Diskuze a otázky - sexuální život intelektuálů- kdysi dávno diskuze byla..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:13:40 |

... pamatujete si ještě? kde jste všichni, kdo jste tam přispívali? poznala jsem na tý diskuz přítele, s kterým osm měsíců žiju a koukám, že jste ji nechali zaniknout... co na tom libku řešíte, když ne věci, co se řešily na té diskuzi? !2!


*tak se ozvěte*

reagovat

V diskuzi je 61 příspěvků a shlédlo ji 708 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 01:46:13 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Beznadejne pokousis? Ja myslis, ze to vypada slusne :-)

Dobrou noc. :-)

18.10.08 01:28 více příspěvků napsat uživateli reagovat ignorovat

> .LEM
:-D taky hezky receno, jde videt ze jsi analytik...
to ve mě se to bije, ta impulzivnost, ktera mi je prirozenejsi, s logikou, analyticnosti... o kterou se mnohdy beznadejne pokousim

a uz to zacinam prekombinovavat, jdu se tedy pokusit o spanek.... vsem preji krasne sny a treba nam to tu nezrusi, kdyz tu zatim nemame "deti"

papa

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 01:28:31

> .LEM
:-D taky hezky receno, jde videt ze jsi analytik...
to ve mě se to bije, ta impulzivnost, ktera mi je prirozenejsi, s logikou, analyticnosti... o kterou se mnohdy beznadejne pokousim !2!

a uz to zacinam prekombinovavat, jdu se tedy pokusit o spanek.... vsem preji krasne sny a treba nam to tu nezrusi, kdyz tu zatim nemame "deti" !5!

papa !930!

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 01:25:24 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Souhlasim, rekla jsi to pekne. Rika se ze veci jsou trivialni a nebo jsem je doposud nevyresily. Ackoliv se jedna o sebevetsi komlikovanou vec, tak vzdy lze rozepsat do elementarnich kroku, takze vse je zrejme. (smozrejme je zde problem kamacitni, prilis elementarni bychom nezachytily, takze vytvarime vetsi a vetsi abstrakce).

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 01:03:53

> .LEM
no myslim, ze v jeho pripade bylo zcela jasne, ze on byl ten pripad, co zil v tom svem matematickem svete, byl nadany bohuzel jen jednostranne...

v tom ostatnim s Tebou mohu jen souhlasit... lide nemaji potrebu se zabyvat zdanlivymi banalitami :-)

ale ja myslim, ze zivot je takova mala skladacka - z banalit a malickosti, tech jednotlivych kousku - prave z tech skladame ten mnohdy prekvapivy, okuouzlujici, zdrcujici i okuliby obraz celeho zivota, ktery se kolem odehrava a jehoz soucasti jsme :-)

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:58:10 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Tak to svedci o jiste jeho omezenosti. Schopnost se vyjadrit take vyzaduji jistou "inteligenci" (zahrnuje to rozpoznani komu informace predavam a jak je formovat aby se preneslo co nejvice zamyslene informace a nedoslo k sumu).

Na druhou stranu, obcas ma i smysl mlzit, ono kdyz se veci zdaji ze jsou lehke, clovek nad nymi nepremysli tolik jako kdyz nejsou jasne, az na vyjimky.

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:55:14 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Ano vec vetniny a mensiny, zajimave tema samo o sobe...No zajimave...No...tema .

Souhlasim, vrana k vrane. I kdyz i zde palti jista ruznorodost, pri celkovem pohledu, jinak bude platit, ze najdeme temer disjunkntni skupiny, asi 3, 4 by se v pripade nasi skoly jiste daly vymyslet...

Zabavnejsi? No v lidech to ma i sve vyhody ale casto roznorodost prinasi zbytecnosti. (zejmena myslim na ruzne jakyzy, protokoly apod...)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:54:08

> .LEM
jeste me napadlo k tomu nasemu matikari.... mel nas na gymlu, zacinal na nasem gymplu na stazi, pak nas jako maturanty dostal za tridu, protoze nase tridni sla radeji na MD !2!
co chci rict: ten clovek je ve sve podstate genius neschopny sve myslenky srozumitelne interpretovat takovym primitivum, jako jsou studenti maturitniho rocniku SŠ !2! on psal na tabuli priklad.... jenze nez napsal cast vzorce, v myslenkach byl o tri radky niz a napsal tedy na tabuli absolutni blud, ktery jsme po nem vsichni opsali, a n se pak divil, proc to nikdo neumime !2! ale jinak to je bajecny a neskutecne inteligentni clovek !1347!
nechtela jsem nikoho znevazit, jen ukazat na ten rozdil.... !5!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:50:17

> .LEM
vsak je to presne o tom, vetsina vs. mensina...
nehrotila bych to...
jen myslim, ze je prirozene, ze podobne zajmy, studia, prace....na sebe vazi podobne typy lidi... asi i to je prirozene
tezko bude nejaky nevyrecny introvert dlat obchod nebo prava, a naopak nekoho s "zivym naturelem" nebude zajimat podstatat hmoty -treba..... .-)
ale zas o to je svet zabavnejsi - o tu ruznorodost sveta !1347!

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:48:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Majka.
Chtel jsem tim rici, ze jsem mel "vyhrani", komentar k tem sprostarnam, k tve vecne namitce k mazani bez komentare. :-)

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:47:09 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Kolegu chapu, dostal jasne zadani. Ackoliv intuice napovida rohliky by sly...A nebo treba mozek byl zaneprazdnen nejakymi myslenkami, ono nektere veci nejsou jednoduche, treba predstavit si n dimenzoonalni krychlicku. Vazneji, nektere prakticke veci take byvaji docela narocne, takze....

Neprakticti? To zalezi jeden od druheho. Jsou tady i velice prakticti, uvedomely reality apod.

Rozhodne ale nepopiram, ze nektera individua jsou zajimava.

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:44:22

ježiš nemluv na mě cizími slovy, když jsem v podnapilém stavu !785! chci si pořídit pejska, tak šátrám po netu, ale zatim vůbec nevim

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:42:39

> .LEM
myslim ze od vetsiny vybocuji zjevem, smyslenim, mluvou, pohledem na svet, ale takovym dost specifickym.... maji nejaky opravdu vlastni svet.... jsou neskutecne neprakticti, Ti co jsem mela moznost poznat - na ne to plati.... !1347!
...ale zas se diky tomuto dostavaji do tak "smesnych" situaci, ze jsou vlastne zabavni...
jako kdyz kamaradka ma na koleji kamose...rika mi, ze chystali nejakou season... a jeho vyslali pro pecivo, presneji pro veky, na chlebicky...
no veku nemeli, a jeho nenapadlo, ze by koupil rohliky na jednohubky treba... nekoupil nic....
snad pochopis, co tim myslim.... !5!

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:38:49 | více příspěvků | napsat uživateli

fairyofthedarkness
Nevadi.

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:38:21 | více příspěvků | napsat uživateli

lluciasek82
Divnej? Co treba special? :-)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:38:02

.LEM: nevím, já to nebudu..

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:37:46

ty diskuze se fakt všechny mažou.. kamkoli chci něco veledůležitýho napsat, je to hned smazaný.... zatraceně nasírací!20!

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:37:29 | více příspěvků | napsat uživateli

fairyofthedarkness
Tak to jsem rad, takze je tady jeste nedko z matfyzu?

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:36:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Majka.
To bylo k tomu nadavani, slo o syntax. Semantika vporadku.

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:36:46

> fairyofthedarkness
proč VŠE?
heled, me vždycky prisli posahani IT, hlavne Ti nasi brnensti VUT !2!
nas tehdejsi matikar -VUT(IT a matematika) - byl divnej
muj prvni kluk - VUT - jako vazne divnej patron....

bych mohla pokracovat... !2! a muj stavajici pritel, ma spolubydlice, to je "spravce site", IT - ten je taky divnej..... !2! takovej suchej, nudnej, nezajimavej....

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:34:36

.LEM: trošku mimo.. neříkám všichni, samozřejmě!5! ne, omyl - MatFyz vede, na to jsem zapomněla..
.. pracovala jsem jeden čas v restauraci, kam chodili z 99% jen studenti.. poznáš, kdo je z MatFyzu!2!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:34:12

> .LEM
ahoj..no ale fakt, jak tady člověk může diskutovat, když každá druhá diskuze je vzápětí smazaná??

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:34:07 | více příspěvků | napsat uživateli

fairyofthedarkness
Ja mel za to ze matfyzaci jsou "exotictejsi" nez lide z VSE.

SSBN

SSBN | 18. 10. 2008, 00:33:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> fairyofthedarkness: navíc moje slova podporují sociologické průzkumy...takže mám pravdu

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:33:26 | více příspěvků | napsat uživateli

fairyofthedarkness
Exoti v jakem smyslu?

.LEM

.LEM | 18. 10. 2008, 00:32:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Majka.
Teda teda... :-) (jinak ahojky)

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:32:47

SSBN: blahopřeju!2!

SSBN

SSBN | 18. 10. 2008, 00:32:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> fairyofthedarkness: právě, že byl...

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:31:14

SSBN: očividně jsi na VŠ nikdy nebyl!5! tak se tím tak netrap

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:30:50

.LEM: protože studenti tohohle oboru mi přijdou jako největší exoti vůbec.. jednoho mám shodou okolností doma!2!

uživatel eliminován | 18. 10. 2008, 00:30:30

Mně úplně nejvíc sere, že vždycky přispěju do nějaký diskuze a vzápětí je smazaná, jaký kokot to maže?? Vím, že to sem nepatří, ale potřebovala jsem si zanadávat ..

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

diskuzediskuzlibkoživotpřítelintelektuálvěcměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑