Diskuze a otázky - ŠTASTNÁ RODINA NENÍ MŮJ CÍL ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 1. 11. 2008, 20:37:25 |

Klidně si o mě myslete, že jsem nevyzrálej, nedospělej či naivní, své myšlenky tu rozhodně nechci nikomu vnucovat, ale chci vyjádřit názor, že pro mě je míti za životní cíl založení štastné rodinky přece jenom poněkud málo ...

Jasně chápu, dívky obecně mají v tomhle trošku jiné priority, ale pro mě je tohle všechno jen jedno velký klišé.

Ano, Štastná rodinka zní moc krásně, ale zároven mi příjde strašně nelogické, proč ve svých třiadvaceti letech, v době kdy to má člověk v hlavě už konečně víceméně srovnaný, nejprodutivnější léta před sebou, tak se uvázat na nejmín dalších dvacet let se svojí "štastnou rodinkou" a ve čtyřiceti se probudit doma na gauči, s ovladačem v ruce, koukajíce na Ordinaci v Růžové Zahradě a s myšlenou.. ".. a co ted ?" ...

á chci od života něco víc.

Rodiče mi jednou dali dar života, já jim za to děkuju, ale na druhou stranu ač to zní možná trošku egosticky, tak já ho nechci stejně obětovat pouze dalšímu stejnému předání genetické informace svým potomkům.

Já chci víc, chci prožít svůj život, né život ve kterém bych se neustále musel ohlížet na někoho druhého, chci vlastní seberealizaci, chci mít pocit, že když se dneska rozhodnu, tak zítra můžu klidně odletět na druhý konec světa. To je pro mě život ... můj život.


??? !1! !1! !1! !5! !11!

reagovat

V diskuzi je 96 příspěvků a shlédlo ji 1810 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 21:57:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
No to jsme na tom uplne stejne.!5!Proto mam prave dve prace abych byl mezi temi co neco znamenaji...!2!

p.a.w.l.i.k.

p.a.w.l.i.k. | 15. 01. 2009, 19:33:42 | více příspěvků | napsat uživateli

nejdriv kariera!785!ale zas dite po 30 taky asi ne!507!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:31:48

> Northstein
Ja se zas docela pohybuju kolem lidi, kteri neco dokazali. Zalozili firmy, uspesne podnikaji, nebo jsou uspesni ve vyzkumech apod a je to vyborna inspirace a poradnej hnaci motor. Protoze vidis, ze to jde. Potom uz to jde ruku v ruce s cilevedomosti a pili. A tohle je to, co mi u vetsiny slecen chybi. Touha neco dokazat vlasnimi silami a schopnostmi.

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:24:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
No jako driv jsem zil ve svete vrcholovych sportovcu lidi kteri ziji uplne jinak nez prevazna cas klasickych "smrtelniku" a ted si zas ochutnavam zivot toho normalniho smrtelnika,kteri jdou rano do prace a pak z prace a zjistuju ze stejne ve me je vic te kreativity ktera se nahoru tlaci a tlaci ze to co jsem driv ziskal se chce opet prosadit a prosadi, jen to jeste nejakou dobu bude trvat.

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:20:25

> Northstein
Nemyslel jsem, ze karta intimne je vyplnena. Myslel jsem jakym zpusobem. Obcas se pak tezko veri, ze slecna je verna a hleda lasku na cely zivot !5!
Ja zas prvni koukam na sporty. Zajimave, ze vetsina uznava jen lezing, gaucing apod.
Jinak souhlas. V 26 uz toho clovek dost stihne. Splnit si nejaky sny, udelat chyby, poucit se z nich a jit dal, zacit budovat karieru, poznat, ze jedinej komu muzes verit si ty sam. A hlavne postupne ztracet idealy o vsem a o vsech a zacit vnimat tenhle svet tak syrove, jakej ve skutecnosti je.

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:19:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
No jako ja jim to radeji reknu, obcas to je dano tim ze dotycna se preklepne jelikoz pises a mozek ti uz mysli na jine pismenko,ale prsty jsou uplne pozadu.!2!

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:15:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
Karta imtimne kdyz je vyplnena rozumne tak proc ne musi se to taky vzit s vtipem a hlavne kdyz tam neco dotycna napise tak je taky videt ze se nestydi prezentovat i tohle a otevrene se i o tomhle pobavit.Kazdopadne je tu hodne zkrachovalcu a uchylu co na prvni co najedou je imntimne. Ja na prvni co trebas prvne jen tak najizdim sou nazory.!2!

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:12:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
Ale nedelejte ze me neco vic to opravdu nejsem sice se obcas desim kdyz se otocim za svym dosavadnim zivotem a delam cas od casu bilance,ale jako tim cim jsme prosel neprochazi v puberte tolik lidi(defakto sem psychicky nejaky velky zlomy nepocitil jelikoz to ani neslo diky tomu co jsem driv delal) Mel jsem uz od puberty jasny cil a ten jsem si splnil a pak jsem si splnil dalsi a dalsi... Obcas sem taky sice slapl vedle a stalo me to hlavne prachy,ale jako zas cenna zkusenost taky neco stoji ze.!2! Vsechno co stalo na mych schopnostech tak s tim jsem se dokazal porvat,ale jak to ma zalezet i na jinych lidech tak to byva cim dal tim vetsi problem a neni to jen v tech vztazich,ale i v nejake tymove spolupraci atd...Srazky s blbcema sou pak castejsi a o to vic bolestivejsi.!20!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:08:40

To je zajímavý... to se mi líbí, ale proč myslet hned na to stát se fotříkem?
Však na 2. konec světa můžeš letět i ve dvou :))

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:08:20

no jo každej má jiný cíle někdo v rodině vidí smysl života,jinej si ju za celej život nezaloží

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:07:57

Plne s tebou souhlasim.

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:07:41

K tomu mě akorát napadlo.... Jaký si to uděláš, takový to máš... !1363!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:07:37

zatim si užívej..ale aby ses pak neprobudil v 50 na gauči s ovladačem v ruce a sám ..a neříkal si,kéž bych tady měl někoho kdo by se o mě staral..

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:07:19

> Northstein
Njn. Myslim, ze tohle o dane slecne prozradi dost na to, abych ztratil zajem.
Stejne jako vyplnena karta intimne apod.

VVavvo

VVavvo | 15. 01. 2009, 19:07:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Na jednu stranu máš pravdu, ale kdyby takhle přemýšlel každý.. Tak by brzo bylo po polemizování :)

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:05:41

jj taky sito myslim:)

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:05:00

> Northstein
pomalu ale jiste zacinam delat cary za tim co mi nic nerika....

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:03:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984 No jako ja jsem ted trebas jedny slecne psal at si opravi chybu kdy mela v planech v sekci nazory ze chce dodelat vyssi skolu s "i" po v (to jako ja jsem si to tu po sobe cetl dvakrat jestli nikde neni nejaky preklep v profilu,ale nektere slecny kdyz je na to upozornis aby nebyla ta dotycna za blbku tak ti jeste vynadaj!2!) Holt libimseti hadr.!2!!2!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 19:02:30

> Northstein
A fr3nzy ma pravdu. Na tvoje nazory nejde rict nic vic, nez ze mas 100% -ni pravdu.

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 19:00:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> fr3nzy
No jo no. To uz jsem holt ja no. Uprimnost az to boli. Nejhorsi je ze jsem ted uprimnej i k sobe a zjistuju ze sem asi blbej kdyz si porad nedokazu zatim zmenit nektere veci.!20!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 18:59:42

> Northstein
Vim o cem mluvis. Ja jsem dost cilevedomej a totez cekam od partnerky. Musim si ji mit za co vazit. Musim ji mit pro co obdivovat. Tohle proste musi byt vzajemne. Myslim si, ze to co ocekavam, muzu nabidnout. A to je problem dnesnich slecen. Ocekavaji temer nesplnitelne, ale nemaji co nabidnout.
O fotkach v profilu radsi mlcim.

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 18:56:04

> Northstein
kdyz beresh myshlenky lidem z ust, nepotrebuje to dalshi prispewky typu jo no ....:)

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 18:53:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Chjo tak asi sem tu mel zas posledni slovo.!20!

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 18:51:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
A to uz nemluvim o tom jak nektere slecny jsou tady desne chytre a maji napsano jak studuji VS a pri vyplneni profilu dokazi udelat hrube gramaticke chyby. Hlavne ze se vyfoti v podprde a obdivujte kluci mou postavu. To je trochu malo, je to jen obal bez obsahu.

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 18:46:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas_1984
No to jo no v prve rade by to mela byt osobnost ne pejsek co k tobe vzhlizi nekterym egoistum se to libi,ale me rozhodne ne. Proste ja uznam jeji nazory ci si je vymenim nebo se o ne i tzv. "zdrave pohadam",ale vzajemne se budem uznavat a respektovat a hlavne milovat. Me nebavi si ani shanet holky na jednu noc ci milenku na opakovany pravidelny sex jen kvuli fyzicky potrebe. Tu mam proste spojenu s tou psychickou potrebou mit nekoho vic nez rad takze je to sice problem,ale jako neni jen CR.

Van_Dyke

Van_Dyke | 15. 01. 2009, 18:39:06 | více příspěvků | napsat uživateli


TAHLE DISKUZE TU BYLA UZ PRED PUL ROKEM . . .

ASI DOSLY NAPADY !1351!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 18:34:52

> Northstein
asi tak

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 18:34:47

> Northstein
Mluvis mi z duse. Uz davno jsem pochopil, ze najit holku na noc neni problem, ale najit holku pro zivot je temer mission impossible.

Northstein

Northstein | 15. 01. 2009, 18:31:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Jako zajimavy,ale jako proc to zakladat ted jsi chlap a tak nemusis pospichat pokud budes chtit dodrzet spolecensky standart a budes mit mladsi slecnu tak proste si ji najdes az si tohle vsechno uzijes a bude ti trebas 35. Jako beztak hodne mladych slecen diky tomu jaka je doba jsou dost zaostale a jedine co vidi je to jak se vyhodne vdat a byt pod ochranou a vedenim nejakeho schopneho chlapa. Slecny s povolanim dcera to je dalsi takova skupina a mohl bych pokracovat. Mladou slecnu kolem dvacitky ktera by mela konstruktivni a v diskuzich obhajitelny nazory trebas na politku at uz domaci nebo zahranici, ci vetsi vseobecny rozhled nebo nejaky uslechtilejsi smery a cile dnes najdes jen velmi zridka. Zkratka tvrdou bojovnici a osobnost s krehkosti zeny a zdravym nadhledem a usudkem. To jsou bud prehnane emancipovane slecny jejichz nazory a postoje jsou stejne jak Potemkinovi vesnice,anebo submisivni typy ktere si zakladaji jen na fyzicke krase a uvnitr sou prazdne jak Hirosima po utoku.Ano obcas se tu najdou vyjimky,ale jako na zakladani rodiny to rozhodne neni a rozhodne ne uz v tomhle veku ktery mas ty, takze se ti ani nedivim kamo.!2!

uživatel eliminován | 15. 01. 2009, 18:31:15

> ukuzi
a co kdyz ne ? :D

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rodinkacílrodinadobazaloženínevyzrálejprioritamítimálonázorhlavanedospělejčlověkmyšlenkapříjdeklišédívka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑