Diskuze a otázky - Smažky anarchistický...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Orlice.cz

Orlice.cz | 5. 07. 2015, 20:58:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Říká ta, co hulí trávu !2!

reagovat

V diskuzi je 31 příspěvků a shlédlo ji 908 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 07. 2015, 19:23:02

no podle mne je cílem levice přerozdělování od bohatších směrem k levici. a ta tzv. rovnost to je jen způsobm jak získat další lidi na svojí stranu. je to vlasně záminka, kterou maskují skutečný cíl, kterým je fakticky okrádnání ostatních. no a pokud se pletu tak, proč bohatí komunisté se nevzdávají svého majetku např. ve sprospěch těch chůdáků, kteří žijí v africe a často nemají, co k jídlu? no odpověď je samozřejmě jasná,nejde jim o to, aby se ostatní měli lépe, ale o to, aby oni sami se měli lépe. a když je někdo na tom hůře než oni a přerozdělovalo by se z jejich tak to nechtějí a nedělají. a pokud to už udělají tak to dělají jen proto, aby si přilepšili. krásným příkladem je bohuslav sobotka. chválí přerozdělování a jen "čirou náhodou" patří k liděm, kteří mají největší příjmy z přerozdělování.


jo pozor, pravice nemá potřebu zabíjet. té jde fakticky o to, aby za byli jediní, kteří sklízí prody své práce a aby se jim ostatní např. v podobě státu nemotali do života (zjednodušeně řečeno.


jo a nevím, co máš na myslí tím pojmem občanská práva. budu rád, když je konkrétně vyjmenuješ a případně i objasníš. ale pokud si pod tím předstauješ např. právo za život a na to, aby lidé nebyli okrádání státem, státem mučeni, atd. tak je až s podijem čeho všeho se dopuštěli lidé, kteří se nazývali komunisty a levice např. v sssr, číně, severní koreii, čssr, německu (hitler), kubě, atd.

EL.pH

EL.pH | 11. 07. 2015, 07:04:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> to jestli jsou porušovány občanské (sic) práva je pro ně nepodstatné

Samozřejmě, proč by pravičák měl myslet na nějaká občanská práva, která se týkají jeho stejně, jako kohokoliv jiného? !638!

radegast321

radegast321 | 11. 07. 2015, 02:06:58 | více příspěvků | napsat uživateli

když pravičák mluví o svobodě tak se to většinou týká jen maximalizace zisku.to jestli jsou porušovány občanské práva je pro ně nepodstatné.ostatně stačí se podívat na historii, když když velkokapitál a pravicové konservativní kruhy podporovali hitlera .měli společného nepřítele-levici. anebo na latinskou ameriku.každý kdo se neklaněl neviditelné dikatuře trhu byl zavražděn pravičáky.tamní levicové vlády byli často nahrazeny brutálními pravicovými diktaturami.

uživatel eliminován | 11. 07. 2015, 00:13:13

smažák jedině s hranolkama a tatarkou

radegast321

radegast321 | 10. 07. 2015, 23:45:21 | více příspěvků | napsat uživateli

jo, prosazování té nejextrémnější nerovnosti je levice :D v tom případě je i kapitalismus levicový :D

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 10. 07. 2015, 23:39:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo, pravičák, že zavedl komunizmus !2!

radegast321

radegast321 | 10. 07. 2015, 23:38:04 | více příspěvků | napsat uživateli

stalin byl pravičák

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 10. 07. 2015, 17:43:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321
Hitler byl levičák.

radegast321

radegast321 | 10. 07. 2015, 16:07:10 | více příspěvků | napsat uživateli

nacismus je pravice

gwartass

gwartass | 10. 07. 2015, 02:04:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Sam jsi curak!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 9. 07. 2015, 21:22:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> mr.shoehardt
Co když má jen bratra ?

uživatel eliminován | 9. 07. 2015, 19:09:14

> bse.pedro jsi ten můj květák nechal shnít? !1407!

EL.pH

EL.pH | 9. 07. 2015, 18:04:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> mr.shoehardt
To bys chtěl lidem a psům dělat? !638!

uživatel eliminován | 9. 07. 2015, 18:03:03

Anarchie je super, přijdu k anarchistovi domu, zabiju mu rodiče, sním psa a znásilním ségru. Ale je to ok, každý si může dělat co chce, ne? !2!

bse.pedro

bse.pedro | 7. 07. 2015, 18:51:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy Jsem bohatá socka a zbožnuju výhodné nákupy...
Když mají někde levnější třeba rohlíky, tak si pro 10 rohlíků klidně zajedu o 50 kilometrů dál, jen když ušetřím...!451!!451!!451!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 7. 07. 2015, 17:45:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Aha, jsi bohatej, ale všechno prokouříš a tak jsi socka !1!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 7. 07. 2015, 17:44:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro
Chvíli se tváříš jako bohatej, pak zase jako úplná socka.

bse.pedro

bse.pedro | 7. 07. 2015, 17:35:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy květák by taky bodnul, už sem ho neměl hodně dlouho...!451!!2!
Naštěstí sem si zničil hnátu dřív, než sem se dostal k tomu poslednímu květáku, už jsem ho shnilej vyhodil...!451! Příště se zkusím přežrat řízkama, jen co budou mít v akci maso tak kolem 20ti korun za kilo...!451!!451!!451!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 7. 07. 2015, 17:16:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro
No lepší než květák !2!
Ale řízek je řízek.

bse.pedro

bse.pedro | 7. 07. 2015, 16:40:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy No, zítra má už být chladnějc, tak si tam možná zajedu na smažák, naposled jsem ho tam měl s hranolkama a tatarkou asi za 70,-kč...!451!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 7. 07. 2015, 13:53:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro
No tak je to výjimka, tak tam choď.

bse.pedro

bse.pedro | 7. 07. 2015, 13:08:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy Do skladu neéé, ale má tam takovej frmol, že se mu tam nic nemůže dlouho ohřát, nehrozí, že by tam skladoval suroviny delší dobu... Kuchyn má tak čistou, že bych mu klidně svěřil na hlídání Bobikáá... A hajzly má čistší než pětihvězdičkový hotely, to bylo odjakživa vodítko, který vypovídalo o úrovni podniku...!451!!451!!451!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 7. 07. 2015, 12:49:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro
A do skladu je tam taky vidět ?

bse.pedro

bse.pedro | 7. 07. 2015, 12:33:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy jsem docela dost háklivej na žaludek a v Jihlavě jsem jedl už několikrát a bez problémů... Navíc v tom podniku je krásně vidět do kuchyně, což v žádné české hospodě neuvidíš - jedině v TV v tom přiblblým pořadu s polrajchem...!451!!451!!451!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 6. 07. 2015, 19:51:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro
No vietnamci maj trochu jiný představy o hygieně, ale když ti to nevadí....

bse.pedro

bse.pedro | 6. 07. 2015, 15:05:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> LiliS-Ka pointa je pravděpodobně v tom, že pták už dlouho nedostal přes zobák...!499!!451!

bse.pedro

bse.pedro | 6. 07. 2015, 15:03:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy Děláš mi chutě, já už ho neměl asi půl roku... V jihlavě je dobrá vietnamská nebo čínská jídelna s dobrejma cenama, asi si tam na ten smažák zajedu... Udělal bych si ho sám, ale jsem na to moc línej a mám prav ou ruku v dlaze...!898!!451!

uživatel eliminován | 6. 07. 2015, 12:10:30

!898! a pointa ?

AlesekBB

AlesekBB | 6. 07. 2015, 02:37:33 | více příspěvků | napsat uživateli

!827!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 5. 07. 2015, 23:40:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Já ho nejedl už léta, udělat ho jsem línej a dát si ho někde v hospodě - nejsem sebevrah.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

trávasmažka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑