Diskuze a otázky - RE: Je sex s kondomem nevěra?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:17:10 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nevěra nemá přesnou definici. Každej pár si totiž určuje ve vztahu sám co považujou za nevěru a co ne. V některých vztazích pár považuje za nevěru i pouhou pusu a u některých vztahů za něvěru nepovažují ani sex pokud se do toho nepletou city. Bohužel většina párů si to předem neujasní a z toho potom vznikají problémy.

Už konečně všichni pochopte, že definice toho co je správný a špatný máme od malička programovaný v hlavě úplně nesmyslně. Neexistuje a ani nemůže existovat žádnej seznam toho správnýho a toho špatnýho. Protože v případě že se budou dva lidi zdravit pěstí do obličeje, tak pokud s tim oba souhlasej, tak to neni špatný i přes to že vám to zdá jakkoliv nepochopitelný.

reagovat

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 4008 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 22:00:29

stejně jako v právu svoboda a práva jednoho končí tam, kde začínají svoboda a právo druhého...tak i tady intimita ve vztahu a názory na ni končí tam, kde začíná intimita a názory na ni druhých lidí...

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:58:24

nebo říkat, jak to bylo v jiné dnešní diskuzi, že dotyčná je kurva a podobně...je to jejich věc, nikdy nevíte, co za již zmiňovanou "nevěrou" je, tak je nechte žít...oni vám taky neříkají, jak je nechutné žárlit, mít toho jednoho jen pro sebe, být na sobě závislí do morku kostí...

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:56:34

prostě je to věc lidí, co jsou v párech a nikdo z vás jim do toho nemá co kecat...

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:52:41

misska2 : Přesně tak.. Záleží to na mnoha faktorech, od mentality samotnýho jedince a až po vlivy okolí. Nedá se to brát, dle mě, moc obecně..

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:52:04

jinak jako pro někoho není nevěra vůbec nic, někdo si to vůbec nepřipouští...řídí se jenom heslem co oči nevidí srdce nebolí a žije bezstarostně dál........poslední dobou je takových lidí víc a víc......!1409!

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:52:00 | více příspěvků | napsat uživateli

misska2: Očividně chápeš co jsem touhle diskuzí chtěl říct a jsem rád že je tu alespoň jeden člověk co to chápe. Já už musim letět. Končí mě šichta. Tak se tu mějte.

houbiszkaa

houbiszkaa | 5. 08. 2008, 21:49:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Nosystem to jsi mě docela uklidnil...:-) málokdo v mým okolí tenhle názor zkousne:-/

Arianna

Arianna | 5. 08. 2008, 21:47:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> ANO.NYM.
musím s tebou souhlasit v nečem máš pravdu

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:46:33

Nosystem : Však jasný, já to beru, ta definice je určitě správná, ale myslel jsem to tak, že od narození potřebuješ mít v hlavě nějakej ten žebříček toho co je špatný a co dobrý a až pak, až člověk dozraje a pořádně se mu vyvyne myšlení si už tuhle věc může přebrat podle sebe. Protože kdybys to neměl, tak tě taková věc, jako určení si těchhle věcí sám, napadne dost těžko.
Ale každej to vidí jinak, že jo.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:44:16

Nososystem: jo takže se chceš pouze ujistit že pokud jsi podvedl svoji přítelkyni s kondomem tak to vlastně nebyla nevěra nebo jaký má účel tato diskuze?

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:41:50

anonym: ja nechtela "mladatka" nejak urazit, taky jsem byla takoa, ale nasla jsem svoji cestu, svoje hodnoty a temi se ridim

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:40:41

ANO.NYM.: Nosystem má prvadu o tom "naprogramování"...pokud prostě budeš žít ve společnosti, jakékoli i v době kamenné...když už od mala, Ti budou pořád dávány impulsy, že děláš něco dobře, tak se budeš snažit to dělat ještě líp a prostě i ostatní přesvědčovat, že je to dobré...problém nastane, když se tento člověk "ocitne" ve společnosti, která to, co ten člověk považuje za dobré bude považovat za špatné...je to prostě o společnosti, výchově...neříkám, že zrovna případy nevěry by se na to daly praktikovat, ale teoreticky na tom něco je...

Arianna

Arianna | 5. 08. 2008, 21:39:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nosystem
tohle bycvh neřekla a pokud ten člověk zahne, ten vztah neklape nebo bohužel ten co to udělá neví co to je vztah, přece má snad svou příteljyni a nemusí si užívat jinde ne...ty sám považuješ co za nevěru??

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:39:28 | více příspěvků | napsat uživateli

ANO.NYM.: To je zas o tom že já to mam v hlavě už trochu jinak. Já jsem zrušil v hlavě celej žebříček toho co je správný a špatný a nahradil ho ho jednoduchou definicí "Špatný je to když někomu fyzicky nebo psychicky ubližuješ a nebo ničíš cizí práci"

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:37:11

Nosystem : jako je pravda a funguje to tak už dlouho, že chybami a zkušenostmi se člověk učí...a oni na to přijdou sami...

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:36:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Arianna: Nemusíš se přece omlouvat. Já to chápu. Napsala jsi to moc dobře. Jiný by to bylo kdyby si řikala že je to jediná správná možnost.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:36:13

Dovolím si lehce nesouhlasit s tou částí o tom, jak mám nesmyslně v hlavě naprogramovanou definici o tom, co je špatný a co je dobrý. Představ si, že bysme tohle v hlavách neměli a neuměli tyhle 2 věci rozlišit. Například člověk by někoho zabil, ale nepřišlo by to jemu ani celý společnosti špatný. Je to sice to, jak píšeš, když s tím oba souhlasí, tak to špatný není. Ale s takovou bysme byli pořád někde u doby kamenný.... Tohle je jenom můj hloupej názor a jak píše slečna _LU_ jsem pořád ještě dítě a nemám dozrálý myšlení.. Jen mě tahle myšlenka napadla.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:35:29

pusu bych etě tolerovala .. ale sex ... NE ..!1304! ani třeba s 10 kondomy .. stě podělání největší !898!

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:35:12 | více příspěvků | napsat uživateli

misska2: Jenže já si nemyslim že je dobrý někomu vnucovat co je dobrý a co neni a to by se ty děti měli učit už od té doby co jsou schopni přemýšlet.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:35:03

no system: zalezi nejen na rodicich a na spolecnosti,a le na cloveku samotnem, me se snazilili vychovavat konzervativne, o to vetsi freeclovek ze me vyrostl, diky odporu k tomu, co mi bylo vsepovano

Arianna

Arianna | 5. 08. 2008, 21:34:24 | více příspěvků | napsat uživateli

promin ale já třeba za nevěru budu brát to že se můj přítel líbal s jinou... chápeš....a to že jestli sní spal s gumou či bez ní tak tohle je už moc!!1228!

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:34:00 | více příspěvků | napsat uživateli

mala.Zzuzzu: Očividně si si buď nepřečetla celý text a nebo si to vůbec nepochopila.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:34:00

twoe zajímavá teorie............................. ale sex s kondomem........to určitě není nevěra :D to jako určitě neeeeeeeeeeeeeee :DDDDD

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:32:19 | více příspěvků | napsat uživateli

_LU_: Jak jsem psal. Ten první odstavec a název diskuze je odpověď na otázku dizkuze která mě inspirovala. Ten druhej odstavec je myslim si to co by se mělo dětěm vštěpovat už od narození. Možná by jsme si zase mohli právoplatně říkat společnost a možná bysme potom byli víc sami sebou.

Beki

Beki | 5. 08. 2008, 21:31:39 | více příspěvků | napsat uživateli

běž se zeptat partnerky ne?jestli pak ji to asi bude vadit?!1075!

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:28:47 | více příspěvků | napsat uživateli

GOtoUCSC: "to co mame odmalicka v hlave plati " Promiň, ale to je zatim největší hloupost co jsem tu četl. Takže kluky nosí čáp, holky vrána a dárky nám nosí ježíšek.

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:27:30

Nosystem : já bych spíš řekla, to co uvedla slečna _LU_ nad Tebou...většina registrovaných tady jsou děti, kteří k tady tomu jednou dospějí....momentálně mají jiné názory a za ně jsou schopni se rvát do krve...což je dobře...je to vývoj...

uživatel eliminován | 5. 08. 2008, 21:27:24

tý jo zajímavá otázka.......!785! jak může být sex bez kondomu nevěra a jak tam ta šprcka je tak to nevěra není? !486! to je trošku kravina ne?!785!

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:27:06 | více příspěvků | napsat uživateli

houbiszkaa: Nejseš divná, jenom oproti ostatním lidem nepodléháš zajetejm dogmatům.

Nosystem

Nosystem | 5. 08. 2008, 21:25:28 | více příspěvků | napsat uživateli

mr.Prophet: Ano, ale to je pro tebe a pro lidi co to berou stejně jako ty. "CO JE SPRÁVNÝ PRO MĚ, NEMUSÍ BÝT SPRÁVNÝ PRO KAŽDÝHO"

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nevěravztahpársexdefiniceseznamcityproblémhlavaněvěrupovažujoumaličkákaždejkondomvětšinapusažádnejspr

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑