Diskuze a otázky - sebevražda

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jack.lupino

jack.lupino | 4. 09. 2012, 00:28:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Měl by mít člověk právo na sebevraždu?U lidí kteří jsou těžce nemocní a jen leží, bych jim to dovolil pokud by chtěli.U zdravých lidí taky, je to jejich věc jak naloží se svým tělem...někdo se zabíjí žrádlem z mcdonaldu, někdo perníkem...někdo se rovnou zbije skokem z mostu...

reagovat

V diskuzi je 36 příspěvků a shlédlo ji 970 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 22:56:21

> evzen-onegin
myslím, že to nikdy nemůže projít, protože je to snadno zneužitelné. Osobně bych s tím nesouhlasila, protože život je dar a nemáme právo ho odmítnout, pokud se nám nedaří. Jak by se to třeba zjistilo u mentálně postižených lidí? To by za ně někdo rozhodl, že nežijí "kvalitní a samostatný" život, tak pryč s nimi??

debilni.andel

debilni.andel | 4. 09. 2012, 22:43:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Mluvíš o eutanázii nebo o všeobecným právu na sebevraždu? Každej ho má, ale měl by předtím zvážit, kolika lidem ublíží.

Bitch.Please

Bitch.Please | 4. 09. 2012, 22:40:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Mohli by no.

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 21:00:37

Je to kazdyho vec, jen by dotycny nemel byt sobecky a mel by si uvedomovat, co to udela s okolim.

Adelmus

Adelmus | 4. 09. 2012, 20:28:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Koza.Rohata a lezli by tam, kdyby je nikdo nepřesvědčoval aby to nedělali ? postrádá to smysl.

> Byl_sem_M-Cristiane zkoušels o tom někdy doopravdy uvažovat ? Koza.Rohatá to zkoušel. taky ho to táhlo ke kolejím. !1363!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 18:52:13

> Adelmus

no, když seš takovej trouba, že se nedokážeš ani zabít, tak se nediv, že se k tobě společnost takto chová !2!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 18:51:49

> Adelmus
když položíš v noci krk na koleje, před projíždějícím vlakem, bude to oka a na jistotu, nemusíš s tím dělat divadlo na mostu. Ti komedianti, co jich policie každoročně "přesvědčí" aby slezli dolů, by měli dostat basu.

Adelmus

Adelmus | 4. 09. 2012, 18:47:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN ano, brání. sebevraždu považuje tahle společnost za hřích a tak mi v ní brání. Nenechají mě skočit z mostu a když mě dostanou dolů, zavřou mě na psychiatrii a udělají mi z mozku zeleninu. přitom na co bys měl mít větší právo, než na svůj vlastní život ? proč si s ním nemůžeš nakládat dle liosti ? objektivně zhodnotit, že se ti tu nelíbí a odejít ? je to čestnej způsob odchodu. možná bych časem přišel i stěma suicide booths z futuramy. !2!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 18:17:22

Ne, já bych rozhodně lidem právo na sebevraždu upřel ... každého, kdo se zabije ,bych nařídil probudit zpět k životu a pak 20 let nucených prací !2!

42.nitram

42.nitram | 4. 09. 2012, 14:50:56 | více příspěvků | napsat uživateli

ano.. a u nekterych lidi, zejmena politiku, by mela byt eutanazie dokonce povinna.. !703!!937!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 12:00:15

> mi-re-k
A když neskočí do 10ti minut, tak ho sestřelej.

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 11:59:40

Nojo, nemocnej člověk si nedokáže dojít do sebevražedný budky.

djz.88

djz.88 | 4. 09. 2012, 11:36:54 | více příspěvků | napsat uživateli

citace > Asskimo
"Aha. Ten debil si jen plete sebevraždu a eutanazii.
"

Ten "debil" si plete spoustu veci. !12!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 10:26:49

Jinak eutanázie je věc jiná a mnohem složitějšího rázu

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 10:25:58

Dokud člověk o sebevraždě mluví, tak jí neudělá a když jí udělá, tak ho těžko někdo potrestá!1!

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 08:48:42

nj,každý ať si se svým životem naloží jak chce,když chce skočit ze střechy - tak ať skočí a je to, nechápu proč tam vyleze a huláká že skočí, zbytečný výjezdy hasičů, policie,psychologové,doktoři,...a vevím kdo ještě, přemlouvají ho prosí ať sleze... nechám to být bez povšimnutí a až skočí poslal bych tam jen funebráky a víc neřeším,...

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 07:50:29

Aha. Ten debil si jen plete sebevraždu a eutanazii.

uživatel eliminován | 4. 09. 2012, 03:38:32

Samozřejmě, že měl. Bránit někomu v tom jak naložit se svým životem je to největší sobectví. Kdo sakra jsme, abychom rozhodovali o tom kdo bude žít a kdo ne ?

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 01:55:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin ani to nebolelo

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 01:51:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
souhlasím s tebou s naprosto vším , co jsi zde napsal . A přeji ti hezký zbytek večera . Ahoj .

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 01:42:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin omezovat?! Před chvílí jsi psal, že chceš zákonnou podporu a pomoc

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 01:37:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
na to nelze ragovat slušně . Navrhuji v diskusi pokračovat , až si oba odpočineme a budeme schopní odlišovat podstatné od nepodstatného , humánního od nehumánního . A především budeme věřit , že jsou oblasti lidského života , v kterých nás "stát" nesmí omezovat .

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 01:26:10 | více příspěvků | napsat uživateli

ne, institucionalizovaná, státem posvěcená sebevražda je v rozporu s účelem státu - životy chránit. Eztanazii např. prováděl nacistický režim na duševně nemocných. její zavedení je tedy překročením hranice, která musí být nepřekročitelná, má-li být zachována svoboda člověka a základní hodnoty demokratické společnosti

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 01:19:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
nezbývá než doufat , že ve chvíli mého utrpení bude zákonem stanovena možnost svobodné volby vlastní smrti a ve chvíli , kdy budeš v bolestech umírat ty , tak aby ti to umožněno nebylo . V té chvíli budeme oba spokojeni a na světě zavládne mír a nebudou žádné další války a všichni lidé na celém světě budou šťastní .

OK ?

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 01:12:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin LDN není hospic. Co se ještě nedávno dělo v některých LDN bylo kruté. Nicméně pro umírající jsou hospicy.

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 01:07:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
Žil jsem se sestrou , která dělala na LDN . Nesnaž se mi vysvětlovat , jak jsou lidé takzvaně na odpis udržováni při životě . V jakých žijí bolestech a jak je o ně postaráno . Mohl bych o tom vyprávět hodiny a veselé příběhy by to rozhodně nebyly . Je to vrcholně potupné a nesmyslné prodlužování nevyhnutelného .

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 01:02:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin mikdo nemůže dopředu říct, co je prohrané. Ono na těch opiátech to netrvá zas tak dlouho...

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 00:55:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
asistovaná smrt je výrazně levnější , než mnohaměsíční a předem prohraná léčba třeba rakoviny . Ale především by měla být volba smrtelně nemocného , jestli se nechat v bolestech na opiátech udržovat tak dlouho , aby to uspokojilo křesťanskou myšlenku nezabiješ . Tato myšlenka je v daném případě vrcholně pokrytecká .

SSBN

SSBN | 4. 09. 2012, 00:44:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin jasně, co největší snadnost sebevraždy je známkou pokroku. A co dotace, ty na sebevraždu zavedeš taky? Bylo by přece proti pokroku, aby na ni chudí museli spořit !925!

evzen-onegin

evzen-onegin | 4. 09. 2012, 00:41:12 | více příspěvků | napsat uživateli

asistovaná smrt by měla být v moderní a skutečně svobodné společnosti standardem . Samozřejmě za předpokladu splnění jasných a předem daných kritérií . No a sebevrazdě zdravých , případně pohyblivých lidí nikdo nebrání .

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověksebevraždaperníkskokmcdonaldulézežrádlomosttělonemocnývěcprávozdravá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑