Diskuze a otázky - Ráthovi dali na návštěve krabici vína a k jeho úžasu tam byli peníze

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 15. 05. 2012, 22:43:13 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

"..život někdy neuvěřitelný skutečně je."

reagovat

V diskuzi je 94 příspěvků a shlédlo ji 1312 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 05. 2012, 11:34:44

Ja mu verim.

mar.io

mar.io | 20. 05. 2012, 11:27:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd: souhlasim, ze tam jiste svoleni (na objednavku) bude muset byt. Ja totiz predpokladam, ze takovehle udalosti policie eviduje uz od pocatku, podava hlaseni, a pak Nekdo rozhoduje, kdo se na vysetrovani bude podilet (tedy, bud dovest do konce, nebo /umyslne?/ zpackat).
Jenze tech alternativ, kdo je tim Nekdo je vic. Tak jsem se.. eh.. zamyslel, proc by to nemohla byt i samotna policie, ktera potrebuje novou Image (do jiste miry i avizovanou - kdy chtela z prezidia/vnitra potirat korupci) a Penize (byt treba formou pasivniho zastrasovani - na prikladu treba /idiota/ ratha, vlivneho politika).
Vono... je i tak trochu nevyzpytatelne, kdyz si novy ministr vnitra (tyvole John), nove, male partaje ve vlade usmysli, ze zacne plnit sve programove prohlaseni a cilit na korupci a k tomu vsemu jeste nenalije vic penez. Tady bylo jasne videt, ze je to blb, co nerozumi politice
Podle me to Necas posvetil jen z toho duvodu, ze si neuvedomal, ci jen neveril, kam az to muze zajit (tedy to teoreticky potopit nekolik politiku - a vsim, co s tim souvisi). No a spicky policie se toho chopily a zacaly jednat, protoze jenom tak o sobe daji zase vedet (cti, ze by se z policii nemelo vyjeb*vat). Protoze si nekteri Lide (treba) zacali myslet, ze uz policii ke svym zivotum nepotrebuji. Coz je nesmysl, protoze Politika (a jeji zakulisi) k sobe potrebuje nejakou formu bezpecnostni slozky a obracene.

(aneb toto je dalsi muj pribeh z paralelniho vesmiru - fakt netusim, co za odstrelem ratha mohl stat. Ale mam takove tuseni, ze "mezistranicky boj" u starejch pák, je jenom takova formalitka pred kamerama, takze tohle muselo byt z jine dilny)
.

M__BOY__1

M__BOY__1 | 18. 05. 2012, 15:00:12 | více příspěvků | napsat uživateli

vtip roku.!1!

seashepherd

seashepherd | 18. 05. 2012, 14:22:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io že by policie vyjednavala s politikama o zvyseni peněz pro její resort tak, že by začala konečně odhalovat korupci, to se mi nezdá. hlavně proto, co bylo vidět někdy před rokem, kdyz se John pokousel "de-Langerizovat" vnitro. jak se tenkrat bojovalo o policejniho prezidenta atd.
čili moc nevěřím tomu, že by se tu tyhle kauzy rodily jen tak, bez objednávky někoho v pozadí.
Bártu taky sestřelili jen v rámci polit. boje.
A rekl bych, ze Ratha taky. ... ale uznavam, ze strůjcem tohoto mohl být i někdo jinej, nez ODS. (i kdyz te to podle me stejne ted prospelo nejvíc ... svym zpusobem se "očistila". aspon teda uz neni od špíny sama, takže se defacto stava "běžnou" stranou)


mar.io

mar.io | 18. 05. 2012, 10:09:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Intelektual3: kdyz uz tedy nic, tak ministr je cestna funkce, chod a fungovani maji v rukou nadstranicti namestci a jini ouradove. Takze je celkem sumak, jakou barvou si budou prosazovat svoje zajmy - tim se snazim rozporovat ten gulas s ODS/TOPo9 aka jakoze duvod k zatceni

> seashepherd: von takovej souzenej procest s Bartou a spol., mohl byt taky solidni precedens, diky kterymu si policie muze licit na politiky. Do te doby to totiz bylo jen verejne tajemstvi, ale po tom procesu uz je spolecnost hladova na dalsi pripady.) A dlai fakt je, ze policii by se hodilo vylepsit si image... ale take zvysit respekt, ktery by se dal pak lepe uplatnovat pri vyjednavani o vyssich dotacich ze statni kasy - faktem je, ze prachy jim dost a vsude chybi.)

Spis nez Sobotka, by chtel vladnout s ODSkou Hasek, ten ma ambice jit trochu doprava. Ale verim, ze kdyby se Sobotkovi podaril nejaky uspech ve volbach, tak bude take hodne kalkulovat, co by mu prineslo vladu. Take by zalezelo i na tech komunistech, jestli by si nejak lepe polepsili, mel by alibi, ze je to vule lidi (pro spolecnou vladu) - vono je asi, myslim, jen otazka casu, kdy ty komunisty ve vlade nekdo odtabuizuje.
Kazdopadne si myslim, ze Sobotka je dost hloupy/mlady/nezkuseny na to, aby se do te vlady (v pripade uspechu) tlacil, tak ci onak. Mladi lide prece touzi po uspechu.)

(ale ja si tu jen tak tlachaam, prece)
.

seashepherd

seashepherd | 17. 05. 2012, 22:48:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io jo. taky si rikam, ze za to, aby mu nekdo podstrcil tolik penez, by Rath nikomu nestál.
ze Rath (a snad vsichni tam) kradli a kradou, je bohužel zřejmý. ale prece jenom se mi nezdá, ze by si tady policajti zatýkali takové hlavouny jenom tak.i kdyz vyloučené to není. ale spíš bych věřil tomu, že si to někdo objednal právě teď.
ale kdo?
v tomto směru je tvoje úvaha zajímavá. a nechám se překvapit dalším vývojem.

btw. myslíš, že Sobotka by raději vládl s ODSkou, nez s KSCM? (vlastně kdyz nad tím premyslim, tak to zní rozumně. ... i kdyz nejlepší by pro CSSD jako stranu bylo ty volby ted nejakou dobu proste nevyhrát. (pro její politiky ne, ti si rádi nahrabou hned) )

mar.io

mar.io | 17. 05. 2012, 18:07:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Intelektual3: fajn, tak v ty uvaze pokracuj, co by je k tomu vedlo
.

Intelektual3

Intelektual3 | 17. 05. 2012, 17:56:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io Que est que ce enefente terrible...
..
Na soce dem to neházej Ministrstvo vnitra mají v rukoui ODS a TOP 0

mar.io

mar.io | 17. 05. 2012, 17:52:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd: ja to beru spis z pohledu alternativniho vesmiru, proste jako dalsi hypotetickou moznost - kdyz jsme tedy na tom zacatku a take bych to chtel dat do (stejne absurdniho) protipolu, kterej pada na komplot ostatnich partii.

Pravdou ale je, ze Rath je/byl tak trochu enfant terrible "nove" cssd, kterej polarizoval verejnost, ale hlavne socanske (vahajici) volice. Sobotka ma za cil do budoucich voleb 35pct, neboli koalicni "stredo-prava" vlada. A to s rathem nebylo mozne... bud by neziskali tolik (vzal by to paroubek/zeman), nebo by nedokazali sestavit vladu

at je to tedy "tak" nebo "tak," cssd Rathovou ztratou nemuze nic ztratit, jedine vydelat.

A pod tihou dukazu - tedy co jsem tak zbezne zahledl v mediich (prej 30mio doma, pod podlahou???)... tak beru zpet, Rath je idiot (ze to nemel pres offshorovku) a o zadny konspiraci nemuze byt rec (prece jenom >30mio je na nase pernamentne zadluzeny politicky strany jednoduse az moc penez.))
.

uživatel eliminován | 17. 05. 2012, 16:14:15

poserte se z toho všichni!

seashepherd

seashepherd | 17. 05. 2012, 13:25:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io nejsem si jistej, jestli takovej Rathuv konec může CSSD nějak v očích veřejnosti pomoct. spíš bych se klonil k nazoru, ze timto chtel nekdo CSSD poskodit. (ale uznavam, ze tvoje myslenka je zajímavá)

uživatel eliminován | 16. 05. 2012, 16:50:31

Jaky narod, takovy politik...!5!

halber_mensch

halber_mensch | 16. 05. 2012, 16:23:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lobotomy-Boy
Tak si pekne podej ruku s giacrosem, pindejte si tu dal tu svoji "my do toho vidime a zbytek jsou jen stado ovcanu" a hledejte si konspirace treba i v premnozeni klistat (urcite bych za tim videl zidovskou farmaceutickou lobby) !5!

redness

redness | 16. 05. 2012, 15:31:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Dejvid to je socan jak se patří .... ty miliony v krabicíh od bot chtěl určitě rozdat nemocným.... a dvě ženy s nimiž střídavě žije také nejsou v rozporu se socialistickou ideologií ... o jeho privatizaci se nemá cenu vyjadřovat

mar.io

mar.io | 16. 05. 2012, 14:58:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris: nemyslim, ze diskreditace cssd, protoze po paroubkove padu se snazila o obrozeni - totalne zmenit image a odradikalizovat se.
Dalsi veci je, ze Rath mel sve hejtmanstvi, ale odmital se zbavit poslaneckeho mandatu, cimz si do jiste miry snazil udrzet jakysi vliv na stranickem fungovani. A takhle se obnova dela tezce, kdyz mas v radach stale ty stary paky...
ja nerikam, ze to muselo byt na popud vedeni (to vubec!), to spis odnekud z pozadi... ale vesmes si tu jenom tak s tematem hraji

> giacros: a jak by si ten model, vnitrostranickeho puce, charakterizoval? Jak vypadaji ty ucebnicove a jak vypada tento?
.

uživatel eliminován | 16. 05. 2012, 14:48:17

https://www.facebook.com/pages/Vinař-roku-Rath/222735124495807 už má i stránku !811!

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:46:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io

takhle se nedělají vnitrostranické puče...

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:46:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris

palec nahoru..je to vidět...

uživatel eliminován | 16. 05. 2012, 14:45:51

mar.io : nebo diskreditace cssd.

mar.io

mar.io | 16. 05. 2012, 14:43:06 | více příspěvků | napsat uživateli

.
frk vod piva: ciste hypoteticky - protoze jsou v tom prej 6 mesicni vodposlechy (coz bude stezejni), by se spis mohlo jednat o samotnou stabilizaci -cssd-, ted s novym predsedou a jakoze vrelejsi tvari - Rath uz do toho konceptu proste nezapada(l)

osobne jsem ale prekvapeny, ze se neco takoveho provalilo. Na me Rath pusobil jako clovek, co si umi veci spocitat... a ze drzet nacerno Cash (nad 10K usd) je hloupost (v dnesni dobe)
.

Now26

Now26 | 16. 05. 2012, 14:34:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Každopádně mi to zvýšilo dnešní prodejnost novin !2!

Now26

Now26 | 16. 05. 2012, 14:32:46 | více příspěvků | napsat uživateli

*šmelinář

Now26

Now26 | 16. 05. 2012, 14:31:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Já se celé té kauze musím smát, jen se ukázalo o čem celý národ věděl.Jen mě baví jak to někoho vůbec překvapuje, když je většina společnosti naprogramovaná televizi, ve které například ve starých českých filmech bývá hrdinou zloděj nebo šmeliář (Vrchní prchni,Smrt krásných srnců i oscarový Kolja je víceméně založený na podvodu). Spíš by mě zajímalo jak by reagovali lidi,kdyby byl Rath osvobozen?

uživatel eliminován | 16. 05. 2012, 14:31:41

giacros : hodne ctu ...

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:27:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris

a mám radost, že i mezi dnešní mladou generací, o které moc valné mínění nemám, se najdou lidé, kteří nejsou pouze naivní ovčani jako třeba taková tempation...

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:25:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0ris

přesně tak...lépe bych to neřekl a výjimečně s Tebou 100% souhlasím...

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:24:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac

nechci se dráta zastávat, ČSSD jsem nikdy nevolil, ale celé mi to přijde nastražené nebo zosnované...už třeba proto, že skutková podstata, ze kterého ho obvinili, byla použita "poprvé" a předtím nikdy na nikoho...

uživatel eliminován | 16. 05. 2012, 14:23:11

Vzhledem k tomu, ze system je nastavenej tak, aby mohli vsichni nahore nerusene krast a nic se neprislo, si myslim, ze Rath ma pravdu v jednom, jde o planavanou popravu politika. Ze opravdu kradl nepochybuju, protoze to delaji vsichni, ale myslim si, ze v zakulisi jeho zadrzeni jsou mnohem sirsi souvislosti :)

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:22:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> halber_mensch

pleteš se v jedné věci...na jančíka nikdo nic nenarafičil, protože ho nikdy nechytli při činu...

giacros

giacros | 16. 05. 2012, 14:21:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> 42.nitram

jako třeba chudáka Rumla, co pásl kozy, a když se po revoluci dostal ke korytu a mohl konečně studovat VŠ, nedodělal ani práva v plzni..., což už je velký umění tenhle harvard nezvládnout....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krabiceúžasnávštěvaživot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑