Diskuze a otázky - Šáhněte si na maso

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Belzeblb

Belzeblb | 1. 07. 2007, 21:13:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4
Fuck these bastards!!1003!
Nenutím Vám vegetariánství. Jen Mě zajímá, jestli je Vám jedno, z jakýho zdroje pochází maso, co jíte. Zkuste nekecat. ;) A zkuste přispět až poté, co to dokoukáte do konce.!29!!37!!338!!20!!271!

reagovat

Původ masa, který žeru...

V anketě hlasovalo celkem 54 uživatelů

V diskuzi je 174 příspěvků a shlédlo ji 1372 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:24:14

hnusný video!271! ale maso jíst určitě nepřestanu!1337!

smilefx

smilefx | 1. 07. 2007, 22:23:51 | více příspěvků | napsat uživateli

kwon: nebo se vodstehovat do naky zapadni zeme... zda se me ze tam je to mnohem dostupnejsi a PROČ?? necu se vopakovat... bo se porad jeste naivka naivni??!439!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:23:24

Tak co takhle všechny ty mazlíčky vypustit do přírody a můžeme si zase chodit lovit každý sám jako před několika tisíci lety. V pravěku to fungovalo. Zasraná neolitická revoluce !1070!

Belzeblb

Belzeblb | 1. 07. 2007, 22:23:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Na špatný sny se vykašlete - spíš si o tom promluvte s rodiči - třeba se díky Vám v nich hne svědomí a ... třeba i skutky. A třeba ne, ale co za to dáte?

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:21:47

no to je nechutný co si ty lidi dovolujou ke zvířátkum..chudinky!527!tak z tohohle co jsem viděla nebudu asi nejen dneska spát!935!jto je strašnýýý!!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:20:27

hrbitovní kvítí ty ses dobrá romanticka "Tiše hledí smutnýma očima vstříc krvavé a bolestivé smrti." !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:20:27

belzeblb: tak s tím procentem máš pravdu.......určitě by to někoho orientovalo jinam. ale pořád by to nic nezměnilo. a jak už tu slečna níže psala, jsme holt čechové, a cena je pro řadu z nás rozhodující faktor.už kdysi jsem se např. díval takzvané naturefriendly čistící prostředky ale....nejen že je to v pár prodejnách a na čistící prostředek, který je přátelštější k přírodě bych čekal nějaký ten pátek, protože by to šlo poštou, ale cena výrobku plus cena poštovného by dosáhla takové výše, že je pro mne lepší si zajít za roh do obchodu a koupit si za tu cenu dva standartní....a to rozhodně nejsem nejchudší.

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:18:52

eritrea 14 let? tj. od svých šesti?
jak se to stalo?

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:18:16

kwon tak ted jsi objevil ameriku !2!.
samozrejme ze velkochovy a souc. zpusoby zpracovani na jatkach jsou prave z logistickeho hlediska nejefektivnejsi.
ale neprehledl jsi to, co jsem napsal? ze na produkci vseho v zemedelstvi jsou tu dnes kvoty? protoze vsechno dokazeme produkovat v mnozství větším, nez potrebujeme?
a taky jsem psal, ze ne vsechno je o ekonomice, protoze kdyby to tak bylo, tak se muzeme rovnou vysrat i na sociální systém.
je to proste i o prioritách. a právě snahy milionů takových belzeblbů ty priority můžou trochu posunout jinam, nez kde jsou ted.
takze jsem rad, ze mu fandís .... ja mu taky fandím .. i kdyz se sam v tomto angazovat nechci, protoze mam svych problemu dost i tak.
ale aspon ho nebudu shazovat

eritrea

eritrea | 1. 07. 2007, 22:18:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Já jsem si to pustila a ani jsem to nedokoukala..jsem vegetariánka už 14let a maso ani ryby bych fakt do pusy nestrčila..!724!Ostatním to nenutim, ale já svůj postoj nezměnim..hawk!1357!!102!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:16:47

luxuni masičko hmmmmmm !747!!747!!747!!747!!747!

Belzeblb

Belzeblb | 1. 07. 2007, 22:15:19 | více příspěvků | napsat uživateli

2 kwon: Ale jo, máš pravdu. Kdyby se ale lidi dozvěděli, jaký sračky v těch krmivech jsou. Určitě by to nějaký procento aspoň orientovalo jinam. A to je v poho začátek. Ber to tak - kdo by před 400 lety věřil, že dnes budou lidský práva, kde jsou teď.

hrbitovni_kviti

hrbitovni_kviti | 1. 07. 2007, 22:15:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Jím maso a mám ho ráda. Proto se na to video raději dívat nebudu. Ale viděla jsem podobná, četla podobné články a uznávám...nic proti tomu nedělám. Nevědomost je sladká. Ale je to hnsu, trápit zvířata. A když se zvíře brání, zabte ho a je klid. Zvířata nemluví, nekřičí při zabíjení o pomoc a neprosí, jako lidé. Tiše hledí smutnýma očima vstříc krvavé a bolestivé smrti. Bolí mě to, ale maso žeru dál. jsem srab, jo, uznávám. Ale lidi jsou blbí a zní to hnusně, ale: je to příroda. Silnější vyhrává a má právo zabíjet. A momentálně jsou silnější lidé. Uvidíme co přijde v budoucnu

spitz

spitz | 1. 07. 2007, 22:14:39 | více příspěvků | napsat uživateli

tak o chodu prasecaku vim dost jedna pribuzna tam delala a takovyhle obrazky neuvidis ani na cesky vesnici..:)

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:13:43

ty chovné podmínky jsou ve velkochovech docela standartní. A ti týpci se s tím rozhodně neserou nikde, ani u nás.
protoze zvířata si stěžovat stejně už nebudou, tak proč si přidělávat práci?
navíc kdyz humanistům se tato práce dělat většinou nechce!2!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:12:53

belzeblb, tupan: tak a tady se úplně rozcházíme......ty prasárny se dějí proto, aby to zvíře bylo zabito co nejlevněji a co nejrychleji. jinýmy slovy, nevěřím tomu, že biofarma se dá srovnat v produkci s jatkama.....ty zvířata potřebují nějaký čas na to, aby dorostla do jateční váhy (ve velkochovech se ta váha doslova "nahání" různým bordelem)......v okamžiku, kdy budete chtít humánní způsob, se podstatně zvýší náklady na zpracování masa a hlavně se citelně protáhne doba zpracování. a to trvrdím jako logistik......

smilefx

smilefx | 1. 07. 2007, 22:12:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Belze: no napsany to tam urcite je hezky, to vim, ale spousta firem - viz. Avon, Oriflame, atd. se strašně ohání tím jak netestuje kosmetiku na zvířatech, ale dosud nebyly tyhle firmy schopny ukazat, jak se teda ty jejich patlance testuji. dyz sem se ptala baby z oriflamu tak me vykladala ze na dobrovolnicich, ale tomu, ze neotestovany dejme tomu oční linky daj rovnou nějakym ženským, myslim nevěřila ani ona sama.. Nehledě na to že netestovaná kosmetika je několikanásobně dražší (samozřejmě i kvalitnější většinou) a cena je v našich poměrech pořád určující faktor při nákupu..
ale s těma biofarmama souhlasim, do politiky teda prd vidim ale myslim ze dyby vlada neroz**davala love kde nema, mohla tyhle zemědělce podpořit!1190!

Belzeblb

Belzeblb | 1. 07. 2007, 22:10:10 | více příspěvků | napsat uživateli

2 wawris: Vole NEJSME v době kamenné! :)
2 valenila: Bojím se, že ty chovné podmínky jsou ve velkochovech docela standartní. A ti týpci se s tím asi moc neserou - víš jak, asi nejsou bůhvíjak placení a maj to na háku. Je to o státních dotacích, ale USA bude radši vrážet maga a mega do zbrojení než do ekohospodářství, nedělám si iluze.
2 tupan: Já radši žiju v nepříjemné pravdě než v příjemném nalhávání, sorry, ale jo. A je nás víc!485!!163!
2 isa 7: jak jsi mohla vidět, železná tyč je velmi spolehlivým prostředkem. A myslíš, že je tady nemáme? Nic si nenalhávej. To je o ničem.

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:09:57

!768! je to dost smutný, maso moc nejím, když už tak jenom ryby..

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:09:48

jeste ze tohle nedela nikdo nam,jinak by sme se posrali

Belzeblb

Belzeblb | 1. 07. 2007, 22:04:54 | více příspěvků | napsat uživateli

2 kwon: Jak jsem napsal - to maso je o něco dražší, ale zároveň zdravější. Chybí tady osvěta. A kdyby se zvýšila poptávka, zvýší se i nabídka. Myslím, že teď by trh neuspokojili, ale postupným uvědomováním veřejnosti (např. debatou jako je tato) se to může měnit. Vše naštěstí zatím ještě není jenom otázkou ekonomiky. aspoň ne Úplně.
2 wawris: Ovlivníš to jako spotřebitel - zboží z ekofarem. Na netu jsou materiály. Google works. ;)
2 smile fx: Jo, je to jeden z problémů, ale i u tý kosmetiky máš výrobky s označením o netestování na zvířatech etc.

smilefx

smilefx | 1. 07. 2007, 22:04:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Harry: !733! de vo to o ktery dve procenta z ty rozemlety stoprocentni kravy ti de!733! ale tak zas nic proti kůžím a žaludkům atd že!1190!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:04:15

Z toho videa je mi blbě...ale tak se to dělá v cizině ne u nás...na to nemáme totiž takový mučící prostředky...

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:03:48

mazec

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:02:57

Belzeblb vidíš to? obecně rozšířenej názor, že ... s tím se nedá nic dělat.
a hned se ti žije líp, kdyz ho zastáváš taky.!1!

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:02:50

smilefx


Jj , to je hlavní :-)

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:01:57

Dal bych si čtyřvrstvej BIG MAC pro kterej umřela ze 2 % kravička milka + velkou coca colu v plastovým kalímku , kterej bych pak jako obvykle vyhodil do klasickýho odpadkovýho koše.!617!!617!


Už mlčím a nemlaťte mě :D

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:00:35

tohle video je sice krute, ale rekla bych ze je to vyber tech nejhorsich zaberu... maso moc nejim, spis jen hodne sunky... a sem tam nejaky biftek... hloupe je ze bio maso je stale natolik drahe, ze si ho clovek povetsinou nemuze dovolit... veprove se jeste da koupit za rozumnou cenu, ale treba bio kureci stoji takovou palku ze na to maji jen ti nejbohatsi...

uživatel eliminován | 1. 07. 2007, 22:00:29

to je jasne ze si dam maso ,mozna tim chcipnou ty zvirata al to je tak proste v zivote dane a nic s tim neudelas ,fakt radsi budu urat maso nez zrat soju a ty podobne sracky a byt vychrtly jak vižla

smilefx

smilefx | 1. 07. 2007, 22:00:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Harry: tak hlavně že ses zasitil a zvířátka splnila svůj účel ne!1326!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

masodokoukátefuckvegetariánstvíthesebastardszdrojkonecjakýho

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑