Diskuze a otázky - Společnost Karneval-internet,kabelovka atd..
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 20 příspěvků a shlédlo ji 1541 uživatelů .
uživatel eliminován | 30. 05. 2009, 15:57:49
a ty si nemůžeš na účtu tvojí banky nastavit trvalý příkazy? tzn. platby který pak
odcházej každej měsíc z účtu automaticky na jejich účet sami. !1330!
uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 16:22:27
Tak společnost UPC se mi ozvala a problém je vyřešen..Prý se mi omlouvaj,měli v tom zmatek..Akorát maj zase nový číslo účtu jak už to teda asi neni Karneval a já mam i nový zákaznický číslo,tak zase budu muset lézt do banky a měnit to..Ach jo..!24!
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 17:26:04
zody: upc taky nema fup... a jeste zkus uvest, kolik lidi se na tu optiku muze pripojit... neboli kde vsude je ten provider dostupny. srovnavas nesrovnatelne
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:58:47
projectill:To už si budu připadat jak nějakej úchylák!2!Ale asi nic jinýho nezbyde..Aby mi ještě zbytečně neodstřihli..
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:58:11
projectill:No jo,ale co s tim?zase ho botěžovat v Tescu?!2!
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:52:07
SweetL - číslo na operátory vám nedaj, ale můžou vám tam sami zavolat...jen se jim do toho obvykle moc nechce !1285!
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:45:39
projectill:byli jsme u stánku tady v Plzni v Tescu a klučina povídal,že je jenom technik a že s tim nemůže nic dělat a že jiný číslo má zakázáno dát..Mladej na něj i zvýšil hlas,ale nemá cenu dělat bengál uprostřed Tesca a jiný pobočky tu nejsou..Táta bylna jedný adrese co mam uvedenou na smlouvě a to je zrušený a prej se máme obracet na pobočky v Praze!To je prej napsaný na jejich dveřích..
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:36:20
Ja mam optiku 8Mbit/8Mbit za 4kila s verejnou Ip adressou a nestezuju si .Zadny FUP.Nic.
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:11:47
SweetL - zkus si zajít na nějakou pobočku a pokus se překecat nějakýho OZ aby ti tam zavolal. pak to můžeš změnit během pár minut
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:10:17
SweetL: V tomto případě bych to řešil zásadně písemně, a to na doručenku. Když nekomuníkují ... !215!
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:10:01
mám UPC !2! a na jejich lince jsem videl 1/2 než jsem se dovolal !785!
!1001!
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:08:38
No jo,jenže co s tim?Mi furt budou chodit upomínky a pak mi odstřihnou jenom proto,že se nemůžu nikam dopsat ani dovolat??
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 16:06:44
UPC koupilo Karneval, takže jejich klientský centrum má momentálně na starost zákazíky obou firem...takže jsou permanentně vytíženi
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 15:53:01
Naštěstí žádnou zkušenost nemám. Když jsme se ptali, jestli u našich nových baráků položili kabel, tak ta slečna povídá: jééé, u vás žádný kabel nemáme, my jsme ho asi zapomněli položit !461!!2!!142!!243!!61!
Mostecak | 28. 08. 2007, 15:51:55 | více příspěvků | napsat uživateli
oni se ted spojuji s UPC snad takze tam bude bordel v tom
uživatel eliminován | 28. 08. 2007, 15:49:16 |
Lidi máte někdo od karnevalu internet?Já ho mam a jsem spokojená..Až na to,že jsem je žádala o změnu platby..Aby si to strhávali zúčtu kde mam příkas k inkasu už nějakejch pár měsíců..A Ty zmetci mi neustále posílaj,že neplatim..Tak neustále volam a volamna jejich debilní modrou linku a nemůžu se dovolat..už několik dní tam visim třeba 15minut a nic..Prej s tim má zkušenost hodně lidí,že jejich péče o zákazníky stojí za prd..Co vy??
reagovat