Diskuze a otázky - --------------Top. 3 vašich nejlepších filmů co na ně můžete
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 179 příspěvků a shlédlo ji 2073 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:42:19
a taky se mi moc libi druhá mama nebo ted už nevím..ale hraje tam julia roberts a je užasna
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:41:16
2) scary movie
1) nebezpečne znamosti(ty vedou!!!!!!!!)
3) nabroušena britva(nebo ted už ani neivm jak se to menuje)
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:35:40
Takže: 1. Kokosy na sněhu
2. American Pie (všechny 3)
3. Van Helsing
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:32:24
1 - You got served, Ice age
2 - Ali G in da house, Sin city
3 - Constantine, Nežádej svůj poslední tanec
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:26:26
Van Helsing - do tohohle filmu jsem se zamilovala na první pohled, naévím co na něm teda vydím ale mám ten film mocky ráda.
Shrek 2 - Tenhle film taky miluju. Je to prostě legrace.
Kruh1+2- tenhle horor se mi taky docela líbí.
uživatel eliminován | 5. 01. 2006, 18:15:58
beny21
1. Pelíšky - ten film má prostě všechno... dokáže probudit reálné emoce
2. Jedna ruka netleská + samotáři.. k Macháčkovi a Trojanovi není co dodat !299!
3. S tebou mě baví svět - nad rodinou komedii není !11!
uživatel eliminován | 28. 12. 2005, 15:16:40
1. The Butterfly effect
2. The Last Scout
3. Fear and the loathing in Las Vegas
4. Human Traffic
uživatel eliminován | 28. 12. 2005, 15:16:37
to je moc slozity, Q je super reziser, ale filmy jako hotel rwanda a schindler's list jsou uplne jinej zanr, taky shawshank redemption a forrest gump jsou jedny z nej filmu vubec, mesto bohu, carandiru, man on fire atd....
Dee008 | 28. 12. 2005, 15:12:13 | více příspěvků | napsat uživateli
1)Kokosy na sněhu!228!
2)Osobní strážce
3)Jurský park!75!
Cocain | 28. 12. 2005, 15:05:32 | více příspěvků | napsat uživateli
1- Četa, Pulp fiction
2- Schindlerův seznam
3- Tenkrát na Západě, Život Briana Osvícení !27!
uživatel eliminován | 14. 11. 2005, 18:17:45
1. Vykoupení z věznice Shawshank
2. Samotáři
3. Mlčení jehňátek
uživatel eliminován | 13. 11. 2005, 10:35:40
kdo hulí ten umí
hříšný tanec
nežádej svůj posledni tanec
uživatel eliminován | 13. 11. 2005, 10:34:06
1. Schindler's list - prostě... úžasnej film, to co ve mně po každým shlídnutí vyvolává, doznívá i pár dní :o)
2. Mlčení jehňátek - Anthony je nepřekonatelnej...:)
3. Pulp Fiction / Jackie Brown - na třetí bych dala něco od Tarantina... jeho filmy jsou víc než skvělý :o)
iva.gahwa | 13. 11. 2005, 10:33:25 | více příspěvků | napsat uživateli
1. Piano
2. Seznam te se..Joe Black - kvůli tématu
3. Sedm let v Tibetu - ale knížka je obsáhlejší
uživatel eliminován | 13. 11. 2005, 10:31:45
jo jo..Equilibrium... to je zajimavej film..ale trochu mi pripomina Matrix..jeste sem si vzpomnela na Memento-vyborny...a Nepritel pred branami---!27!
uživatel eliminován | 29. 06. 2005, 18:22:40 |
Moc mě zajímá jak se liší vkus tak napište a hlavně u některého znich proč?
Můj žebříček: 1.Pulp Fiction - Tomuto snímku není co dotat snad jen,že jsem zvědav na druhý díl.Dobří herci,dobrý režisér a ještě lepší skvělá hudba
2.Forrest Gump
3.Leon /J.Reno/ doporučuju kdo to nevděl
reagovat