Diskuze a otázky - stafford BULLTERRIERR!!!!!!!!!!!!!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 00:53:44 |

ahoj vsem tuto DISKUZI zakladam protoze jsem dostal hodne mailu,o plemenu STAFFORDSHIRSKEHO BULLTERRIERRA ptali se mne hodne lidi jaky je,
zalozil jsem webovou stranku ktera je chranena anti piratstvim a je zakazano stahovat videa z me starnku jak koli nez ji napisu prectetesi vse co pisu,tak ze zacnu 1 mailem nikdo mi napsal ze ma rad tyto plemena ale ze nevi jestli si to plemeno ma poridit protoze se rika ze je bojove a ze se boji ze by mohl ten pes napadnout nikoho z rodiny NENI to pravda zalezi co o tich plemenech vite a jak se o ne umite skratka starat 2 mail jak pry vypada poticka staffordshirskeho bullterrierra s jinym plemenem dozvite se na mich strankach 3 mail jak toto plemeno v zniklo 4 mail jakou ma toto plemeno oddanost 5 mail jake ma chovani toto plemeno 6 mail mohl bych si toto plemeno poridit?nevidim zadny duvot proc ne kouknete se na stranky www.staffordbullterier.jex.cz
jeste dodam je hodne veci ktery lidi nevedi o tomto plemenu jestli se chcete dozvedet vic napiste mi v zkaz a ja vam hned v zapeti odepisu myslite si ze se o to plemeno umite starat>jste presvetseni? mozna ste na omylu berte na vedomi spatne starani o toto plemeno muze byt nebespecny jak charakterove jak psychicky tak i na zivote vysvetlim kdyz nepochopite ....

reagovat

V diskuzi je 31 příspěvků a shlédlo ji 1481 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 02:28:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
díky, s tebou taky, měj se:)

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 02:27:10

> Gamble_B
tak jen doufej no jinak dobre se stebou keca.... a ja uz du spat rano jdu do prace tak se mnej zatim a hodne stesti stim psem preju aby ti vysel a poridil sis ho tak ahoj zatim!1420!!836!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 02:02:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
Ale zkus tohle vysvětlit už postaršímu člověku pro kterýho masmedia znamenají jedinej příděl informací kromě drbů v krámě se sousedkou...Babička když slyšela že chci pitbulla a že ho budu mít tak mohla vyskočit z kůže a bojim se toho že ten pes si na ní bude dovolovat když z ní ucítí strach...snad až uvidí to štěně tak jí to přejde a vše bude ok

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:53:38

> Gamble_B
v tom mas pravdu media siri jen blaboli statisticky je pravda ze vlcaci napadaji lidi vic nez staffove a pitbulli jenze to neukazujou ale ja vim proc protoze delaj skomara velblouda ja ti neco reknu kdis maj 4lety dite a doma pitbulla a to dite ho taha za ocas a vsel jak do nej mlati tak to je jasny ze si to ten pitbull nenecha libit jen by ho kousl jako kazdej jinej pes akorat ze tenhle pes se zakousne a nepusti a za to on nemuze proste uz je takovej a proto znich delaj monstrum a bohuzel ty rodice tich malich deti za to muzou sami jenze si to nechtej pripustit

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:49:37

Mám takovou krásku doma.. a neměnila bych. Je to moje všechno, momentálně i život, existence.. a ať si tvrdí kdo chce, co chce, ať věří jakýmkoliv předsudkům, stačí pár okamžiků v její společnosti a změní názor.

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:47:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
Přesně tak....to samý jsou fámy o tom jak jsou agresivní...pravda sice je že jak okusí krev tak už nezapomene nebo jak se porve s jednim psem určitýho plemena že do svý smrti po nich bude startovat ale napadání lidí...kravina, pokud není přímo cvičenej tak to jen tak neudělá, když člověk vidí ve zprávách "pitbull pokousal člověka"....záběr na majitele a místo psa...sociální případy...

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:40:25

> Gamble_B
30 minut toho u vsech tich bojovych ta doba s kosnuti a mavani zaroven no jinak to ho ze se bojis to se ti nedivim jsou lidi ktery maj psy bez voditka a vetsina tihlech psu se nesnese z jinima psema a kor ze stejnim plemenem to uz vubec pokovat spolu nevyrustaj od stenete v jedny domacnosti neni sance aby se snesl s jinima psama kolikrat jsem byl na prochazce z mim psem a zrovna je tomu minuli tyden sel kolem vlcak a sel kmimu psovi bez voditka a ten majitel rika to nic on nekouse ale ten majitel si asi neuvedomil ze sem venku ze psem kterej dokaze udrzt a premoct 3 az 4 silnejsiho protivnika co se tyce zvirat ani sem nestacil do rict a muj pec ho malem capl za krk toho psa jenze jsem trhl rychle voditkem a dal ji nastranu a jeste 5 minut po tom furt vrcela a davat svimu psovi nahubek to mi prijde ne fer protoze se najdou plno psu co jsou takovy ze se chtej prat z jinima psema a co by zmohl muj pes z nahubkou to by byl jak bez nohej chapes co myslim proste bez mocnej lidi co vlastnej jiniho psa mneli by si davat bacha a pokovat tim psum neverej a jsou se svim venku nemeli by chodit blizko nikdo se jim neprosi !836!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:29:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
Tohle vim...jediný čeho bych se bál u těchhle psů že se zakousne do nějakýho krypla co ho bude provokovat...chtěl jsem napsal 21 minut ale to je čas pitbulla pokud se nepletu...

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:27:30

> Gamble_B
no tak budes se tet mozna divyt ale staffordshirsky bullterrier dokaze byt zakosli i 30 minut proste dokovat obet nebojde a i kdybis ho toho staffa zastrelil tak furt bude zakouslej vim o jednom pripade kdy se zakous do psa a drzel ho zacely hrtan a nepustil ho dokovat neprijela policie a zastrelili ho a i kdyz ho zastrelily tak ho furt drzel museli mu klackama a tycema otvirat hubu a tomu psovy vytrch cely ohrizek

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:22:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
a taky málo kterej pes vydrží vyset zakouslej až 11 minut;)

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:21:40

> Gamble_B
tak je hodne psu muzes si vybirat plemena zalezi ale natom jaky se ti libi a na jaky sporty ty psi chces sice je pravda kdiz psovi hodis micek tak zanim vetsina utika ale zase jiny plemena nemaj takovou vydrs jako tyhle

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:16:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
bádal..ale měl jsem dilema...přemýšlel jsem ještě o českolovenským vlčákovi!1363!

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:14:43

> Gamble_B
tak to sem rad ze to slisim prvni clovek ktery pise tak rozumne je totis hodne veci ktery timhle psum tak zvane bojovim muzou hodne ublizit ale to ty asi uz vis protoze si hodne badal!1420!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:14:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> D_Denisse_L
!556! dobrou

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:11:55

> Gamble_B
nejsem nejsem...jinak ahoj a zase dobrou jsem unavená jdu spát..:) pa :)

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:11:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
Pročetl jsem tuny knížek a stránek + kamarádi mají pitbully takže ano:)...Takovýho psa bych si bez zkušeností a znalostí nepořídil!5!

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:11:20

> almeratino.19
já to četla dvakrát..ale pohoda...toe jedno jen se mi nechce vyjadřovat...je mi to jedno...

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:09:14

> Gamble_B
to je dobre a vis o tom plemenu aspon trochu?!836!

HerynaPotrova

HerynaPotrova | 21. 03. 2009, 01:09:13 | více příspěvků | napsat uživateli

no ....

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:08:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> D_Denisse_L
Ano, jsi!1363! Ahoj!383!

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:08:28

> D_Denisse_L
vis nepsal sem v diskuzi jestli se ti to plemeno libi nebo ne nez napises mnela by ses podivat co sem psal!1037!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:08:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
Koukal jsem, v zimě si budu brát štěně!1363!!2!

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:07:42

> Gamble_B
to mas pravdu stim souhlasim jinak podivej se na stranku www.staffordbullterier.jex.cz !190!

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:06:41

Nejkrásnější!1090!!1090!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 01:05:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> almeratino.19
To je sice pravda ale když se v historii poohlédneš na jejich prvotní účel s pitbullteriérem tak je samozřejmost že musí být tací jakými jsou;)

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:02:32

> fazola
dekuji

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 01:02:11

> Gamble_B
tak zalezi jak to myslis ty jelikos tyto psy bily v drivejsi dobe pouzivany.na trhani lidi a zvirat tak od te doby se jim rika bojova plemena jelikos jsou mrsny a silny tak se jim porad rika bojova plemena tak to uz proste je a kdo rika ze to bojova plemena nejsou tak to stafforshirskeho bullterriera postav vedle dobrmana nebo rodwailera a uvidis kdo znich bude vytez samozrejmne ze staffordsirsky bullterrier neni pes ktery by porazil bojova plemena a mezi ne patri pitbull terrier stafford bullterrier a bullterrier

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 00:56:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Pokud si teda ale myslíš že se vyznáš v okolnostech těchto plemen tak by si mohl vědět že třída "bojové plemeno" je nesmysl;)

uživatel eliminován | 21. 03. 2009, 00:56:09

máš pěknýho psa !428!

Gamble_B

Gamble_B | 21. 03. 2009, 00:55:52 | více příspěvků | napsat uživateli

!11!!11!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑