Diskuze a otázky - Turbodmychadlo
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 88 příspěvků a shlédlo ji 979 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | další
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:52:24
> Lukas06
u aut je důležité množství vzduchu - tlak si můžeš zvýšit sníženou hlavou a vyšším zdvihem při menším vrtání
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:50:33
> DAVE_CBR
spíš vzduch...ale tlak je o velikosti kompresoru (turba)....hlavní výhoda kompresoru je že je napojenej na kliku tudíž fouká v celém spektru otáček, kdežto turbo fouká až při výšších otázkách, proto vzniká turbo efekt
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:50:04 | více příspěvků | napsat uživateli
> DAVE_CBR
kompressor má ale větší ztráty protože je napojen přímo na klikovku..ale taky ho mám radši než turbo
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:49:17 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas06
jo no, to teda jo!2!
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:49:03 | více příspěvků | napsat uživateli
> subitko
no když už ta CR..ale stejně..benzín je benzín!2!
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:49:01
> subitko
Množství vzduchu ale i tlak, protože původně bylo turbo děláno pro letecké motory, aby dobře spalovaly ve výškách palivo !1366!
DAVE_CBR | 8. 09. 2008, 11:48:25 | více příspěvků | napsat uživateli
Kompresor žene polivo pod větším tlakem lepší spalování atd
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:48:10
> Charger.er
No sazomet to teda nevím, není to PéDéčko d VW !550! Je to jiná liga !1!
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:46:51
> DAVE_CBR
já radši turbo...právě proto proč máš ty radši kompresor
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:46:49 | více příspěvků | napsat uživateli
> DAVE_CBR
pumpe duse? nic horšího ještě nikdo nevymyslel !121!
DAVE_CBR | 8. 09. 2008, 11:45:43 | více příspěvků | napsat uživateli
zlatý biturbo ale nejlepší je stejně kompresor a do nafty pumpedise
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:44:09
> mRdAWe
hele tak tady je zase rozdíl.... pokud to je tein turbo tak tam to bude probíhat jako se singlem až na to, že dvě malý turba se roztočí dřív než velkej singl....mno a pokud je to bi turbo tak tak je to zas o něčem jinym protože ty dvě turba na sebe plynule navazujou - malý fouká nízko, středy foukaj obě a ve vysokejch fouká už jen to velký
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:43:37 | více příspěvků | napsat uživateli
> RonVyvrtka
jj, já vím no...pak mi to někdy půjčíš !121!
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:43:16 | více příspěvků | napsat uživateli
> mRdAWe
počet tur neurčuje kvantitu výkonu, ale spíš kvalitu!5!
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:42:10 | více příspěvků | napsat uživateli
> RonVyvrtka
tak to joo!5! to motom B5s má 530koníků!1!
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:40:54
turbodmychdlo je dobra vec ale svezli ste se nekdo v necem co ma ty turba dve?To je pak masakr!2!
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:40:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Výfukové plyny roztočí turbínu, která je spojena s turbínou v sání- když se roztočí, tak nažene do motoru víc vzduchu a jelikož kdysík podporuje hoření, tak tím se získá větší výkon...
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:39:24
> Lukas06
ono to nebude až tolik o tlaku jako o množství vzduchu díky čemuž je hoření paliva mnohem účenější!5!
Charger.er | 8. 09. 2008, 11:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli
> Lukas06
jo, mnichovští umí..ale furt je to sazomet!2!
uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:15:42 |
Je-libo upgrade?tato diskuze je věnována těm,co chtějí ze svého miláčka vyfučet maximum psů...dávejte návrhy na různé typy motorů,mimo nafty a tdi
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 6 uživatelů