitost asi tak jak atomový bomby v Hirošimě a Nagasaki..který ukončili válku..no krásnej konec..taková třešnička na dortu..a to,že se jeden člověk pohoupal na laně životy spoustě vojakům nevratí..promluv si s někym kdo tam byl..a pak si dělej názory!1121!..G.W.Bush je podle ě špatnej prezident..ale jak říkám, už dojíždí..snad se dostane do téhle funkce někdo s větším smyslem pro deokracii a smyslem řešit mírově spory..snad žádný spory nebudou(no dobře to poslední je utopie)..

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 20:00:23

Zajdo a byl jsi někdy na nějaké diskusi na xchatu... nějaké tématické týkající se třeba zálib? Jinak souhlasím, že tady je to kanál, který dosahuje opravdu kvalit maximálně chatovací místnosti ;)

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:28:38

marthy

a když rusko zautočilo na afgánistán to bylo nutné? !5!

Válka ve Vietnamu byla hlavně politická záležitost, kdy USA chtělo zabránit aby zemi převzali komunisté. !331! chtěli si pouze udržet vliv v regionu. je to logické.

a Iráq? myslíš první válku kdy Sadám napadl kuvajt a usa je osvobodili a nebo druhou kdy usa samo sesadilo nechutnýho Diktátora? !1274!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:26:43

vivalaresistanc
podle mě Vietnam a Iraq..nebyl vůbec nutnej..to ti řekne většina lidí ve světě a víc jak 50% Američanů,hlavně ti,co tam byli!5!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:23:23

marthy

nutných válečných konfliktů proti diktátorským režimům. !5!

až USA zautočí na anglii či španělsko...pak to budou darebáci !1283!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:22:40

nemůžeš v prostředí LÍBIMSETI hledat plnohodnotnou diskuzi. prostě to nejde. v prostředí plnym superdrsných a superneodolatelných kokotů nemůžeš diskutovat. není totiž jak. jo jasně, najdou se vyjímky, ale proč je hledat? a proč zrovna tady? tady na mě ony diskuze působí tak "trošku" zbytečně. a nyní mě můžete vypičovat!5!

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:22:26

vivalaresistanc
není to zlounská organizace,která plánuje zničit svět..ale zároven stojí za většinou válečných konfliktu poslední doby..a vůbec bych neřekl,že je tam vládne demokraci..zvlášt když je G.W.Bush ve funkci prezidenta..což už mě moc netrápí,páč je to otázka pár měsíců

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:21:49

!1358! ty vole a té ženské je čtyřicet...

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:20:28

musím končit ...pěkný večer...shrnula bych to do věty, že Amerika por mě neznamená záruku demokracie !1!, naopak.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

diskuzebushovimístomalétedmozekvyhulákatservervětšinaprezidentdítěčlověkxchatupříkladlíbímsetiukázka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑