Diskuze a otázky - Psychologie dnešní mládeže z pohledu náctiletého

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:05:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Měl bych tu takovou úvahu. Lidičky, tím neberte, že bych nadával na dobu, ale v poslední době se prostě moc věcí kazí a to nejen u mně. Vemte si to z hlediska mne 19ti lettého puberťáka, jenž se na svět prostě dnes podíval kritickýma očima. Když jsem odcházel ze základní školy, stihnul jsem jako první ročník posudky. Ty byli následně zrušeny. Teď státní maturita. Tu taky zruší? Ale nejsem tu proto abych si stěžoval a plakal nad takovými hloupostmi. Jen mne zajímá názor ostatních na dnešní uspěchanou dobů plnou kulturních nemocí jako je cukrovka či AIDS nebo obezita + amozřejmě krize. Jak to vidíte vy. Co si prostě myslíte. !1!

reagovat

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 1231 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

13Pastelka

13Pastelka | 3. 10. 2009, 13:52:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Já bych řekla...žít si ten svuj život...starat se o to jak se má tvoje rodina ,přátelé a ják sám v tom životě prosperuješ.... nekoukat na věci se kterýma nic moc neuděláš...zbytečně ti stoupne tlak a td...no a z toho,že ti stoupne tlak můžeš dostat cukrovku protože to je nemoc ,která je z velké stránky způsobena nervíkama....pak se zblázníš vyspíš se s někým kdo má aids a už si ani neuděláš tu státní maturitu :o) proto lepší být v klidu a v pohodě !1252!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:36:02

Jairos: Takovej přístup je tady zcela normální !2!

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:33:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak tak, :-) stalo za to znat nazory lidi :-) ale to ze zde najdu pristup to je moc dlouhy to nectu to mne trochu dostalo :-)

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:31:40

Jairos: Jasný, tak člověk se nad špatnýma věcma, nad dnešní společností a nad dnešní dobou může zamejšlet, ale všeho moc škodí. Věci jako státní maturita a podobně stejně jen tak neovlivníš a nadávat na to asi taky neni úplně ideální.. člověk může maximálně změnit to jakej je a jak se chová a to taky neni málo.. tak máš pravdu, že plno věcí neni dneska ideálních.. ale ono kdy bylo?

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:27:02 | více příspěvků | napsat uživateli

ladik321 ale to dozajista, vždyť kdybych si neuvědomoval dobré věci, kdyby si každý z nás kdo o tom trochu někdy přemýšlel neuvědomoval dobré věci na době, režimu, životě teď mohli bychom si rovnou vzít pistoli a jít se oběsit do jezera !5!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:25:39

Jairos:
Kašli na to co je špatné v dnešním světě.. zkus hledat to pozitivního a bude líp !1424!

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:24:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Hebridy u Anglie minimální počet obyvatelstva, Nový zéland a nebo FINSKO to jsou země, kde se dá žít a to opravdu žít, ne být otrokem morésů nadřízených a informačních technologií. Protože takovými otroky jsme.

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:24:34

Jak tady píšete o návratu na stromy...
Je to ironie,v zemích,kde to tak je nejspíš touží po opaku...Po tom,aby žili tak,jako my tady...

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:23:49

Yenaase:
Závidím ti tvůj život, když je pro tebe dlouhý přečíst si jeden odstaveček něčích myšlenek.. ať jsou jakýkoliv. Založ tady nějakou diskusi s hlubokou myšlenkou napsanou nejlépe v jedné větě a svět bude hned lepší !1! Chlapec tady narozdíl od tebe napsal něco co se dá přečíst a co obsahuje alespoň nějaké zdělení, narozdíl od tvého postu, který jen říká jak si omezenej. Ale co, stejně je to na tebe dlouhý aby sis to přečetl !2! Tak hlavně, že to víme.. a hlavně, že si se s náma o to podělil !2!

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:23:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Máš pravdu nemá smysl nadávat na dnešní dobu, to ani není účelem tohoto vlákna. Účelem je, dozvědět se váš názor, což mi umožňujete děkuji ...

Medded01

Medded01 | 9. 08. 2009, 21:22:34 | více příspěvků | napsat uživateli

nezrobys nic ale s tema stromama to je celkove nejlpsi davno uvazuju nad utekem na aliasku

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:21:47

no máš pravdu, je to teď horší a horší a bohužel čím víc jsem starší, tím více vše uvědomuju a děsí mě to. Ale zas na druhou stranu si musím říct, že můžu být ale vděčná za život jakej mám, za zdraví, za rodinu, za práci,která mě baví:-)atd atd...no možná asi mám štěstí, i když jsem si taky zažila svoje. Ale i přes to všechno vím, že by to mohlo dopadnout mnohem mnohem hůř...

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:19:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Nic zastávám názor Konec s technikou vraťme se na stromy. Už mnohokrát jsem si zkusil jaké to je být bez jakékoli techniky. A bylo to prostě inspirující dokonalé. Ironií je, že k tomu, abych se vyjádřil používám nejrozšířenejší technologii dnešního světa.

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:18:02 | více příspěvků | napsat uživateli

O máyském kalendáři a jeho konci 21. prosince 2012 spojeného s koncem světa jsem slyšel. Mým osobním názorem ovšem je, že svět neskončí jen skončí to jak ho my známe.

Medded01

Medded01 | 9. 08. 2009, 21:17:07 | více příspěvků | napsat uživateli

asi nebude uplne spatne pokud prijde ta vojna v 2012 aspon ubyde lidi a vsechno se zpomali mozna budee lepe nez do tedka pokud prezijem

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:15:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Cukrovka se objevuje a popisuje jako kulturní nemoc kvůli tomu, že je nejčastěji vyvolána nevyrovnaným životním lidem. Samozřejmě ne u všech. AIDS? Kulturní mor je jen jiný název, a je to prostě nemoc naší uspěchané doby.

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:15:31

Ja nevím:D takove veci neřeším:D Je mi jendo co se ruší a co zase ne:D Takove starosti nemam!16!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:14:52

> Anda-H.
No hlavně to neber tak,že se chcu hádat nebo tak něco...!811!Ale prostě to tak je...Tuhle nemoc tak trochu znám...!1312!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:14:42

!1345!srat na to...

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:14:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Právě že to odnášejí neviní :-) a ten pohled ze směru Gaji je přesný čím dál lidí ho používá a přitom si to neuvědomuje. A k sprejerovi/sprejerce Piš si kam chceš ale uvědom si, že zničíš práci a peníze, peníze zamrzí majitele té plochy a práce? to už je jiná, je smutné, že lidé se nedívají na ostatní jako na lidi ale na ty "kretény co jen nadávaj" to je dle mého názoru nedospělí pohled a k délce bých příspěvků není na nich nic špatného pokud to nechceš číst tak to tu nezahlcuj spamem typu to je dlouhý to číst nebudu.

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:13:26

> terezkamala5
Ty máš dost. !1358!!1358!!1358!

Anda-H.

Anda-H. | 9. 08. 2009, 21:13:21 | více příspěvků | napsat uživateli

>CanT_STOP_RoCk
No tak to se samozřejmě omlouvám chytřejšímu !1369!.

Medded01

Medded01 | 9. 08. 2009, 21:12:39 | více příspěvků | napsat uživateli

to mas jedno lidi stejne vyhynou na higienu

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:11:41

> Anda-H.
Myslíš,že když má člověk cukrovku od 6ti let,tak si za ňu může sám?!1276!Nic o tom nevíš...!1225!

Jenik_

Jenik_ | 9. 08. 2009, 21:11:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Cukrovka a Aids jsou fakt kulturní nemoci. !492!

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:11:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Hmm to se hodně blíží teorii Gaja

terezkamala5

terezkamala5 | 9. 08. 2009, 21:11:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Hele ja osobne si myslim ze ta doba co je tedka jemnohem lepsi hele decka maj wetsi wolnost serou na to co ostatni rikaj chapete...jasny nemluwim k tematu ae zamysli se woe nad tim ze ti co nadawaj sprejarum sou wymasteny pice pac my chceme pste jen wyjadrit swoje city a dat wsem najewo nase umeni a komu se to nelibi at nam pordel polibi!!!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:10:33

Taky mě to dostává... prej moc dlouhý. !1358!

uživatel eliminován | 9. 08. 2009, 21:10:32

Jo a ty nemoci....ty si fakt lidi způsobujou sami.Ale odnášejí to pak i nevinný.Třeba děti.

Jairos

Jairos | 9. 08. 2009, 21:10:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Lidi co si zažily komunismus čeho jsem se dnes naposlouchal hodně si prý zažily i s ním solidaritu, tak nevím v té době jsem nebyl schopen se na to dívat.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dobaročníkhloupostúvahahlediskoposudeklidičkylettéhopuberťáksvětmaturitapsychologienáctiletýpohledmládež19tivemtevěcokoškola

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑