Diskuze a otázky - Pyramidy v Bosne

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 01. 2015, 22:23:09 |

Vetsi a podle vseho desetkrat starsi, nez pyramidy v Gize. Porad neverite konspiratorum? ;)

reagovat

V diskuzi je 136 příspěvků a shlédlo ji 2101 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 13:26:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Martine, mám svou argumentaci opírat každý druhý den o něco jiného? Převracet si hodnoty podle změny směru větru? !499!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 25. 01. 2015, 13:26:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ten_Nejvetsi
Já bych řekl, že je to jako přesvědčovat malý dítě o tom, že není ježíšek(nebo santa) !2!

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 13:25:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Á, náš tlustý retardík si zase pokusil kopnout... a svýma tlustýma nožičkama a nemotornou horou špeku zase minul. !638!

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 13:24:40 | více příspěvků | napsat uživateli

To je spíš obecně používan název, ne nějaký vědecký termín.
Ale x je ve skutečnosti 0, pokud se na to podíváš střízlivě a nebude vrát v úvahu přání věřicích, aby to skutečně existovalo a svět byl takový, jakým si ho oni malují.

Zeptej se spíš tak - proč ho ještě nikdy nikdo neviděl? Už Zemi zkoumáme dost dlouho na to, abychom mohli objevit jeho přítomnost, ne? Nežije přece kilometr pod hladinou oceánu, kam ještě moc nelezeme...
To je právě chybný pohled na věc... dokazovat musíš existenci, ne neexistenci... tu dokázat nejde. Pokud existenci nějakého fenoménu nejsi s to dokázat, pak ho v tuto chvíli nemá smysl považovat za reálný. A pokud ta existence nejde dokázat / ověřit z principu, tak si v předchozí větě škrtní slova "v tuto chvíli".

Ano, MH370 jistě existovalo, o tom dost dobře víme, tam máme nějaký startovní bod. Ale o těch yettich jsme zatím slyšeli čistě jen v pohádkách...

Spíš jak moc se to děje v pavědách (proto se jim tak i říká, že), které si od vědy vypůjčují to, co se jim hodí, a to co ne, ignorují...

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 13:20:10

Tak cti ty moje, ty ano. Ja ho chapu a bavi me se bavit s takovym zarytcem, pac jeho argumentace opirajici se porad o to same je zabavne :P

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 25. 01. 2015, 13:15:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ten_Nejvetsi
Koukám, že se zase hádáš s blbem. Je toho moc, ani to nebudu číst, stejně ty jeho slinty za přečtení nestojej.

seashepherd

seashepherd | 25. 01. 2015, 13:14:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Martin už zase hulí !24!

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 13:11:23

Duchama je nazyva jen moderni veda. Ale jsou to zbytkovy energie po tech, co tu byli pred nama. Dukazu, ze neco takovyho je x. Bohuzel existuje jeste vic podvodniku, diky kterejm je tenhle obor tak zesmesnovanej

Snezni muzi? Proc by nemohl existovat na tyhle planete i jinej humanoid? To, ze se neukazal naky vedecky vyprave jeste jeho samotnou existenci nevyvraci. Yetti, Saskatchewan a dalsi. Muze to bejt jen nakej nam doposud neznamej zivocisnej druh. Myty o nich jsou nezavisle na sebe po celym svete. To, ze jsme je sto let nenasli teda znamena, ze neexistujou? :P MH370 se taky nenaslo a pritom jiste existovalo ;)

Hele oukej, tak ty si ver zaplacenejm zvastum a ja tem alternativnim. O cem se tedy pak bavime? :)

Presne. A dovedes si predstavit, jak moc se to deje ve vede? ;)

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:58:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevím, třeba různí duchové, mimozemšťané (myšleno tak, že ve skutečnosti nejsou nikde v žádným hangáru na základně 51; ne že neexistjí někde ve vesmíru), sněžní muži (tak jak je vykreslují pohádky), celé civilizace, žijící pod povrchem Země, pyramidy v Bosně !1! a podobně.
Jenom nezačínej o tom, že když jsme je jakože ještě nenašli, tak to nic nedokazuje. Ano, ale když je hledáme už nějakou tu stovku let a furt nic, tak je to asi tak nějak pravděpodobnějěší, že prostě nejsou...

Ano, přesně tak. Ale tohle všechno, tyhle konspiračky, není nic jiného než falešné náboženství... moderní náboženství, které stojí na stejných pilířích jako to klasické.
U přístupu k informacím je problém v jejich kvalitě. Spousta lidí nedokáže moc dobře posoudit, čemu má smysl věřit a co je naprostá kravina. Oblbnout se samozřejmě dá každý, sebeinteligentnější člověk, ale v případě průměrného zástupce libovolného národa je to ještě mnohem snadnější a tahle masa je v demokracii tím, kdo rozhoduje...

Věda je jen prostředek, který samozřejmě lze i zneužít. A samozřejmě se to taky běžně děje. Ale to platí prakticky o čemkoliv.

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:55:21

Verim svymu srdci

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:54:31

To jsou lidi z oficialnich sfer a spolecnost je zdiskreditovava, jelikoz slepe nepapouskujou a maj nazor kolidujici s tim vseobecne prijatym

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:53:06

Nevim...verim Ronu Paulovi, verim Nigelu Faragovi, verim Hnizdilovi atp...nehazej me tak snadno do pytle

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:50:48

Problem modernich lidi je, ze se nechavaj vest pouze egem, ktery nazyvaj rozumem, bodejt by ne..je nam to systematicky vtloukano uz od detstvi...a zapominaji na srdce a dusi...

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:45:32

O kterejch tajemnejch, fantastickejch vecech o kterejch jsi cetl, nejsou? Konkretni priklady prosim.

Ne, do stredoveku nas muze privezt jen falesny nabozenstvi, nedostatek vzdelani a pristupu k informacim. Lidi jsou stejne blby, chytry jako vzdycky.

To je sice pravda, ale uvaha smerem, ze veda funguje jen pro nase dobro....je nebezpecne mylna

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:43:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> 12:34:29

A to je právě ten problém, který mě trochu znepokojuje.
Ono nevěřit tomu, co říká nějaký politik je jedna věc, ale zavrhnout všechno, co říkají lidé byť jen částečně spojení s něčím "oficiálním" a vládním, to je už něco dost jinýho a mnohem horšího.

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:42:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano. Ne. To je prostě vývoj. Léta zkoumání nebyly bez výsledků. Prostě už víme víc, než jsme věděli před 100, 500, 1000, 2000 lety... ale bohužel pro některé jsou tyhle poznatky spíš zklamáním. Všechny ty tajemný a fantastický věci, o kterých četli nebo slyšeli ve skutečnosti nejsou...

Ne všechno, co jsme byli bylo dobře a dobře naopak je, že tím už nejsme. hromadná nedůvěra ve vědu, v pokrok, v to, co jsme stovky let budovali nás může opět zavést do středověku (trochu s nadsázkou), se vším, co k němu patří, jen s mnohem dokonalejšími prostředky pro válčení...

Ale věda přece nikdy netvrdila, že má odpovědi na všechno nebo že jsou ty odpovědi nezpochybnitelné. To je jen radegastovina a nepochopení základních principů zkoumání, kdy se v podstatě každá teorie a její závěry můžou hned zítra otočit o 180°. To je věda.
To naopak víra tvrdí, že umí odpovědět na všechno. Nebo aspoň většina z těch mainstreamových náboženství. Že ti nějaký bůh dá odpověď na všechno, na co se ho zeptáš.

Tohle říkal Forrest Gump, martine... !638!

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:34:29

A nas "samanu" je diky netu nastesti cim dal tim vic. S timhle se mocni prepocitali :)

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:31:23

Veda nam pomaha, to vi kazdej. Ale zaroven nas zotrocuje. To uz si kazdej neuvedomuje.

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:29:56

A kde jsme prosimte? Jsme v dobe technokracie, konzumu, kapitalismu...a vse co s tim nesouhlasi je povazovano za primitivni. Ja neodsuzuju vedu, veda je dulezita a potrebujeme ji. Nesouhlasim vsak s jejim vyuzitim, ktere nas odvraci od nas, od prirody, ode vseho co bylo nasi soucasti tisice let. A ted kdyz se ukazuje, ze ta slavna vsevedouci veda nema odpovedi pro vsechno, veci mimo jeji range jsou povazovany za konspirace, mystifikace a primitivismus.

Pro hloupeho kazdy hloupy ;)

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:25:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Já tohle vidím jako součást většího problému. Je to taková nějaká podivná moderní móda, kdy se lidi odvrací od vědy a vrací se k víře.
Místo studovaných lidí nastupují řečníci a fantastové, kteří mluví hezky a poutavě a nějakou realitu a léta vědeckého zkoumání a jeho výsledků si nenechají vstupovat do cesty svého krásného příběhu.
Je to takový odvracení se od toho, co nás dostalo tam, kde jsme, zavržení civilizace a návrat k primitivismu, k šamanům a jiným čarodějům, co se nenechají vázat zákonitosmi tohoto světa a vybudují si světy vlastní, do kterých si berou ty, kdo jim chce věřit.
Naštěstí vás takových snad není až tolik...

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:18:30

Nebo, abych mu jen nekrivdil...polopravdy uznavany jako dogmaticky pravdy?

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:17:51

:D protoze by musel priznat, ze celej zivot veri a zvestuje lzi? :P

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:16:47

To by bylo stejny, jako se realne a ne recnicky, se ptat na tvuj nazor :P

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:16:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano, martine. Pojďme najít ještě nějaký důvod, proč nám ten hnusný židozednář lže a proč ten veselý chlápek v klobouku Indiana Jonese mluví pravdu a ty pyramidy tam jako fakt jsou. !1!

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:15:02

Myslis cloveka, jehoz zivot a kariera stoji na tom, ze pred gizou tady krom sumeru a mezopotamcu nic nebylo? Ale jdi :))

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:12:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Já vím, Wikipedie = velká židnozednářská lež. !638!
Je to fakt těžký, diskutovat s člověkem, který za relevantní zdroje považuje různý osudy.cz, ale cokoliv, co stojí na nějakých seriozních zdrojích je pro něj oficiální spiknutí.
Ale tak zkus si odtud třeba vzít jen jméno. O to právě šlo - o toho, kdo na celé téhle bajce vydělá. !638!

Dával jsem ti odkaz přímo na komentář předsedy evropské asociace archeologů.
Ale ty jsi ho vůbec nečetl, viď?

bse.pedro

bse.pedro | 25. 01. 2015, 12:11:17 | více příspěvků | napsat uživateli

* EL.pH | 25. 01. 2015, 12:04:27
(A taky mi není úplně jasný, jak to má odhalit zrovna termovize...)

Pokud jsou to pyramidy teplejch bosenskejch faraonů...!499!!499!!451!

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:08:35

Ze ty tvy kamenny utvary se ochlazujou od spicky dolu rychleji, nez okolni kopce :)

uživatel eliminován | 25. 01. 2015, 12:07:38

Jak dlouho se zname Lexo, abys nevedel, ze s wikipedii si na me neprijdes? :) jinak o Osmanagichovi jsem toho precetl dost :)

Kamennej utvar prej :D tyvole precti si neco o tom i jinde, nez na wiki ty odborniku. Odkryli tam ruzny casti, dokonce i vchod a tunely....kamennej utvar :D

EL.pH

EL.pH | 25. 01. 2015, 12:04:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Martine, a co přesně ta tvá termovize dokazuje?
Že ty útvary mají tvar podobný pyramidám?

(A taky mi není úplně jasný, jak to má odhalit zrovna termovize...)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pyramidabosnegizestaršíkonspiratorum

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑