Diskuze a otázky - Trpíte jak já?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 06. 2008, 23:19:56 |

Zajímalo by mě,jestli najdu aspoň vzdáleně podobného člověka jako jsem já(nemyslím to tak že bych byla něco víc než ty)...

Nenavídím lidi právě proto jak moc je miluji...Trpím neuvěřitelně moc,když vidím jak ubližujete ostatním,ale nejhorší na tom je,že ubližujete jen sami sobě..Protože ať se Ti to líbí nebo ne,tak když někdy jenom malinko ublížíš tak se Ti to vrátí.A pak budeš říkat:"Proč já??"Tyhle slova nenávidím.Každému patří přesně to,co se mu stalo.Tohle bych nikdy nevyslovila a když už tak jenom ze srandy před kamarády,kteří znají můj názor....Ale ani tak bych to nevyslovila....

Nenávidím to jak každý večer cítím tu strašnou bolest uvinitř.Toho jak jsou lidi hnusní...Odporní...Ale ne tím.co mě třeba provedou.Já většinou hned odpustím,protože nechci na sebe přivolávat negace...A tím by se všechno zhoršilo atd.atd....Ale nenávidím ty lidi za to,že ublíží lidem,kteří se s tím jen tak nesrovnají a proklínají toho člověka a právě proto se mu to vrátí...Protože každé slovo,které člověk vypustí z úst má nějakou energii...A ta se jen tak nevytratí.
..
A právě tímhle trpím.Vím,že na tom nikdy nic nezměním a ani nemám moc snahy to dělat,protože já mám zaujímat určitou pozici v tomhle životě a snažím se ji splňovat...Vždycky se řídím instinktem a nesnáším taky,když mi někdo nutí svůj názor,protože se mu to nikdy ani nepodaří a taky většinou lidi mají pak výčitky a to já nechci ;-)....

A taky vím,že na tomhle opravdu nic nezměním takže mě moc o tomhle nepoučujte.Vím jaká by to byla nuda a že to tak má být.A taky to má tak být takhle..Abych v tichosti trpěla...

A nejvíc se těším na to až tady budou psát ti blběčci,kteří se mi budou smát,že jsem cíťa a já se tomu zasměju ale pak si uvědomím,že mě vlastně nechápou a že jsou politováni hodní...Ale nejvíc lituju(opravdu to ale nemyslím ironicky),kteří mě nechápou....A hned jak odejdou z téhle diskuze tak se ani nezamyslí nad tím,co jsem napsala..a přitom já budu "trpět" dál...Je to smutné a nechci,aby jste si mysleli,že se lituji....

Právě naopak....chci se s Vámi podělit o mé pocity....



reagovat

V diskuzi je 102 příspěvků a shlédlo ji 462 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 03:21:37

možná eště víc člověk miluje ale musííí furt bojovat. .furt a furt.. !24!

ascentrecord

ascentrecord | 6. 06. 2008, 03:20:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim, co k tomu dodat, asi jsem politování hodnej...!2!, protože tohle fakt nechápu
Možná to chce trochu optimismu, jinak si teda trp, ale na mě ty negativní vybrace přes comp neposílej. !2!
Možná je dost tobě vzdáleně podobných lidí, jen to tady nemusí vypisovat....nevim..
Hele já taky trpim, když je náhodou v TV schůze poslanecký sněmovny, jenže necítím tu strašnou bolest uvnitř, ale cukání pravačky, když vidim třeba Julinka. On neubližuje sobě vůbec, ale ostatnim pořád!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:54:54

ChaBoo: Najdi svůj vnitřní klid. Nejdřív se musíš smířit sama se sebou a pak se vším ostatním. Potom bude hej. !440!!1413!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:45:01

seashepherd: no vidíš to....tak je rozuzleno...děkuju...

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:43:15

důvodem, proc tady studují, jsou casto stipendia

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:32:38

michael_m: bohužel jsem trochu výbušná a hysterická...jo jo....občas nevím, co s tím...:-D

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:30:18

nuhelnikovy_koblizek: no ja bych taky rekla, ze je pro anglicky mluvici studenty vyhodnejsi se ucit nekde, kde taky dostanou titul urcity, a bude se tam ucit v tom jazyce, ktery zvladaji nejlepe a neverim, ze jen v cechach je nejaky obor ojedinely? nebo ano? ja jsem teprve na stredni, tak nevim....zatim se nezajimam, ale urcite zacnu, snad...stejne, jestli prijeli, aby se ucili v cestine obor, ve kterem chteji byt dobri, tak divny no....kdyz cesky jazyk neni "svetovym", tak proc nestuduji tam? ze by tu meli lehci prijimacky nebo kvalitu vyuky? asi to bude tim, ze? no a jedina bariera, je jak rikas, jazykova....ale nejaky negativ musi byt, jinak by se zadny cechuslavek nedostal na vysku....protoze by se rozkriklo, ze v cechach se da snadno ziskat vyska a jeste kvalitne....

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:29:35

ChaBoo: Nejsem, naštěstí. Ale říct mi tohle před pěti lety, asi bych reagoval jinak. !1413! A ty se taky radši moc nerozohňuj, není to zdravý. !1366! (Já vím, že si to budeš dělat, jak chceš... !440!)

nuhelnikovy_koblizek

nuhelnikovy_koblizek | 6. 06. 2008, 02:23:03 | více příspěvků | napsat uživateli

ChaBoo: v tom naprostej souhlas, ze kdyz chce clovek nekde zit, at uz je to kdekoliv, mel by se prizpusobit aspon zcasti. Jako kazdy at si necha urcitou cast sve kultury, sve tradice, ale pokud mozno do te miry, aby byl pripraven pochopit tu nasi kulturu. Nejvic me ale prave stve ta jazykova bariera, ktera potom vznika, protoze ja zas nejak skvele anglicky neumim a nemecky neumi zase oni, takze komunikace trochu vazne. U nas na VS je spousta cizincu, zrovna v moji skupine mame cernouska z Afriky. Je teda prizpusobivej az moc :D ale jako jo, ja to od nej beru, snazi se naucit cesky, sice mam problem obcas pochopit, co mi chce rict, ale casem se nauci urcite lip. Ale mame tam i jine zahranicni studenty a nekteri opravdu nemaji nejmensi chut ucit se cesky a jeste se divi, proc se na ceskych skolach neuci vsechno v anglictine..

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:20:30

michael_m: dobře.....už sis ho přivlastnil....a dovoluji ti ho si přivlastnit....přináší pocit klidu, že? já vím, že nejsi nikterak rozhicovaný...že bys potřeboval mráček....checht...

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:15:48

nuHELNIkovy_koblizek....a nejen v čechách...prostě, když chceš zapadnout, musíš se přizpůsobit většině....ale jen v určitých a potřebných věcech, jako je kultura a způsob komunikace, a mě třeba sere, jak tady arabové, černoši mluví anglicky a pořád melou něco,jako ty neumět anglicky? jak to?....tak ať si tedy jedou tam, kde se s nimi chce mluvit anglicky, ne?....ja jsem se taky naučila česky, abych si s vámi mohla povídat....a až pojedu někam, kde se mluví anglicky, taky se ho naučím....

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:14:59

ChaBoo dejme tomu.
určitě kdyz někomu vadíš, tak tvoje rasa bude jedna z věcí, které při svých nadávkách na tebe použije. a kdybys byla tlustá, nebo šilhala, tak použije zase to.
kazdopadně muzes byt rada, ze nejsi romka. to bys teprve věděla, co jsou to predsudky.
a víc ústrků, než škaredá češka, si myslím, ze taky nezažíváš. ... nejspís si to ani neuvědomujes.

no... valím chrápat.

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:08:56

seashepherd: nevím, to máš něco jako, že většina evropanů závidí černochům jejich náčiní a že je chce víc holek (ty promiskuitnější) a nás, chtěj jen z toho důvodů, že ji máme úzkou, tedy prý, a taky díky porna a tak. rozumíš? holky zas závidí tohle, že jsme prý víc sexy a takový bláboly...ježiš....kolik já viděla hnusných asiatek nebo evropanek a černošek?no, o tom se prostě tady mluvit nedá, a je to jen věc názoru - za to já se nezlobím....

nuhelnikovy_koblizek

nuhelnikovy_koblizek | 6. 06. 2008, 02:06:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Prijde, mi ze zakladatelka diskuze mele o nicem, ale treba je to jenom muj naprosto zcestny nazor. Ale jinak co se tyce vztahu cech vs.cizinec .. ja osobne jsem treba dost tolerantni .. ti lidi me stvou ve chvili, kdy se chovaji jako dobytci a podobne, ale v tomto ohledu mi vadi i cesi, takze je to uplne jedno vlastne, odkud kdo je. I kdyz jeste neco .. nemam rada, kdyz se sem nekdo pristehuje a nema nejmensi chut trosku zapadnout a nebo se nedej boze naucit cesky. To je pripad hlavne arabu, co tak sleduju. Pokud ten clovek ma nejaky zajem trosku splynout s narodem ceskym, pak no problem :)

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:06:10

ChaBoo: A ten smajlík-mráček si přivlastňuju, abys věděla. !188!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:04:37

ChaBoo: Já vim, ale možná sis na konci svýho příspěvku uvědomila, že bys teoreticky mohla. Nebo ne? !1107!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:02:55

michael_m: já tě nechtěla rozhodit....!1413!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 02:01:39

ChaBoo jasný, chápu to.
i kdyz .. otazka je, jestli ti arogance nakonec víc neuškodí, nez pomůže.
ale uznávám, ze jsi namyšlená celkem právem !1!.

fakt se češi chovají k asiatkám az tak spatně?

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:59:59

mr.fugas a jak poznas, kdy je to NUTNE???

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:57:40

ChaBoo: Ne, nemyslel. !440! Ale neboj, něco takovýho mě nemůže rozhodit. !449!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:55:04

jo, přiznávám, jsem arogantní, protože je to jen převlek, není to má vnitřní vlastnost, vlastnost se kterou jsem se narodila....nemám to v genech, tohle jsem se musela naučit příjmout.....a víš proč?....protože, když jsi jinde, máš jiné možnosti....a také mnohem víc negativních názorů na svou osobu, a kdybych je měla brát hodně k tělu, asi už bych nebyla teď a tady, myslím doma, u svého počítače, ale s nějakou duševní poruchou v blázinci....a nebo také s pošramoceným egem někde, kam se hrabou pro úmyslnou pomoc, takoví jedinci.....drogy a pod....

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:54:53

Ahojda, podle mě je lepší se povznést a neřešit svět kolem sebe pokud to neni nutné.

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:50:01

nejak mi ted dochází jeste jedna vlastnost, kterou jsem tady na libku videl snad u vsech asijatek. vsechny byly celkem dost ostré a arogantní

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:46:08

michael_m: můžu ti něco doporučit? Historii si můžeš vyhledat na různých vyhledávačích na internetu, v knihovnách, a dalších vymoženostech dnešní modernizaci.....já skoro nic co se týče Orchoje chorchoje nebo co to bylo....nevím, nezajímá mne to, prostě nezajímá, a už vůbec mě nezajímá, že mě někdo nařkne z toho, že bych to jako správná mongolka měla vědět, nemusím, taky netvrdím, že každej správnej Čech musí mít pupek a vyválenej na gauči před Ošklivkou Katkou nebo tak...hahaha..promin, asi jsi to tak nemyslel, že?.....nebo jo?

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:40:51

ChaBoo no vida. a to jsem si myslel, ze mongolky vypadají trochu jinak.
ale asi si je pletu s deckama od nás z ústavů.
omlouvam se za ten omyl.
presto si troufam trvat aspon na tom, ze indky vypadají jinak.
btw. ty vypadás dost hezky.

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:39:54

jo, mimochodem, v dětech je přece budoucnost, takže to není zas tak úplně nevinné....já nevím, nechci tady tvrdit nebo prohlašovat, něco co se děje v mé dimenzi, zvané můj osobní svět, protože jak říkám, nejsem natolik duševně vyspělá, abych pobrala myšlenky všech, tak jak to cítí, právě v ten moment...

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:37:30

ChaBoo: A jak je to s tím olgojem chorchojem vlastně? !852!

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:37:16

ChaBoo a ted prosím jeste jednou a srozumitelneji, aby te pochopila i Danuška

uživatel eliminován | 6. 06. 2008, 01:35:38

seashepherd: tak já jsem z MNG....

Prarocky

Prarocky | 6. 06. 2008, 01:35:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Zajímavá filosofie, holt někteří lidé jsou takový a druzí zase makový, se ti ale divim že jsi tady na líbku kde je samá havěť.!1343!!1343!!1343!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkslovonenavídímostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑