Diskuze a otázky - Společnost Telefónica o2

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 11:25:37 |

Čauky,
jaké máte zkušenosti s ukončení platnosti smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací sítí o2 - přechod na o2 předplacené služby??

Stala se mi taková nemilá věc... 13.8. jsem se rozhodla, že ukončím paušální smlouvu s o2 a přejdu k t-mobile. A tak taky 13. 8. jsem zašla na značkovou prodejnu o2 se žádostí o zrušení paušální smlouvy a převedení na o2 předplacené karty... tam mi sdělil, že převod proběhne během noci, maximálně během 2-3dnů... uběhly 3 dny a já stále měla paušál... poté jsem včera (20.8.) zašla znovu na podnik o2 a tam mi sdělili, že tam jeho kolega nedokázal prý zrušit jednu službu, kterou se tedy snažil prý obejít, ale jemu se to prý podaří... no to jsem teda žasla... ale co mě sere je to, že pokud mám napsáno na smlouvě, že jsme se dohodli na ukončení platnosti smlouvy........ s komunikací sítí o2 a bla bla bla dne 15.8., tak potom nechápu jaktože mi paušál běžel ještě včera?? Až dneska ráno mi jej zrušili a převedli na o2 kartu... !1302!

Poté jsem dneska volala operátorce, abych jej celé sdělila a optala se, zdali budu platit za paušál po 15., když jsem jej nevyužívala a tedy ani jedinou sms neposlala, ani nevolala a ta mi sdělila, že prej jsem měla podat písemnou výpověď o zrušení paušálu - to mi tedy vysvětlete, proč mi jej nikde na o2 neřekli??? Jak to mohu já vědět, když mi sdělili, že během noci se to převede na o2 kartu??? Klamné informace, poškozování zákazníka??? A dále, proč bych měla platit poměrnou částku za období 15.8.-21.8.??? Když dohoda zněla o rozpuštění smlouvy na datum 15.8... to je snad jejich chyba, že to nedokázali zrušit, ne???

Máte někdo podobné zkušenosti???

reagovat

V diskuzi je 95 příspěvků a shlédlo ji 1889 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 16:13:37

Krishtrish: Jenže já jsem rušila paušální smlouvu u o2, ale nepřeváděla jsem si tel. číslo k t-mobile... u t-mobile jsem si vzala jiné číslo... takže jsem to rušila u o2 a pak jsem šla k t-mobile

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 14:07:02

Jo převod čísla z O2 na T-mobile trvá do 10-ti dnů slouvu musíš zrušit u O2

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 14:06:22

Převod na T-mobile musíš zajít do T-mobile a oni to zajistí a trvá to do 10-ti dnů. Zrušení smluvy jde hned pokud si jí třeba nepodepsala včera, to jinak po tobě budou chtít zaplatit nějaký peníze

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:59:47

monopol je monopol :-))!1278!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:39:54

Ikjfdsa-Pravě že jsem problemi neměl bral jsem si hypoteku a dali mě ju bez jakých koliv problemu jelikoš oni mají všechno o demě zaplacený.

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:39:31

nu nic, tak se mějte a já jdu, papa

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:36:26

ladyada: a ti co na ně nadávaj, tak stejně u nich jsou nadále...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:36:19

nasim v kanclu funguje uz pul roku prezcas... ale tak co, je to zadarmo, tak se nebudem rozcilovat, ne

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:35:37

ladyada: Hm, tomu nevěřím... je plno lidí, co si je chválí a věří všemu co nakecají...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:35:11

123dzuji123 : Nemáš zač. !587!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:34:26

dehmen :Ale to potom budeš mít asi problémy s hypotékou atd...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:33:53

123dzuji123: jen aby se to vyresilo.. prala bych jim aby na to doplatili!!! svine

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:33:48

ještě, co by se stalo, kdybych tu poměrnou část nezaplatila???

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:32:54

Ikjfdsa: Dík... tak já jdu... musím - krapet se mi ulevilo, že jsem to tu zveřejnila, protože mě to dusilo a fakt mě to sralo a sere

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:31:44

Ikjfdsa-No já jsem v databazy neplatiču jelikoš jsem jim nezaplatil za paušal ňakých 3000což jsem neprovolal ale musel jsem to zaplatit z urokama.A nabyzeli mě paušal tak jsem jim řekl že to mají marný že jsem v databazy neplatiču a uš mě nevolají a já jsem rád...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:31:15

Ikjfdsa: Dík moc... i když popravdě jsem na vás nasraná... jenže ty jsi za to placená, tak je to jasný... je to jako moje brigáda - tam taky musím kolikrát hájit něco proti čemu jsem osobně i já....

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:31:03

123dzuji123 : Nó... prima... nevím, nevím, spíše ne, než ano !383!!383!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:30:03

123dzuji123 : Billingový experti. Oni jsou offline, řeší takové složitější věcičky. A napíšu Ti.

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:29:57

ikjfdsa: jsi celkem prima (snad) pokud se nemýlím...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:29:00

123dzuji123 : Jj, to nevadí, jen se Ti třeba změnila bonita, ale to už Ti je jedno, když jdeš jinam. !5!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:28:47

ikjfdsa: co je to bex??? A jak se to od tebe dovím??

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:28:08

123dzuji123 : Njn !383! Já bych takového člověka poslala do pr*ele !383!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:27:51

Ikjfdsa: Ju, párkrát jsem uhradila o pár dní později - mívala jsem problémy s účtem... ale teď mám ještě uhradit fakturu do 2. září...

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:27:02

123dzuji123 :Ok, mám, zítra se Ti na to podívám, popř. to hodím na bex, aby se to vyřídilo.

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:26:56

a to je docela prdel, že někdo umře... vy chcete úmrtní list atd... a v době, kdy rodina drží smutek jim nabízíte internet - to snad není pravda !906!

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:25:35

123dzuji123 : Každý zákazník má svou kartu. Tam je, jestli třeba nedlužíš, nejsi neplatící zákazník atd. toto všechno se poté ukládá do solusu.

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:25:02

Ikjfdsa: 728 348 763 ostatní prosím nevolat a nepsat - dík

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:24:24

dehmen : !383! Nenene nikoho nelovím. !383! Já ne-e.

uživatel eliminován | 21. 08. 2007, 13:23:51

víš, já bych nerada dostala další nějaký poplatky za něco... já už prostě chci mít od o2 pokoj... potkám někoho z o2 a pobliju se na místě !906!

Arlenka

Arlenka | 21. 08. 2007, 13:23:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Já mám u O2 spíš problém s netem... denně tak 5-6 výpadků o délce 10-90min. a vždycky když jim zavolám, že mi to nejede, tak mi řeknou, že u nich jim to poruchu nehlásí, provedou standardní kolečko "restart PC, restart routeru, ping" a na závěr jim nadiktuju své tel. č. na mobil, že se mi někdo ozve. No. !2!
Ale paušál mám u Vodafone a zatím jsem neměla vůbec žádný problém.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

smlouvaslužbaběhtelefónicačaukyspolečnostmobilplatnostvěckomunikacepřevedení3dnůpřevodpaušápřechodnoczrušeníukončenížádostsíťposkytováníprodejnakartyzkušenost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑