Diskuze a otázky - Turecko do EU ano či ne

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 20:40:07 |

Zajímal by mne váš názor na vstup Turecka do EU. Co vy na to?

reagovat

Má Turecko být členem EU?

V anketě hlasovalo celkem 22 uživatelů

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 864 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Pragboy

Pragboy | 4. 10. 2006, 23:37:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Všeobecně to sice mohl myslet, ale toto nejsou Arabové ale Turci. Arabové to jsou severní Afrika, Blízký Východ, A část střední Asie!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:37:03

Kaos: To mohl. Však taky zatím vstupem nových členů /po roce 1995/ jen schudla a vstupem Turků to bude daleko horší.

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:36:13

přesně tak, tobě vadí ženská v šátku, která ti kazí atmosféru středoevropský prahy ale co maj dělat ty, co jim kvůli jejich kultuře bombardujou baráky a na nic se jich neptaj?



HESLO: ´´JSI DEMOKRAT NEBO STŘELIM´´ BY NEMĚLO PLATIT JAKO KOREKTNÍ ATK SVOBODY!664!

Pragboy

Pragboy | 4. 10. 2006, 23:36:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Všeobecně to sice mohl myslet, ale toto nejsou Arabové ale Turci. Arabové to jsou severní Afrika, Blízký Východ, A část střední Asie!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:35:36

Turecko v unii nemá co dělat!!!!380!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:35:11

Založník: Nesnaží se změnit jejich kultůru ale jejich myšlení od práva davu k právu jednotlivce. Tzn lidská práva. A KFC a podobné podnikyy by se tam nestavěly kdyby do nich nikdo nechodil.

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:33:27

eniack.pc : To si mohl kdekdo říct i po tom co do EU přijali nás !5!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:33:17

Medwedson: chlape bez jakýho urážení, bavíme se tady na téma blízkýho východu už docela dlouho a pak z tebe vypadne, že v turecku sou arabové. Jestli se ti plete rasová a náboženská rovina tak to neni můj problém, muslim neznamená arab, muslimem můžeš bejt třeba ty nebo afroameričan mohammad ali!762!
Každou svojí větou si podkopáváš nohy!863!Nechápu jak člověk s tvejma znalostma může ohledně tohoto tématu o mě říct že nevim nebo co mi to tady povídaš....!735!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:32:49

Ne. Pak to nebude už ta stará dobrá EU. Ale jen nějaká troska která veme kde koho. A

zaloznik

zaloznik | 4. 10. 2006, 23:30:31 | více příspěvků | napsat uživateli

brasil:Podle mě to medwedson myslel všeobecně na arabské země a ne na Turky.

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:30:24

Turecko v unii nemá co dělat!!!!380!

zaloznik

zaloznik | 4. 10. 2006, 23:29:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Medwedson: Ale my už jim dávno naší kulturu vnucujeme. Se pdoívej kolik společností obchoduje s islámským světem. Ty tvrdíš, že nehcceš jest podle toho jak ti muslimové řeknou, ale proč tam američani staví MaCdonaldy,KFC a podobný věci? Proč se západní svět snaží změnit jejich kulturu?

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:29:21

Brasil...
...tak vidím,že bez urážení to zase nebude,no nevadí,už jsem si zvyknul...
Tak ne arabové,ale z větší části muslimové...!!! Spokojen...???!1!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:27:41

Medwedson: hele v turecku žijou arabové jo?Kurva ty seš debil!670!!670!!670!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:25:35

Michal...
..at si arabové spokojeně žijí ve svých zemích a my si budeme taky
spokojeně žít v naší zemi...
...ale pokud se přece rozhodnou k nám zavítat,tak prosím,ale budou
holt muset přijmout naši kulturu...!!! (Bohužel to ale nějak nevychází)!897!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:19:21

Reditel_zemekoule!670!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:19:02

Medwedson : No bohužel je spousta konzervativců co by tu moc ráda obnovila ... koneckonců katolická církev byl vždy v historii zdroj moci pro určité osoby !24!

m1c4a1 : Ale tak ono Německo je už takové druhé Turecko, takže si myslím, že to zas tak žhavé nebude !5!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:17:47

Medwedson: přesně tak, kdyby turecko bylo v eu tak ti nařídí kdy se modlit, co poslouchat za hudbu a žrát kebab every day!650!!670!
Přidej ještě něco brouku!550!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:17:09

Michal...
...Jasně,ale to že jsme malý není pravda...podívej se třeba na švýcarsko..!
A kam to dotáhly,že...???
Jinak Bulharsko a Rumusko mi nevadí,ale s tím Tureckem mám obavu,
ža by to byl jen začátek konce...!!!!24!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 4. 10. 2006, 23:17:01 | více příspěvků | napsat uživateli

no, řeknu to takhle, připojenim turecka do EU se otevře brána teroristum z východu.......!215!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:15:04

Kaos...
...máš pravdu,ale já se křestanství nezastávám...teda hlavně ne katolické
církve,to ani náhodou...!!!
A jsem proto rád,že už v našem dnešním světě nemá církev takovou
moc,jako měla po celá staletí...!!!!897!

m1c4a1

m1c4a1 | 4. 10. 2006, 23:14:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Medwedson : Přesně - najednou jsme v EU a budeme se vytahovat, jací jsme mistři a nikoho k "nám" nechceme. :-P Na to jsme moc mladí a nedůležití.

S Tureckem je to ale složitý. Přijde mi, že je to úplně jiná země, než ostatní evropský. Samože je to ovlivněný náboženstvím, mentalita lidí je prostě jiná. A to by dělalo v celkem jednotné Evropě nejspíš binec. Jsem na vážkách, spíš ne.

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:11:37

Medwedson : není to o stylu života ale o mentalitě, ty příkázání to už je věc individuální, to máš jako s křesťanstvím, najdou se lidi co ti předčítají bibli a zasvětí život deseti přikázáním a pak máš křesťana co bere hlavně ten morální obsah a snaží se podle něho žít ale neuzavírá se nějakým přikázáním !5!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:09:16

Kaos...
...ale já nechci jejich styl života... Ten náš taky není ideální,ale nikdo
mi nebude nařizovat co mám žrát,kdy se mám modlit a co můžu a nemůžu nosit na sobě a co mám poslouchat za hudbu...!!!
Takže jsi mě zatím nepřesvědčil...!1!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:06:39

giac...
...to samé si třeba myslí němci,že přijali nás...!!!!14!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:06:30

Medwedson : No zrovna Turecko nevím, ale co my nám mohl muslimský svět nabídnout je větší morálnost, menší konzumentství a méně egoismu a silnější rodinné cítění. Ale to je kulturní bohatství, oblasti muslimských zemí patří k velice chudým plných diktatur válek a mocenských konfliktů, takže odtamtud bohužel jde spousta dalších negativních věcí !24!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:04:16

už takhle to pánové v bruselu podělali Rumunskem a Bulharskem....to vůbec nechápu....!900!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:03:28

turecko není evropská země, tak ať si jde do AU...!2!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:03:09

Kaos...
...a co,tedy...???
Rád bych se to dozvěděl,a pokud máš pravdu,tak se nechám klidně
přesvědčit...!!!!897!

uživatel eliminován | 4. 10. 2006, 23:01:38

Medwedson : Divil by ses, může !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

tureckonázortureckavstup

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑