Diskuze a otázky - STÁVKA 24.6.2008

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:02:56 |

Takže jsem trochec naštvaný z těch lidí stávkujících. Rád bych slyšel Vaše názory. !20!

reagovat

Souhlasíte se stávkou?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 78 příspěvků a shlédlo ji 574 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 19:04:16

já stávkuju furt do školy nechodim od začátku tejdne !764!

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 19:03:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> illwill
nezlob se na me, ale zakladat dskuzi, o ktere lautr nic nevis, je prinejmensim nezodpovedne...

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:59:42

Ta naše hodinova stavka moc význam asi nema...měla být časově neomezena,aby to ti naši politici pochopili,třeba jako v jiných evropských státech !2!

dr.Drzska

dr.Drzska | 24. 06. 2008, 18:56:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Hodnota práce je taková jakou částku je někdo ochoten za ní zaplatit. proto člověk kerý dělá stejnou prác idostane v Praze stojí 45 tisíc a třeba v Ostravě 20 tisíc. A je to správně.Neměly by se určitě zavádět nejaké tabulky. No a pro všechny staávkující. Pokud si myslíte že dostáváte málo tak prostě jděte dělat něco jiného nebo někam jinam když si myslíte že dostanete víc.

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:54:59

Ale tady přece nejde o to,co je "nepopularní práce" z tého pohledu asi málo placená jestli se pletu,tak mě oprav.Kdaždeho přece baví něco jiného a každého uspokojuje něco jiného.Takže ikdyž za to má míň zaplaceno,tak ho ta práce baví a neměnil by.Peníze by přece neměly bejt jediným aspektem při výběru práce.To je aspoň můj názor.

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:54:30

Musim se zdechnout tak pokračujte pěkně dekuji

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:46:07

> Allanis
Takže všem "nepopulárním " pracem přidáme. Ok a kde na to vemem? A jak budem vybírat ty nepopulární práce? A která je nejvíc nepopulární?

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 18:41:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> illwill
na umu, prirozene inteligenci, sarmu....je toho dost..myslis, ze studovany inzernr vzdy najde praci ve svem oboru, myslis, ze vyucena prodavacka vzdy bude za kasou? podivej se kolem sebe, sam prece vis, ze to tak neni...dnesni doba je zla, a kazdy se chyta stebla, aby mu nebylo nejhur

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:41:06

to illwill: Ty asi nechápeš,že všichni nemaj nato aby studovali vejšku a měli nějakej titul.A kdo by podle tebe měl dělat ty "nepopulární" práce?Co myslíš tím "lepší místa"?

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:40:58

> Pete2 - pohoda ... chapu ... ja to taky napsal docela arogantne znejici ...

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:40:26

mno sice me ukamenujete ale ja dnes stavkoval taky jilikoz delam u jedne nejmenovane prepravni spolecnosti jen by me zajimalo jestli nekteri zvas vy proc se stavkovalo

Pete2

Pete2 | 24. 06. 2008, 18:38:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Mozeg- joo v pohode ja mam dneska den debil tak sem hnedka vybouchl

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:38:25

> Allanis
A dále záleží na čem?

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:37:24

> Pete2 - ne jen to ber jako takovej tip, kdyby se v budoucnu nejaka stavka opakovala at se nenudis na nadrazi =)

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 18:37:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> alkozaf
i to se chysta !5!

x.LucYnka.x

x.LucYnka.x | 24. 06. 2008, 18:37:07 | více příspěvků | napsat uživateli

dcla me stvalo ze nejely busy...!1202!

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 18:36:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> illwill
vzdy nezalezi jen na vzdelani..a kazdy z nas ma hodnoty nekde jinde..na to ale musi prijit kazdy sam

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:36:22

> Allanis - jj souhlasim ... jen mi na tom prave vadi ti lide neznali situace co stavkovali ... a tech podle me byla vetsi cast ....

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:36:12

nj ale stavka je annic ptz tem ucitelum stejne nepridaj kdby stavkovaly dele vsecky skoly tak to potom je neco jineho

Pete2

Pete2 | 24. 06. 2008, 18:35:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Mozeg- proc zase neco seti nelibi???

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:34:51

> Allanis
Dobrá, ale podle mého vzdělání má obrovskou váhu v celém průbehu života...podle mě lidé se zděláním mají větší šanci se dostat na lepší místa...

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 18:33:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Mozeg
mas pravdu, dnesni stavkovani bylo za radu veci, ktere jsou uz v jednani..a propo..zalezi na odborech, jak to svym zamestnancum podaji..pokud neni zamestanec se situaci radne obeznamen a nema snahu se sam o to zajimat, je to smutne..chyba jednotlivce, ovsem stavka neni o jednotlivci

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:33:26

> Pete2 - mohl sis precist knihu ....

Pete2

Pete2 | 24. 06. 2008, 18:32:43 | více příspěvků | napsat uživateli

me jeto ukradeny, ale jako vadilo meto dneska ze sem mohl vejt doma ve 13:30 a kvuli stavce sem byl doma az v 15:00:-( a to sem cekal na vlakaci v ceskej prez 1 hod:-( strasny jako hlavne ta nuda byla strasna
!24!

maly.dzon

maly.dzon | 24. 06. 2008, 18:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Taky jsem stavkoval, prtoze si priznejte, ze kazdej chce vzdycky vic.. navic je pravda ze se zdrazovanim poklesly realny vydelky.. Takze si budte nasraty jak chcete, ale kazdyho vec, ty smouly nahore by si taky meli vsimat lidi a ne jen sebe!969!

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:31:41

> RIDER17 - vetsina lidi dre a dostava malo ... a nejenom ve zdravotnictvi ...

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:30:46

> Mozeg
s medii je to těžký...na druhou stranu souhlas stim že sami stávkující nevědi vlastně ani proč stávkují...nebo si alespon myslí že vědí ale nní tomu tak...

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:30:42

To ilwill:Jen by mě zajímalo,jak jsi přišel nato,že většina lidí,co stávkovala byli povaleči,lidi,lteří nepracují atd atd...Třeba mamina byla stávkovat.Dělá zdravotní setru na jednotce intenzivní péče v HK.A ty si myslíš,že némá,proč stávkovat?Za tu dřinu,kterou tam dělá.Stará se o těžce nemocný a umírající lidi.Za to co tam odpracuje dostavá malo.

uživatel eliminován | 24. 06. 2008, 18:30:18

illwill...petr nebo pavel?vzdyt je to fuk jak to reknes...proste to tak je !938!

Allanis

Allanis | 24. 06. 2008, 18:30:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> illwill
myslis, ze kdyz se bude nekdo vic ucit, ze nebude muset byt v takove situaci, aby stavkoval? to si zdaleka nemyslim

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

názorčlověkstávkatrochec

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑