Diskuze a otázky - Sebevražda ..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 19:12:53 |

Uvažovali jste někdy o ní? Kvůli čemu? Jaký způsob byste zvolili ?!

reagovat

V diskuzi je 390 příspěvků a shlédlo ji 2434 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 23:04:52

hermionka: jo to je ten důvod proč už nejsem pod kytičkama

eritrea

eritrea | 4. 10. 2007, 23:04:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdysi davno, kvuli problemum v rodine..ale rozebirat to tu nebudu..

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 23:02:34

jo, zorvnsa ted, ale nedokazala bych to , bylo by mi lito tech lidi co me maj radi a kterym na me zalezi, me by to bylo sumak ale ty lidi by se pro me trapili a to nechci, nechci zpusobovat umyslne bolest a navixc bych to treba mohla prezit a co pak??

Kouzelnice

Kouzelnice | 4. 10. 2007, 22:59:56 | více příspěvků | napsat uživateli

fellowes: Víš, že otázka PROČ je vlastně nejtěžší ze všech? Možná jsme až příliš vyspělí, možná už jsme došli někam, kde se vlastně ani necítíme dobře, možná bychom raději byli myší či králíkem... možná. Když se zeptáš malého dítěte, proč něco dělá, tak Ti obvykle odpoví, že to dělá, protože prostě CHCE. Když se zeptáš dospělého, ejhle, objeví se řada pseudodůvodů, ale slovo CHCI příliš často neuslyšíš. Že bychom se styděli za naše chtění, za naše přirozené pudy? Možná si myslíme, že to přeci nemůže být tak jednoduché, abychom jen řekli CHCI, tak hledáme nějaký VYŠŠÍ DŮVOD.... a už jsou tu různá proto a protože, ale kde je ta podstata?

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:57:41

!1009!!1009!!1009!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:57:02

jak rikal Kurt Cabain,,,necham si to jeste radsi projit hlavou,,,

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:56:24

proč si se mnou nikdo nepovídá...asi si pudu skočit

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:55:52

hlaveň do držky.. a zmáčknout spoušť.......nejlepší způsob!1424!

.medx

.medx | 4. 10. 2007, 22:55:47 | více příspěvků | napsat uživateli

sebevražda je pytchovina !1107! ale když už, tak bych se asi ufetoval !187!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:54:55

jo jednou jsem sel skocit ze skali a kdyz jsem tam dosel tak jsem zjistil ze mam zas zizen a vratil jsem se do hospody!2!

Kortyna

Kortyna | 4. 10. 2007, 22:54:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Na sebevraždu pomyslí v životě asi každý...

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:53:58

cestou dolů se ti promítne celej tvůj dosavadní život

fellowes

fellowes | 4. 10. 2007, 22:53:16 | více příspěvků | napsat uživateli

kouzelnice...jo radi se velmi dobre.. nemuzu rict ze b yme to davalo pocit moudrosti.. pouze se snazim davat rady na veci kteri sem sam prozil aby se jich ostatni vyvarovaly. aby se nedostaly do stejne situace jako já. .. bo aspon podobne.. pac vim ze to neni nic prijemneho.. a nido ti stim nepomuze musis to bud to prekonat nebo podlehnou. to uz zalezi na síle vůle jednotliveho cloveka.....jak se stim poper bo popripade prijme rady.. zdaly nejake dostane..to uz hold zavisí opravdu jen na osobe... ale nejhorsi je ze cloveka vubec dokazou dostat nekteri blbiny do takovejch situací.. proc kdyz sme nejvyvynutejsi na zemi.. proc to nemaj treba zvirata treba kralík proč nebezi a neskoci ze skaly.. proc si mys nelehne sama hadovy do tlamy.. to je na pí...

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:53:04

_junglist_ souhlas!5!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:52:58

no ja bych si skocila 4 vruty do toho salta a do padnout na nos..a nez bych dopadla zapalila bych si cigu!2!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:52:19

když už nějak zemřít tak letět hodně dlouho......nejlíp nějaký mrakodrap....!5!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:51:50

já bych to vzal prakticky...napřed bych zabil pár lidí, kterých bych cht+l zbavit svět a pak sebe:)a třeba bych sej el nechat šetrně usmrtit do USA na křeslo8-)

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:50:54

jinak já bych určitě chtěla zažít volnej pád ...

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:49:51

že bych byla sama kdo si vytvořil parte.....

joudaGrinc

joudaGrinc | 4. 10. 2007, 22:45:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Sokrates, Ježíš, to byli svým způsobem též sebevrazi...Jan Hus.

Kouzelnice

Kouzelnice | 4. 10. 2007, 22:45:33 | více příspěvků | napsat uživateli

fellowes: Druhým se vždy radí velmi snadno. Až příliš snadno, cítíme se být potom silnější a "chytřejší", ale přitom nejsme ani jedno. Prostě se nás to jen netýká, tak si plácáme ty naše "huby" a myslíme si, že vypouštíme kdovíjaká moudra, a on skutek utekl... Člověk v úzkých je totiž opravdu rád za každou "dobře míněnou radu", jenže .... jenže jaksi zapomíná, že mu radí někdo, kdo vůbec není v jeho kůži. Což samozřejmě má svá pozitiva, ale také mnoho negativ.... a nikdo skutečně "moudrý" se jen tak do nějakého velkého reprodukování rad nepustí... spíše naslouchá, pozorně naslouchá.

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:43:02

Pochopitelně jsou i jiné důvody sebevraždy - viz třeba polský občan Ryszard Siwiec v roce 1968 resp. Jan Palach a Jana Zajíce v roce 1969 - všichni tři se upálili na prostest proti okupaci Českoslovenka vojsky Varšavské smlouvy. Ale to se dostáváme jinam...

fellowes

fellowes | 4. 10. 2007, 22:39:01 | více příspěvků | napsat uživateli

kouzelnice..jasne muzes byt snilek i realista za raz.. nerikam taky si zasnim to dodava cloveku urcitou silu. se rozbehnout a bezet. ale nemám rad pád.. sniž a pak maž hodne tvrdej dopad na hubu.. a toho se ja vyvaruju..nerekl jsme ze snění jen pro blbí to byl prikla da ani sem nerekl ze ses blondinka natoz blbá..ato ze jak myslim ze me pri tom nechas f pohode. ja sem rad za kazdou radu.. ktera me pomuze to pochopit. zamnou chodijo..bo chodily decka pro rady co maj delat.. ale kdyz su ja v pr...... tak neni nikdo kdo by me realne poradil.. dodal tu sílu.

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:37:40

sun shine: to je na mě?

_sun_shine_

_sun_shine_ | 4. 10. 2007, 22:36:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Ses EMO?!1309!

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:36:36

a co vy ostatní?

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:36:30

U holek pochopitelně vedou žiletky a prášky jako měkké způsoby sebevraždy - taky jde často o demonstrativní pokusy, neúspěšné. Pánové volí většinou tvrdé způsoby oběšení, zastřelení nebo skok z výšky - tam to bohužel bývá tutovka. Za suicidiální tendence většinou mohou psychické nemoci - deprese - a každý kdo se tím vážněji zabývá by se měl co nejrychleji dostat do péče lékařů. I přášky mohou zachránit život...
Deprese potkává naprosto normální lidi - nevěřte tomu, že ti v průměru 4 sebevrazi v Česku každý den (!) jsou šílenci. Více viz třeba tento díl pořadu Diagnóza s Markem Vašutem
http://www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?idec=203%20562%2024150/0007

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:33:27

ne, tak nízko jsem nebyla...

uživatel eliminován | 4. 10. 2007, 22:32:12

už ste tu měl někdo napsaný dopředu i svoje vlastní parte či závět´ ....

Kouzelnice

Kouzelnice | 4. 10. 2007, 22:32:04 | více příspěvků | napsat uživateli

fellowes: Hm, když myslíš, tak Tě při tom nechám. Třeba o sobě si myslím, že jsem snílek, ale realitu si uvědomuji až neuvěřitelně blízko, dýchá mi stále na krk. Snění není o naivitě, ani o blbosti, snění je o životě, schopnosti různých pohledů na svět. Snění je kaleidoskop života a život je kaleidoskop snění. Myslím, že můj život také není procházka rájem, a se sebevraždou mám velmi blízké zkušenosti, ale přesto dokáži snít. A jsem za to ráda, a nejsem blondýna, a myslím, že ani úplně blbá.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

způsobsebevražda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑