Diskuze a otázky - Stěžujete si na věci oprávněně?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 15:35:51 |

Jen mne tak napadlo na co si dnešní lidi stěžujou a jestli si stěžujou oprávněně nebo to je jen jejich chyba...

Stěžování si na práci, školu, peníze, přátele, život apod. moc oprávěnné není....
Výběr práce můžete ovlivnit vašimi zkušenostmi a vzděláním. Když na vás budou spolupracovníci zlý, budou vás urážet atd., tak k tomu bude asi nějaký důvod, že? To samé platí i ve škole... Školu si taky můžete vybrat, aby vám vyhovovala... Peníze se odvíjí od vaší práce a přátele si děláte sami... Sami rozhodujete kdo bude a kdo nebude vaším přítelem... Život si tedy řídíte sami a když si stěžujete na něj, tak to můžete dávat za vinu sobě a ne druhým lidem, či okolnostem, jak to mnoho lidí dělá.... To že kouříte, chlastáte, fetujete atd. je jen vaše vina. Nikoho jiného...

Naopak jsou ale případy, kdy za to nemůžete....
Za omezenost některých jedinců v práci a ve škole, kdy shazují, uráží a mlátí druhé pro jejich vzhled, výšku, věk, rasu, vyznání apod. nemůžete... Takový lidé tu bohužel byli, jsou a budou... Můžete jen doufat že je někdo či něco probere, nebo z toho vyrostou a dobu, kterou s nimi strávíte se jim co nejvíce vyhýbat a dávat jim málo, nejlépe žádné záminky k tomu, aby si na Vás vyléčili svoje omezené myšlení.... Za to, že přítel/přítelkyně s Vámi zachází jako s hadrem, využívá vás apod. bez sebemenší záminky taky nemůžete... Stejné je to u kamarádů... Jediné řešení je vyměnit jak partnera, tak kamarády.... Za války, terorismus, vládu apod. taky nemůžete....

Musel jsem to napsal, jelikož už mi leze na nervy jak mnozí říkají jací jsou chudáci a přitom si za to mohou sami... Myslím si, že pokud nejste oběť války, nejste vyhladovělí a nebojíte se kdy vás zasáhne bomba, tak si za hodně věcí můžete sami....

Položte si tedy otázku: Opravdu si na věci stěžuji oprávněně a nebo je to jen moje chyba?

Tak a teď mne pošlete do prdele co tu píšu za sračky... Aspoň ukážete že mám pravdu a neumíte si to přiznat... Konverzaci na úrovni přivítám....

reagovat

V diskuzi je 76 příspěvků a shlédlo ji 773 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:15:11

Summoning:...plně s tebou souhlasím

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:14:53

soukromá škola je drahá věc....? no ehm ale třebas 12tisíc, co se třeba platí na rok(nemluvím o dražších) není moc peněz....benzín na dva měsíce sotva.....

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:13:40

nebudu tě posílat do prdele ani nadávat... ale ani si nepoložim tu otázku... kdybych to udělal - snad bych si dokázal odpovědět - ale k čemu by mě to bylo? stejně až zas budu příště nasranej tak si budu stěžovat a nebude mě zajímat esli oprávněně nebo ne...

takovýhle blbosti prostě neřešim když si chci stěžovat... a neventilovat svuj vztek je nezdravý... a ventilovat se dá i stěžováním a nadáváním...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:12:36

konečně rozumné myšlenky....ten co si stěžuje by se měl především zamyslet kde dělá sám chybu....souhlas

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:12:29

TXTCRACKERXT9800XTX: Jj, jsem si toho vědom... Jde to se mnou z kopce.... !511!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:09:39

Dle mého skromného názoru si autor neuvědomuje to že ON si právě stěžuje a to přímo na samotné lidi ;]

Nestěžovat ! Ale podporovat ! Je dobré poukázat. Né však STĚŽOVAT SI !607!!607!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:04:58

Summoning: Díky !486!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 18:02:49

Alesh.Rocker: Aspoň že to bereš takto... Tak šťastný život přeji.... !764!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:56:11

Summoning: nevim no...já mám na mysli jednu soukromou střední školu zaměřenou jen na výpočetní techniku...když jsem šel do prváku ( před 5 rokama ) í tak ještě ta škole neexistovala a i kdyby tak by na to rodiče neměli prachy...jinak s tebou souhlasim, že většina lidí si na něco stěžuje neoprávněně a stačilo by kdyby proto něco něco udělali... stejně jako mně teď nic nebrání dohnat to, že jsem nechodil na tu střední různýma PC kurzy :O

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:49:21

Alesh.Rocker: To ano, no... Ale myslím si, že by se jistě našla škola podobného zaměření za přijatelnějších podmínek...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:47:17

musim už fakt jít... učení hromada...

snažim se žít tak, jak můžu... snažim se na nic nenadávat, protože všechno má svůj smysl, nějaký význam... a když řikam všechno, myslim tim opravdu všechno...

např. večer jsem jel pro sestru (vzpomněla si ve 22:30, že chce odvoz - trochu mě to namíchlo) a zjistil že mam píchlou pneul... samozřejmě sem to čekal a měl na sobě montérky ( ironie !121! ), takže sem byl značně vytočenej, ušpiněnej,... ale pak sem si uvědomil, že kdybych pro sestru večer nejel, zjistil bych to kolo až ráno, když bych chvátal na důležitou schůzku (zmeškání by bylo mnohem horší) !27!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:42:08

Summoning: spíš schopnosti rodičů na to vydělat ( jak u kterých samozřejmě..děti zbohatlíků zaplatěj prestižní školu a dítko má budoucí život v cajku, pokud neni lempl ) ....no nevim chodit do školy a na brigády abych si vydělal na školný 40 000 Kč nebo víc při 50-60 kč/h...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:42:00

simply_blue: Ano, je mnoho faktorů proč ano a proč ne... Ale každý má na tyto věci jiný názor a i z názorů ostatních se můžeš přiučit atd. !410!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:39:19

Alesh.Rocker: To je otázka ochoty rodičů... Nicméně nikdo Ti nebrání jít makat a vydělat si na to...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:36:52

Summoning no jasný, já jsem to pochopil, ale prostě jsem tim jenom myslel, že nemůžeš rozdělovat za co můžeš a za co ne... "co se z něj vyklube"? no tak si má člověk vybírat podle jinejch hledisek !27!... záleží na tom, jak ten onen výběr probíhá !122!... ale to to řešim samozřejmě na úrovni teorie... ve skutečnosti člověk nějaký ty nedokonalosti překousne... jenom chci naznačit, že tohle je neřešitelný téma... něco ve stylu (vejce X slepice)

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:34:48

ono stěžování a nadavaní je dobrá věc,ale jen když stím každeho okolo nekrmíš!Člověk tím opravdu upouští svůj kotel!..Znal jsem človíčka,byl to stašnej pohodař a muj soused.Nikdy jsem ho neslyšel si na něco stěžovat či dokonce nadavat!A pak sem byl mocinky překvapen,když jsem jednou přijel z prace,a bracha mě řekl,že to sním švihlo."A to jen pro to,že mu někdo přes noc trošku posprejoval auto"Bylo mu 36 a žadnou memocí netrpěl.Prostě asi už měl ten svůj kotel přeplněnej...A tak si raději zanadavejte a postěžujte,myslím že je to uplně v normě!1424!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:33:50

školu ovlivnit ? Když bych chtěl na soukromou a rodiče mi jí nezacálujou ?

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:32:49

simply_blue: Myšleno tak, že si ho za přítele/kyni vybereš, jelikož ze začátku vypadá super a v pohodě... Nemůžeš ale za to, co se z něj/ní vyklube.... Pokud mu tedy nedáváš záminku....

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:23:28

no nic, musim se vrátit k učení !181!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:19:38

je jistá teorie, že člověk ovlivňuje svět kolem sebe svou psychikou. Takže svym způsobem může za všechno !27!!108!

Summoning: jednou píšeš, že za chování přátel můžeme, protože si je vybíráme a pak zas píšeš, že když s námi přítelkyně zachází jako s hadrem, že za to nemůžeme, ale to je přece to samý !1137!... je strašně těžký určit hranici pasivní a aktivní možnosti účasti na událostech kolem... to samý je to i s tim zaměstnáním, školou,... nic neni jenom černý nebo bílý !27!

já bych tohle téma neřešil... to je na delší filozofování (i když pořád lepší než ty stupidní diskuze tady)

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:12:34

Summoning: faktem je, že stěžovat si do diskuzí je o ničem...stejně tak když vidím některý typy v hospodě, jak nadávají na všechno kolem sebe, tak tím taky ničemu nepomůžou...to máš jak ty, co nadávaj nonstop na politiku a pak z nich vyleze, že nikdy nebyli volit... !2!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:08:52

pichoose: Jistěže, ale nesmí to býti zase přehnané.... Všeho moc škodí, že....

Jinak díky za kompliment...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 17:06:02

Hele...jedna diskuze, která má právo nazývat se diskuzí !1085! Viš...jako máš pravdu, ale občas si prostě postěžovat není na škodu...je to určitý ventil...spoustu toho co člověk řekne, nemyslí až tak vážně...taky si občas postěžuju i když to co tu píšeš si uvědomuju...ale prostě se člověku pak uleví a do dalšího dne pak může vkročit s úsměvem !2! nebo ne?

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 16:56:46

Darkhilll: Mohl by jsi přestat ukazovat své IQ? Díky...

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 16:55:39

Modrow: O tom není pochyb... Rozdíl je ale v tom, zda si člověk stěžuje na něco za co může, či na to za co nemůže...

Darkhilll

Darkhilll | 17. 05. 2007, 16:55:15 | více příspěvků | napsat uživateli

a co jakooooo ?????????????? !20!!935!!465!

Darkhilll

Darkhilll | 17. 05. 2007, 16:55:01 | více příspěvků | napsat uživateli

spamuju spamujuuuu ...... !1423!!938!!764!!465!!465!!465!!1421!

Darkhilll

Darkhilll | 17. 05. 2007, 16:54:48 | více příspěvků | napsat uživateli

spamuju spamujuuuu ...... !1423!!938!!764!!465!!465!!465!!1421!

Darkhilll

Darkhilll | 17. 05. 2007, 16:54:43 | více příspěvků | napsat uživateli

spamuju spamujuuuu ...... !1423!!938!!764!!465!!465!!465!!1421!

uživatel eliminován | 17. 05. 2007, 16:53:30

co by to bylo kdyby si nikdo nstěžoval to by jsme byly všichni stejný a pak by to bylo pořád stejný...!764!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

práceškolapenízepřítelstěžujouchybazkušenostživotvýběrdůvodoprávěnnéčlověkstěžovánívěcspolupracovník

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑