Diskuze a otázky - >>>>> ..Sebevražda.. <<<<<

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 00:38:20 |

Né že bych jí měla v úmyslu. Neměla a ani jí nějak neplánuju.. ale říkala sem si.. jaký je pocit toho člověka když se cítí na dně.. a opravdu chce se včím skoncovat. A přemýšlela jsem o tom, když skočí z okna.. Mě by to připadalo jako nekonečné padání.. Ale nedokázala jsem si představit, jaký by byl můj pocit v případě kdy už bych se dotýkala chodníku při dopadu. Možná by mi proběhl hlavou celý život? Nebo bych to chtela vrátit z5? Zajímalo by me.. co prohlo hlavou tem lidem to tohle (nesmyslne samozdrejme) udelali...Vim ze je to blbost spáchat sebevrazdu, ale i kdybych chtela vedet co si mysleli tak se to od nich už nikdy nedovím:)

Chápu, že vám to možná přide trochu divný diskutovat o tomhle, ale me by docela zajímal váš názor..

reagovat

V diskuzi je 60 příspěvků a shlédlo ji 1018 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:53:53

> Xx.orchidej.xX>
!331!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:53:37

mno upřímě ty lidi musí hodně moc na dně..ale dokážu se do nich hodně vcítit, někdy sem měla myšlenky na sebevraždu, ale nedokázala bych to!1225!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:49:46

> zinige
souhlasím s tebou..!1134!!526!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:48:50

> Chavez1
dokážeš jen odsuzovat,ponižovat a hrát si na frajera,ae to je asi tak vše!582!tak si pls nehraj na toho kdo na to má,ptž ty to nejsi!191!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:46:17

> Jarousekkkkkkk
Přesně tak, každej člověk spáchající sebevraždu je labilní, to je jasná věc, jen jsem chtěla upozornit na to, že to se to týká uplně každýho z nás, dokonce mám pocit, že inteligentní člověk, který to má v hlavě v srovnaný má k tomu větší sklony, pač pořád něco hledá.

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:46:14

> Chavez1
takže mě ušetři svých trapných komentářů,ptž mě to opravdu nezajímá a jsi mi stejně tak ukradenej jako tvoe trapné a ohrané kecy..!1409! spíš se zamysli nad sebou..ubožáku..!1363!!1081!!1308!

princezna-69

princezna-69 | 19. 12. 2009, 01:44:14 | více příspěvků | napsat uživateli

takova trapna diskuze!931!!931!!931!!931!!!!!!!!!!!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:41:46

> Chavez1
nikdy sem si nic neudělala,ae vím jaký je to pocit cítit se na dně..kamarád se zabil..lidi umírají aj ne svojí vinou..takže ano přemýšlím o smrti..jaká je..a proč se to vše děje..!799!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:35:40

> zinige
No mas pravdu, sebevrazda je asi o tom ze pachajici to bohuzel nema v hlave v poradku, nebo to treba v poradku ma ale dozene ho tam bezvychodna zivotni situace.

Pamelka1

Pamelka1 | 19. 12. 2009, 01:34:55 | více příspěvků | napsat uživateli

tak já nad tim nikdy nepřemejšlela!1370!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:33:39

Jinak děkuju všem za názory :)

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:26:28

> zinige!5!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:24:16

> Futuvutau
Díky.!331!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:18:50

> Lajdacisko
tak tak...!5!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:18:17

> Futuvutau
asi jo ,a nebyly by tolik od krve!2!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:17:18

> zinige
100% souhlasssss.................

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:15:56

> -NO.o_BraiN_PO.oSuK-
Jistě, tak hlavně v případě většiny sebevrahů podle mě nekoluje myšlenka na svou rodinu, v tu chvíli seš tak v píči, Tě tohle je podle mě to poslední, co by Tě napadlo, at je máš sebevíc ráda...
Ono stačí jen obyčejná deprese,ale myslím tím opravdová deprse, ne jen nějaká špatná nálada z toho, že si nesbalila fakt dobrýho frajera na diskotéce, nebo neupekla dobrý cukroví..v takovým stavu nejsi chopná vstát pomalu ani z postele,a jen přemýšlíš nad tím jak to zkončit.
Tím chci říct, že ani rodina, ani přítel se kterým zrovna chodíš není žádná motivace když to nemáš v pořádku v hlavě,a o tom celá sebevražda v podstatě je.

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:14:27

> Lajdacisko
No....to by bylo zajimave !1! To by se na zemi ale válelo lidí !2!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:13:53

> Jarousekkkkkkk
Pravda, jen otázkou kde na tokové lidi narazit :)

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:11:52

mozna ze by ses mohla dozvedet co si mysleli ti pachajici, protoze ne vzdy to konci jejich smrti, takze by ti to mozna rekli

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:10:26

> Futuvutau
nevim zda li tyhle faktory nějak přispějou ke ztrátě vědomí,nejlepší by bylo kdyby každej sebevrah omdlel ještě dřív než se k něčemu odhodlá

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:07:56

> zinige
Určije je to psychikou, když vnímáš i nemoc jako smrtelnou nebo smrtelně nebezpečnou taky tebou koluje težkej psychickej stav, asi bych si nekokázala predstavit že byc sse mela se všema pribuznýma rozloucit a dát jim poslední sbohem. Ale když se prostě musí tak se musí.. Důvod že zemřeš pro někoho mi přijde jako kravina (nemyslim v pripade kdyz za nekoho položíš zivot abys ho zachranil)..

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:07:03

> Lajdacisko
Myslíš že parašutisti skáčou s hlavou plnou nervu,problemu a dalších faktoru,ktere jen te sebevrazde napomahaji?

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:06:50

Nevím nikdy jsem takto nepřemýšlela...Na dně už jsem párkrát byla ale né zas tak abych chtěla skočit z okna nebo si nějak vzala život. Oni asi nepřemýšlí o tom jak dlouho poletí a tak ale o tom že už všechno to trápení atd zmizí nevím asi si yslí že se tou sebevraždou vysvobodí,ale bohužel nemyslí na ty ostatní..své děti,rodinu,přátelé kteří se pak kůli něj trápí...aspoň si to takto myslím já...BTW: Jinak je toto pořád a 100% lepší diskuze než ty ostatní...například - kdo vyhraje superstar? atd..tomu se diskuze říkat nedááá!1304!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:05:10

lidi je jako sraček

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:04:46

neřikej že si někdy nebyla na dně...takovej pocit sem zařila kdy už pro mě nemělo nic cenu...ale sem ráda že sem o tom trošku popřemejšlela a uvědomila si že to neni žádný řešení...a myslím že když skočíš třeba z okna je to fakt rychlost takže bolest nebo nějaký myšlenky jsou úplně mimoo...!1187!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:03:51

> -NO.o_BraiN_PO.oSuK-
Jistě, oběsit se kvůli někomu, jen proto, j píčovina, ale tak to vnímáš Ty nebo já, jsou lidi různých povah a nátury a jsou i tací, který to prostě neunesou...porucha osobnosti je uplně jiná věc, před fazickou nemocí(bolestí) se dá utéct, ale před tou psychickou ne, proč se většina sebevražd páchá při nějakoý mentální poruše?

Tady máš odpověd.!326!
Tohle se týká každýho znás, a můžeš mít náturu jakou chceš.

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:02:53

> Futuvutau
to by museli bejt všichni začínající parašutysti na sračku

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:02:02

> Lajdacisko
podle mě né.......!1!

uživatel eliminován | 19. 12. 2009, 01:01:33

> _PrCeQ_xD
proč ubohost?to není ubohost!znám pár lidíček co se zabili,co se celi zabít..není to ubohost..!jen člověk který není v té situaci bo člověk který to nedokáže pochopit je ubohý!oni ne!!191!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pocitchodníkhlavaživotdopadvčímpřípadčlověkpadánísebevraždaúmyslokno

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑