Diskuze a otázky - Slušný normální kluk = nezájem

úvodní strana | aktualizovat | dolů

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 3. 06. 2008, 19:49:36 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Tak jak bych začal můj román. V první řadě bych chtěl upozornit na to, že píšu jen svůj názor a zkušenosti. Nevím ja vy ostatní, ale mě přijde, že 2/3tiny holek jsou dneska přinejmenším nenormální - je to dost široký pojem, tak abych byl konkrétní.
Baví mě často, co říkají ohledně vzhledu. ,, Prý ,, není důležitý. HA. Každá holka dneska kouká na vzhled, vzhledově obyčejné holky nebo ošklivé, chtějí možná kluka co nevypadá jak manekýn atd... Ale pokud je ta holka hezká nebo dokonce modelka ? tak to ten kluk musí být ,, dokonalý ,,

A teď moje definice úspěšnosti u holek :

Kluk grázl, frajer - +
Čím víc peněz +
Když bude IQ tykve, ale krásnej nevadí +
Značkové hadry někdy + někdy - ( znám kámoše co chodí v oblečení od Replay, Lacoste a zatím mu žádná neodolala čím to asi bude ? )
Pokud bude děvkař, nebo bude střídat holky většinou +
Být vulgární, hrubej +
Samý svaly +

Dále je tady trend, střídání kluků, úletů holek atd... ale to je podobný i u kluků.
Pak mi přijde směšný, kord u holek do dvaceti, jak si hrají na něco co nejsou, zvlášt jak jsou drsný školačky s cigárem v puse. Velký holky :) Spousta holek je i namyšlených, kord v Praze, tváří se jak bůhvíco...ale když člověk přijede na vesnici, potká i holky, které se usmějou, třeba kluka osloví...

Vemu to za sebe, sám mám problémy se seznámit, teď to možná vypadá, že se léčím komplexy :) ale vím ty důvody, proč to tak je :

Nejsem nebo aspoň doufám, grázl, přiznávám, že jsem drzej. Ale holkám píšu básničky, na dobrou noc jim píšu smsky.

Snažím se pro holku udělat maximum.

Nemluvím s nima typu ,, woe ,, atd. Snažím se být milej.

Nejsem ten typ kluka co má úlety, asi špatný

Nikdy bych holku neuhodil ani ji nepodvedl...

Bohužel jsem nesmělej ( takový lidi bohužel většinou u holek nemají šanci )

Paradoxem je, že takových lidí s vlastnostma co jsem uvedl znám hodně a žádný z nich nemá partnera a někteří ty lidi vypadají i dobře...

Díky posledně vyjmenovaný vlastnosti se prakticky neumím seznámit, seznamuji se jen na chatu..Měl jsem hodně srazů. Mezi nima byla ta pravá, ale bohužel jsem o ni přišel. Jsou to dva roky, a během té doby, jsem žádnou už nemiloval. Nepotkávám denně nový holky, neříkám si o čísla, a na diskotékách se holkám nevnucuji. A to je dneska právě chyba.

Jsem zvědav co napíšete....

reagovat

V diskuzi je 1013 příspěvků a shlédlo ji 5752 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | 900 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:33:49

Prolouskala jsem tím a zestárla asi o 3 roky ...

Jen bych ráda podotkla, že to, že se takhle vidíš ještě neznamená, že tě tak vidí i holky ... Co se vzhledu týče, holky ani kluci si nemají co závidět ... Všichni tvrdí, že na vzhledu nezáleží, ale nikoho "obyčejnýho" si na ulici ani nevšimnou, tak jaká je možnost, že se seznámí ... Spoustě lidí záleží na penězích, oblečení, postavení, ale to tu vždy bylo, je a bude, nejedná se o žádnou specifikaci na holky/kluky ... Někteří mají hold posunuté žebříčky hodnot a vzhledem k tomu, že tomu odpovídá i jejich inteligence, nemělo by tě to vůbec trápit..Pokud ovšem o takové máš zájem, bude tě to bohužel užírat stále...

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:27:15

joo...a jinak...vsechny holky zase nejsou na penize...:) to fakt ne....znam plno holek i fakt jako peknych ktere nejsou na penize, i kdyz jsou sami bohate jak prase:D ale taky znam plno holek a pro ne ty penize dulezite jsou....a takove holky se mi opravdu dost hnusi...!31!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:26:36

tak nezbejvá než s tebou souhlasit, uplně chápu ten tvůj text, i když nejsem moc na to zoufání...zkrátka to tak je. Hodnej, milej kluk se asi moc nenosí, takže i já občas dělám tvrďáka a hraju tuhle hru a jindy zase píču básničky atd...takže to je pak směšný no, čet jsem o tom teď něco v Maximu :D A vzhled je důležitej, nebudem říkat, že ne. Nejde ani tak o krásu, ale spíš o osobní kouzlo, ale i tak.

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:25:50

kdyz si to tak vezmes, tak kluci jsou v tomhle upa stejni...nevim najdous se urco nejake vyjimky ze...teda alespon doufam:D:D holky ktere si ale predevsim vybiraji podle vzhledu, na to doplati..ale nebude jim to stacit jednou...az narazi napr. po 10- te..tak si to teprve uvedomi..ja osobne bych si podle vzhledu nejak tak nevybirala..jako nerikam ten kluk me musi necim zaujimout..ale ne zrovna tim ze ma znackove hadry...ani tim ze si mysli kdovijaky je borec...
jinak holky v Praze...nooo no comento:D jako poznala jsem tam par fakt dobrych...jenze ten zbytek...:D nerikam ze jsou nejak spatne..ale proste mysli si ze muzou mit kazdeho...a se spoustou kluku, se kteryma sem se tam bavila, meli stejny nazor...a holky na vesnici..heh jsem z vesnice mno..sice uz bydlim ve 3. nejvetsim mestem, ale nijak me to nezmenilo..parkrat sem se totiz spalila, takze ted uz si davam pozor:)

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:18:49

twyx
Nemuzu jinak, nez reagovat..
Souhlasim s tim, ze je jedno, jestli se jedna o holky v Praze nebo nekde jinde na vesnici..
Jsem z Olomouce, ale travim docela hodne casu i v Praglu..
Podle me je to vsude stejny.. Avsak, bohuzel, v negativnim slova smyslu..
Aby to nevypadalo, ze se lituju, nebudu mluvit o sobe, ale o tom, co vidim kolem sebe..
Protoze vsechny zeny jsou stejne povrchni.. To je presne to, oc tu bezi.. Penize, penize, porad jenom penize.. Ta prastara lez, ze se jedna o podvedome vyhledavani partnera, je zde dogmaticky soustavne opakovana, i kdyz se za to jen schovava vlastni pohodlnost. Z toho vseho plyne jeden fakt, clovek muze byt dusevni mrzak, ma li penize, dodavaji mu "charakter" A vy tohle umite zahrat na jednicku. Co vidim kolem sebe, nejvetsi sanci dostavaji lide, kteri maji sice na hlave, ale ne v hlave. Spravni, charakterni muzi dostavaji minimum prilezitosti a v souboji s prachacem temer vzdy odchazeji porazeni. Z jakeho duvodu? Jsou odsouzeni jiz predem, v prubehu casu je na nich Vami uporne hledana nejaka chyba, ktera se da pochopitelne najit na kazdem, ktera je vzapeti ihned vyuzita jako duvod, proc to nejde.. V praxi to tedy vypada tak, ze i takove ty hezke, pohodove holky ztraceji hlavu a zacnou si narokovat neco uplne nemozneho, uz predem odsuzuji kazdeho, kdo o ne ma zajem, cekaji na nejakou svou modlu, ktera je stejne nakonec jen ojede a posle do haje.. Takobym zpusobem se zakopava spousta lidi..

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:18:24

nikoho do pytle nehazim, ale urcity rozdily jsou...... ach jo

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:15:54

ano, házejme všechny do jednoho pytle a bude to nejlepší....!5!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:10:06

twyx. : odpovim ti do vzkazu

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:01:00

Mě se pokaždé líbí někdo jiný a ještě to žádný manekýn nebyl....:)!1179!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 13:00:50

Slayter:
Trochu mě zaráží, co myslíš tím "holky v Praze"....řekla bych, že se spíš říká o holkách na vesnici, že jsou trubky....a prostě jdou, protože těch možností moc nemaj....a v tom případě, ano, holky z Prahy si vybíraj, ale to je přirozený.
Já si nemyslím, že by to takhle bylo ....na vesnici i v Praze jsou holky, co jdou s každým, holky, co chtěj kluka chytrýho a citlivýho, holky, co chtěj "borce". Škatulky jsou k ničemu.
Ale velká pravda je prostě v tom výběru, holka má právo koukat po tom, co je pro ni směrodatný a dejme tomu odpovídá jejímu statusu. Za to nemůžeš nikoho soudit.
Přecitlivělost a zbabělost je atraktivní pro málokterou...
Přece nepůjde ven s někým, kdo se jen lituje, každá holka chce kluka, co ji podrží a udělá doma "pohodu"....

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 12:59:11

Rekl bych asi tolik, ze nejaky zensky mam na salamu..
Nebudu ze sebe delat saska..
!20!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 12:52:33

Slayter:
Trochu mě zaráží, co myslíš tím "holky v Praze"....řekla bych, že se spíš říká o holkách na vesnici, že jsou trubky....a prostě jdou, protože těch možností moc nemaj....a v tom případě, ano, holky z Prahy si vybíraj, ale to je přirozený.
Já si nemyslím, že by to takhle bylo ....na vesnici i v Praze jsou holky, co jdou s každým, holky, co chtěj kluka chytrýho a citlivýho, holky, co chtěj "borce". Škatulky jsou k ničemu.
Ale velká pravda je prostě v tom výběru, holka má právo koukat po tom, co je pro ni směrodatný a dejme tomu odpovídá jejímu statusu. Za to nemůžeš nikoho soudit.
Přecitlivělost a zbabělost je atraktivní pro málokterou...
Přece nepůjde ven s někým, kdo se jen lituje, každá holka chce kluka, co ji podrží a udělá doma "pohodu"....

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 11:38:51

Je mi neco pres 25 tudis si nedelam narok na patent na rozum,ale co sem zazil a co jsem mel moznost videt okolo sebe, tak zenska chce vedle sebe nekoho,kdo ma nejakej cil, vizi, kam se posunout, malokera chce rekneme zustat "stat"
samozrejme, musis se ji aspon trochu libit, nemel bys bejt uplne blbej... ale vem si to zpetne, ty bys s holkou co te vubec nepritahuje a co je uplne tupa ztracel cas?

ted dalsi vec,ze pro kazdyho cloveka znamena pojem "pritazlivost neco jinyho, pojem inteligence , charisma rovnez...

holka na urcity urovni se bude divat po klucich na podobny urovni


dal existuje obrovsky mnozstvi jednoduchejch lidi, kteri nevidej dal nez na 2 metry, staci, kdyz s nima zacnes nejakou debatu o nejaky trochu min bezny veci a hned poznas na cem ses.. to plati pro oboje pohlavi s tim nic neudelas, tak to proste je.
Pokud nepatris do tyhle skupiny lidi - nemuzes cekat ze zaujmes , tyhle lidi te proste nepochopej= ztrata casu.

dalsi vec holky v Praze

co na to rict........., urcite jsou tu i fajn holky, ale obecne, staci se projit po centru a obrazek si udelejte kazdy sam(sama)


jinak bouzel, prilisna dobrota se dneska nenosi - s tim nic neudelas, takova je doba, tak se s tim smir

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 11:35:25

wow, ale začínáš tím, že ošklivý holky jsou na tom jinak, ale co se týče modelek...
Takže ty sám na tom nejsi o moc líp, než dámy, které kritizuješ.
Kvalitní samička, která zná svou cenu si vybere taky kvalitního samečka. Jednoduchá rovnice ;)

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 11:32:58

Kdo říká, že u něj vzhled nehraje rolik tak kecá.. A vůbec nevim co se to tady furt řeší..Je obecně známé, že holky jsou svině, ale vy kluci nám nemáte absolutně co vyčítat, tak to tady furt neřeště..!1191!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 11:15:32

Ted me tady vsichni ukamenuji, ale podle mne mas v leccem pravdu..... Jsem holka a nemuzu rict, ze bych se nekoukala, jak kluk vypada (i kdyz tupe lacoste svalovce nesnasim, vzdycky se jim s kamaradkou smejem....jak koukaj, jestli vsichni koukaj!2!!2!!2!). Kdo tvrdi, ze nekouka na vzhled, je pokrytec, ....ja jsem stastne (no:-D) a dlouho zadana,ale na druhou stranu, ....kdyz je kluk grazl, jak ty rikas, ma to pro hodne holek kouzlo... Proste pusobi nepristupne a jako "borecek". Me to taky desi, protoze pak mi devcatka placou na ramena... Na druhou stranu, je jedno, kolik diskuznich prispevku tu budes mit, na faktu, ze vetsina holek kouka vic po "borcich" , to nic nezmeni. Ja doma "borce" mela, byla to moje prvni laska, ...taky jsem podle toho dopadla, rozesli jsem se , protoze se vyspal se sestnactiletou blondatou hubenourou...
Ber to tak, ze ty holky si sednou na prdel a bowwave maj o cem zpivat!5!

uživatel eliminován | 7. 06. 2008, 11:12:25

Ted me tady vsichni ukamenuji, ale podle mne mas v leccem pravdu..... Jsem holka a nemuzu rict, ze bych se nekoukala, jak kluk vypada (i kdyz tupe lacoste svalovce nesnasim, vzdycky se jim s kamaradkou smejem....jak koukaj, jestli vsichni koukaj!2!!2!!2!). Kdo tvrdi, ze nekouka na vzhled, je pokrytec, ....ja jsem stastne (no:-D) a dlouho zadana,ale na druhou stranu, ....kdyz je kluk grazl, jak ty rikas, ma to pro hodne holek kouzlo... Proste pusobi nepristupne a jako "borecek". Me to taky desi, protoze pak mi devcatka placou na ramena... Na druhou stranu, je jedno, kolik diskuznich prispevku tu budes mit, na faktu, ze vetsina holek kouka vic po "borcich" , to nic nezmeni. Ja doma "borce" mela, byla to moje prvni laska, ...taky jsem podle toho dopadla, rozesli jsem se , protoze se vyspal se sestnactiletou blondatou hubenourou...
Ber to tak, ze ty holky si sednou na prdel a bowwave maj o cem zpivat!5!

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 22:38:03

O vyumělkovaného kluka v hadrech Lacoste bych si ani kolo neopřela (omlouvám se za mistifikaci, já kolo nevlastntím, tak řekněme...koloběžku), svaly se mi obvykle moc nelíbí, děvkaři mně taky nepřitahují a na kluky z diskotéky druhý den obvykle zapomínám!5!

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 22:34:28

Myslím, že holky spíš nemají rády sebelítost.. ;) !1409!

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 22:31:20

nevím no, tak ke ty máš plus já mám většinou mínus...

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 4. 06. 2008, 22:30:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Pavlaxik - Stiffler v Prci prci ... to dobře vystihnul, říkal tomu klukovi teď nevím, když se budeš tvářit jak zchlíplej ču***k, tak tě žádná nebude chtít. Holky chtějí někoho kdo si věří, a ne někoho kdo se podceňuje atd.. je to tak ?

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 22:09:06

holky nechteji nas hodny kluky.. ;) ale predevsim je to proto.., ze si neverime.. kdo by taky chtel byt s nekym, kdo si neveri, ze..

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 4. 06. 2008, 22:06:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Haninulka - zrovna jsem se probudi Hani a co ty vylezla jsi z podzemí xD ale zas jdu vstávám v 5 40 :) tak hezký sny

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 22:04:04

ještě žije jo?!1285!!1285!!1285!

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 4. 06. 2008, 21:15:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanassek - to víš svůj k svému :) lidi si hledají sobě podobný lidi ale tak není to pravidlem :) ale spíš co slyším, tak ty vztahy z diskoték jsou krátkého trvání nebo hodně lidí tam hledá úlety... A vztah který začne aférkou na záchodě nechci...nic prosti odlišnému druhu romantiky, ale na to nejsem i když pro někoho to je zážítek...

No nic já jdu dobrou Haničko

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 20:46:16

no a právě takový holky hledají jiný kluky... vidím to i v Brně když jdu, si vždycky říkám, tak tady nemám nikdy v životě šanci...osobně proti krásným holkám nic nemám, ale působí spíš nedobitně a letí na sobě rovný... každej někoho hledá... osobně si myslím, že na diskotéce se najít dá, musíš asi trochu líp koukat

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 4. 06. 2008, 20:41:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanassek - mno ale každá holka má svůj vkus a pokud tý holce nebudu sympatickej nebo ji nepadnu do oka, tak mě pošle někam :) Normální obyčejný holky :) těch je na Pražských diskotékách poskrovnu...Tam jsou většinou holky co mají hadry typu DG, Armani, Replay atd...a takový holky oslovit ? musel bych tam přijtí v něčem podobným a hlavně je na něco pozvat.. Asi si někdy udělám výlet na vesnici nebo tak, tam jsou mnohem lepší holky.... a to mi nikdy nevyvrátí

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 20:38:42

CARRE.MICH----tak to s tebou souhlasim já znam taky většinou holky co chtěj kluky grázly vyhulence atd. a na normální kluky to koukaj spíš tak nějak ze zhora !811!!811!!811! ještě že ár vyjímek se najde !801!

uživatel eliminován | 4. 06. 2008, 20:37:10

no tak to já fakt nejsem, nesnáším nevěru, jsem prostě taková jak to jen říct až moc zásadová!933! no co tak znám ze zkušenosti, když za mnou třeba někdo na diskotéce došel.. tak většinou když jsem někde postávala sama, nebo jen s jednou kámoškou... zeptají se většinou, jak se mám, nebo jestli mě na něco můžou pozvat atd. odmítnutí zamrzí, ale zase toho člověka neznáš, takže nevíš o co si přišel... nejlíp si vybírat normální obyčejný holky, každá holka chce lásku...

CARRE.MICH

CARRE.MICH | 4. 06. 2008, 20:33:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanassek - no jo, s tím přisednutím by to šlo, ale co většinou vidím, tak u stolu nebo tak sedí vždycky x lidí a přijtí k nim ? to bych se ledatak musel silně posilnit alkoholem a to neudělám. A šedá myška, proč myslíš ? mě tak nepřijde, na první pohled seš sympatická slečna s hezkým úsměvem a i kdyby jsi byla šedá myška tak co, to není žádná vada ani špatná vlastnost....Jsou daleko horší věci, lepší než abys byla opak, až moc živá, flirtovala s každým klukem a dál to radši řešit nebudu, ještě není po desátý hodině..

předchozí | 0 | 300 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | 900 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

holkavzhledklukřadamodelkapojemnázor3tinynezájemmanekýnostatnízkušenostromán

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑