Diskuze a otázky - psychologickej rozbor

úvodní strana | aktualizovat | dolů

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 12:20:09 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Martin mě přivedl na myšlenku, že sice dokážu hodně kvalitně posoudit a rozebrat jiné lidi, ale že sebe asi uplně objektivně nevidím.
Mohli by jste mi pomoct si trochu líp uvědomit, jakej jsem, jak na ostatní působím a co možná skrývám i sám před sebou?
slibuju vám, že se nad tím budu snažit zamyslet, případně na sobě i zapracovat, kdyby jsme společnýma silama objevili nějaké moje nedostatky. (případně i silne stranky)
A hlavně vám dávám čestné slovo na to, že já se jakýchkoliv rozborů někoho jiného zdržím, protože jak mi Martin správně vysvětlil, rozebírat jiné bych měl jen když mě požádají.

za upřímnost a hlavně za kvalitní rozbory vám předem děkuji.

reagovat

V diskuzi je 331 příspěvků a shlédlo ji 4163 uživatelů .

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:26:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop tak to nemam z čeho posoudit. o tvoji nesnesitelnosti jsem jenom parkrat četl od tebe, jinak o ní nic nevím

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:25:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> funny-rr Martin a Kamča se vyjádřili v diskuzi o češtině

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:25:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> mulorz ale to je škoda, ne? pak těžko můžeš nacházet lidi kompatibilní s tebou.

uživatel eliminován | 6. 06. 2014, 14:23:12

Já nenašla vyjádření Martina?!1217!

mulorz

mulorz | 6. 06. 2014, 14:19:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd..názor beru...přesně jsi vystihl podstatu mého fungování tady...já už jsem prostě takový, že se snažím na sebe neupozorňovat a de facto nebýt...Kdybys mě viděl ve společnosti, tak můžeš říct, že tam nejsem, ale budu tam...tedy, pokud zrovna nejsem pod vlivem, to pak na sebe upozorňuju, až moc..!2!

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:16:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop jo no. být sám je ještě horší. znamena to, že nemaš s kym zajit na pivo a ujistit se o tom, že je to sice zabavny, ale že častěji by tě to dost nudilo.
pak si clovek zacne lidi idealizovat a je uplne v prdeli

mulorz

mulorz | 6. 06. 2014, 14:16:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop...souhlasím s komentářem a rovněž zasílám pozdravení...!1150!

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:08:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> makinaStar fíha. mě snad na ten sraz ještě pozvou jako magnet na ženský, co nejsou krávy !1!

ad. souhlasis s mymi nazory - ono to moje prudeni je, nebo hlavně dřív bývalo hlavně o sdílení mých názorů s lidma. házel jsem je do placu, některé to hodně štvalo, jiní snad souhlasili.
ted uvedu jako příklad mulorze a jeho nazor, ze .. tento zpusob leta se mi zda ponekud nestastnym (tak snad se nenaštve, to bych nechtel).
ja vim, že nick mulorz existuje. chodi sem uz delsi dobu. ale nedokazu o nem rict nic víc nez to, ze jsem od neho asi nikdy necetl nic, co by me zaujalo natolik, abych si ho zapamatoval. a to ani nic spatneho, abych si o nem rekl, ze je vůl. ale na druhou stranu ani nic takoveho, abych si rekl, ze ten clovek me zaujal, baví me a budu vyhledavat jeho prispevky. a takovych je tady víc. a říkám si, jestli i to neni škoda. být moc opatrnej, moc taktní. málo konfrontační. až nakonec jakoby nebýt.

jakej nazor na to mate vy?

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 6. 06. 2014, 14:05:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd:

To je právě ten rozdíl mezi tím být sám a být osamělý.!437! Mít kolem sebe lidi, neznamená, že se nemůžeš cítit osamělý, já se tak cítím docela často.!1069! Možná jsem to měla rozvést více v tom smyslu, že když máme kolem sebe lidi, kteří nám rozumí, a se kterými je nám dobře.

mulorz

mulorz | 6. 06. 2014, 14:03:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd...!585!!585!!585! no jo, takový monolog tady člověk vede pořád...!1358!

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 14:01:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kaleidoskop jo. to je ten duvod, proč hodně lidí mívá deprese o vánocích. a nebo dokonce i na jaře a v létě. to si tu osamocenost intenzivneji uvědomují.

na druhou stranu takovy to, sam uprostred lidí, to je možná dost podobny, ne?

makinaStar

makinaStar | 6. 06. 2014, 13:59:40 | více příspěvků | napsat uživateli

ja si taky nemyslim,ze by ses neumel chovat hezky k zenam.. kdyz zeny se nad tebou nektery tady povysujou,tak proc ty bys to nedelal taky ;)) prece nikdo neni milej na toho,kdo je na nej hnusnej! ja te v podstate skoro neznam! a pritom ty o me vis az moc osobnich veci! mam k tobe duveru.. s 90% tvych nazoru na lidi tady souhlasim...ke mne si byl milej vzdy.. takze ja nemam s tebou zadnej problem

Kaleidoskop

Kaleidoskop | 6. 06. 2014, 13:57:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd:

Sice nevím, čím jsem Ti ho zvedla, ale jsem ráda, pokud se tomu tak stalo.

K tomu, co psal mulorz (čím ho zároveň i zdravím!1155!), a na co jsi Ty reagoval. Také jsem v minulosti tvrdila, že vlastně nikoho nepotřebuji. Jenže je velmi snadné toto tvrdit, když kolem sebe ty lidi máš. O to bolestnější je uvědomění, že někoho potřebuješ, když jsi sám, a najednou vidíš, že sám být nechceš.

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:53:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> mulorz ta uvaha ma ještě pokračování. udajně vrcholem toho jsou nekrofilové. ti taky touži po kontaktu s lidma, ale nejvíc jim vyhovuje, když ti lidi nekladou odpor, nemaji blby kecy a tak

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:52:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Martine a co jsi mi chtěl říct ty?

mulorz

mulorz | 6. 06. 2014, 13:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd..no není za co..v podstatě lze s tou Tvou úvahou souhlasit. To, jestli mají rádi lidi nebo ne, svým způsobem člověk jen těžko vypozoruje... Ale že by tady někdo neměl rád lidi, to si nemyslím...prostě se domnívám, že každý jen provokuje...

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:43:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> zabulki určitě

zabulki

zabulki | 6. 06. 2014, 13:43:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd to mě taky, že? :D

zabulki

zabulki | 6. 06. 2014, 13:42:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd to už nevím. Hodně dlouho jsem tu nebyla

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:42:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> zabulki jsem je testoval

zabulki

zabulki | 6. 06. 2014, 13:41:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd nevím, jak jsi na tom teď, ale kdysi ses takhle choval snad ke každé nové, co se tu objevila. Až později ses začal chovat jakštakš

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:38:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> zabulki a co k chlapům?

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:36:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> mulorz díky za rozbor.
zaujalo me to tvoje trefné - každy ma svuj zpusob upozornovani na svoji osobu.
a dodal bych k tomu takovou uvahu, kterou jsem tu už kdysi psal.
rekl bych, ze jeden z typů lidí, co sem chodí, jsou ti, co vlastne ani nemaji radi lidi a nebaví je s nema komunikovat. ale pritom každej asi kontakt s lidma potrebuje. a tak prudívají. tím kontakt mají.
a lip se bavi jen s tema, se kteryma se jim bavi dobře.

neco podobneho jsem pozoroval i u exeho. ale i u spousty dalších tady.

zabulki

zabulki | 6. 06. 2014, 13:34:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd :D jo, to jsi přesne ty. A v tom by ses měl krotit, jinak zůstaneš sám. Ze začátku to může byt sranda ale po čase to omrzí. Ono stačí, když se k tem ženským budeš chovat jako k člověku

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:32:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> zabulki takt určitě neškodí nikdy. a mám v tom dost co napravovat.
ad. chodici vaginy ... k některým se chovam s respektem. k jinym jako k tem vaginám.
podle toho, jak na mě působí.

ale určitě máš pravdu v tom, že kdybych to nedělal, tak bych mohl být oblíbenější.
a ted je otazka u koho - jestli jen u tech vagín, nebo tak celkově. co myslíš?

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:29:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> op_po ...

mulorz

mulorz | 6. 06. 2014, 13:28:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevím, jsi podle mě prostě jen rejpal a hulvát (takových je tady spousta)...tím, že navíc bývají obsahem tvých příspěvků i vulgarity, soudím, že se jen snažíš rozeštvat okolí proti sobě, abys s ním posléze vedl diskusi...
Každý má nějaký svůj způsob vyjadřování a upozorňování na svou osobu, ale tenhle způsob "léta" zdá se mi poněkud nešťastným... O inteligenci a přehledu u Tebe pochyby nemám. Možná také proto dokážeš mnohým ženám imponovat...
Takže celkově vzato sem zapadáš...!957!

seashepherd

seashepherd | 6. 06. 2014, 13:28:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> zabulki to je určitě pravda. v jádru jsem dost šovinista.
ale i to je komplikovanější. šovinista ženy bere za něco mín. já je neberu obecně za něco mín, spís mě dráždí jejich pocit, že jsme si rovni (hlavně když chteji prosazovat nejaka svoje prava), ale že ony maji narok na cosi navíc.

zabulki

zabulki | 6. 06. 2014, 13:28:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Někdy by neškodilo trochu taktu. A taky by ses nemusel dívat na většinu žen jako od chodící vagínu

uživatel eliminován | 6. 06. 2014, 13:27:08

> seashepherd
tak v tom případě nepiš hovna, děkuji.

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rozborstránkaslovotrochapsychologickejhlaveňnedostateksilamaostatníčlověkmartinmyšlenkajakej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑