Diskuze a otázky - Trest smrti pro osmiletého

úvodní strana | aktualizovat | dolů

LD11

LD11 | 11. 11. 2008, 21:46:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

V USA chce skupina prokurátorů prosadit trest smrti pro osmiletého chlapce, který zastřelil svého otce a jeho přítele. Odůvodňují to tím, že se bude jednat o exemplární příklad. Co si o tom myslíte? Mně běhá mráz po zádech.

článek:
http://www.novinky.cz/clanek/154122-prokuratori-v-usa-chteji-pro-udajneho-osmileteho-vraha-trest-smrti.html

reagovat

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 1604 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 05. 2009, 22:03:08

Představte si sebe na jeho místě ..

_Little-Princess_

_Little-Princess_ | 22. 02. 2009, 20:03:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Já bych mu dělala to samé...Zabila bych mu přítelkyni děcko a pak jeho

KaRo_Li

KaRo_Li | 31. 01. 2009, 17:32:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Hanulkaaa_
Myslím si to samé..

uživatel eliminován | 14. 12. 2008, 17:03:29

Já bych ho zabila třeba až by mu bylo 50 :D

andy516

andy516 | 28. 11. 2008, 16:21:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Souhlasim s tim, aby osmileteho popravili, za urcitych podminek. Ale jsem proti exemplarnim trestum, ve smyslu prisnem. Protoze tresty by mely byt pro kazdeho stejne :)

uživatel eliminován | 28. 11. 2008, 16:19:10

kazdy by mel viset bez rozdilu veku

Diwka_na_koshteti

Diwka_na_koshteti | 28. 11. 2008, 16:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

slyšela jsem o tom a příjde mi to morbidní na jednu stranu, ale na druhou stranu, kdo ví, co z toho kluka jednou vyroste..je tam pro a proti..ale jako máma malýho kluka si nedovedu představit, že by mi syna popravili a odůvodnili to exemplárním případem.radši bych ho navštěvoval ve vězení, než mu chodila na hrob.

FucK.YouR.StylE

FucK.YouR.StylE | 18. 11. 2008, 20:35:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo tak to ja bych ho nechal usmrtit !843!..Neměli mu rodiče kupovat pc s Call of duty !1205!

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:58:34

Toho kluka by měli poslat na věčnost co nejdřív, protože je to evidentně vtělení Satana !28!

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:46:56

> LD11
že vám do toh oskáču.. z toho si nemají brát ponaučení jenom ostatní osmiletý děti, ale vyvolá to celospolečenskou diskusi na t témata.. třeba krev v televizi apod.
A taky si z toho veme ponaučení spousta rodičů a začnou se líp starat o svoje děti.. aby o ně nepřišli, nebo je vlastní děti nezabili... smrt dítěte je holt drastická.. ale smrt jednoho může zachránit život spoustě dalším... zní to blbě a je to krutý, ale když si na chvíli odpustíš přehnaný emoce, bude ti to znít logicky.

Na druhou stranu, zase dělaj z komára velblouda... na světě jsou miliardy lidí, je hodně pravděpodobný, že se mezi nima narodí nějaký mentálně narušený člověk, který se projeví už v dětství.. akorát že teď je v móde ukazovat šokující věci v médiích, tak to ukazujou...
Dle mýho to má spoustu aspektů, média, míšení ras, který zapříčiňuje jak zkvalitnění, tak ale i degeneraci lidských genů a to nese i svoje následky... upozorňuju, že nejsem rasista, ale jsme jenom druh v živočišnym řetězci.. a to co platí u psů, koní a jiných zvířat, tak plati holt i u lidí... sice se třeba zkvalitňujem míšením etnik, ale taky to má svoje negativní aspekty... jako cokoliv jiného...
Je to jen můj neodborný názor.. tak se omlouvám, jestli někoho pohoršim a je to taky mimo téma...

LD11

LD11 | 11. 11. 2008, 22:34:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> VERSUSIO
Dobře, máš pravdu. Ale tím, že toho kluka popraví to nenapraví. 8-letí smradi si "bacha" budou dávat stěží. To je o výchově. Krev v televizi a tak. Vím, že to zní proflákle, ale já si to tak myslím.

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:21:44

> LD11
V Americkém soudním systému fungujícím na systému Precedentů dospělého chlapa čeká za podobný čin trest smrti . Tenhle kluk ho nedostane , tím si buď jist . Příliš to je , nadruhou stranu , čeho všeho se můžeme ještě dočkat ? Přejete si aby malé děti zabíjeli své rodiče kdykoliv sejim zachce ? Kde je nějaká úcta k těm kterým vděčí za život ?

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:20:44

> VERSUSIO
To je mi úplně jedno, co rád děláš nebo ne ... to, že jsi prostě nepochopil, co jsem napsal je tvůj problém a tak to nesváděj a neschovávej se za mou špatnou logiku, prosím.

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:14:36

Jak jsem psal už dřív, nerad bych v tomhle konkrátním případě vynášel rozsudky a viníky, jsou to jenom moje doměnky...
Soudce nebude mít určitě lehkou práci.. a jestli ho k terstu smrti odsoouděj, tak bych nechtěl bejt v popravčí četě... Ty si to asi taky ponesou do konce života...

LD11

LD11 | 11. 11. 2008, 22:12:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> VERSUSIO
ale nemyslíš, že je to přece jenom příliš? Pro dospělého chlapa za takovouhle vraždu čouhá doživotí. Ale pro kluka, kterej je psychicky narušenej tresst smrti?

Stilous

Stilous | 11. 11. 2008, 22:11:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Já taky ten sled odpovědnosti postupně napsal !

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:11:06

> fido.x
Ty jsi srandovní primitiv , odsuzuješ mě proto , že ho chci usmrtit a poté mě srovnáváš s dítětem . Ano uvažuju tak , chci usmrtit asi stejně jako malý osmiletý vrah. Tvá logika nestojí zanic. Buď slušný a vyvaruj se chyb , nerad ztrácím čas louskáním neuplných slov ...

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:08:42

> Stilous
No, myslim, že to je dobrá výsada, i u nás by se to hodilo a nejen u nás...
Podle toho, co jsem zjistil, tak je chyba toho otce, protože když má zbraň, tak jí zabezpečim tak, aby se k ní dítě nedostalo.. špatná výchova, já nevim, a taky v sedmi, osmi letech učit kluka střílet a lovit je taky trochu brzo na můj vkus...
zbraně ano, ale tak, aby nemohli bejt zneužity... měli by na zbraně dělat psycháče, sice taky nejsou 100%, ale určitě by se zamezilo ozbrojení osob, kterým to nepatří do ruky... a ty co zbraň maj, by měli mít za ní zodpovědnost a držet jí v bezpečí od těch, kterým do rukou nepatří...
USA je vcelku zvláštní stát...

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:06:47

Stilous :Tak za to nemuzou zbrojarske firmy ale jejich posranej zakon,neni normalni aby v Ceske republice a dalsich zemich si clovek udelal zbrojak tim ze musi projit i psychickejma zkousama atd a tam jen prijdou do obchodu daj zalohu a za tyden si prijdou pro zbran!


Vymrdanej stat!1261!

Stilous

Stilous | 11. 11. 2008, 22:02:56 | více příspěvků | napsat uživateli

lebi-ony firmy vtloukají těm bezmozkům,že výsadou pravého Američana je nosit zbraň.

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:01:15

Stilous:Jake zbrojarske firmy vole?Byla to chyba fotra!Kdyz ma zbran,tak ma mit trezor o rozmerech urcenych do urcite kategorie.Neni mozne aby se decko dostalo ke zbrani!

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 22:01:07

jako..odstrašující příklad?!798! HOVADA...at zabijou nakeho masoveho vraha...nemaji to beztak ani pořadně vyšetřene..co to je za blbost

LD11

LD11 | 11. 11. 2008, 22:01:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> _Sarisek_
nejspíš. ale jak říkáš. pomalu mu to naznačovali. ale u tohohle člověka bude dost hrát prostředí. byl z lovecký rodiny. a nechci být odpůrce televize, ale tohle bude taky daný násilím a hrama. Byl jsem s naší třídou v Londýně a jel s námi 8-letý syn naší Ekonomikářsky. Pohodová ženská, ineligentní a vzdělaná a ne zas tak zatížená povoláním. takže rodinnou základnu měl dobrou. Byl v pohodě, kecali jsme o fotkách a on se mě pak zeptal jesstli mám rád nácky a jestli bych je zabíjel tupou nebo ostrou sekerou....

Stilous

Stilous | 11. 11. 2008, 22:00:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Víte kdo je odpovědný,celá ta jejich pošahaná společnost,rodič,kněz,zbrojařské firmy a lobbingem ovlivnění politikové.

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:59:47

LukassekS:Scim?

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:59:31

> tomulu
A co to meleš? Jaké ke zdi?

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:59:29

> lebi88
potrebuju s necim pomoct

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:58:34

> VERSUSIO
Jak to myslíš, aby ho nenáslednovaly ostatní osmileté děcka? Ses posral ne, sám jsi děco, že takhle uvažuješ. Vždyt to to dítě jen těžko plánovalo a asi těžko mohlo kalkulovat s tím, co potom nastane ... zadli trest smrti, takže jako exemplárnost nedává vůbec logiku.

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:58:34

obecně:
Když je někdo dost velkej na to, aby něco takovýho udělal, tak je i dost velkej, aby za to nesl trest... samozřejmě, jestli to dostatečně prokážou...

trest smrti jako takovej je rozporuplnej, ale když se jasně prokáže, odsouzený to udělal tak je asi na místě.. lepší než nějakýho maniaka věznit celej život a cpát do něj prachy..
Ohledně věku, to by nemělo hrát roli, prostě před zákonem by si měli bejt všichni rovni...
Asi tam bude nějaký psychycký narušení u toho kluka, a pak je bohužel možnost, že se nevyléčí a kdykoliv to může udělat znova...

V tomhle konkrétním případě nechci vynášet jakejkoliv rozsudek, protože do toho nevidim a vim o tom jenom povrchně, to co řeknou v médiích a jak znám média, určitě tam bude plno polopravd...
To musí rozhodnout sud, kterej má všechny dostupný informace...

uživatel eliminován | 11. 11. 2008, 21:58:19

je to hnus ale co nadelate je hodně variant proc to mohl udelat treba zarlivost na toho pritele atd a taky buhvi jaké byl rodině a jak byl vychovany...má to svoje klady a zapory a kazdy to vidi jinak

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

trestsmrtmrázzádaUSApřítelprokurátorchlapecpříkladčlánekskupina

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑