Diskuze a otázky - RADAR v CR...ano nebo ne???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Bastard_From_Prague

Bastard_From_Prague | 27. 02. 2008, 23:02:38 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Tak nám pan Tupohlav už téměř jistě dojednal umístění radaru na naše území. Nemá cenu tu nadávat na ODS (vyjednavání začala už CSSD), ale zajímalo by mě jaký ja váš názor....a jak se díváte na to, že Ceská republika nevedla jednání o umístění radaru na naše území se svými sousedy. Já vnímám radar jako ZLO. Desítky let tu lidé nadávali na přítomnost cizích vojsk - Rusů a ted si sem naserem američany....je mi z toho na blití.

reagovat

Radar tu...

V anketě hlasovalo celkem 39 uživatelů

V diskuzi je 231 příspěvků a shlédlo ji 1512 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:09:05

Dobrá diskuse, mám to ráda. Churchill: Nesouhlasím s vámi, ale budu bojovat o to, abyste mohli říkat svůj názor. To by Stalin nebo Husain neřekli.
Já si nemyslím, že bychom měli vyvážet naši civilizaci a hodnoty do arabských zemí, nebo kamkoli jinam. Snad by se mělo zasáhnout jenom tam, kde jse o genocidu, třeba jako Vietnam v Kambodži (tenkrát se říkalo Kampučie).
Snad nedojde ke střetu civilizací (Huntington), ale musíme někde stát. Logicky to nebude na straně Talibanu a bin Ládina

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:08:19

lemounek : Tak NMD je odvar Reganových hvězdných válek ty prosazovali stejní lidé jako dnes prosazují NMD. Nakonec se projekt zrušil. USA se za Bushe astronomicky zadlužila, takže očekávám že Demokrati budou šetřit, stáhnou se z Iráku a zruší předražené a neefektivní projekty.

aloizz

aloizz | 28. 02. 2008, 00:07:21 | více příspěvků | napsat uživateli

bohos: jak branit... nikdo nevi jake to ma parametry..a jestli vubec bude schopen branit cr... takle si myslim ze by si cr nikdo ani nevsimal... uz zaciname byt jen takovi vledoprdelove... nakonec by si nas nevsimla ani usa.. jen by to bylo vsem. lito..a jeste by tady udelali nejakou "mirovou" misi proti pripadnym teroristum kteri by tady nebyli...

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:06:58

nie !!!

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:06:42

Jsem proti... At si ho Američaní strčej k sobě, mi ho tady nepotřebujeme... Ale obávám se toho, že až ho sem daj, možná potřeba bude...

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:06:07

eXe:
Lidska naivita se stale rozsiruje...!24!

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:06:06

bohos-a proč by na nás útočili, to spíš s radarem si nás všimnou

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:06:02

bohos : Jasně že ho budou chránit a taky je to pro ně lepší bojovat na ciyím území než na vlastním ... co z toho že z ČR zbyde měsíční krajina, komu to vadí. Americkejm voličům určitě ne

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:05:13

KaoS -to by bylo krásné, ale mám takový pocit, že aj za vlády demokratů se děli podobné věci, ale to je minulost, nevím jaké mají cíle dnes

.eXe.

.eXe. | 28. 02. 2008, 00:05:11 | více příspěvků | napsat uživateli

tady je nekdo hodne naivni :]

bohos

bohos | 28. 02. 2008, 00:04:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Já jsem jednoznačne pro radar. nemyslíte že by u nás bylo plno jiných cílů na který by mohl někdo zaútočit? co třeba naše atomový elektrárny? a jen tak někdo na americkej radar nezautočí...a pokud by došlo k válečnýmu konfliktu tak věřím v to že američani si budou svůj radar chránit. a tím samozřejmně i naši republiku.

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:03:50

lemounek : Bohužel spousta zastánců radaru tu mluví o USA o Alianci ale ve skutečnosti je to jen politika republikánů, nebo spíš jejich neokonzervativního křídla. Ta politika je rozděl a panuj, ale není to politika USA, věřím že se k vládě dostanou demokraté a ti se budou snažit získat zpět diplomatický kredit Ameriky

aloizz

aloizz | 28. 02. 2008, 00:02:43 | více příspěvků | napsat uživateli

petry: no ja kdybych utocil a mel na to arzenal.. prvni to hodim na radar..a pak na tu elektrarnu...
stejne si nemyslim ze nejaka "raketova" hrozba existuje... kdybych byl terorista..du na to od lesa..
a oejdu se bez raket.. a resim to treba "kufrikama" pokud teda uz mam na to udelat nejakou tu "atomovku"

.eXe.

.eXe. | 28. 02. 2008, 00:01:58 | více příspěvků | napsat uživateli

a nejhorsi na tom je, ze se stanem tercem teroristu naprosto zbytecne, ten radar je na uplny kulovy...

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:01:54

aloizz -přesně tak

a podstata pořád stejná, přetahování se o vliv, kamarády apod.

uživatel eliminován | 28. 02. 2008, 00:00:10

Grendel-to neříkej mě ale třeba tady panu Max.Biggi, i když to že tím na mě narážel ale doslova to nevyslovil bys neoslnil ani jeho ani soud-chytré že?

aloizz

aloizz | 27. 02. 2008, 23:59:38 | více příspěvků | napsat uživateli

jedine co to prinese ... budou problemy... nasrane rusko na usa na cr na polsko... a narana pulka eu ktera se rozdeli na pro radarove a protiradarove..a akorat silici moc usa

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:57:54

anaalena -viděla jsem spoustu dokumentů, kde krásně ukazovali, jak se snažil kulturně vyrovnat americe a západní evropě, četla jsem o něm dost literatury a co?

mno jo tak osvobození ČR byla taky dohoda-vidíš zase se rozhodovalo o cizím území mezi těmahle dvěma moctnostma, tobě příjde normální, že to někdo dělá?

petry

petry | 27. 02. 2008, 23:57:34 | více příspěvků | napsat uživateli

aloizz: ver tomu, ze jestli k nam nekdo neni z USA uprimny, tak jsou to parametry radaru :) domnivam se, ze radar, muze odvratit pripadnou hrozbu a skoda na radaru je tak minimalni, ze pokud by nekdo z nejakeho duvodu utocil, najde lepsi cile, napriklad jadernou elektrarnu, nebo cokoliv jineho ..... Amerika je velmoc, chteji mit prehled ... prosim, at ho maji

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:56:46

Ještě k té diskusi, nepletla bych se do toho, jak se chovají Arabové k ženám. Ať si je třeba ukamenují kvůli nevěře.

aloizz

aloizz | 27. 02. 2008, 23:56:36 | více příspěvků | napsat uživateli

anaalena: mirovi iran si myslim ze ani utocit nebude.. proc by to delal co by tim ziskal..? akorat embarga ktere by ho vic posrali..
radar vs zruseni viz.. to se mi zda trosku malo... o jake viza de...? myslim ze se stejne bude jednat jen o turistickych... jinak si myslim ze par let jeste muzem pockat.. a viza by zrusili.. jako jinym statum EU

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:56:17

anaalena : Radar je riziko, zatahuje nás do možného konfliktu nukleárních velmocí. Radar je politický klín mezi EU a Ruskem, tedy hájí zájmy USA. A v poslední řadě je systm NMD ne dobře fungující systém s nejistotou proči čemu vlastně má bránit ale investoři chtějí aby se postavil, aby se jim vrátily vložené finance.

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:55:19

xii_xao: mas mylné informace

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:54:12

lemounek.
myslim, ze konstatovani toho, ze americani delaji svoje radoby mirumilovne mise pouze kvuli zisku a na nejake konvence zvysoka kaslou, nedela z cloveka levicaka...!2!!2!

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:53:23

Lemounek: Dobrý, víš kro byl Reza Pahlaví. Byl přítel USA, ale taky ho tu přijal s pompou Husák. Uznávám u Tebe pevný názor, to já mám taky. Nemyslím, že USA dělá vše dobře. Ale Pavel Bobek jednou na otázku, proč se USA do všeho serou, že se dosrali až do Plzně. Mrzí mě, že se nedosrali až do Prahy. Patton by tam byl o 2 dny dřív než Žukov.
Já když mám přátele, tak jim pomůžu, i když se vším nesouhlasím.
Radar může být cílem útoku, ale strčte hlavy do písku. Takových cílů je víc. Odpůrci radaru říkají, že útok nehrozí, pak to ničemu nevadí, nikdo nezaútočí. Mírový Irán ani nechce a nemůže, přece nemá rakety.
Kdyby zrušení víz vyjednal Paroubek, to by všichni jásali.

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:53:13

a nebude radar fungovat hlavne jako odpuzovac putina? ;x pac ten si muze vymyslet buhvico, precejen byl v kgb...

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:53:08

Max.Biaggi : Aha jen škoda, že to nikdo z poslanců neměl ve volebním programu a mají 4 letý mandát zatímco radar tu bude podstatně déle ... kroěm toho, pamatuju se že když jsme vstupovali do NATO bez referenda, řeklo se, žádné cizí vojenské základy ...

aloizz

aloizz | 27. 02. 2008, 23:51:55 | více příspěvků | napsat uživateli

petry: ale nechapu proc..jaka hrozba... hlavne pokud nekdo bude utocit... tak si zvoli misto ktere radarem chranene neni.. coz podle informaci cesko chranene nebude

uživatel eliminován | 27. 02. 2008, 23:51:27

Grendel-dík za podporu, jinakby mě tu ukamenovali za podporu levice

aloizz

aloizz | 27. 02. 2008, 23:49:40 | více příspěvků | napsat uživateli

drinker: jak..? jeho snoubenka ho poslala doprdele..protoze ji nedovedl pozadat o ruku... a nasla si jinyho.. zena tam kupodivu muze ridit. muze se rozvadet.. muze uznavat sexualni volnost..(pokud neni vdana! to je pak pruser)... s homosexualitou problem taky nema..ale neni to "spolecensky" vhodne...
nevim esli mi kecal nebo co...
kazdopadne jestli se tam nekomu nelibi muze vypadnout...jako on nebo spousta jinych kteri sou tady

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarumístěníúzemívyjednávánídesítkaodstedtupohlavvojskočlověksousedcenapannaseremčssdnázorletjednánírusameričanyblitízlorepublikapřítomnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑