Diskuze a otázky - Říkáme konvenční pravdy
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 102 příspěvků a shlédlo ji 1210 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 17:13:12 | více příspěvků | napsat uživateli
meles tady jako nekdo kdo prave objevil realny zaklad sveta v dialektickem vzorci a mysli si ze odhalil nejtajuplnejsi tajemstvi ve smiru. tvari tvar realite a tomu ze toto odhaleni neni tak vyjmecne se hrouti tva predstava o vyvolenem kterym bys dozajista rad byl a tak demagogicky meles jednu mrdku za druhou
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 17:10:56 | více příspěvků | napsat uživateli
Tak treba.. priklady konvencnich pravd ktere nas nuti spolecnost tvrdit pod pohruzkou trestu ..
lol... na to sem se te ani neptal :)))
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 17:10:31
Cz_Kex: konkrétně na jakou. A pokud si stále myslíš, že jsem ti neodpověděl na otázku co myslím tzv. "konvenční pravdou" tak je mi lítol, že jsi moji odpověď nepochopil.
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 17:07:49
Cz_Kex: nedělám si srandu. myslím to vážně.na kterou otázku jsem ti neodpověděl??
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 17:03:14 | více příspěvků | napsat uživateli
btw. tim ze se me budes snazit chytit na kus hovna si nepomuzes.. radsi se snaz odpovedet na polozene otazky..
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 17:02:17 | více příspěvků | napsat uživateli
neprostej kec, zhovadilost, irocionalni dedukce bez pevnejch podkladu, picovina vyblita z tlamy 3letyho ditete, halekani nemocneho, desinformace, sofisma, atd atd..
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:53:54
Já na to dost často sxxu, nebo to naopak dělám tak, abych celý systém zesměšnil.
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:53:37 | více příspěvků | napsat uživateli
rozumim o co ti de ale je to zkratka totalni bullshit
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:53:12
dolajsz: ale tahle diskuze není to tom jestli máš nebo nemáš pravdu. Pravdu totiž nelze exaktně definovat.
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:52:45 | více příspěvků | napsat uživateli
ve světě vědy .. :))) ty ses showman. řekněme ale že to tak tedy je, můžes tedy konečně řít aspoň tři, za jejichž popření tě společnost potrestá ?
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:51:50
Cz_Kex: jinými slovy konvenční pravdou je rozumí předem "dohodnutá" odpověď na otázku. Aniž by bylo jasné, zda-li je odpověď tzv. pravdivá.
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:50:01
Cz_Kex: konvenčí pravdou se ve světě vědy rozumí odpověď na otázku, kde nelze jednoznačně říci co je a není pravda, ale i tak se něco za pravdu považuje. Jinými slovy nelze odpovědět jinak.
hot-love | 20. 05. 2007, 16:48:05 | více příspěvků | napsat uživateli
jo, jasně že každej používá konvenční pravdy, možná tak nějací domorodci v Africe ne!121!
dolajsz | 20. 05. 2007, 16:47:24 | více příspěvků | napsat uživateli
no tak já jdu vždycky proti proudu takže odpověd je jasná...když mám svůj názor tak si za ním stojím a hotovo...a když mě někdo dokáže pádnými argumenty přesvědčit o tom, že pravdu nemám tak klidně ustoupím....zaléží na situaci...ale v žádném případě se nepřizůsobuju!1423!
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:46:23 | více příspěvků | napsat uživateli
a byl taky následně označen za pochopitelný a správný. Navíc s opětovnou absencí té konvenční pravdy
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:43:48
Cz_Kex: vážně, na to jsi přišel, kde? Přečti si například trestní zákon. to je počteníčko.
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:42:37 | více příspěvků | napsat uživateli
presto vsak ale nejsi spolecnosti nucen rikat neco co nechces pod pohruzkou trestu
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:42:03 | více příspěvků | napsat uživateli
vzhledem k tomu ze sou zavrzeni hodne a je nelegalni verejne hlasat ideologii zalozenou na rasove diskriminaci a porusovani lidskych prav, pak muzu byt spolecnosti ta neco takoveho potrestan.. ano s tim souhlasim. Nicmene, kde je ta konvecni pravda?
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:40:06
Cz_Kex: zkus třeba veřejně schvalovat činy Německa za druhé světové války..
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:37:09 | více příspěvků | napsat uživateli
porad si mi ale nerekl zadnou konvencni pravdu kterou kdyz popru budu potrestanej
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:35:56 | více příspěvků | napsat uživateli
Re: s tim naprosto souhlasim.. pokud souhlasim s vrazdeim lidi a chvalim vrahy, patrim za mrize
Cz_Kex | 20. 05. 2007, 16:34:57 | více příspěvků | napsat uživateli
Pan.kabanos. Případně proti čemu co hýbe společností a je to považováno za obecně přijatou pravdu, chceš vystupovat ...
uživatel eliminován | 20. 05. 2007, 16:19:55 |
Chci-li ve společnosti něčeho dosáhnout musím říkat konvenční pravdy. Ve společnosti se nesmí říkat něco jiného jinak za to budu potrestán. Nechci-li říkat konvenční pravdy a zároveň nechci-li být potrestán musím musím udělat takový čin, jehož následky budou pro společnost tak nepřijatelné, že pokud sem mi ten čin nepodaří úspěšně dokončit budu popraven !24!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů