Diskuze a otázky - Tramvaják

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jsem.verici

jsem.verici | 24. 04. 2008, 13:24:45 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

petice-za-tramvajaka.cz

Proč tato petice?
Tato petice je morálním apelem na vedoucí orgány ostravské MHD, které popírají jakoukoli zodpovědnost přestože jsou zodpovědné za nesmyslné řešení zabezpečení trati.
Skutečnou chybou, která způsobila nehodu nebylo zapomenutí jednoho řidiče, ale ignorování příliš vysokého vlivu lidského faktoru na bezpečnost vedením ostravské MHD.
Podobná nehoda byla na trati bez jakéhokoli systému, který by jistil případnou chybu řidiče a přitom nebyl závislý na lidském faktoru jen otázkou času.
Přístup Šéfa ostravské MHD pana Františka Kořínka (viz. Šéf ostravské MHD: Trať je bezpečná, vinu nese řidič) je do nebe volající házení viny na druhé.
Svůj souhlas s těmito názory můžete vyjádřit podepsaním petice.

http://www.petice-za-tramvajaka.cz/

Každý jednou udělá chybu, někdo velikou, někdo malou, ale jsme ve 21. století, kdyby byla lépe trať zabezpečená, lepší signalizace a vůbec ... nikdy by se tohle nestalo. Proč by měl slušný chlap jít do vězení na 10 let jako nějaký masový vrah, pedofil, či nějaká jiný zrůda.

reagovat

Co si o tom myslíte ?

V anketě hlasovalo celkem 16 uživatelů

V diskuzi je 50 příspěvků a shlédlo ji 879 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 16:44:02

Půjde sedět,ale nemyslím,že na moc dlouho!1253!

ddan2

ddan2 | 24. 04. 2008, 14:47:37 | více příspěvků | napsat uživateli

pujde, za smrtak se s podminkou nekonci

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:47:19

Sedět půjde, půjde !231!

tajemny-jack

tajemny-jack | 24. 04. 2008, 14:43:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Sedět nepůjde.

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:34:56

To je sice fakt,ale jelikož tam nic takového není a ten chlap to věděl,měl dodržovat pravidla jaká tam jsou...Neinformoval se a prostě jel...

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:32:48

kespr: deset nedostane, to je horní hranice....

petry

petry | 24. 04. 2008, 14:31:37 | více příspěvků | napsat uživateli

koncepce tramvajové sítě je v současné době nevyhovující, při narůstajícím počtu cestujícíh a tímpádem vyššího intervalu projíždějících tramvají, je zde zvýšené riziko a nelze se spoléhat na lidský faktor, upozorňovali na to odborníci na dopravu více než před 5 lety

každý z nás udělá chybu, tramvajákovi stačila jedna ...... a na trati bude jezdit další tramvaják a možná nebude ani tak pozorný a dobrý jako byl tento

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:30:30

kespr-povídej mi o tom, až ho na těch 10 let odsoudí!785!...prosimtě, to mu nikdo nedá....a právě proto, že je ten úsek rizikový, tak si měl jako řidič, co tam nejede prvně a má zodpovědnost za cestující, dávat větší pozor než obvykle a ne dělat přestupky.

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:29:57

hatebreed85: ne, tak sem to nemyslel, ze by se meli vsichni pustit :o) reagoval jsem na tvoji vetu "co to je za sračky? Kdyby tam umřel někdo z tvý rodiny tak budeš mluvit taky takhle?"... myslim totiz, ze lidi z tech rodin opravdu neprahnou potom, aby sedel... ono jasny, udelal chybu a za chyby se plati, nese zodpovednost, o tom zadna.. ono bude zalezet na soudci, jak rozhodne... ale predstava, ze by tenhle clovek mel sedet 10 let... to je sileny prece

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:27:42

Milost? No to je gól

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:27:33

frozen_lady: ty si nejaka chytra, covece... trosku ledova kralovna, ne? !1326! takze podle tebe je chyba ridice na trati, ktera je rizikova to stejny jako napr. umyslna vrazda? Pri horni sazbe 10 let by totiz mohl ukladnej vrah sedet stejne jako tenhle clovek, kterej udelal prestupek...

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:27:06

kespr: nese odpovědnost podle trestního zákona, těžko upustit od trestu jenom proto, že takové potrestání v podstatě nikomu nepoůže. Ano nikomu nepomůže, ale za vinu se musí nést trest. Můžeš z kriminálu taky pustit vrahy a zloděje, přece to že je zavřeli nikomu nepomůže, co?

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:25:54

Souhlasím s Vámi... Milost pro řidiče té tramvaje.. Nechápu proč by měl dostat trest ve výši 10-ti let, jako nějakej masovej vrah.. tady ty zákony v ČR jsou postavené na hlavu.. kdyby dostal podmínku, neřeknu, ale 10let na tvrdo, se mi zdá dost přehnané.. Vždyť chudák, už je potrestaný..do smrti bude žít s představou a výčitkami, že řídil tramvaj, ve které zahynuli 3lidé.. Se z toho bude vzpamatovávat hodně dlouho, takže si myslím, že je potrestaný už dost.. A házet vinu v tomhle případě na jednoho člověka je svinstvo, jak to udělal pan Kořínek - šéf ostravské MHD.. Já bych řekl, že hlavní vinu nese právě šéf ostravské MHD pan Kořínek, protože kdyby trať byla lépe zabezpečena a byla tam lepší signalizace, tak se to nestane.. Každý někdy chybuje..někdo více někdo méně.. Takže, to jdu taky podepsat..

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:24:34

hatebreed85: a cim by sis pomoh, kdyby ti nekdo z rodiny umrel a toho tramvajaka by zavreli na 10 let? Mne by to teda nepomohlo v nicem a kdybych chtel neco jako "napravu do budoucna" tak rozhodne ne zavirani lidi, ale oprava te trati

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:21:17

tu petici podepsali zajímaví lidé...Andrej Čikatilo, Ladislav Hojer...samej vrah !670!!670!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:18:40

kespr: vím co je šalina..jo,i u vlaků se to stává.. v Praze je taky jedno křížení. Sice se tím jen podjíždí klenutí u baráku(mezi újezdem a malostranskou),hlídá to semafor a stejně už tam nějaká srážka byla..

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:18:19

"kazdy z nas nekdy udela chybu"

co to je za sračky? Kdyby tam umřel někdo z tvý rodiny tak budeš mluvit taky takhle?!1409!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:18:09

to,že bude odsouzený a může být klidně až na těch 10 let,není bohužel fér.Já tou tramvajkou jezdím denně...a přesně,proč by měl dávat někdo peníze na něco,když stačí úplně nesmyslnej systém,při kterém mohlo dojít prakticky kdykoli k té srážce a je jedno,kdo tu tramvaj zrovna řídil..nevím,jestli dpo jsou fakt takoví debilové...a nehodlají přispět peníze na něco,co by bylo fakt užitečné..nebo je ta trasa prostě naprosto vpohodě..a za všechno může jeden řidič,kterej měl dávat pozor..

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:18:04

kespr-na lidskost měl myslet v první řadě on...na to, že ve své práci přestupky páchat nemůže, protože to v jeho pozici taky může stát lidský život...dospělý i svéprávný je.

bladeedalb

bladeedalb | 24. 04. 2008, 14:17:29 | více příspěvků | napsat uživateli

tahle petice stejne nebude fungovat pce tam muze kazdej curak napsat co che a kolikrat chce...
Jestli chcete platnou petici tak leda na papire a chodit po ulicich..pce mena mmusi bejt podepsany....!1371!!1225!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:16:09

pbrzoun: no jo, ale to je neco jinyho... tam to hlidaj spousta lidi, semafory atd. a stejne si pamatuju docela nedavno srazku dvou vlaku, takze ani u vlaku to asi neni zrovna bezpecny... ale proste nechapu, proc u saliny (tramvaje) je na urcitej usek jen jedna kolej, kdyz vsude jinde sou proste dve...

a lidi nebudte tak povrchni a chladni... proste jen "spachal prestupek - zalouzi trest" "porusil zakon - musi jit sedet".... copak nechapete, ze existuje neco jako lidskost...

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:11:33

Jasně, budu podporovat kripla, kterej zabil dítě. !898!

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:10:53

kespr: vlaky taky běžně jezděj jen po jedný koleji a křížej se ve stanici.ale tam je hlídá aspoň ten semafor..

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:08:05

kde jsi přišel na to, že dostane 10 let?Soudce, který bude jeho případ řešit nejspíš nejsi, co...!785!...pokud vím,tak ta sazba, co mu hrozí je 3-10 let, tak tady nezkresluj informace...A přestupek spáchal, takže vinu nese hlavně on....

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:06:12

a vubec jako... pred touhle kauzou, sem vubec nevedel, ze nekde u nas existuje neco jako jednokolejka !1326! co to je val? jako ostravsko je asi chudej region, ale na druhou kolej snad love sou ne? Vzdyt sme v 21. stol tak co to je, ze se udela jedna kolej, po ktere se bude jezdit z obou stran na stridacku??? To je prece neskutecne nebezpecny a byla jen otazka casu, kdy se neco posere... jeste k tomu, kdyz tam nemaj nejakej semafor

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:03:12

píšeš že, že si odsedí 10let jako masový vrah. Vtomhle státě je takovej bordel že i ten masovej vrah nedostane 10 let.to je docela smutný.. jinak souhlasím, že vina není jenom na něm. Šéf ostravské MHD by měl rezignovat a tu mašli si hodit místo toho tramvajáka. FUCK OFF líní zmrdi na koženým křesle

thevalheru

thevalheru | 24. 04. 2008, 14:02:55 | více příspěvků | napsat uživateli

no nevim, to, ze neco udelat nechtel, neznamena, ze by se mu melo odpustit

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:02:48

přesně tak souhlasím

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 14:00:53

presne tak jako.. borec udela chybu, pri ktere zemrou lidi, bude si to vycitat do konce zivota, sam u toho malem zkape a oni ho chtej dat na 10 let do napravneho zarizeni? Co na nem napravovat, vzdyt je to normalni clovek, kterej nikomu nechtel ublizit... to bych radsi zvysil tresty tem zmrdum, co tyraj zvirata a podobnym hovadkam...

goofy: to je zabezpeceny treba tim, ze na silnici jsou dva jizdni pruhy, ze...takze naproti sobe klidne muzou projet dva autobusy... kdyz mas jednu kolej, tak je to trosku neco jinyho neasi

uživatel eliminován | 24. 04. 2008, 13:59:54

mně se libi jak tu jste tvrdí ja sem pro aby ti co jim někdo zemřel mhd vyplatilo pořadny balik a tomu klukovi dali zakaz i kdyz pochybuju ze nekde jeste bude ridit tramvaj a za druhe vam se nikdy nestalo ze ste zapomneli zastavit a jeli pres cervenou urcite hodne lidi tady aspon jednou tro zazilo nemyslim tu ukecane 16 ale ti starsi co uz maji neco najezdeno a on tam narozdil od krizovatek nemel zadny semafor ani blikatko protoze mhd udělala chybu v systemu tak to hodí cele na něho aby nemuseli nic nikomu platit

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

peticetramvajákchybařidičtraťmhdnehodasystémlidskvedoucízabezpečenízapomenutířešeníbezpečnostorgánvlivapelzodpovědnostignorování

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑