Diskuze a otázky - Radar v ČR - dnes podepsano

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Axel

Axel | 8. 07. 2008, 17:46:33 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Česko a USA podepsaly smlouvu o radaru

„Tato smlouva je součást konzistentní politiky ČR. První úkol každého státu je zajistit bezpečnost. Tato smlouva nejen zvýší bezpečnost České republiky, ale zvýší i bezpečnost celé Evropy a celého euroatlantického prostoru.“ (český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg)

reagovat

Je to debil?

V anketě hlasovalo celkem 23 uživatelů

V diskuzi je 101 příspěvků a shlédlo ji 1102 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Axel

Axel | 9. 07. 2008, 00:27:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Rusko uz reagovalo

Axel

Axel | 9. 07. 2008, 00:25:15 | více příspěvků | napsat uživateli

neskutecny, cesi jsou jak bezmocni decka

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:47:14

> violr
máš pravdu díky amíkům Irák teď opravdu nic nezničí!465!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:45:38

Bohužel už dnes nemám čas,tak se loučím citátem Kam vkročí noha cizího vojáka, tam končí svoboda.

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:41:01

greenpeace na ne,to je omezovani čápů

violr

violr | 8. 07. 2008, 19:39:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Budem s ní spolupracovat s amerikou a taky tady pujdou americké prachy myslím si že ten radar nezničí žádnej irák irán ani nic podobnýho ale že ho zničí maximálně ti kreténi protestanti

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:38:44

1. Není rozdíl mezi radarovou a raketovou základnou. Jsou to dvě součásti jednoho systému, nedají se oddělit technicky ani politicky. Systém může být použit jak k obraně, tak k útoku.

2. Umístěním mimořádně výkonné a technicky pokročilé radarové základny USA bychom se stali nástrojem jednostranné americké zahraniční politiky, určované snahou o vojenské ovládnutí kosmu a tzv. válkou proti terorismu. Tato válka terorismus naopak posílila, rozvrátila Irák, destabilizovala celý region a končí ve věznicích Guantánamo a Abu Ghraib.

3. K vybudování radaru nejsme nuceni naším členstvím v NATO. Vybudování radaru je jednostranná záležitost USA.

4. Základna nepřispěje nijak k naší bezpečnosti, může ji naopak ohrozit. Česká republika nemá v současnosti nepřítele. Pro boj s terorismem nemají antirakety ani radar žádný význam.

5. Tak jako v případě raket by neměla ČR vliv na to, co se na radarové základně děje a co by tam bylo ve skutečnosti instalováno. Základna by podléhala pouze veliteli vzdušných sil USA v Evropě.

6. Radar stejně jako antirakety zvýší mezinárodní napětí a zrychlí závody ve zbrojení, které mohou vyústit ve vážný konflikt. Stoupne napětí např. ve vztazích s Ruskem.

7. Radar je potenciálním cílem útoku, v případě konfliktu mezi státy vlastnícími balistické střely velkého doletu je cílem prvního pořadí.

8. Do logiky zbrojení budou zataženy všechny státy světa. V rozvojových zemích to bude mít za následek zvětšování chudoby již tak zbídačeného obyvatelstva. V Evropě se urychlí likvidování sociálního státu.

9. Neznáme účinky tak výkonného radaru na život obyvatel okolí. Další podobná zařízení stojí na odlehlých a neobyvatelných místech.

10. Důsledná ochrana proti nebezpečí válek a terorismu vyžaduje snižování napětí ve světě, nikoliv nové základny, které napětí zvyšují.

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:38:16

neresim!2!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:37:46

za 14 dni se vsichni budou divit kde je radar,tejden to bude vladni tajemstvi a za mesic ho policajti najdou na sbernym dvore,asi jako vsechno pujceny u nas z USA!2!

Nessie

Nessie | 8. 07. 2008, 19:35:54 | více příspěvků | napsat uživateli

všechno je to napiču a ten radar stejně schnije a upadne...

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:32:52

> Eewis
Ty tomu asi taky rozumíš co? ;)
1) O tom nerozhoduje jeden člověk
2) Ještě vůbec nic není jisté protože
a) Parlament tu dohodu neschválil
b) Musí se schválit další dohoda o pobytu vojáků na našem území
c) Musí se taky dohodnout raketová základna někde v Evropě, bez ní je stavba radaru zbytečná
d) Taky se může Rusko nasrat a prostě zmáčknout červený knoflík !670!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:31:37

> violr a jaké výhody se chystají? nikde se o nich nepíše.. poláci chtějí prachy na modernizaci armády,to se ví,ale nám nic nedají..jenom zaplatí stavbu

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:30:29

> cocik
Hele radši místo debatování tady běž raději makat na LEVELU. Jestli tam teda ještě pracuješ, já už ho rok neberu. !906!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:28:56

> violr bude tady maximálně 250 amíků. to aby si obchody nechaly udělat větší sklady aby je nevybrali až půjdou utrácet!465!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:27:49

the_one> ver mi, ze duvody pro razantni zasah nekoho silnejsiho mnohdy existujou - az budes mit cast rodiny v koncentraku, tak to mozna taky pochopis (ne, ze bych ti to kdy pral) ... ale mas pravdu, na tom se neshodnem, radsi se pojdme shodnout na tom, ze je havana dobry piti !1!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:27:28

> petriceeek a taky je to země kde se porušují lidské práva,ale mají plnou hubu demokracie.. Co bys řekl na to,že si řeknu,že si asi terorista a odvleču tě na kubu. jenom tak. budu tě tam držet jak dlouho budu chtít bez důkazů...

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:24:49

cocik 08.07.08 19:21 ty woee, nehraju si na hipisaka ... az si koupis za vlastni ferrari , mozna pochopis ... ale tady jde o jinej rozmer nez tady rozebiras, jde proste o to ze nic neospravedlni to ze tam poslou B52ky ... NIC ... a jeste jednou nic ...
... a jestli mas na to jinej nazor, pak se v tomhle neshodneme

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:24:20

...vzdycky ma neco svoje pro a proti...a radar neni vyjimkou..!722!..stejne to nema cenu rozebirat, pze o tomhle nerozhodujeme my ale Schwarzenberg..!722!!722!..takze si o tom tady pokecejte, vyvztekejte se...ale stejne s tim uz nic nenadelate..!406!!1390!

violr

violr | 8. 07. 2008, 19:23:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Vy ste kreténi co furt řešíte proč by to tu měli ničit amerika takejch radarů na světě má desítky.. budem ve větším bezpečí plus budou tu američtí vojáci utrácet prachy a pracovní příležitosti pro naše vojáky a od ameriky dostanem spoustu výhod a tak co máte že to zabere kousek lesa no a co

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:22:42

> cocik OK neutrální má víc významů. Teď něco jiného:proč nesvrhli Husajna už v roce 1991, zastavili se před Bagdádem, otočili se a šli domů? a pak mu ještě prodávali zbraně..

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:21:04

the_one> ja se ti jenom snazim vysvetlit, ze tri dny chlastani nekde v dzungli z tebe neudelaj experta na sedmdesaty leta v kambodzi (a ze se tam tech zverstev delo vic nez dost), zvlast kdyz jsi o ty zemi minulej tejden nevedel ani to, jestli je tam potreba vizum a jaky je tam pocasi ... jiste, je to pruser, ze tam pri americkym bombardovani umiraly deti (a taky je pruser, ze jich mnohem vic zmasakrovali khmerove o par let pozdejc), ale chovas se podobne jako mlady amici z neziskovek, co prijedou do cikanskejch osad na slovensko, a pak vsude vykladaj, jak jsou v evrope vsichni rasisti, co ty chudinky utlacujou ... proste valecny konflikty jsou svinstvo a dejou se pri nich zly veci, ale taky nas jako civilizaci posouvaj dal a pokud si budem hrat na hipisaky, tak nam jednoho dne da nekdo seredne po hube (o miliarde lidi, co se na to celkem tresou, bych vedel)

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:19:05

Amerika nam pomohla s Nemci,Amerika pomohla vyresit zahadne nemoci,ktere byvali smrtelne,z Ameriky pochazi vrcholovi sportovci,z Ameriky pochazi Coca Cola,kterou tak radi pijeme,z Ameriky je McDonald,KFC,atp.,na ktere si tak radi stezujeme jak maji tucna a nezdrava jidla,ale stale tam denne chodi desetitisice lidi.Mohli bychom jim tedy prokazat sluzbu,a ten radar postavit?Ano?Ne?Navic to muze zachranit kuzi i nam,Evropanum,je to otazka,ale ja jsem pro...

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:17:45

magor to je nevidí si do huby!969! radar bude tak akorát na p.ču, ted nám bude hrozit rozhodně více nebezpečí!1321!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:16:47

!969!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:16:39

Huraaaaaa

Freglin

Freglin | 8. 07. 2008, 19:16:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Konečně !1424!

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:15:19

cocik 08.07.08 19:00 .. kamarade ... nic a znova opakuju NIC na svete neomluvi zivot jednoho jedinyho nevinnyho ditete ... na to nepotrebujes delsi debatu ani hlubsi znalost problematiky ... na to si staci promluvit s tema lidma a ja s nima, opet narozdil od tebe mluvil ... a neni to jen kambodza ... je to absolutni superpower syndrom ... uplne stejnej jako zazivaj deti na skole kdyz se mezi nima objevi nekdo kdo ma hodne velky svaly a malej rozum

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:09:45

kapisko> otazkou je, co si pod slovem "neutralni" predstavujes ... jestli zemi, ktera je od konfliktu naprosto izolovana (antarktida v ww2), nebo zemi, ktera je izolovana, ale s obema stranama obchoduje (usa na zacatku ww1), nebo zemi, kde si jedna strana ulejva prachy (svycarsko ve ww2), pripadne zemi, ktery je jedno, ze si v ni dela jedna z bojujicich stran zakladny pro logistickou podporu svejch operaci ... slovo neutralni se da bohuzel hodne ohejbat

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:05:53

cocik: mě tam hlavně zaujalo to slovo NEUTRÁLNÍ..

uživatel eliminován | 8. 07. 2008, 19:03:50

ReTRe ono vypisovat všechny země kde to podělali by bylo na hooodně dlouho. namátkou Kuba, Haiti, Nikaragua, Kypr, Kongo/Zaire, Vietnam- válka začala potopením americké lodi vietcongem. Podle odtajněných materiálů, jim žádnou loď nepotopili.. Amíci si prostě šli zastřílet na živé terče... A jak je kdo potrestá? Nijak.. V Itálii vletěl pilot se stíhačkou do lanovky, pár mrtvých a stalo se co? Pilot převelen ze základny v Itálii zpátky do USA a ticho po pěšině.. Jenom čekám jaký průser udělají tady..

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

smlouvabezpečnostradarČRúkolzahraničíUSAčeskoschwarzenbergsoučástevropykarelcelástátrepublikaministr

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑