Diskuze a otázky - rozumí někdo kompům??!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:18:55 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

včera mi při bouřce prásknul pod rukama notebook !797! jediná možnost je vzít si teď domů kompla z práce, než si koupím novej !1326! je s tím hodně drbání, aby doma fachal? budu muset něco měnit v nastavení sítě nebo..? !587! potřebuju internet, jinak nemůžu dělat !768! (teď mi jde, protože jsem v kanceláři !898! ).

reagovat

V diskuzi je 41 příspěvků a shlédlo ji 545 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 13:56:30 | více příspěvků | napsat uživateli

jo, jenže já jezdím třeba na 14 dní a tam fotím a potřebuju ty fotky stahovat průběžně, abych viděla co je dobrý a co ne atd., pak taky notebook používám místo televize na přehrávání filmů např. někde kde tvrdneme v chatkách a není tam dočeho píchnout (zavřená hospoda a déšť jsou nejlepší příklad !1393! ).

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:46:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Pokud nepodnikas jako tak ze potrebujes prezentace pres projektor nekde ukazovat ci tak tak jako notas o nicem.

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Když chci mobilni zarizeni a pristup na net tak proste si vezmu Iphona nebo HTC a mam to vyreseny. Klavesnici muzu koupit to ano,ale pro mobilni pouziti jsou dobry ty mobilni zarizeni a fotky udelas na digital a doma v normalnim PC zpracujes.

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 13:42:50 | více příspěvků | napsat uživateli

tak koupíš klávesnici, no !309! já potřebuju aby se to dalo tahat s sebou, gamesky nehraju takže na co já potřebuju - slušný displej a mobilita, je pro mě notes ideál. líbí se mi ty malý hajzlíky, ale tam bych moc fotek neudělala, max. ho použít jako ten el. fotorámeček !1393!

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:40:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
No jako ja notasy moc nemusim, taktovat se to neda, male tlacitka atd...

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 13:25:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Delly byly vždycky super, zvlášť v době, kdy všechno byl hnusnej šedej bakelit !904! ty Asusy už se mi dneska taky tolik nelíbí, tenhle byl takovej matnej antracitovej, no prostě vypadal hezky, kovový tlačítka, modrý podsvícení, žádná guma a laciná zelená, chjoo !768!

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:21:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Neni HP jako HP,driv to tak meli,ale ted uz celkem v klidu ja se spis priklanim nejvic k tomu Dell ti delaji primo na miru ve Skotsku ti to poskladaji a poslou.

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 13:16:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Northstein
já když jsem dělala v elektronice, tak HP byly strašně problémový, byly na servisu nejčastěji (když nepočítám třeba Acery a tyhle šroty, ale ty se tehdy ještě tolik neprodávaly). kontrolka na zdroji svítí když ho zastrčím do zásuvky, ale právě noťas je dead. ještě můžu zkusit vzít z práci jinou šňůru, ale předpokládám, že kdyby byla v pr*** tak nebude ani svítit ledka? !587!

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:09:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Divim se ze neodesel jen zdroj a dostalo se to az do notase. Jinak z notasu Apple, Dell, HP.

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 13:07:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> _SoullesS_
Ja to mam u sve Wifi, tak ze mam pevne IP od providera. Je to lepsi jelikoz je clovek vic chranen jelikoz on ma uz tam jeden firewal skrz mikrotik, router a jeste virtualni v PC na karte, takze mene viru spamu.

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 13:01:38 | více příspěvků | napsat uživateli

kterýmu výrobci vůbec fandíte? tohle byl Asus, za celou dobu co ho mám (a že jako fakt maká, neleží doma pod postelí) nebyl jedinej problém s ním, až jsem se divila, několikrát i padal, roh mu okousal pes, no prostě nemá to snadný. a navíc se mi hrozně líbil, tak bych si asi koupila Asuse znovu !488!

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:59:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Northstein
tak jo, já ho s sebou vezmu. jedu ostatně autem a v baráku doufám pojede výtah !904! a kdyby to nechtělo běhat, tak mi určitě ráda poradí TP u poskytovatele !737! stejně je to vopruz, doufám, že tam odešel třeba jen napáječ a ne celá deska, za a) ho mám ráda a za b) jsem neměla zálohovanou poslední sérii fotek, co jsem si chtěla nechat vytisknout zrovna dnes !587!

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:59:14

> Northstein
to si přidělí samo ... pokud to má agregovaný tak to provideři teď dávaj automaticky, prej jsou s tím menší starosti

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 12:57:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Tak priste kup predpetovou ochranu stoji to par stovek a sluzbu to udela za tisice.

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 12:56:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Takze nejaka Wlan (Wifi) o.k. v notasu uz nastaveni bohuzel nezjistis.Pokud mas ale komp tak se to nastavuje jednoduse, das Start-Ovladací panely-Sitova pripojeni najedes na to kliknes pravym tlacitkem mysi a sjedes na vlastnosti ktery otevres a otevre se ti karta kde mas nekolik polozek a jedna se jmenuje protokol site TCP/IP sjedes na nej a otevres no a pak budes potrebovat vedet to co je v tech papirech a to jestli si to lizne adresu z toho DHCP automaticky nebo mu musis jak je to i videt v te karte zadat IP, masku podsite,vychozi branu a dns nastaveni natvrdo rucne coz bys mela mit prave v tech papirech.

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:51:34

Mno to záleží jak máš doma ten net nastavenej ... pokud si měla pevnou IP ( což v notebooku asi těžko) tak by sis musela sehnat tu svou starou IP a zadat .... Proměný IP se nastavujou automaticky, počítači je přidělí DHCPčko, řek bych že tak to bude u tebe pokud máš notebook - tzn, na síťovku nastavíš automatický nastavení IP a jedeš.
!1424!

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:49:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Northstein
jenže k nám když dorazila bouřka, tak už byl notes v prdeli, normálně ho taky vypínám, stejně tak tývku a konvici, jenže to pršelo v Praze, u nás se tak možná z dálky blýskalo, navíc u nás prej jsou přepěťáky řešený nějak nevím jak, ale nemělo by se to stávat, tak nevím, no každopádně jsem to nečekala, možná to byla shoda okolností a prostě mu ruplo v bedně !587!

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:47:47 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim, že IP máme společnou s víc lidma, ale nevím, nemám tu u sebe od netu papíry, vím že máme nějakou společnou anténu na střeše nebo co a od ní mi jen natáhli kablik do bytu !811! a že se mi ten týpek hrabošil v noťasu, když mi ho tam dotáhnul. hrabal se v tom asi 15 min.

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 12:45:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hippo
Jinak promin, ze si rypnu,ale mit zapojeny elektrospotrebice pri takove bource co byla vcera?? Neprebarvila ses nahodou na blond?!2!!1121! Ja vcera povypinal vsechno a i pojistky jsem vypnul.

Northstein

Northstein | 18. 07. 2009, 12:41:47 | více příspěvků | napsat uživateli

No jako zalezi co mas za pripojeni od ktereho ISP providera a jake jsou od nej nastaveni pokud mas DHCP adresu pridelovanou tak to tam pichnes a pojede to pokud ne tak je potreba udelat jiny postup,ale to potrebuju vedet vic vstupnich informaci.

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:39:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> aero64
já si noťas stejně koupim, protože doma nemám na kraksnu místo a navíc si ho s sebou vozím na akce kde fotím, no prostě průser, mám pojištění domácnosti, tak doufám, že to na to uhraju, v zásuvkách bylo přepětí jak prase, jiskřily všechny když jsem zkusmo zapojila konvici. ať ČEZ zasr*** platí aspoň část.

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:37:05 | více příspěvků | napsat uživateli

jo, takže si ještě najdu nějakej, co není 10 let starej, jo? !470!

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:36:50

na to nepotřebuješ novej noťas, jen přijdeš, připíchneš net a pojedeš.. jede to všecko automaticky.. lepší jak ve fabrice na fára !511!

Kelary

Kelary | 18. 07. 2009, 12:36:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> aero64
k hovnu..pac oni ti tam primo nastavujou ip adresu jenze pocitace si to umi najit samy

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:31:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> aero64
tak ze stejnýho důvodu, proč si nechci jít hned kupovat novej notebook, protože prachy netisknu, se mi ani nechce platit sobotní pohotovost !1326!

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:28:24 | více příspěvků | napsat uživateli

ale myslim si, že stejně jako na notebooku mi poskytovatel nastavoval sebe jakože poskytovatele, tak bych to musela udělat i tady, protože v práci sosá od Telefonicy a doma mám svůj kablik. o to mi jde, jestli je to drbárna, zvlášť když budu bez netu a nebudu se moct nikam podívat, a nebo jestli do toho mám kopnout a vybodnout se na to !907!

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:28:09

> Kelary
v dnešní době..ahaaaa !511! pak nevim od čeho sou firmy co to dělaj lidem co to neuměj !863!!511!

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:27:29

Já tomu rozumim,ale asi jako koza petrželi...!2!!2!

Hippo

Hippo | 18. 07. 2009, 12:26:53 | více příspěvků | napsat uživateli

a jelikož je v kanceláři, tak předpokládám, že síťovou kartu snad má, zas takovej drn nejsem !904!

uživatel eliminován | 18. 07. 2009, 12:26:27

nebude,nemužeš si přece odtáhnout pevnou z práce a dík ní se připojovat na net... doma - nevim co máš za net - asi adsl - budeš mít uplně jinou ip adresu z který pojedeš...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bouřkanovejnotebookkomplanastavenírukakoupěmožnostinternetprácekompůmkancelářdrbání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑