Diskuze a otázky - Svobodu Palestině !
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 49 příspěvků a shlédlo ji 563 uživatelů .
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:31:16
> XfistinyourfaceX
to zcela určitě....ovšem je ta zoufalá obrana jen poslední křečí ....
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:26:36
svobodny.odpor
Tak, tak... Německo - Berlín je taky MoCinKy LowÍsKoiDní... Holandsko... Pozitivní diskriminace v Kanadě. Fuj !1369!
Kwon
Víš, jaký si to uděláš, takový to máš. Spoustu z nich tam taky dělá ne špatně placený doktory !1365!
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:21:38
> XfistinyourfaceX
ono je to složitější......oni ani tak nechtějí....ale je to spíš dílo jejich flustrace.....ve spoustě západních států to jsou druhořadí občané, kde se na ně hledí zpatra....do toho skutečnost, že jejich rodiče se často musí tak snažit a tak pracovat, že nemají čas na výchovu svých potomků, ze kterých rostou kolikrát grázlové....dej si to všechno dohromady a máš tu problém Francie
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:21:37 | více příspěvků | napsat uživateli
> XfistinyourfaceX
Přesně tak, Evropa má svou kulturu, tak i Afrika - ikdýž ta slaměná kultura :D ... no trochu pravěk, evoluce si nevýbírá.. :D, nejde abý žili ti, co jsou zvýklí na úplně něco jiného žili v Evropě podle našich představ - slušně, viz. Francie, nedokážou žít "evropský".
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:17:41
svobodny.odpor
A teď ještě Turek do EU, to bude konec !1350!
Jinak zastávám názor, že není živočišný druh, nebo rasa, která by byla lepší. Pouze mají jiné tradice, zvyky, temperament.
Ale i zvířata ( která jsou člověkem využívána ) vědí, že aby dostali najíst, nemůžou si dělat co chtěj, nebo ohrožovat "pána"
U spousty přistěhovalců, zvlášť těch druhých generací to funguje tak, že chtějí měnit řád do kterého se narodili.
Proto s multi kulti nesouhlasím !1302!
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:17:19
> svobodny.odpor
tak na tomto se shodneme.....je to právě Evropa, která je pseudohumanistická..a pseudopokrytecká....přitom by se sama měla kát někde v rožku. Rovněž souhlasím, že v mnoha ohledech mi stav v současném Izraeli vzdáleně připomíná Třetí Říši (je to paradox).....když se ovšem odprostím od politiky, tak před Izraelci smekám, jako před lidmi (navíc mezi nimi mám i přátele). Je to strašně prosté: jedinci z obou národů mají právo na život a rvou se za to, aby mohli přežít......je to perpetum mobile....někdo kdysi zabil někoho...ten se pak mstí a zabije zase někoho jiného...což zase vyprovokuje další nenávist.....a skončí to v okamžiku, kdy jeden národ pohltí ten druhý.....
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:16:23 | více příspěvků | napsat uživateli
> Karaya
:D ... no já tež nepíšu podle svých představ, blbne mi klávesnice takže místo ý bez čárký ho musím psát s čárkou :D.
Sketa... | 10. 07. 2009, 16:15:46 | více příspěvků | napsat uživateli
http://www.youtube.com/watch?v=4fMMnYljEiM&feature=related!977!
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:15:11
konecne rozumna diskuze...bez tech vypatlanych marek co pisou AhOjKy jAk sE mAte...!2!
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:14:49
> Les_destins_se_sont
oficiálně byl možná založený až 1946, ale o tom co bylo předtím nikdo radši nechce mluvit že?
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:14:13 | více příspěvků | napsat uživateli
Jsem pro naši evropu, bez multikulturalismu, bez sionistů a zásadně jsem proti iluminátům a NWO !
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:12:48
> Les_destins_se_sont
Izrael jako stát byl vytvořen v roce 1946 ale židovské království na tomhle území bylo už před mnoha tisíci lety ale o tom víš asi úplná nic, co?
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:12:43
> Les_destins_se_sont
Izrael ano...ovšem jaksi zapomínáš na římskou provinci Judea, zničenou Římany za jejich povstání.........v historii si každý najde jen to, co se mu hodí...
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:11:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kwon
Ano, souhlasím, mají postoj k palestincům jako mý k cikánům, proto nechápu proč pořád kritizují evropu za rasismus, tenhle topic jsem udělal právě kvůli tomuto, kážou vodu a pijí víno. Dobře, palestinci dělaj bordel, neumí se chovat, dejme tomu, jako u nás cikáni, většinová společnost je ráda nemá, ale mý je tadý nevraždíme, i přesto nás kritizují.
Les_destins_se_sont | 10. 07. 2009, 16:09:46 | více příspěvků | napsat uživateli
> Currahee10
Ty jsi kretén, boha... Izrael byl uměle vytvořen v roce 1946, kdy Židé Palestincům zabrali území
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:09:11 | více příspěvků | napsat uživateli
> Les_destins_se_sont
souhlas !
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:08:45 | více příspěvků | napsat uživateli
> XfistinyourfaceX
Vím, jsem zásadně proti multikulturalismu, ale podívej na naši vládu, v čele se sionistou fišerem, tihle za to můžou, tihle můžou za tý vlný imigrantů !
Les_destins_se_sont | 10. 07. 2009, 16:08:39 | více příspěvků | napsat uživateli
No některý názory jsou tu pěkně k blití, založený na polopravdách, myslím Curahee10 !477!
Jinak jediné, proč podporovat palestinu je jako symbol vzdoru proti židovským okupantům. tečka
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:08:32
> svobodny.odpor
Já něco málo o týhle válce vím a můžu ti říct, že kdyby muslimové na Izrael nezaútočili, tak je vše OK. A kdo jim zabral území? Území, na němž se Izrael rozkládá, je země, kterou si Izraeliti vybojovali už před tisíci lety. To nebylo území muslimů ale Izraele! jejich území pak bylo jen okupováno. Peršany, Římany, Mezopotámci atd. Já si teda myslim, že si svůj stát zaslouží a to na místě kde bylo jejich původní království. To, že zabíraj další území ve válce s Palestinou, je přirozenou věcí ve válce.
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:07:44
> svobodny.odpor
pojem "civilista" je na Blízkém východě relativní, vzhledem k tomu, že z rpgéček to tam metou sotva patnáctiletí kluci......(v Izraeli civil už prakticky vůbec neexistuje...)
ano, určitě máš pravdu v tom, že to tehdy (ostatně jako vždy) zkopalo OSN a Evropa ........určitě ovšem sám moc dobře víš, že Židům půdu prodávali ve své krátkozrakosti právě Arabové....
faktem rovněž je, že Palestinci odjakživa neuměli nic jiného než okrádat a přepadat (máš to v mnoha historických pramenech již od dob Říma......tehdy to byli Felištejšnští a byli jedni z nejobávanějších pirátů v té době). faktem je, že pro spoustu Arabů mají Palestinci stejné postavení, jako pro spoustu Čechů Romové (a nejsem rasista - jen konstatuji fakt).
faktem je, že v okamžiku, kdy Izraelci udělali určité ústupky, jim Palestinci "poděkovali" ve formě zvýšeného počtu raketových útoků......takže ani nic jiného od Izraele čekat nemohli (volbu Hamásu ponechám bez komentáře ....to by bylo na další den).
Stejně tak bylo krásně vidět rozdíly mezi oběma národy v okamžiku, kdy se musely některé židovské osady zrušit - zůstalo tam spousta kibucú, které by každý normální člověk, který má hlad a který umí pracovat, dál snažil opečovávat...vzhledem k tomu, že by se z toho najedl.....Co udělali Palestinci? vžechno zničili, rozkradli..a co neodnesli, zapálili..........opět ta jejich krátkozrakost...
proč se nedostali Palestinci za několik století tam, kam se dostali Izraelci za necelých šedesát let? protože na to nemají schopnosti....
i v přírodě vítězí ten silnější a schopnější.....
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:06:21
svobodny.odpor
Zas bych ten sionismus neviděl všude !1350!
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:05:01
svobodny.odpor
A upřímně? Snad bych měl radši v evropě žiďácký lichváře, než muslimský fanatiky. Podívej se na Francii !1302!
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:04:36 | více příspěvků | napsat uživateli
> XfistinyourfaceX
Vím, a zamýsli se kdo ten multikulturalismus šíří a kdo stojí za EU a OSN ... právě sionisté šíří multikulturalismus skrz evropu. Vím že palestinci to maj těžké, ale jsem rád že Izrael a sionisté dostávaj aspoň nějáké klacký pod nohý.
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:02:53 | více příspěvků | napsat uživateli
> Currahee10
Jedno je jisté, pravda vítězí, Izrael se bude hodně divit, až proti nim nebudou jen palestinci ....
uživatel eliminován | 10. 07. 2009, 16:02:30
svobodny.odpor
Evropě nejvíc škodí multikulturalismus šířený EU. A nebudu podporovat něco s čím nesouhlasím. Vždyť právě arabové teď dělají všude největší rotiku !1302!
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 16:01:19 | více příspěvků | napsat uživateli
> Currahee10
Prohrávaj, ale nejen izrael je proti nim, měl bý jsi něco počíst o iluminátech a NWO.
svobodny.odpor | 10. 07. 2009, 15:45:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Než začnete kritizovat tý tzv. teroristý, zamyslete se co by jste dělali, kdyby Vám vystříleli půlku rodiny a žili jste v okupaci !
VIDEO: hip hopové
http://www.youtube.com/watch?v=6XxvMtZ0sc4 !20!
reagovat