Diskuze a otázky - Rodiče homosexuálové

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:32:35 |

Vadilo by vám mít rodiče homosexuály? !1107!

reagovat

Jaký je váš názor na homosexuály?

V anketě hlasovalo celkem 39 uživatelů

V diskuzi je 52 příspěvků a shlédlo ji 550 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 05. 2009, 19:59:18

nejde ani tak one ale o to dite ktery spolu mají...musí to mít tezky mezi vrstevnikama

uživatel eliminován | 16. 05. 2009, 14:37:26

nasralo by mě to tak že bych se sebral a odešel někam pryč a v životě bych se nevrátil...

uživatel eliminován | 16. 05. 2009, 14:36:49

Já nmw..neumím si to představit !967!

uživatel eliminován | 16. 05. 2009, 14:36:20

takže dneska se budou řešit buzeranti pro změnu!1358!

uživatel eliminován | 16. 05. 2009, 14:35:13

ne

uživatel eliminován | 9. 05. 2009, 17:04:00

Já nevim :D no bylo by to každopádně zajímavé!881!

uživatel eliminován | 9. 05. 2009, 17:02:44

Jj vadilo !748!

uživatel eliminován | 6. 03. 2009, 20:20:14

> boy1987
Kromě toho homosexuálové jsou schopni zplodit dítě po domluvě s příslušníkem opačného pohlaví (a může to být heterosexuál i homosexuál).

uživatel eliminován | 6. 03. 2009, 20:19:09

> some.fat.guy
A ten řádově větší počet heterosexuálů, kteří nemohou mít vlastní děti, a stejně mohou uzavírat manželství a žádat o adopce dětí. Tvůj argument tedy postrádá logiku.

uživatel eliminován | 24. 02. 2009, 15:55:58

vadilo by mi to hodně...!1261!!841!!720!

Breakstar

Breakstar | 10. 02. 2009, 13:42:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Mít rodiče homouše, tak to asi nerozchodim...

M.a.a.

M.a.a. | 5. 02. 2009, 20:56:28 | více příspěvků | napsat uživateli

martin1a1: já jsem nenapsala, že je to přirozené, jenom se na to koukám z mého hlediska. Je těžké v dnešní době posuzovat co je přirozené a co ne, co je normální a co ne. Kdybych byla dítětem v dětském domově, tak radši budu žít se dvěma homosexuály než tam, a kdybych byla dítě z problémové rodiny totéž. Je to pouze můj osobní pocit! A ještě dodám, že dítě nepotřebuje k naplnění svých potřeb matku a otce tam jsou jiné faktory, které může nabídnout i homosexuální pár. !415!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:54:45

martin1a1

vazne chces srovnavat homosexualitou s uchylkami jako pedofilie a zoofilie ?

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:50:56

M.a.a.: takže dívat se na dva líbající se chlapy je normální a přináší to dítěti jen příjemné pocity

some.fat.guy

some.fat.guy | 5. 02. 2009, 20:50:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> martin1a1
mluvíš mě z duše !1!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:48:12

Mě to připadá nepřirozený, když jsou spolu dva lidi stejnýho pohlaví. Vědí, že nemůžou mít spolu děti, tak to musí příjmout. Zachvilu by si vyřvávali pedofilové, že mají rádi děti a oni si to taky nevybírají. Nebo zoofilové by se mohli hlásit o svý práva adopce, vždyť je to normální ne? Mě připadá normální jen pokud ze spojení dvou vznikne nový život. Vše ostatní je nenormální. Proto žádný adopce.

M.a.a.

M.a.a. | 5. 02. 2009, 20:48:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Těžko posoudit, když jsem takovou situaci nezažila a už ani nezažiju. Ale myslím si, že tak jak má člověk přirozeně rád své rodiče tak bych je měla ráda taky. A když, tu někteří píšou, že by se za ně styděli, tak já bych se více styděla za rodiče co mě mlátí, nestarají se o mě, otec mě znásilňuje a další podobné hrozné zážitky, než mít dva rodiče stejného pohlaví. !638!

some.fat.guy

some.fat.guy | 5. 02. 2009, 20:45:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> PetulkaD
odpověď máš v druhé části mého předchozího příspěvku !1!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:45:08

ti kteri by jej chteli mit by si meli nafackovat nebot to hranici s abnormalni debilitou .. deti by meli mit heterosexualove jelikoz je to proti prirode docela velkej rez.. kdo si mysli opak je idiot :)

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:43:48

Ale šikanování takových dětí už nesouvisí s tím, jestli je homosexuální pár schopen vychovávat děti, tady jde o to co je špatný ve společnosti a ne v homosexuálním páru.

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:43:33

ne nevadilo...urcite lepsi nez treba detskej domov...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:43:13

!780!neumim si to predstavit...!780!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:42:13

> some.fat.guy
Jasně, ted by to třeba bylo těžké kvůli reakci okolí....ale v budoucnu, kdo ví! !1337!

P.o.l.c.i

P.o.l.c.i | 5. 02. 2009, 20:41:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak jako je mi to vcelku buřt!1063!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:40:15

ne...ale kdybych si mohla vybrat tak bych chtěla taťky

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:40:08

no mejt matky tak nevadilo ale fotry to bych asi nepřežil :D

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:39:38

> martin1a1
přesně tak

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 20:39:28

a dite nejde vychovat jako homosexuale bo heterosexuala s tim se clovek rodi...sexualni orientace se vytvari uz v deloze...takze nejde nejak predelat sex.orientaci

NU-Mark

NU-Mark | 5. 02. 2009, 20:39:11 | více příspěvků | napsat uživateli

joo

some.fat.guy

some.fat.guy | 5. 02. 2009, 20:39:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> ivca.ivca.k
pěstoun neni rodič !1

> PetulkaD
zřejmě vadilo, už kvuli reakcím okolí !1! krom toho kdyby měli mít homosexuálové děti tak to jde přírodní cestou !1!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rodičhomosexuál

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑