Diskuze a otázky - STRANA ZELENÝCH, proč?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:00:53 |

Myslel jsem si, že letošní volby jsou jedny z mnoha, jaké jsme měli možnost už sledovat. A byla to mýlka. To co se děje tyto volby je opravdu příšerné, dva mocipánové vedou válku na život a na smrt o koryta. Tak 2 měsíce zpět to byly programové diskuze, od té doby už je to jen šíření propagandy, nenávisti. radikalizace společnosti a odporné praktiky, dochází k fyzickým útokům na představitele levice, systematické ničení cizích billboardů, vytahování nahrávek a záznamů proti oponentům. Netřeba zmiňovat poslední případ, kdy Paroubek obvinil Topolánka z pomluvy, když ten prohlásil, že onen spolupracuje s mafijí. Čistě náhodou pár dní poté uniknou tajné materiály (o kterých ale Topolánek očividně věděl, že existují).

To co sedí v parlamentu je jednoduše šílenství. Jsme rád, že jsem si vybral dát svůj hlas Straně Zelených. Jelikož je to jediná strana jejíž volební kampaň je alespoň slušná a čistá.

Moje důvody, proč jsem si je vybral jsou:
1) Nejsou asociální, jsou pro optimalizaci záchranné sítě, ale ne pro její zničení.
2) Chtějí snížení daní a urychlenou reformu penzijního a daňového systému.
3) Mají dobrý program co se týká boje s ropným zlomem.
4) Mají silné a především slušné a zásadové osobnosti.
5) Nejsou parlamentní strana a parlament potřebuje provětrat od těch zatuchlin a zkorumpovaných politiků.
6) Je to strana, kde jsou vzdělaní lidé co mají svůj vlastní názor a nebojí se kritizovat vedení před volbami a projevit se. Je to přijemné oživení po stranách řízené vedením, kde nikdy nemůže ani ceknout a musí držet hubu a krok.
7) Rozhodně lepší dát hlas jim, než nechat ty stávající vepře parazitovat v parlamentu.

Mimojiné doporučuji přečíst toto http://www.katerinajacques.cz/volby.html s mnohými názory se ztotožnuji.

A teď je řada na vás, proč chcete volit Zelené vy?
(prosím ODSáky ať si nechají svoje pomlouvačné kecy).

reagovat

Budete volit Zelené?

V anketě hlasovalo celkem 58 uživatelů

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 2648 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 15:01:13

_Petta_ - 18-20 budou volit ty ktery jim napovidaji ostatni ze jsou dobri takze verim ze to bude spis rozptyl

sephira

sephira | 30. 05. 2006, 15:00:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Zelení? To je taková ta banda politických turistů, kteří neuspěli jinde? Ne, děkuji. Nevolím zelené, volím jádro.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 15:00:02

Hele co jsem takhle slyšela, tak spousta mejch vrstevníků bude volit Zelený... aby ste se ještě nedivili

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 30. 05. 2006, 14:58:40 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoS

jj, presne TOHLE ods dela a proto je volim !626!

Nezlob se, osobne pro Zelenejm ani moc nemam, ale jde o to, ze se opravdu da rozhodnout jen mezi CSSD a ODS, ti ostatni budou jen do poctu a o to jde !626!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:58:38

Můžu říct, že sou mi volby nějak u pr... i když by neměli, ale rozhodla jsem se volit Zelený, protože když vidim ty kretény v ODS nebo ČSSD, tak je mi z toho na blití !906!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:57:02

vysokoskolak01 : Radši drž se svojí totalitní partají pro které jsou všichni levice. Neváhají vyzvat malé strany aby se vzdaly kandidatury a nezabírali jim místo a střílet občanské aktivisty ... !793!!793!!793!!793!

jame_007_s

jame_007_s | 30. 05. 2006, 14:56:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Kaos:
Takže-když vezmu tvoje pro:
1) to je věta, z níž není nic rozumět, promiň "záchranná síť" moc nesouvisí se sociální tematikou, spíš s péčí o zdraví...
2) Ano, ale v čem ty reformy budou spočívat? Tohle můžu napsat taky... za minutu.
3) Tak to je sporné, ale ropu v budoucnu může nahradit snad jenom vodík... Pokud do výzkumu H2 pohonu budou investovat, pak je to fajn. Jen bych rád podotknul, že ani ve vyspělých USA se toto moc nedaří, kvůli silné ropno-průmyslové lobby.
4) Silné? Zásadové? Tak to je vtip. Pokud předseda veřejně prohlásí, že strana má blíže k ČSSD a za týden, že má blíže k ODS..." tak sorry, ale o zásadovosti nemůže být řeč. O síle už vůbec.
5) To máš sice pravdu, ale osobně pochybuju, že tomu pomohou osobní ambice kandidátů neparlamentních stran...
6) Tohle je přesně začátek konce jedné velké zelené strany. Viz kdysi vyzdvihovaná 4koalice. A co z ní nakonec pro samou mnohomyšlenkovost zbylo? KDU-ČSL, která bude ráda, pokud se do sněmovny vůbec dostane... S jednotnou stranou lze mnohem lépe vyjednávat, předvídat její chování a lze celkově předpokládat i mnohem efektivnější práci. Takoví zelení rozhodně nejsou.
7) Tvůj osobní postoj.
Volím ODS.

vysokoskolak01

vysokoskolak01 | 30. 05. 2006, 14:55:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Zeleni - levice

To je zakladni duvod, proc je NEbudu volit !626!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 30. 05. 2006, 14:54:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77...tito lidi,kdyby dostaly moznost se alespon zaucit (dostaly ze startu max. 10 kresel),by byli podle me pozdeji lepsi vladari,nez ti tunelari,co jsou tam ted a jen hrabou a hrabou, a kdyz nahodou neco udelaji,je jen veci nahody,jestli to pro nas dopadne dobre,nebo ne.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:52:42

May_SH : Vítězství je s měkým "i" !2! ... to jsou jen propagandistické kecy na kterých není nic pravda. Zelení jsou čistá strana. S Paroubkem jednala dvojka na moravskoslezské kandidátce a dostala vyhazov !2!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:51:15

Kaos
..a videl si tu diskuzi,ze pokud by k vytezstvi dosli zeleni,ze se nechavaji ovladat Paroubkem?Sef strany je totiz skorumpovanej...dlouha kauza za predsedou zelenych s premierem..ne..Zelene nevolit!931!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 30. 05. 2006, 14:50:59 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoS....no ja radeji zustanu u Cibulky.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:48:49

xxxpajaxxx : Jako Bursík není jedinej kandidát strany zelených, naopak pokud se dostanou do parlamentu, budou mít alespoň 10 dalších osobností. Pokud si Bursík přilepšil, no tak jeho blbost, ale ministr byl dobrej !5!

jame_007_s : Kdyby jsis přečet začátek diskuze, tak by jsi viděl, že tu nikdo Jaderné elektrárny zavírat nechce. Uhlí je dobré si chránit, jelikož existují metody jak z uhlí vyrábět náhražku ropy, takže proč to spálit v kamnech? Bude hůř. Alternativní zdroje jsou dobré doplňky.

Honzin77

Honzin77 | 30. 05. 2006, 14:48:24 | více příspěvků | napsat uživateli

paja: No, davat na predni mista kandidatek lidi, kteri o tom nevi mi taky nepripada jako nejake super jednani...!785!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 30. 05. 2006, 14:45:39 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoS...proto je na case volit nekoho,na koho zadne svinstvo vytahnout nejde,jelikoz treba ten dotycny zadne svinstvo neprovadi,ani neprovadel.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:44:51

tak v tomhle docela souhlasim s jame_007_s, je to v podstatě pravda. Ale nestavil bych se tak zásadně proti zelenejm!! Je to nová krev a to by mohlo znamenat změnu, jde o to jestli k lepšímu nebo horšímu... ODS to jistí a jak po několikáté opakuju, tak je to i moje volba

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:39:01

jame_007_s : Populistické řeči má každý, to je bohužel v ČR normálka, ale tady jsou alespoň lidi co mají na to je splnit.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:38:00

xxxpajaxxx : No to je v letošních volbách normální, se vytahuje svinstvo na všechny a lidi ani nemají možnost se bránit. !793!!793!!793!

jame_007_s

jame_007_s | 30. 05. 2006, 14:37:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Jenom zlomek toho, proč ne. Strana zelených je uskupení naprosto různorodých lidí, které spojuje (snad) jen rádoby péče o naši "kvalitu života". Nemají vypracovanou jasnou vizi na základní otázky budoucí vlády (zdravotnictví, důchody atd.), všechno to jsou jen populistické obecné řečičky. A co se týče energetiky - říkat, že jaderná energetika je hrob, uhlí není ekologické atd atd, tak to je vrchol. 1. Uhlí je jediná energetická surovina ČR, 2. Temelín a uhelné elektrárny jsou jedinou možností, jak nebýt závislí na dovozu ropy a plynu ještě více, než nyní. 3. Prostor pro alternativní zdroje je v ČR značně omezen. Vodní zdroje jsou už prakticky ze 100% využívány, vítr lze jen někde (viz opět problémy ekoaktivistů!!!), biomasa se snad rozvíjí ale opět má omezené možnosti a solární energii zatím nikdo nezaplatí a je jen sezonní.
Takže milí zelení ať změní program nebo táhnou do pr....!156!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:35:51

VilijemVolis: sorry, předtim sem ti zkonil nick. A co se týče budoucí vlády, tak nevim jak to tam vymyslí Topolánek, ale pro zelený ve vládě nebo nějakou koalici bych byl.. No však uvidíme - ono to nějak dopadne a pak budemem moc nadávat zas jen a jen sobě !287!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 30. 05. 2006, 14:34:28 | více příspěvků | napsat uživateli

KaoS...jejich kampan je mozna "slusna a cista",ale na jejich predsedu jsem taky slysel nejake ty veci,ze by mohl mit majetkove problemy podobne Standovym Grossu!!!A takovych lidi je politika plna,netreba do ni cpat dalsi!!!
Ne,ne ja volim Cibulku.

Honzin77

Honzin77 | 30. 05. 2006, 14:34:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Palik: i ty rozumbrado !599!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:33:32

volte zelený, teda, pokud se chcete vrátit do pravěku !27!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:31:50

KaoS - 30.05.06 14:28>jestli jsi tim chtel rict ze rad hazim vsechny do jednoho pytle tak v tomto pripade ano, protoze levice levici je a bude a je jedno jestli je 'zatim' umirnena (zeleni) nebo radikalni (kscm)

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:30:42

hobitos : Jo já s Tebou taky souhlasím, ale prostě to risknu. A budu věřit, že Vás bude dost a že vládu sestaví ten vůl Topolánku a bude v ní mít zelený !451!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:30:28

Zdroj : http://www.blisty.cz/2006/5/30/art28669.html

Zakažte České televizi předvolební pořady :)
Bohumil Kartous

Česká televize se důkladně věnuje volbám a stejně důkladně neopomíná v předvolebních pořadech zmiňovat, jak důkladně se volbám věnuje. Poslední „velký“ a „nevídaný“ duel mezi předsedou ČSSD a předsedou ODS byl moderátorem pořadu Václavem Moravcem označen za „první takový duel v historii českých televizních stanic“. Dějinným prvenstvím se stává kdeco, tak proč ne dvouhodinová, vcelku nicneříkající (ale přesto výmluvná) hádka o pozice, které jsou dopředu známy, stejně jako argumenty a hlavně pseudoargumenty sloužící k jejich obraně. Dějinné události se vcelku dobře dělají pro současnost, ale jak je přijme historie, to budeme muset - naštěstí – ponechat na ní.

Dějinná událost byla ale jen moderátorovým rozjezdem. Následně Václav Moravec bez okolků prohlásil, že „Následujících sto dvacet minut by mělo rozhodnout o tom pro vás voliče, kdo z těchto dvou mužů bude lepším budoucím premiérem České republiky, zda Jiří Paroubek, nebo Mirek Topolánek.“ Je snad vyšinutý?

ČT má vlastní „zákoník“, tím je myšlen Kodex ČT, v němž je poměrně přesně stanoveno, jak by ČT měla fungovat a co by měla produkovat. Jak si ale tato pravidla vykládat, to si nejsem jist. Velmi často to vypadá tak, že tato pravidla platí hlavně pro diváky, kteří si z nich mají přeložit, co vlastně ta ČT dělá. Počítá se pravděpodobně s tím, že divák si ztotožní kázání o ideách televize veřejné služby s tím, co vidí na obrazovce. Tak třeba v čl. 6, odstavci druhém kánonu veřejně posluhující televize se praví tolik:

„6.2 Naplňování čl. 6.1 předpokládá také vysílání diskusí politiků v rámci demokratické soutěže politických stran a hnutí. Časový prostor, který je dán jednotlivým politickým stranám a hnutím, musí být ve svém celku vyvážený. Vyváženost se posuzuje zejména podle váhy jednotlivých politických stran v demokratické společnosti odvozené především z výsledků voleb do hlavních orgánů zastupitelské demokracie. Zároveň je však třeba zajistit, aby poměr mezi diskusními vystoupeními činitelů vládních stran a stran opozičních byl v souhrnu poskytnutého prostoru přibližně vyrovnaný. Česká televize také vytváří podmínky pro přiměřenou účast mimoparlamentních politických stran a hnutí v těchto diskusích.“

Podle mě je znění tohoto článku natolik neurčité, že není možné v žádném případě určit, co je vlastně povinností ČT. ČT se zavazuje poskytnout „vyvážený časový prostor jednotlivým politickým stranám a hnutím podle jejich váhy“… To může znamenat cokoliv. Tato váha je navíc „odvozena především (tedy nejen, pozn. autora) od výsledků voleb“, což je znamená, že manévrovací prostor pro „režii“ ČT je luxusní. Zároveň má podle Kodexu ČT zajistit, aby poměr diskusních vystoupení byl „přibližně stejný“. To už je v podstatě třetí velká neznámá v jednou odstavci kodexu. Tento odstavec je sice poetický, ale dost bezcenný.

Možná i pro to je možné, aby moderátor ČT týden před volbami s hrdostí oznamoval, že ČT je v české televizní historii první stanicí, která se rozhodla fakticky zúžit povolební možnosti na dvě varianty. Pro mnohé by jednodušší volba určitě byla přijatelnější možností k vyjádření názoru, ale podle mě přesahuje taková iniciativa – i přes neurčitost kodexu – hranice veřejné služby ČT a stává se aktivní součástí politického rozhodování. To je ta strana hranice, přes kterou by se média neměla dostávat.

Česká televize tím, že svévolně snížila povolební možnosti na „Paroubek“ nebo „Topolánek“, velmi podstatným způsobem ovlivňuje veřejnost a sděluje jí zcela zřejmé vzkazy o politickém vývoji, který by měl vzejít až z toho, jak se rozhodnou voliči ve volbách. Místo toho je zde „dokonalý servis“ v podobě zredukovaných předvolebních průzkumů, které je pro větší zábavnost nutno zredukovat ještě poněkud více, abychom co nejvíce předešli budoucímu vývoji a…tím pádem tento vývoj také do z velké části řídili. Ačkoliv v českém politické systému vládne slušná pluralita, ČT se rozhodla zavést týden před volbami většinový systém a udělat vlastně jakési první, vyřazovací kolo, z něhož vzejdou právě dva kandidáti na povolební řízení země. Jako volič to vnímám tak, že si mám prostě a jednoduše, tak jak to moderátor pořadu předpokládá, vybrat z těchto dvou a zvolit ho premiérem. O co jde ČT? O silný mandát příští vlády? O aktivizaci nerozhodnutých voličů? O změnu politického systému? Nic z toho v kodexu není. Jak několikrát glosoval premiér Paroubek, „třetí možnost není“. Moderátor, který v takových případech podle Kodexu ČT „musí sehrát roli kvalifikovaného oponenta“, řekl na začátku pořadu v podstatě totéž. Dohodli se snad pánové na tom, že bude „rozumnější“ prezentovat skutečnost jako jednodušší? Vypadá to jako živý přenos výkonu nějaké podivné aristokracie:

Jiří Paroubek: „V závěru jsem chtěl říci, že jde určitě o vize, programy, zásady, o barvy politických stran, ale především, vážení přátelé, půjde o to, kdo bude premiérem této země, jestli já nebo pan Topolánek. Vyberte si.“

Zde měl moderátor opět diváky upozornit, že ve volbách nevybírají mezi panem Paroubkem a panem Topolánkem, ačkoliv první z nich tvrdí domýšlivě opak. Bohužel má poslední dobou víc práce s tím, aby konkuroval politikům vtipem a na moderování nemá čas. Nezapomněl ale sebe a ČT na závěr pochválit:

„Česká televize vám v průběhu uplynulých týdnů a měsíců se snažila nabídnout co největší předvolební servis, ať už v jednotlivých regionech České republiky, nabízela prostor neparlamentním politickým stranám, stranám zastoupeným v Poslanecké sněmovně, a na závěr dvěma nejsilnějším mužům české domácí politiky, premiéru Jiřímu Paroubkovi a Mirku Topolánkovi, předsedovi nejsilnější opoziční strany v zemi.“ Ano, v tomto pořadí se nějak vyvíjela selekce ČT, která před volbami vyvrcholila setkáním Paroubka s Topolánkem nad dávno rozlitým mlékem, které už dost smrdí. Takže vážení voliči, vyberte si. Třetí možnost totiž zcela jistě není.

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:29:46

KaoS: souhlasim, myslim, že srovnávat zelený a čssd je docela mimo mísu

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:28:53

ddan : Ty máš rád házet všechny do jednoho pytle co !764!

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:25:31

VilliamVolis: v tomhle souhlasim s tipsikem - je to prostě jen kalkul... přemejšlim.. prostě zelený sice maj nějakou šanci, ale nikdy nezískaj tolik hlasů. Tak to jim radši nedám hlas, a prosadim si tam modrou

uživatel eliminován | 30. 05. 2006, 14:24:28

levici volit nebudu bez ohledu na to jak si rikaj (zeleni,cssd,atd)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

volbaleviceživotšířenínahrávkaspolečnostmožnostútokbillboardpředstaviteldiskuzeoponentdějstrananenávistzáznamdobamýlkamocipánvytahováníradikalizacesmrtměsíckorytopropagandaničení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑