Diskuze a otázky - ___Studenti: GENERÁLNÍ STÁVKA 12.12.2007_____

úvodní strana | aktualizovat | dolů

rohozka_na_strope

rohozka_na_strope | 20. 11. 2007, 14:48:59 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Vyzýváme veškeré obyvatelstvo České republiky
k účasti na časově neomezené generální stávce
od středy 12.12.2007
do odstoupení současné vlády nebo rozpuštění poslanecké sněmovny.

Proč?

Ministr Říman (ODS) předložil návrh zákona, který by umožnil tajným službám přístup k vašim telefonním hovorům, SMS a e-mailům a k sledování polohy vašeho mobilu a to zcela BEZ SOUHLASU SOUDU. To se prakticky rovná legalizaci praktik StB, kde každý člověk mohl být bez udání důvodu libovolně odposloucháván. Protože v naší zemi prakticky neexistuje žádná kontrola tajných služeb, je jenom otázkou času, než se situace zvrhne v odposlechy nepohodlných osob.

Vláda smetla ze stolu návrh zákona o přímé volbě prezidenta. To jen dokazuje její vztah k demokracii. Nejen, že nás nechce nechat rozhodnout o americkém radaru s odůvodněním, že jde o bezpečnost státu. Vláda nám znemožnuje přímou volbu i v ostatních případech. Od sametové revoluce proběhla v naší zemi jen jediná událost, ve které mohli všichni občané rozhodovat o své zemi - referendum ke vstupu do EU. To ale neproběhlo z podnětu vlády, nýbrž bylo vládě nařízeno samotnou Evropskou unií, jako jedna z podmínek vstupu do unie. Nesmíme volit prezidenta, ktarý nás bude reprezentovat. Nesmíme ani rozhodnout, zda máme zájem hostit Olympijské hry. Nesmíme rozhodnout ani o mrakodrapech které budou hyzdit naše unikátní hlavní město a ani o tom, zda na Letné bude sídlit zelená chobotnice. Pár set kilometrů odtud, v Drážďanech je běžné, že občané vyjadřují souhlas či nesouhlas se stavbou nového mostu.. V Čechách nemají občané právo vyjádřit se ani k rozbití státu. Ve světě je naprosto běžné, že chce-li se nějaká členská země odtrhnou od společného státu, uspořádá se na toto téma celonárodní referendum. V Československu stačilo, když si dva vlastizrádci podali ruce. Současný stav demokracie v Čechách není novou demokracií, jen dalším pokračováním osvědčeného komunistického pořádku - drž hubu a krok.

Dalším požadavkem je okamžitý odchod pánů Janečka a Lorence z vedoucích pozic České televize. Zároveň požadujeme, aby z ČT odešla osoba nebo osoby, které jsou odpovědné za omezování názorové plurality ve zpravodajství a publicistice této veřejnoprávní televize. Způsob jakým po nástupu obou pánů fungují zpravodajské a hlavně diskusní pořady je nejen porušením zákona o České televizi, kde se hovoří o pluralitě názorů ale i porušením práva občana být informován.

reagovat

Je vám jedno co se tu děje?

V anketě hlasovalo celkem 31 uživatelů

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 845 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:06:53

esi chce někdo na něco nadávat, tak ať nadává na komunisty, že tady 40 let měli ten svůj socioekonomickej zpíčenej pokus, od kterýho se teďko pracně musíme vracet k tomu co je všude kolem běžný a přirozený...

všude jinde je běžný že se platí školny, hypotéky, připlácí u doktora... taky si vysokoškoláci vydělávaj podstatně víc než jak je tomu pořád u nás...

taky se musej srovnat ceny a až pak se rovnaj platy se zahraničím...

ten přechod je holt bolestivej, ženský ví!693!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:06:21

g_mt : Teď si teda pánové dost protiřečíte, před 5 min jste demonstrovali školné na neprespektivních oborech a teď jste otočili. Vyberte si, hm!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:06:11

je to proste uplne stejny jako vsude jinde - je tu skupina lidi, ktera proste vysoky skolny akceptuje a vi, ze musi hejbnout zadkem, aby to zvladli zafinancovat (business skoly, pilotni skoly, atd.) a pak skupina kriklounu, kterym je zatezko zaplatit i desetinu toho, co plati prvni skupina, protoze by to prece "v zadnym pripade nezaplatili" a "silene by se zadluzili"

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:05:03

cocik : Ono se říká, myslet zanmená hovno vědět, víš! Neberu ti to.

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:04:06

uglypersonality - dejme tomu oboje at je to zajimave :)

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:02:48

Hunsstorm - vis ono zase to studium perspektivniho oboru byva casto podstatne drazsi nez neperspektivnho - vem si humanitni vs exatktni obory. Do dejepisu nepotrebujes kompletne zarizenou laborator za nekolik desitek milionu korun !1390!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:02:28

hunss: kolik je to školný na tý biochemii???

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:02:15

hunsstorm> no, krome DePaulu jsem o par let driv dokoncil i CVUT vcetne zkousek z obvodu, teorie el. pole, matiky 1-6, kvantovy fyziky atd., takze si myslim, ze bych tu biochemii dal !2!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:00:38

cocik : Já mam zase dojem, že ty bys nepřežil ani jeden semestr na Biochemii, kterou studuju, takže to máme asi oboustranne!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 13:00:23

smt: jaký volby, parlamentní nebo hypoteticky prezidentský???

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:59:08

simon84 : To, že lidi studují neprespektivní obory, se snad nemusí řešit paušálním poplatkem pro všechny, kteří to tak nedělají, ne?! To si musi vyřešit stát a fakulty!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:58:19

komunisti !406!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:58:03

hunsstorm> pokud ti prijde jedna z top 10 business skol v USA (v ramci moji specializace) jako lehky gymnazium, tak potes panbuh !2! mam takovej dojem, ze bys tam neprezil ani semestr

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:57:36

uglypersonality - ale nee ja jsem se snazil dedukovat z toho cos psal... proto se te na to ptam a nepredkladam teze ;)

otazka na telo - kdyby byly volby, koho bys volil (stranu/jednotlivce)?

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:56:59

hunsstorm: neni tady žádná barikáda, každej na škole nepracuje tak aby uživil nájem nebo hypotéku a manželku na mateřský a z nás dvou ví něco o hospodářské politice jenom jeden a ty to rozhodně nejsi!121!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:56:16

cocik : hehe, tak tosi asi studoval soukromou vš! Hm , to je totiž uplně něco jiného! To bych nazval lehkým gymnáziem!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:56:06

hunsstorm: tak odlozene skolne ma svuj smysl.
„O hmatatelném efektu
diferencovaného školného na zmenu uvažování uchazecu o studium a lepší uvážlivost pri
výberu oboru studia svedcí údaje, které v polovine února zverejnila agentura Universities and
Colleges Admissions Service, pres kterou jdou prihlášky na britské vysoké školy. Výrazne se
zvýšil pocet uchazecu o studijní obory s prímou vazbou na budoucí pracovní uplatnení, u
ošetrovatelství o 15,4 %, u toxikologie a farmacie o 9,6 %, u medicíny o 8,8 % a u sociální
8
práce o 7,4 %. Bez jakéhokoli administrativního vynucování naopak poklesl pocet uchazecu o
studium umeleckých oboru o 11 procent, jazyku v kombinaci s ciste humanitními obory o
9,1 % ci u historie o 8 %.
Neméne zajímavý je i dopad na odpovedné financní chování studentu behem studia. Systém
odložených splátek britským studentum zarucuje, že dokud jejich mesícní plat nepresáhne
ekvivalent 50 tisíc Kc, nesplácejí nic. To je hodnota cca 15 % pod prumerem nástupních platu
britských absolventu a od splátek úplne zproštuje 40 % britských zamestnancu. Vyšší školné
prekvapive nevede ke zvýšenému zadlužení absolventu: zatímco v roce 2004 uvádelo pouze
8 % studujících, že ukoncí studium bez dluhu, stoupl tento podíl na 24 % letos. Obrázek
studentu topících se kvuli školnému v dluzích jednoduše neodpovídá skutecnosti.

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:55:12

gmt: tak nevim, kdo pořádně nečtě čí příspěvky!121!
politika je umění možného a tenhle národ má to co si zvolil... nikde sem neřek, že sem s našima politikama spokojenej, ale když tolik lidí hodí do urny hlas pro paroubka, topolánka nebo dokonce filipa, tak asi žádenj skromnej slušnej fundovanej intelektuál nemá šanci!693!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:55:00

hunsstorm> jaky nehorazny poplatky na VS? ja platil skolny + ostatni naklady kolem milionu, v pohode jsem si na to vydelal a za rok to budu mit splaceny ... pitomejch par desitek tisic skolnyho aspon donuti studenty hlasit se na obory s rozumnou perspektivou, neflakat skolu a trochu hejbnout zadkem ... holt se bude mit chlastat a vic delat

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:54:39

uglypersonality : Za A o mě víš totální kulový, tak tu nemel, něco o čem nic nevíš! Dneska každý při škole pracuje, tak se prober, hm! Za B tady vlastně mluvíš o referendech, že vlastně lidi jsou tupci, kteří nejsou schopni dobře a kvalitně zvolit např. prezidenta. To bys mohl rovnou říct o volbách a založit jednu stranu! Za C ekvilibrovat Argentinu, zemi jejíž ekonomika neni z velká části založena na průmyslu, to je něco co nejde + to, že latinské země, jsou reprezentovány populisty!
Jinak ti tvůj nazor, neberu, ale zřejmě stojíš na druhý straně barikády.

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:54:01

simon84 - no mne je to v podstate jedno, jenom me zajima pro a proti :)

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:53:27

btw. jsem PROTI referendu ohledně radaru, o tomhle nemůže rozhodovat národ, to si myslím prostě...spíš bych byla raději, kdybych věděla, že nahoře sedí lidí, kteří to rozhodnou a kterým věřím...no..tak to není !890!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:52:33

uglypersonality - takze mas plnou duveru v nasi politickou scenu? mas asi pevny nervy !1390!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:52:30

G_mt: v nasich podminkach je prezident prakticky jen kladec vencu, nic vic... Proc nekoho takoveho volit referendem, kdyz soucasny system je daleko levnejsi a efektivnejsi...!764!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:51:35

gmt: pleteš si odbornost a přístup k informacím... řada politiků nejsou extra lumeni, ale ze své funkce ví věci kerý se běžnej občan nedoví ani nemá z bezpečnostních či ekonomických důvodů dozvědět...
a možná bys si měl přečíst ústavu abys věděl co všechno může prezident pokazit a že to je sakra důležitý, než aby banda blbců z plezíru zvolila třeba Gotta... kerej sice hezky zpívá, ale jinak je to trotl bez vlastního názoru...

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:51:16

Ave18 za prvé nechápu, proč se bereš tak vážně a jsi ironickej !383! zkus valium ;)

a za druhé, to, jaký je zde politický standart nezmění jeden jouda, co bude kandidovat, že ne? !890!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:49:02

hunsstorm: tak až se začneš sám živit tak poznáš skutečný stresy, vš život je bavlnka!121!
a argentina je na to mizerně mimo jiné díky hyperinflaci z dřívějších let... a hyperinflace bývá způsobená např. velkým zadlužením země... čssd zvládla za 8 let udělat zvednout státní dlub z cca 40 na 800 miliard a její politika žádnej obrat k lepšímu nenasvědčuje!5!
co by ti bylo platný že ušetříš na školným teď když ti za deset v důsledku nehospodárné politiky čssd zbude ze všech tvejch peněz hromada papírků????

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:48:57

uglypersonality - jojo zamena terminologie :)

zase otazka je, proc ne... kdyz to lidi chcou (myslim zrovna toho prezidenta) - tak proc ne? nastesti toho nemuze zase tak moc zbabrat, i kdyz by tam byl nekdo "spatny". Jinak s odbornosti souhlasim,ale ruku na srdce... jsou ti nasi politici takovi odbornici, jakymi se delaji? Vsichni ti strojvudci atp... no dvakrat odborne na me zrovna nepusobi !5!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:46:12

!511! A TO JAKO NEMÁM CHODiT DO ŠKOLE ? ..... !511! .......... JE MĚ TO JEDNO ALE POKUD MĚ NĚKDO BUDE ODPOSLOUCHÁVAT TELEFON CHCi ABY SE TO NEDALO POUŽÍT JAKO DŮKAZ U SOUDU !904!

uživatel eliminován | 21. 11. 2007, 12:46:07

gmt: referendum je věc pro takový otázky na kerý masa lidí schopna kloudně odpovědět, ne??? zbytek maj řešit odborníci, resp. lidi s přítupem k relevantním informacím...

vzhledem k tomu jak tahle společnost pořád neumí docenit Havla a pravděpodobně by si ho sama za prezidenta nezvolila a přitom to byl jeden z našich nejlepších, tak je asi jasný proč to sami nerozhodujem... a nepleteš si referendum s přímou volbou prezidenta???

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

stávkazákonobyvatelstvoslužbaudánípřístupřímanmobilpraktiksmslegalizaceministrčlověkmailodstoupenínávrhods___studentiúčastpolohasouhlashovorstbvládasoudsledování2007_____sněmovnadůvodrepublikarozpuštění

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑