Diskuze a otázky - Střelec, který trefil kuší zloděje do hlavy, bude obviněn. Nešlo o nutnou obranu
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 28 příspěvků a shlédlo ji 692 uživatelů .
ercak | 29. 04. 2012, 14:48:58 | více příspěvků | napsat uživateli
> Reditel_zemekoule
souhlasim s tebou:)
Monca.Monca | 29. 04. 2012, 12:44:39 | více příspěvků | napsat uživateli
> plysovykozisek
kdyz by strelec strefil utocnika do nohy, tak by nebyl zadny soud, protoze by strelce zabili.
plysovykozisek | 28. 04. 2012, 19:17:37 | více příspěvků | napsat uživateli
> Monca.Monca No ja jsem jako myslel, ze by ten strelec z kuse dostal mensi trest za svuj cin. Zlodeje to sice odradilo, ale odnese to "prepadeny".
Monca.Monca | 28. 04. 2012, 02:30:09 | více příspěvků | napsat uživateli
> Reditel_zemekoule
mam na mysli posledni pripady ciganu, kdyz mlatili nebo prepadavali bile. Ale souhlas s tebou, padni komu padni - bilej nebo cernej, zakony by mely platit stejne pro vsechny.
Monca.Monca | 28. 04. 2012, 02:27:51 | více příspěvků | napsat uživateli
> 42.nitram
pri lupu v bance nemusis strilet, i kdyz si tasil, nesel si tam strilet, ale loupit
Reditel_zemekoule | 28. 04. 2012, 02:27:08 | více příspěvků | napsat uživateli
> Monca.Monca nejen cigánům, grázl jako grázl a je jedno, jaká pixla od barvy se na něj převrhla !876!
Monca.Monca | 28. 04. 2012, 02:26:11 | více příspěvků | napsat uživateli
> plysovykozisek
Kdyz by ho strefil do nohy, tak by strelce zabili, takhle je to odradilo.!5!
Monca.Monca | 28. 04. 2012, 02:22:35 | více příspěvků | napsat uživateli
Takovy pristupu bude nahravat Ciganum, aby dal prepadavali a mlatili lidi.!24!
m_buris | 27. 04. 2012, 22:38:01 | více příspěvků | napsat uživateli
chteli krast, což se nedela, tudiz musi pocitat s nasledky...
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 21:41:12
Co na to moc říct, práva tu mají lumpy a občané mají povinnost ty lumpárny zatáhnout.
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 21:25:13
> 42.nitram
Já myslel že za ním běžel a střelil ho z jednoho metru.
libca007 | 27. 04. 2012, 21:16:11 | více příspěvků | napsat uživateli
> 42.nitram Právě proto jsem psal dva, přece nemohli mít tak rychlé nohy.. !944! Taky by mě zajímalo, jestli měl tu kuši u sebe. Pokud ne a stihl trefit jednoho, tak by další nemusel být problém.
42.nitram | 27. 04. 2012, 21:10:15 | více příspěvků | napsat uživateli
> Velky.prznitel
hlavne nez to nabijes tak tech 30-40m, na ktery mas sanci se jaks taks trefit, da i chromej.. !11!!937!
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 21:08:44
> 42.nitram
No doběhne, vytáhne mu šíp z hlavy a jde na dalšího. Nebo má šípy ve vaku jako Robin Hood
42.nitram | 27. 04. 2012, 21:07:07 | více příspěvků | napsat uživateli
> libca007
2 ze 3 ? uz jsi nekdy nabijel kusi ? !2!!937!
libca007 | 27. 04. 2012, 20:57:10 | více příspěvků | napsat uživateli
Kurňa, to už mohl sundat aspoň 2 ze tří. Bohužel, absurdistán se opět projeví, respektive jeho pitomé zákony.
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 20:49:55
> 42.nitram
A když zabiješ, nesmíš nechat svědky. A platí to i při dopravních nehodách.
42.nitram | 27. 04. 2012, 20:34:47 | více příspěvků | napsat uživateli
plati dve zasadni pravidla: kdyz tasis - musis strilet, kdyz strilis - musis zabit.. !703!!937!
plysovykozisek | 27. 04. 2012, 20:20:47 | více příspěvků | napsat uživateli
No, tak kdyby ho strelil treba do nohy, tak by to nedopadlo tak jak to dopadlo.
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 20:12:59
> doktor_Drzska Ale to se da omluvit, miril na nohu ale pistole/revolver se stegra ja nevim jak se to rekne cesky ale pri vystrelu ma hlaven tendenci jit nahoru milimetry ktere jsom pul metru,metr na cili podle vzdalenosti...dobrej advokat by to obhajil
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 20:06:50
Kdo jde krást, musí počítat s tím že může být zastřelen.Zkrátka riziko povolání.!357! Je mi líto toho střelce, že půjde nejspíš sedět !20!
Reditel_zemekoule | 27. 04. 2012, 19:42:25 | více příspěvků | napsat uživateli
!876! sorry děcka, ale až se to začne týkat přímo vás, budete mluvit jinak !876!
Reditel_zemekoule | 27. 04. 2012, 19:36:17 | více příspěvků | napsat uživateli
> klit.0ris všechno k tomu ale spěje, stát se není schopen postarat o bezpečnost občanů, tak se občané budou starat o svoji bezpečnost sami !876!
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 19:30:21
docela me desi tyhle nalady ve spolecnosti ... ja se nepriklanim ani na jednu stranu, ale jak muzete delat jakykoliv soudy, kdyz neznate detaily? Myslim si, ze oba extremy sou spatny, nepovazuju americkej system, kde jen vkrocis na majiteluv pozemek a ten ti ustreli hlavu brokovnici, za idealni alternativu naseho pravniho systemu.
uživatel eliminován | 27. 04. 2012, 19:19:32
> doktor_Drzska
Zase lepší než v americe, kde můžou zabíjet každýho kdo jim vleze na pozemek(nebo ho tam pak přitáhnou).
Reditel_zemekoule | 27. 04. 2012, 19:06:41 | více příspěvků | napsat uživateli
!876! ještě jsi nepochopil milý ovčane, že ty nemáš právo se bránit, že když tě někdo okrádá, ty se musíš nechat okrást, když tě někdo zmlátí, tak ještě zaplatíš za to, žes byl zmlácen? !876!
děkuji tomuto svobodnému a demokratické mu státu za tuto příležitost !876!
doktor_Drzska | 27. 04. 2012, 18:07:11 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
No a? A jak má bránit svůj majetek když policajti jsou na hovno.
Jak toho statečného člověka podpořit?
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 15 uživatelů