Diskuze a otázky - Psychotesty pro získaní loveckých psů?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 13:56:57 |

jakej je váš názor na tuhle věc???myslim tim plemena jako je pitbull bullteriér staford a tak..

reagovat

V diskuzi je 67 příspěvků a shlédlo ji 1185 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 15:20:05

fůůůj kokoti!!!z nudy nevi co by robili!!!

m4dg1rl

m4dg1rl | 4. 10. 2008, 18:50:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Ahojky lidičky...Ty psychotesty sou ujetý.....Jestli se maj testovat psi:co je přirozenější?Když někdo zaútočí na psa a ten ani nemrkne nebo když se pes bude bránit?Kdo bude rozhodovat o tom jestli má být ten pes utracenej bo ne...není to o psech ale spíš o lidech, což si málokdo uvědomuje...Jo a pořídila sem si bezpapírovou bulku a nemám ju na machrování teda!924!

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:53:04 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: jj, pošli

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:52:47 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: njn, co s tim naděláš... mě zas štve, jak se množej bezpapírový stafordi, je to hrůza a lidi je kupujou aby ušetřili, ale už nevědi, že jim z toho může vyrůst zákeřnej čokl, protože když se krejou bezpapíráci, nikdo na povahu nekouká, každej jen vidí štěnda a prachy a nebo to dělá proto "aby ta jo Baruška měla aspoň jednou šťeňátka!" a nezajímá ho, jaká jeho baruš opravdu je a jakej je ten krycí pes !20! a taky s tim nic nenadělám !20!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:51:28

Domco jsi tu muzu ti poslat jednu stranku???

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:47:57

protože bandogové tady se tolik nechytli ale kámoška si ho koupila a předtim neměla psa..tak sem ji hned seřval...dobře ji snad nic neudéla ale jak s nim půjde ven a on dostane svoje pudy tak nemá šanci ho udržet nic...vždyť z Anglie je nechtěli pustit dál pak v Americe se používali místo rotvíku v krimlech ale neni to pes na doma

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:45:24 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: nj a nejhorší je, že češi je ještě mixujou různě, hlavně že se rodí štěnda a pak se divěj... ale divný je, že zatim sem četla jen o jednou útoku bandoga na člověka, snad to tak i zůstane!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:43:56 | více příspěvků | napsat uživateli

co je bandog ?

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:43:00

hlavně další věc v americe je bandog neuznávaný plemeno protože se tam tak nazývaj zmutovaný dementi ale fakt to je strašný ale u nás bandog...prostě ty lidi nepochopí že ten pes nebyl vyšlechtěnej k lásce ale k zabijení a to doslova...to je to samý jako československý vlčák...ten pravej...to jsou "bestie...jednou sem před nim stál a můžu ti říct źe fak respect...ty cerveny vrazedny oci......a proste nejsou to psy na domaci pouziti...tak do vezeni a na pohranici driv ale ne domu...

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:38:40 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: bandog je kapitola sama o sobě, já ybch do toho tea nešla, sou dost neustálený hlavně povahově, je to o hubu... radší třeba cane corso nebo arg. dogu...

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:37:11 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: ale za nic bych ho nedala, je to takový tele moje zlatý !11! Miluje mě, mojí rodinu, moje přátele, ale běda jak se mi někdo nelíbí, hned to pozná a dotyčnýmu vysvětlí (nekouše, jen zastrašuje, to zatim vždycky stačilo)... a i na výcvik byl geniální, neměl by problém s žádnou zkouškou, jen to srdíčko zlobí, takže sme museli přestat !24!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:37:03

Ano lovecký plemeno to je,bojový nazev si lidi vymysleli..je to společník ..budu mít tedka z L.A!188!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:35:12

Domca_AST bavil sem se s tim klukem to mi stacilo to byla chodici encyklopedie...ale co tam pisou krasnyho???kazdopadne me taky sere jak je tedka moderni si porizovat bandogy...jsou to blazni ti cesi

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:34:50 | více příspěvků | napsat uživateli

petulka.pohodarka: Já mam psa z českýho chovu... je tupej jak tágo, má dědičnou vadu srdce, ledvin, kloubů.... bejt tebou si aspoň vybíram štěně po importovaný matce a ze zahraničního krytí.... Je to teď dost módní plemeno, takže to už i s PP švihaj jedno přes fruhý a na nemoci a povahu kašlou !24!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:33:28

Domca_AST proto se psy používali na zápasy...máš pravdu taky dávám přednost fenám...

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:33:18 | více příspěvků | napsat uživateli

nesechvile: no já teda neivm ale já v tom fakt vidim rozdíl...mezi lovem a bojem.

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:32:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Domca: a já četla, že amstaf je vůči ostatním psům docela flegmatik...

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:32:41 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: přečti si Americký pitbull teriér na křižovatce pravdy !5!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:32:12

ne lovit psa...lovili se navzájem a prostředí si sice nevybrali ale lovili se...chtěl zabít jeden druhýho

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:31:36 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: no nevim, mam amstafa, psa a řeknu ti, že je tak hloupej, že kdybych z tý skály hodila jinýho psa, skočí tam za nim, aby ho moh zabít !1358! Feny jsou chytrý, ale psy sou fakt spíš šašci !2! Pitové jsou různý... už je hrozně málo čistejch pitbulů s pravou pití povahou, lidi mrskaj samý bezpapíráky, aby si vydělali a na povahu kašlou, což je škoda... Ale třeba na takový pitbull show potkáš ještě pořád dost pravejch pitů jak maj bejt, to je pak krásnej pohled !11!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:30:38 | více příspěvků | napsat uživateli

!2!nesechvile: no já teda nevim..ale pod pojmem lovit psa si představím něco jiného než psí zápasy....

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:29:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Domca: no tak to je fajn...ale já dám přednost českým chovatelům...přeci jen to pro mě bude jednodušší, být s nima dál v kontaktu

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:28:38

Domca_AST a pit taky neni bojový ale lovecký...byl taky určen k lovení zvěŕe ale lovil i psy což je taky lov...!1382!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:27:00

Domca_AST jo počkej já tady mluvim o lidech u lidí ne psů...to je kravina to je jasný.-.a jo a proto vidíš ten rozdíl v inteligenci příklad AMSTAF řekneš skoč ze skály tak se rozebehne koukne se dolu na tebe a rekne si ses magor si skoc sam ale pitbull se rozebehne a skoci...jsou to psy ktery poslouchaj bezhlave a nepremysli...to je pravda...ale zase jak ktery kamos ma pita a ten je milionovej...

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:24:22 | více příspěvků | napsat uživateli

petulka.pohodarka: já si na jaře pojedu pro dvě fenečky do francie... jedna stojí 1000 euro, což je kolem 24 000, ale maj je testovaný jak na nemoci, tak na povahu a kráááásný pejsky mají !11!

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:22:37 | více příspěvků | napsat uživateli

nasechvile: jo bulík je něco jinýho, já myslela spíš pitbula, to je čistě bojový plemeno... amstaf už třeba ne, ten vzniknul tak, že se pitové s hezkym exteriérem přestali používat na zápasy a šlechtili se jen ke kráse (zjednodušeně řečeno)... Máš pravdu že o bulících toho moc nevim...
Jinak, psxchotesty možná, ale u lidí, oni je chtěj dělat u těch psů!! Že prej když ten "komisař" nečekaně rozevře deštník před pse a pes se lekne a uteče, tak je agresivní a utratěj ho... a podobná kokotiny pan poslanec Tejc vymejšlí !20!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:18:44 | více příspěvků | napsat uživateli

v pátek měli i jednoho kluka volnýho...ale mladej neustoupil ..že až najaře !2!

uživatel eliminován | 20. 08. 2008, 14:18:17

Domca_AST véř mi vim toho až dost...když našemu bulíčkovi když byl nemocnej pomahál jeden frajer co má nastarosti výcvik psů pro FBI...vim toho až dost...a psychotesty by se podle mýho mély zavíst..k boji se začali používat až pak...protože se na nich dobře vařilo(jako prachy) ale ze začátku o to vůbec nešlo...bulík se vyjímal třeba na Anglických dvorech na lov divočáků...jsou to lovecký psy...a jestli mi ukážeš jakoukkoliv zahraniční knížku je je napsaný bojový plemeno tak smeknu

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 20. 08. 2008, 14:18:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Domca: jj..vim přesně který myslíš..viděla jsem..jsou nádherný ale chceme pejska a až najaře

Domca_AST

Domca_AST | 20. 08. 2008, 14:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

petulka.pohodarka: jo i to je možný !1358! labrador nebo pudl sou třeba lovecký a řeší to někdo?? Ne !1358! Škoda, jedna paní má teď 3 volná fenečky amstafa, ale nááádherný, s PP, matka za slovenska, otec maďarsko mam ten pocit

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

stafordpsychotestnázorbullteriérpesplemenopitbulljakejvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑