Diskuze a otázky - Rozpočet na jídlo:X

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 15:47:02 |

Četla jsem jeden článek že je prý moc moderní dělat si každý den rozpočet na jídlo.. nevím zdá se mi to zbytečný, no já sama jsem někdy za jídlo schopná utratit pětikilo a někdy mi stačí rohlík s máslem. Možná je to taky věkem, že ty starší se snaží více ušetřit.. Tak se vás chci zeptat jaký na to máte názor..

reagovat

Máte denní rozpočet na jídlo?

V anketě hlasovalo celkem 14 uživatelů

V diskuzi je 73 příspěvků a shlédlo ji 1892 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mluno

mluno | 23. 05. 2013, 14:59:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Moderní ještě nemusí znamenat správné nebo účelné. Dokonce existuje výrok, že moderní znamená zastaralé. Určitě je dobré mít v penězích pořádek. A kdo na to nemá hlavu, je lepší, když si to napíše. Denní rozpočet je blbost, protože pro většinu věcí je zúčtovacím obdobím měsíc. Je teda potřeba počítat s tímto obdobím a započítat i elektriku a vodu (ohlídat si, jestli placené zálohy stačí, zejména energetika snižuje zálohy tak, aby vycházel obrovský doplatek a mohla spřáteleným vymahačským firmám poskytnout dlužníky na hraní - dobrá konspirační teorie, že) a další měsíční výdaje. Ale nesmí to vypadat jako deníček jedné zpěvačky: zob pro kanára 5 pencí, ostatní 168 liber....

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 13:40:41

na jídlo si nedělám, za to tolik neutratím, spíš si hlídám jiné výdaje

mar.io

mar.io | 22. 05. 2013, 13:29:11 | více příspěvků | napsat uživateli

utracet umi kazdej a na to, abych plytval jsem az moc seksi

uživatel eliminován | 22. 05. 2013, 09:56:17

Nedělám.!428!

.eXe.

.eXe. | 22. 05. 2013, 07:57:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikdy sem si žádný rozpočty, na jídlo, na zábavu, na oblečení, nedělal. Taknějak umim s penězma hospodařit a zacházet přirozeně… !448!
A popravdě nechápu, že někdo neni schopnej bez tabulek zacházet s penězma !620! Nebo takový to "když mam u sebe peníze, tak je hned utratim", WTF?

SSBN

SSBN | 22. 05. 2013, 00:03:29 | více příspěvků | napsat uživateli

nedělám si rozpočet ani na stavby. Z takového rozpočtu totiž jednoho raz dva trefí šlak... !295!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 23:56:44

Na jidle nesetrim, nemusim. Moc toho neprozeru, takze kupuju kvalitu..varim si, ackoliv pro jednoho to neni ono. Do fastfoodu nechodim, mam se rada.

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 23:21:35

> evzen-onegin
Já nic nehulím, nás to učili ve škole !11!

Dostiiiik

Dostiiiik | 21. 05. 2013, 23:07:02 | více příspěvků | napsat uživateli

určitě to nějaký smysl má..
Když jsem chodil nakupovat každý den, tak jsem utratil měsíčně za jídlo dvakrát více než když chodím nakoupit jen jednou týdně.. /nepočítám nákupy pečiva a nutností/ Protože, když jsem chodil každý den, nakoupil jsem spousty zbytečností na které jsem měl zrovna chuť, a jak už to bývá, chuť je pořád na něco.. :D

strange95

strange95 | 21. 05. 2013, 22:38:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Na jídle šetřím hodně. Jím tak jednou, občas dvakrát denně, abych ušetřila. !1082!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 05. 2013, 21:45:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane
Už to nehul !5!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 21:41:24

> evzen-onegin

No, není žádný důvod, aby se to týkalo jen jídla.

Na tohle už se přišlo dávno, že by měl mít každý podle svých potřeb a dělat podle svých možností....

Jenže nějak nakonec každý zjistí, že možnosti má nulové a potřeby nekonečné !11!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 05. 2013, 21:34:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Nesmysl , jídlo se musí nakupovat podle toho , na co má člověk chuť a hlavně dbát na kvalitu . Jiná podmínka by neměla existovat .!407!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 21:02:53

> Jiwa
Myslím že to dělaj uměle, brouci jsou drahý.

MaXimus2

MaXimus2 | 21. 05. 2013, 20:49:18 | více příspěvků | napsat uživateli

no vzhledem k tomu, že jsem minulý týden utratil za nákup 1400 a dnes dalších 1200 tak bych si měl ten rozpočet udělat --heh

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 20:35:13

> op_po

op_po | 21. 05. 2013, 18:24:54 | více příspěvků | napsat uživateli | ignorovat | reagovat

no, dělá se to. dokonce to patří i do rozvahy domácího rozpočtu. odborným názvem se tyto výdaje na jídlo jmenují kontrolovatelné výdaje. můžeš je omezit či zrušit.

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 20:32:06

jsem si 4 měsíce psal, za co jsem utrácel a došel k závěru, že mi to zabírá hodně času a efekt žádný....bych si musel udělat analýzu, což se mi zdá zbytečné...!2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 21. 05. 2013, 20:25:27 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! někdo si ho dělat musí, páč by jinak neměl na nájem !876!

Babbsi.

Babbsi. | 21. 05. 2013, 19:20:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Nemusí být rozpočet, pokud si ty rodiny plně uvědomují, kolik vydělají a jestli si můžou dovolit drahé jídlo.

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 19:20:16

> Velky.prznitel
A není v těch krabích tyčinkách to barvivo z těch brouků, že ne (myslim to, co je třeba v jahodovejch jogurtech)?

quagmire

quagmire | 21. 05. 2013, 19:08:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Moc moderní je dělat si rozpočet na úplně všechno, protože moc moderní taky je být úplně bez koruny, bez práce a na ulici. !417!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:53:02

> Velky.prznitel
tak ty jsi řádně řáchlej.
k.v.-> omezit nebo úplně zrušit. jídlo se asi z jídelníčku vynechat nedá, což ??
zkus to ještě jednou, ale pokus dobrý. pro příště bych doporučovala mozek.

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:31:09

Mě spíš přijde, že je moderní utratit celou výplatu hned druhý den poté, co ji dotyčný/á dostal/a, a pak zbytek měsíce mudrovat, jak se máme děsně špatně a že pro nás vláda nic nedělá !12!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:26:37

> op_po
Zrušit ? A pak budeš jíst z popelnice ?

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:24:54

no, dělá se to. dokonce to patří i do rozvahy domácího rozpočtu. odborným názvem se tyto výdaje na jídlo jmenují kontrolovatelné výdaje. můžeš je omezit či zrušit.

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:24:44

> Velky.prznitel
jo, ráda je týrám a šikanuju!20!!898!

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:22:58

> Aumi_Tralala
No je to z ryb, ne z krabů. Možná dělaj i z krabů, ale ty budou dražší, tak nevím který kupuješ.

Tyčinky z rybího masa s krabí příchutí s náhradním sladidlem.

Složení:
Rybí maso separované z treskovitých ryb (32%)
Pšeničný škrob
Rostlinný olej
Jedlá sůl
Cukr
E 420 Sorbitol
E 452 Polyfosforečnany
Příchutě krabího masa
Výtažek z krabího masa
Směs koření
Rýžové víno (mirin)
E 621 L-glatamat sodný
E 170 Uhličitany vápenaté
E 160c Paprikový extrakt, Kapsanthin, Kapsorubin
E 120 Košenila, kyselina karmínová, karmíny
Pitná voda

Aumi_Tralala

Aumi_Tralala | 21. 05. 2013, 18:17:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel
Mnam. :D:D:D

uživatel eliminován | 21. 05. 2013, 18:13:30

> Aumi_Tralala
Krabí tyčinky jsou většinou slisovaný odpady z ryb a jen se to tak jmenuje.

Aumi_Tralala

Aumi_Tralala | 21. 05. 2013, 18:12:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel
Jo a hrachovou kasi, tu z dob skolky taky nemusim. :D Morskych potvor se nestitim, ale nejim je. Mozna krabi tycinky(je krab, morskej zivocich, ne? :D) s ultratenkyma cinskyma nudlema, Mmm. :D

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

jídlorozpočetvikapětikilonázorvěkdenrohlíkmásločlánekstarší

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑