Diskuze a otázky - Televizni reklamy
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 31 příspěvků a shlédlo ji 569 uživatelů .
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:35:26 | více příspěvků | napsat uživateli
mno prcat se me chce vic ale kdzy ted nemam skym tak pisu
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:16:43
> RENATKA3108
proč mi to pišeš tak dlouze.. se mi to nechce čist
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:15:55 | více příspěvků | napsat uživateli
mno chapu ze vetsina z vas by se neprkousala ani k prvni vete
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:13:22
já to přečetla... dost dobrý!1050!!1050!!1050!...to máš z vlastní hlavy? !785!
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:12:59 | více příspěvků | napsat uživateli
ja vam to priste rozdelim do 50ti diskuzi!5!
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:12:17
jejda to je dlouhé..:D..jednoduše >reklamy uspávají!486!
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:11:53
Nekoukám se skoro vůbec na tv, reklamy neřeším...!1281!
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:11:33
> Dwight.
mam to prectene :-D no bylo to o tom jak jsou reklamy hrozne...vsichni nam v nech jenom lzou, a ze nejhorsi je kdyz uprostred nejake bitky hodi reklamu o cistici na zachod...:-D
Mc_Tomy19 | 17. 03. 2009, 23:11:16 | více příspěvků | napsat uživateli
> snupu_koks
vtipný a takhle pozdě? to je v klidu no.....dáváš mi to asi budu brečet......!973!
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:10:18 | více příspěvků | napsat uživateli
me nic netrapi ale mam rad MCs kteri jsou MC nejvic tim ze to maj napsany na libku kde maj fotku se sluchatkama za 2 kila ktery z nich asi ty MCs delaj ze jo ..
haha kokote
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:10:00
> RENATKA3108
jak rano budu na kompech tak se tě poptam o čem to bylo :D to už snad dočteš ne?:D
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:09:57
Přečetl jsem to, a jaký je závěr? Reklamy nejsou dnes o prezentaci nových zajímavých výrobků, je to podvědomá manipulace s lidmi a tvorba image značky. Prostě fungují, i když si člověk řekne že ne - zasahují totiž obrovské masy lidí. Každý z těch lidí je expert na něco jiného - já mám třeba rád auta, proto bych nedal na reklamy. Pokud však jdu koupit mycí prostředek, prášek, dezinfekci, dám podvědomě přednost značce která je v TV, než značce kterou absolutně neznám.
Tak to prostě je, tak to funguje a my "ovečky" stáda s tím nic neuděláme
Mc_Tomy19 | 17. 03. 2009, 23:09:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> Baruunkaa...
Jen pravda !973!!973!
Mc_Tomy19 | 17. 03. 2009, 23:08:05 | více příspěvků | napsat uživateli
> snupu_koks
A to tě tak trápí?!973!
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:07:27 | více příspěvků | napsat uživateli
mno tak hlavne ze jses MC kokote !465!
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:07:26
> Dwight.
dobre jdu to precist ale jenom abych byla borec:-D pak vam napisu o cem to bylo:-D
Mc_Tomy19 | 17. 03. 2009, 23:06:41 | více příspěvků | napsat uživateli
> Dwight.
MÁM TO!1304!!1304!!1304! Je tam : Co je to vlastně reklama? Jakási prezentace skvělého, úchvatného a zcela unikátního produktu, který vám vyleští celý dům, spolehlivě nasytí vaše děti, popovídá si s váším partnerem a jen tak jakoby mimochodem vám uvaří šálek kávy? Je snad ohromné množství reklam způsobeno úzkoprsostí televizních společností, které nedokáží v klidu pustit celý film a zrovna v těch nejnapínavějších akčních scénách, kdy se váš oblíbený osamocený hrdina bije proti přesile padouchů, kteří se ho snaží vykrmit tuny olova vám pustí reklamu, aby vás informovali o zcela novém, jedinečném, uchvátném a originálním čističi vašeho záchodu, což je prakticky stejný přípravek jako při minulé reklamě akorát s jiným názvem. Či snad čistič koupleny, kde se zdeptaná žena v domácnosti marně dře s vodním kamenem ve vaně, přičemž vodní kámen vypadá, jako by si pamatoval i Františka Josefa I. a stěžuje si, jak jí to nejde. A zrovna v ten okamžik se přímo uprostřed její koupelny objeví čirou náhodou jakýsi mladík, černobílý filtr na televizi mizí nahrazen krásným, letním dnem a mladík jí podává láhev nového přípravku proti nečistotě. Provede jednoduché nanesení saponátu přímo doprostřed vany a setře ji z kraje, přičemž zažraný kámen jako zázrakem mizí i od okraje, následuje přechod na novou vanu, kterou ještě ve studiu digitálně upravili aby se jóó leskla. Vrcholem reklam zhýčkaného západního imperialismu je spot, kde stojí muž a žena s novým produktem a muž se snaží udělat s produktem něco nemyslitelného, žena se s překvapivým výrazem ve tváři diví, co to vlastně bude dělat a prosí ho, aby onu nemyslitelnou činnost nedělal – ten však na její slova nedbá a s produktem předvádí psí kusy a produkt přežije veškeré zacházení, jakoby na to byl zvyklý. No není to nádherné? Po této demostraci nezničitelnosti produktu žena informuje diváky, že tento produkt prostě mít musí. Tisíce paniček ve svých bytech zvedají telefon, oznamují kamarádkám tuto novinku, ujišťují je, že si onu věc koupí a nabádají je ke stejnému nákupu (my pesimisté tomu říkáme promarněná investice). Faktem však zůstává, že pokud jste majitelem nějaké společnosti a chcete prosadit svůj podnik v moři plném konkurence, vydělat balík peněz a do konce života si žít jako maharádža, musíte zaútočit na slabou vůli vašich zákazníků a přimět je k nákupu, který se jim nevyplatí. Sice jich několik může přijít o střechu nad hlavou, protože díky drahým nákupům nebudou schopni splácet hypotéku či leasing, ale přiznejme si to: Peníze hýbou světem. Televizní společnosti také dostávají nemalé finanční sumy za zveřejnění reklam a tak se tento koloběh peněz vyplácí všem. Společnosti vydělávájí spousty peněz z prodejů, televize mají peníze za reklamy, my – obyčejní smrtelníci – se aspoň dozvíme, jaký lidstvo udělalo pokrok a ti, kteří naletí marketingovým tahům a intrikám, se alespoň naučí, že není všechno zlato, co se třpytí.
uživatel eliminován | 17. 03. 2009, 23:06:27
!486!to je na mě uz pozde cistt takej clanek ve 23:05xD to jako fkt ee snad jindy!407!!764!!1423!
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:05:45 | více příspěvků | napsat uživateli
tak hlavne vseci piste ze se vam to nechce cist to je moc zajimavy a urcite to vseci co si to prectou strasne zajima
Mc_Tomy19 | 17. 03. 2009, 23:05:42 | více příspěvků | napsat uživateli
nechceš mi to nabušit na cd ten tvůj text? já si to pak pustím protože tohle číst nebudu na to jsem moc ovlivnen :D !973!
snupu_koks | 17. 03. 2009, 23:03:52 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Co je to vlastně reklama? Jakási prezentace skvělého, úchvatného a zcela unikátního produktu, který vám vyleští celý dům, spolehlivě nasytí vaše děti, popovídá si s váším partnerem a jen tak jakoby mimochodem vám uvaří šálek kávy? Je snad ohromné množství reklam způsobeno úzkoprsostí televizních společností, které nedokáží v klidu pustit celý film a zrovna v těch nejnapínavějších akčních scénách, kdy se váš oblíbený osamocený hrdina bije proti přesile padouchů, kteří se ho snaží vykrmit tuny olova vám pustí reklamu, aby vás informovali o zcela novém, jedinečném, uchvátném a originálním čističi vašeho záchodu, což je prakticky stejný přípravek jako při minulé reklamě akorát s jiným názvem. Či snad čistič koupleny, kde se zdeptaná žena v domácnosti marně dře s vodním kamenem ve vaně, přičemž vodní kámen vypadá, jako by si pamatoval i Františka Josefa I. a stěžuje si, jak jí to nejde. A zrovna v ten okamžik se přímo uprostřed její koupelny objeví čirou náhodou jakýsi mladík, černobílý filtr na televizi mizí nahrazen krásným, letním dnem a mladík jí podává láhev nového přípravku proti nečistotě. Provede jednoduché nanesení saponátu přímo doprostřed vany a setře ji z kraje, přičemž zažraný kámen jako zázrakem mizí i od okraje, následuje přechod na novou vanu, kterou ještě ve studiu digitálně upravili aby se jóó leskla. Vrcholem reklam zhýčkaného západního imperialismu je spot, kde stojí muž a žena s novým produktem a muž se snaží udělat s produktem něco nemyslitelného, žena se s překvapivým výrazem ve tváři diví, co to vlastně bude dělat a prosí ho, aby onu nemyslitelnou činnost nedělal – ten však na její slova nedbá a s produktem předvádí psí kusy a produkt přežije veškeré zacházení, jakoby na to byl zvyklý. No není to nádherné? Po této demostraci nezničitelnosti produktu žena informuje diváky, že tento produkt prostě mít musí. Tisíce paniček ve svých bytech zvedají telefon, oznamují kamarádkám tuto novinku, ujišťují je, že si onu věc koupí a nabádají je ke stejnému nákupu (my pesimisté tomu říkáme promarněná investice). Faktem však zůstává, že pokud jste majitelem nějaké společnosti a chcete prosadit svůj podnik v moři plném konkurence, vydělat balík peněz a do konce života si žít jako maharádža, musíte zaútočit na slabou vůli vašich zákazníků a přimět je k nákupu, který se jim nevyplatí. Sice jich několik může přijít o střechu nad hlavou, protože díky drahým nákupům nebudou schopni splácet hypotéku či leasing, ale přiznejme si to: Peníze hýbou světem. Televizní společnosti také dostávají nemalé finanční sumy za zveřejnění reklam a tak se tento koloběh peněz vyplácí všem. Společnosti vydělávájí spousty peněz z prodejů, televize mají peníze za reklamy, my – obyčejní smrtelníci – se aspoň dozvíme, jaký lidstvo udělalo pokrok a ti, kteří naletí marketingovým tahům a intrikám, se alespoň naučí, že není všechno zlato, co se třpytí.
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 14 uživatelů