Diskuze a otázky - RADAR! ANO nebo NE ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Meldik

Meldik | 8. 06. 2008, 22:46:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pokus o zalozeni smysluplnejsi diskuze.
Pokus o ziskani nazoru na tuto problematiku.
Uspeje tahle otazka na webu libimseti?

reagovat

Radar?

V anketě hlasovalo celkem 3 uživatelů

V diskuzi je 253 příspěvků a shlédlo ji 800 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:38:26

michael_m: VŠ - obor Informační technologie.. Čili programator.. !27!

xmeda

xmeda | 9. 06. 2008, 00:38:26 | více příspěvků | napsat uživateli

bluetake jeste nejaky hodnotny argument nebo fakta mas na sklade?

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:37:51

xmeda. hezki si to sepsal.. Se všim souhlasim... !647!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:37:02

XMEDA - a prave kvuli takovym zaujatym ale pritom hloupym individuim, jako jsi ty , je jakekoliv referendum nemozne. A ver, ze ja osobne nechci byt ohrozen nekym z venku, a uz vubec ne diky nazorum lidi, jako jsi ty.....

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:35:38

KojoT: Jak je to jak chce, já se s nima kamarádit nechci. Ale to říkal už Havlíšek a pak Masaryk. Nemám pochopilně nic proti Rusům, ale proti jejich vládám. A problémy mají taky. ale u mě je to záležitost citu.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:35:10

KojoT_kashe: BTW, na jaký seš skole?

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:35:02

full.of.energy. neříkám, že to vím. .to sem neřekl ani jednou. jak by řekl Albert Einstein,.. "jen si to myslím"... !1121!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:33:26

michael_m. však studuju.. já to řadim na uplně první místo v žebříčku hodnot.. !27! Vím, že nic nevím... Jak řekl sokrates... !27!

pan-x-23

pan-x-23 | 9. 06. 2008, 00:33:15 | více příspěvků | napsat uživateli

scela zbytecne zde ziskavat nazory ostatnich jakozto i vsude jinde v republice, jelikoz cela zalezitost bude resena bez nutnosti ziskani takovych dat !2! ps: smysluplnost cele debaty je pouze v tom ze se o to lidi zajimaji at uz to schvaluji ci odsuzuji, stejne to dopadne tak jak to dopadne. nelze se vyhnout nevyhnutelnemu

xmeda

xmeda | 9. 06. 2008, 00:32:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Radar v soucasnych podminkach tu nema co delat, zkorumpovana vlada se to sem snazi nacpat dokud jeste senat v americe ovlada kridlo bushe.. po volbach by utreli a nemeli by co do korytka.

Totalni blaboly imbecila Vondry, komise amateru vyjizdejici "merit" odstavenej radar pred prestavbou a popisovani funkce ktery si navzajem odporuje jsou jen vysmech lidem. Sestrina velmi dobra kamaradka se za statni zastupitelstvi ucastnila legislativnich projednavani a to co si usa dovoluje tady navrhovat a zpusob jakym to odsky hltaji je prinejmensim odstrasujici.
Ale jsme na tom nepatrne lip nez zeme na balkane, tam podepsali vsechny smlouvy v prvni verzi aniz to nekdo resil. Co na vyjednavace platilo, byla ustava... kdo si cetl, pochopi co tam odporuje.


btw. Pokud je neco schopny pingat predmety o centimetrove velikosti na uvedenou vzdalenost, pujde tim varit voda v plechovym hrnci jeste 100m od měniče. Uz jen mnohonasobne slabsi Zaslon z Migu25 zabije kralika na nekolik desitek metru jednim pingem.
Zarizeni CIA pro zkoumani testu ruskych mezikontinentalnich balistickyh strel tu opravdu nepotrebujeme.

I kdyby byl system opravdu proti raketam...
a) Nas nema jak chranit kvuli poloze..
b) Testovany rakety maji vaznej problem zasahnout strelu o ktere system presne vi kudy a jak rychle poleti (cili znicit narazem strelu o ktere nic nevi je nerealny -> nutnost pouzit jadernou hlavici s tim ze veskerej spad sezere vychodni evropa)
c) Rakety co maji jit do polska je podle vseho verze systemu Patriot.. ano salva patriotu sunda 30let stary SCUD-B s jednou hlavici.. proti mezikontinentalni strele letici mimo atmosferu je to system k nicemu. Asi jako snazit se sestrelit bombarder ve stratosfere kulometem ze zeme.
Kuprikladu Topol-M ma manevrujici hlavice a spoustu klamnych cilu. Pro soucasnej system proti raketam neresitelna varianta.

d) Radar ma uzkej kuzel pro velky rozliseni = neni schopnej cokolivplosne sledovat, umi jen hledat predmet o kterym se vi, kde priblizne se nachazi a pak ho sledovat. -> to vyzaduje dalsi sestavy radaru a druzic, ktery by byly schopny detekovat odpaleni strel.. v pripade nejake pokusne strely bez sance a v pripade utoku ruska nebo ciny na USA je to stejne zbytecny.. i kdyby z arzenalu ruske federace proletelo jen 20% tak je konec.

e) Kdyby mel k necemu byt, necht je na Urale.. uz ted jsou tam sledovaci stanice. Jenomze radar neni vubec ke sledovani Iranu a Severni Koreje, tak emericani tuto nabidku Ruska zamitli


f) Snaha USA je rozdelit zase trochu evropu.. aby se snizila konkurence pro US firmy... radar strceny sem a nezacleneny do NATO se k tomu da pouzit vytecne.

Asi jen slepej primitiv nebo zaplacenej clovek to sem chce.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:32:41

S tím robotem je to zajímavý. Někdo ho časem udělá, protože pokrok nezastavíš. Jestli to bude dobře, nebo ne, se pak uvidí.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:32:38

V kazdem pripade ANO, protoze nikdo nevi, co a kdy muze nekde rupnout v hlave nejakeho diktatora. A tzv. "obycejny clovek" o tom nemuze rozhodovat v zadnem referendu, protoze to je velmi snadno zmanipulovatelne zavislymi medii. Zvasty o tom, ze to chrani jen USA a ne nas apod. vypovidaji prave o tom, ze jakekoliv referendum je nesmysl. O otazkach bezpecnosti nemohou rozhodovat lidi, kteri o realite nemaji sebemensi poneti a hlasovali by jen na zaklade syvch momentalnich pocitu, domenek, nalady a nebo sympatii k te,ci one politicke strane.....Takze za sebe opakuji ANO.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:32:27

e.vick.a: Tk teda Čínu a indii bych si netypnul.. Maj na to aby se stali nejmonějšími moc velký problémy s populační explozí.. kdežto růsko je surovinová velmoc, je bezpochyby na vzestupu a není jedinej důvod, proč by v zestupu nemělo pokračovat.. až bude tahle země vytěžená, tak rusko bude mít furt na sibiři nehorázný zásoby nerostnýho bohatství.. !24! a vzheldem k tomu, že ve vesmíru nejde otěhotnět, by sme se s nima mli začít sakra rychle kamarádit... !20! na druhou starnu jsou tu události z minulosti.. člověk si nevybere..!20!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:31:59

KojoT_kashe : treba mas pravdu, treba ne....ale rikat ze mas pravdu fakt nemusis...ja vim ze si to o sobe myslis....mno nic no zij si ve svym snu nanobotu a americkyho tyrana.....jo, a nezapomen drzet hladovku, to je ted prej in u tech vylizancu...

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:29:50

KojoT_kashe: Pořádně studuj, uvidíš sám. !5!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:29:13

Řeknu jednu věc, tenhle systém je dělanej proto aby ukázal, že se dá" dráždit medvěda za plotem a ukázat mu, že když je ospalej tak si kolem něj můžou v klidu procházet popichovat ho klacíkem" Až nás naserou tak se medvěd vzbudí, prolomí ohradu a zničí vše co mu stojí v cestě!31!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:28:35

KojoT: Takže přecejen ze strachu. Všichni odpůrci radaru vždycky tvrdí, že nesmíme lézt amíkům do prdele. Ale Rusům budem.
Ale premisa je špatná, budoucí nejmocnější státy světa bidou Čína nebo Indie.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:27:43

michael_m: Jistě.. proč stavět robota, kterej by se dokonale vyrovnal člověku.. ale poč ne?,. myslíš, že to nikoho nenapadne?,.. já sám dělám v tomhle oboru a je tomůj malej sen, se na něčem podobném podílet.. já osobně mám zájem o tu softwerovou část.. ale z nástupem nanotechnologií nebue již problém udělat dokonalé tělo... !20! Vlastně tu není nic, co by bránilo vzniku takoého zařízní... !27!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:27:42

seamus_haj: Transfunkcioner kontinua se to jmenovalo? !511! Dik, ted uz to snad (po ste) nezapomenu. !1371!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:26:36

třeba ať si tam daj transfunkcionér kontinua nebo teleport, je mi to fakt jedno, dokud mi nebude hořet židle pod prdelí

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:25:16

e.vick.a. no.. nevim jestli je správné naštvat stát, kterej má nejvíc perspektivní šanci, stát se celkově nejmocnějším na celym světě... !24!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:24:46

KojoT_kashe: Moc koukáš na sci-fi. !1366! Proč stavět robota, kterej bude skoro tak složitej, jako člověk, sám si bude uvědomovat svou existenci apod. k tomu, aby dělal nějakýho dělníka, když specializovanýho robota (jen pro tuto činnost) vyrobíš s (ok, jsme v budoucnosti) tisícinovými náklady? !449! Prostě ne, takhle to nebude, nemám obavy. !440!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:23:53

full.of.energy. spíš si myslim, že si nepřišel na jedinej pořad, kterej stojí za to.. !20!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:23:48

KojoT: V tomhle máš pravdu, nečetla jsem tu celou diskusi. Ale mnozí tu argumentují, že tím naštveme Rusko. A o to snad jde, jako pomsta za okupaci. Srovnávat ruskou okupaci provedenou 500000 vojáky s americkým radarem s cca 200 zaměstnanci je nehoráznost. Umím argumentovat, všimni si.

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:23:25

tady bude atogramiada Radadara z M*A*S*H!658!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:23:08

to uz ti je k hovnu, ptz hlavu plnou kecu a navic si vyhodil tu televizi ne ???

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:22:53

stack_overflow. Klasicky se zeptám proč??.. !2!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:22:27

ano...

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:21:07

e.vick.a. Hájim tu snad rusko??. kdyby nám sem rusové chtěli dát radar, tak sem stejně tak proti jako když nám ho sem cpou amíci... !450! Teda ukaž mi část, kde píšu, že bych tu chtěl rusáky.. !20!

uživatel eliminován | 9. 06. 2008, 00:20:06

full.of.energy. Jo??. povíej... to mě zajímá co dává v televizi za pořady, s kterejch si mohu něco vzít... !27!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pokuswebdiskuzelibimsetinázorotázkaradar

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑