Diskuze a otázky - SVOBODU kaprů!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 14:32:37 |

Nebudte sobci! Chcete mit krasne svatky-doprejte je i Kaprům,vyrazte do ulic a bojkotujte stanky s prodejem ryb! Tisknete letaky popissujici nehumalnost zabijeni techto zvirat,snizte tim profit prodejcum a zachranite mnoho zivotu kaprů pro dalsi rok! I kvuli jednomu zivotu kapra to ma cenu!

reagovat

V diskuzi je 663 příspěvků a shlédlo ji 2752 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 10:54:01 | více příspěvků | napsat uživateli

.Lucifer.: Nejen psenici ziv je vegetarian...muze i ryzi !5! !2!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:48:04

AK_oli: Tak podle Tvého názoru, by se nemohli zabíjet ani jiná zvířata, např. prasata, krávy, slepice, krůty....... Já Ti poradím, buď vegetarián, který nejí maso, ryby a jí jen ovoce a zeleninu, pšenici bys možná ještě zvládl a ještě pár bylinek na talíř !1205!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:33:56

hally01: Viš,ale jednou ty zdravotní problémy stejně přijdou a ty umřeš a až budeš umírat,tak si řekneš - celej život jsem si nedala ani blbej hamburgr a teď se budu válet na krchově s těma co to žrali furt. Tohle bych si já teda řek.

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 10:33:07 | více příspěvků | napsat uživateli

hally01: Ehm...od kdy podle Tebe mame konzumni spolecnost? A co bylo teda pred tim? !20!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:31:07

spider_vt -člověk všežravec se nachází pouze v konzumní společnosti-I v odborné literatuře se uvádí, že přílišná rozmanitost stravy není ideální.....a hlavně, víte jak dlouho trvá, než maso tělo zpracuje? U vegetariánů-mužů se v podstatě nevyskytuje rakovina tl.střeva, Nejím maso 17let a neměla jsem jediný zdravotní ani duševní problém. Bílkoviny rostlinné, jsou podle poloviny odborné veřejnosti stejně kvalitní jako, jako ty živočišné.
K těm sportovcům, znám kulturistu vegana a několik boxerů vegetariánů.
Pokud hovoříme o škodlivosti masa-nemyslím, že maso je škodlivé, tedy pokud nakupujete maso z biofarem. Pokud mluvíme o uzeninách a mase z hypermarketů, které se koupe obden v octové vodě, ANO v tomto případě bych měla opravdu strach o poškození plodu.....:))))

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:21:19

Pozde, uz ho mame mrtvyho v mrazaku .. a jeho supinu mam v penezence .. !1421!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:20:15

jezis co si to vyzvracel za blbinu????? a kde jinde by ty lidi vzali toho kapra kdyz by sme bojkotovali stanky....

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:17:13

jezis vzdyt kapri se chovaji na maso stejne jako treba kravy... kdyz uz je vylovili tak co ted s nima kdyby je nikdo nekupoval? Hmmm? do vltavy? pomala ale zarucena to smrt...

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 10:14:56 | více příspěvků | napsat uživateli

spider_vt : Ty jsi jak maly Jarda..copak jsem nekde tvrdil, ze to pediatri rikaji? Co to porad dokola meles? !1333!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:09:39

Honzin77: ok, nesouhlasíš..a opíráš se o níže uvedené instituce....tak ještě jednou se Tě zeptám na to samý:
můžeš mi ukázat jeden výrok České pediatrické společnosti, kde se píše že jakákoliv konzumace masa je škodlivá?

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 10:04:25 | více příspěvků | napsat uživateli

spider_vt: No s tim nesouhlasim a opiram se prave o nize jmenovane instituce !2! Ja nesouhlasil s temi blaboly, co jsi sem okopiroval z tech Novinek o tom desnem riziku srovnatelnem s kourenim...to je desny blabol....stejne jako je desny blabol to smrtelne nebezpeci masa, jak to tady prezentovali vcera nektere militantni vegetarianky !2!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 10:01:36

Honzin77: takže souhlasíš s tím, že maso je pro zdravý vývoj člověka nezbytné?

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 09:58:55 | více příspěvků | napsat uživateli

spider_vt: A muzes mi ukazat, kde jsem neco takoveho tvrdil, mudrlante? !2!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 09:55:59

Honzin77: můžeš mi ukázat jeden výrok České pediatrické společnosti, kde se píše že jakákoliv konzumace masa je škodlivá ty mudrlante...???

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 09:55:44

když ho ale vyloví, tak už ho nemohou vrátit zpátky, páč než se dostane do sádek, tak už prožil dlouhou až 14 denní cestu a návrat by asi nepřežil...takže ta porážka, je pro něj vlastně vysvobozením....!925!

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 09:53:17 | více příspěvků | napsat uživateli

spider_vt: Na Novinkach publikuji jeden tyden clanek pro a druhy tyden clanek proti a oba se tvari strasne vedecky !2! Vege stranky jsou alepson konzistentni !2! Dulezite informace ale najdes jinde.. a podle WHO, ADA, Ceske pediatricke spolecnosti a podobnych instituci to co pisi Novinky neni pravda !2! Ver si klidne Novinkam, ja verim vyse jmenovanym institucim !12!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 09:33:09

Honzin77: článek z 5.5.2007 server novinky.cz
je to stejně tak důvěryhodný jako odkazy na vegošský stránky co tady pár lidí vypsalo - tak proč to nepoužít, jen tak pro srovnání...!2!

Honzin77

Honzin77 | 21. 12. 2007, 09:28:39 | více příspěvků | napsat uživateli

spider_vt: To mas z Blesku? !2!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 08:11:01

Tsssss.Kapra bych si teda rozmluvit nenechal. Mámm kapra na Vánoce už 20let a nehodlám to měnit nikdy. Zejtra půjdu jednoho aspoň 4kg mrzáčka koupit,dva dny se vlácá u nás ve vaně a 24. ráno v 5:00 ho jdu zabít a naporcovat. V 9:00 už je krásná vůně rybí polévky!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 08:07:36

Jste vegetariánka a rozhodně s tím v těhotenství nemíníte přestat? Dejte si na to velký pozor. Pokud byste o svém těhotenství první měsíce nevěděla a jídelníček nezměnila, mohla byste tím poškodit vývoj dítěte stejným způsobem, jako byste popíjela alkohol a vykouřila krabičku cigaret denně.

pro všechny pipinky, co tvrdí, že maso je zlo!1383!

člověk je všežravec - tak si to konečně uvědomte a přestaňte otravovat s kecama o zabíjení zvířátek.
Nikomu necpu ať jí "JEN" maso. Jíst se má střídmě jak maso, tak i zelenina.
Člověk co maso nejí vůbec, ho nemůže ničím plnohodnotně nahradit...
PS: už jste viděli vrcholovýho sportovce vegetariána.....? Nebo horolezce vegetariána (nemyslím, kdejakýho huliče co si zkusil stěnu, ale někoho kdo vylezl minimálně třítisicovku).

Bludy o tom, že maso je škodlivý je dost přitažení za vlasy.

Zwire

Zwire | 20. 12. 2007, 23:45:16 | více příspěvků | napsat uživateli

-FLASHA-: Biofarmy nejsou možné. Jednak jsou neekonomické. Lidi by je neprovozovali, protože by majitelům nedávali to, na čem je závislá dnešní civilizace. Peníze. Neměli by z toho žádný zisk.. Měli, ale s porovnání s velkochovem velmi nepatrný. A produkce? Myslíš, že biofarmy se svou, biť zdravou ale nízkou produkcí, dokázali uživit naši rozežranou společnost? To nikdy.

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:43:32

Nevim, jestli bych zrovna vyrazila do ulice s transparentem!811!!811! ale je fakt, že mi to taky vadí... Tuny krve na náměstí a ten smrad... A do toho maminky s malýma dětma, který se nadšeně dívaj na tu roztomilou rybičku, který právě usekávaj hlavu!663! VESELÉ VÁNOCE!577!!1184!!1069!!

big.maugli

big.maugli | 20. 12. 2007, 19:37:25 | více příspěvků | napsat uživateli

nene si pomale kuře marengo.. moc pomale na kocoura.....!818!

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:34:06

Souhlas...maso je vražda, ale neberte mi kuře XDDD

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:28:44

uzivatel_neexistuj až pojedu do ostravy tak se stavim okoštovat....!1392!

big.maugli

big.maugli | 20. 12. 2007, 19:27:44 | více příspěvků | napsat uživateli

hned si du jednoho vylovit a naporcovat!2! uaaa celej rok se na toho vanocniho kapra tesiiiim:-)!735!

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:27:32

A maso jíš? Třeba kuřecí nebo tak?

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:27:04

verad:Už se tu řešilo že na 12 mám dobrý kozy!585!

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:26:35

No jasně kapři vedou!972!!1193!!1193!!1358!

uživatel eliminován | 20. 12. 2007, 19:24:47

uzivatel_neexistuj na svůj věk vypadáš dobře.....!1205!!1205!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kaprživotsvobodastankyrokprodejrybasobecnehumalnostzvířeprodejcesvatkyprofitletákpopissujiciulicecena

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑