Diskuze a otázky - Respektování zákonů. Ano/ne?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 14:14:55 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Dodržujete zákony? Jestli ano, napište proč, jestli ne, tak taky proč.
Hlásíte se plně k Ústavě ČR jakožto základnímu zákonu ČR? Myslíte si, že může někdo po Vás vymáhat doržování zákonů, když neuznáte ústavu? Vždyť, pokud vím, nikdo (já) nikdy nikomu neslíbil dodržování ústavy (zákonů). Myslím, že s tím stojí a padá věškeré právo u nás. Ústava také říká že: Nikdo nemůže být proti své vůli zbaven státního občanství. Nejsem si vědom toho, že bych někdy přijímal nějaké občanství. Abych to shrnul: je tohle svoboda, sotva se narodim, vyrostu a už musim dodržovat tisíce zákazů a nařízení o kterých ani nevím že existují, poslouchat spousty cizích lidí, kteří mají "neomezenou" moc (úředníci, policie), atd.
Takže jsem dospěl k závěru, že stejně jako spravedlnost, tak ani svoboda neexistuje!

reagovat

V diskuzi je 682 příspěvků a shlédlo ji 1954 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 18. 04. 2005, 15:15:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Jak ktere. Nektere jsou tak stupidni, ze se proste ani dodrzovat nedaji.

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:14:43

chcapek: ne teprv me ceka, ale zakon o statnim obcanstvi sem uz videl..:)

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:14:17

Chevy: Už máš ústavko :-)))

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:13:15

D_tox: Myslim že minimálně pro přežití by to nějakou zástupkyni společnosti chtělo !2!

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:12:35

D_tox: A krom toho, že jsi pouze to co chceš být, jsi taky článkem společnosti, která chca nechca je proti tobě ve většině ... krom toho je nějakej zákon, kterej ti konkrétně vadí, nebo jsou to jenom kecy na téma princip?

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:12:22 | více příspěvků | napsat uživateli

D-tox: no nemusis ale pak se smir ze ti nekdo vytetuje kozy na zada a bude te jebat v krimu....domluvil jsem, tohle evidentne nema cenu, nebo nechapu kam smeruje..

Ziziky

Ziziky | 18. 04. 2005, 15:12:04 | více příspěvků | napsat uživateli

dtox: no tak to neni pravda maminka ti může v 14 vnutit cokoli na jakou pudeš školu na jakou nepudeš a prostě to tak je seš občan jestli se ti to nelíbí sbal prachy a vypadni třeba do rovníkový afriky co já vim prostě fšichni sou tu inteligentní a chápou to jenom ty tady furt taháš nějaký svoje práva na tyranii a porušování zákonů a co já vim :))

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 15:11:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Chcapek - Myslíš, že lidi potřebují "společnost" k životu?

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:11:32 | více příspěvků | napsat uživateli

chcanek: dobře:) předpokladam ze aspon jeden z rodicu ma č. občanství....takhle noo...:)

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:11:09

chcapek: domnivam se ze se bavime o CR a klasickem pripade kdy se narodi dite lidem se statnim obcanstvim - pak je k nabyti obcanstvi ditete nutno aby alespon jeden z rodicu mel statni obcanstvi CR.... jinak je to samozrejme napr. v angloamerickem pravnim systemu...

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:10:27

D_tox: Protože kdyby to nedodržoval nikdo, tak by společnost nefungovala. Právě kvůli exotům jako jsi ty jsou ty pravidla třeba !5!

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 15:10:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Ziziky - Já jsem jenom to co chci být a nikdo mi nic nemůže proti mé vůli vnucovat.

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:09:08

Chevy: Na občaství rodičů

Ziziky

Ziziky | 18. 04. 2005, 15:08:50 | více příspěvků | napsat uživateli

chápeš že to nikoho nesere?? seš občan od narození zabij tvojí matku že tě splodila a nehádej se tu

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 15:07:58 | více příspěvků | napsat uživateli

CranePavel - Nechápu, proč bych měl být povinen něco dodržovat, když s tím nesouhlasím a nikdy jsem na tuhle hru nepřistoupil!

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:07:46

chcapek: na co to byla reakce?

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:07:39

D_Tox: ježiš ty seš chytrej zase .... už mi přijdeš jak naši romští spoluobčané.... práva ano ale povinnosti ne....

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:07:19

Chevy: ne zcela ...

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:07:02

crane pavel: nezalezi na miste narozeni, ale na obcanstvi rodicu...

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:06:32 | více příspěvků | napsat uživateli

d-tox: ne to jako ze zakona.....ktery je tu od NEPAMETI!!

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:05:58

D_Tox: dovece ty si filosof....:), ale je to zajimava otazka...rekl bych ze mozna odpoved je to asi zatim nejosvedcenejsi zpusob fungovani statu...

Ziziky

Ziziky | 18. 04. 2005, 15:05:50 | více příspěvků | napsat uživateli

t je prostě fakt

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:05:48 | více příspěvků | napsat uživateli

D-tox: ty jsi povinnen dodržovat zakony a pokud je porušíš musíš nest nasledky...co na tom doprdele nechapes???

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 15:04:55 | více příspěvků | napsat uživateli

CranePavel - Za to že jsem se tu narodil dostanu občanství. To jako za trest?

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:04:22

D_Tox : naprosto souhlasim s tim, co Ti pise CranePavel, tak nema smysl to psat znova, ale ma pravdu !

Ziziky

Ziziky | 18. 04. 2005, 15:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

yeah jak řikám občanství je problem kterej si musí vyřešit s rodičema několikaměsíčních židů se taky neptaj jestli chctěj obřízku

D_Tox

D_Tox | 18. 04. 2005, 15:02:59 | více příspěvků | napsat uživateli

CranePavel - Nechápu, jak může po mě chtít abych nesl nějaký následky? To snad jedině, že bych sám dovolil, aby mě potrestaly.

uživatel eliminován | 18. 04. 2005, 15:02:20

D_tox: Ale u nás to takhle přece neni. Ty nejmocnější co diktujou pravidla, jsou jakkoliv legračně ti to bude znít naši zástupci v orgánech nadanejch zákonodárnou mocí. Jestli se ti nelíbí model parlamentní demokracie, můžes opět jet jinam a tam se zkusit stát tim nejmocnějšim v zemi (resp. zemičce někde v prdeli světa) která se ještě skutečně řídí právem nejmocnejšího, který se třeba dědí nebo vybnojuje v souboji (co já vim). Každopádně se nebudeš moct divit, že tě na cestě k diktování (nebo v tvym případě třeba rušení pravdiel) někdo třeba ukamenuje !27!

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:02:09 | více příspěvků | napsat uživateli

zizky: v trestnich vecech pokud nejde o majetek tak do 15...trestni zodpovednost je od 15!68!

CranePavel

CranePavel | 18. 04. 2005, 15:01:27 | více příspěvků | napsat uživateli

a to že si se tu narodil z tebe DELA občana ČR !

předchozí | 0 | 300 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zákonobčanstvíČRvůleústavadoržovánívěškerérespektovánídodržováníprávo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑