Diskuze a otázky - Turbodmychadlo

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:15:42 |

Je-libo upgrade?tato diskuze je věnována těm,co chtějí ze svého miláčka vyfučet maximum psů...dávejte návrhy na různé typy motorů,mimo nafty a tdi

reagovat

co je turbo?

V anketě hlasovalo celkem 6 uživatelů

V diskuzi je 88 příspěvků a shlédlo ji 979 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:53:16

> subitko
Ano to můžeš, ale nebude to tak zásadní...

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:52:24

> Lukas06
u aut je důležité množství vzduchu - tlak si můžeš zvýšit sníženou hlavou a vyšším zdvihem při menším vrtání

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:50:33

> DAVE_CBR
spíš vzduch...ale tlak je o velikosti kompresoru (turba)....hlavní výhoda kompresoru je že je napojenej na kliku tudíž fouká v celém spektru otáček, kdežto turbo fouká až při výšších otázkách, proto vzniká turbo efekt

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:50:14

životnost turba

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:50:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> DAVE_CBR
kompressor má ale větší ztráty protože je napojen přímo na klikovku..ale taky ho mám radši než turbo

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:49:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lukas06
jo no, to teda jo!2!

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:49:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> subitko
no když už ta CR..ale stejně..benzín je benzín!2!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:49:01

> subitko
Množství vzduchu ale i tlak, protože původně bylo turbo děláno pro letecké motory, aby dobře spalovaly ve výškách palivo !1366!

DAVE_CBR

DAVE_CBR | 8. 09. 2008, 11:48:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Kompresor žene polivo pod větším tlakem lepší spalování atd

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:48:10

> Charger.er
No sazomet to teda nevím, není to PéDéčko d VW !550! Je to jiná liga !1!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:47:37

diesel je špatnej!20!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:47:26

> Charger.er
CR 4ewa!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:46:51

> DAVE_CBR
já radši turbo...právě proto proč máš ty radši kompresor

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:46:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> DAVE_CBR
pumpe duse? nic horšího ještě nikdo nevymyslel !121!

DAVE_CBR

DAVE_CBR | 8. 09. 2008, 11:45:43 | více příspěvků | napsat uživateli

zlatý biturbo ale nejlepší je stejně kompresor a do nafty pumpedise

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:45:03

oprava nemá tam být tein a, ale twin!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:44:53

za 2 měsíce bude 911 turbo,tak napíšu pocity.

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:44:09

> mRdAWe
hele tak tady je zase rozdíl.... pokud to je tein turbo tak tam to bude probíhat jako se singlem až na to, že dvě malý turba se roztočí dřív než velkej singl....mno a pokud je to bi turbo tak tak je to zas o něčem jinym protože ty dvě turba na sebe plynule navazujou - malý fouká nízko, středy foukaj obě a ve vysokejch fouká už jen to velký

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:43:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> RonVyvrtka
jj, já vím no...pak mi to někdy půjčíš !121!

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:43:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> mRdAWe
počet tur neurčuje kvantitu výkonu, ale spíš kvalitu!5!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:42:57

Charger.er: Bude někdy...to je můj sen

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:42:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> RonVyvrtka
tak to joo!5! to motom B5s má 530koníků!1!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:42:02

> Jenik325
co dát do té ankety správnou odpověď?!2!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:41:34

Charger.er: Však já myslím e60 ta e39 má kolem 370 koní

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:40:54

turbodmychdlo je dobra vec ale svezli ste se nekdo v necem co ma ty turba dve?To je pak masakr!2!

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:40:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Výfukové plyny roztočí turbínu, která je spojena s turbínou v sání- když se roztočí, tak nažene do motoru víc vzduchu a jelikož kdysík podporuje hoření, tak tím se získá větší výkon...

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:39:24

> Lukas06
ono to nebude až tolik o tlaku jako o množství vzduchu díky čemuž je hoření paliva mnohem účenější!5!

Charger.er

Charger.er | 8. 09. 2008, 11:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lukas06
jo, mnichovští umí..ale furt je to sazomet!2!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:37:17

Turbodmychadlo zvyšuje tlak směsi, který se dostává do válců, tím je výbuch ve válci mnohem silnější a auto má vyšší výkon !1! Jo a nedávej všechny diesely do jednoho pytle - není diesel jako diesel !550! Třeba Mnichovští to umí výborně !1424!

uživatel eliminován | 8. 09. 2008, 11:36:15

jinak já jsem zastáncem turba, protože neni nic lepšího než když turbo pořádně foukne!948!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

návrhtdiupgradediskuzenaftamaximumpesturbodmychadlomotormiláček

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑