Diskuze a otázky - Průzkum pozitivity

úvodní strana | aktualizovat | dolů

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:03:40 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jaký je poměr lidí ve vašem okolí,

kteří si neustále na něco stěžují, na něco nadávají a pořád na něčem hledají problémy,

vůči těm,

kteří vidí svět pozitivně?

reagovat

Lidi v mém okolí jsou spíše

V anketě hlasovalo celkem 25 uživatelů

V diskuzi je 71 příspěvků a shlédlo ji 1535 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 22:03:51

No jo. Tohle je prostě KONTRAPRODUKTIVNÍ. Člověk se má poučit z chyb a jít dál, a ne se zaobírat minulostí, kterou už stejně nejde změnit.
.
Hledat chyby v druhých (namísto v sobě) je hloupost, protože ty druhé stejně nezměníme k obrazu svému...svět se musí brát jaký je...

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 22:02:34

> M-Cristiane
Já jsem taková odmalička.
S mateřstvím to nemá co dělat. Nejsem člověk, který musí být s každym za dobře. Když k sobě někoho pustím..tak mě ten člověk zajímá. Jsem ráda, když se tomu člověku daří, je veselý a zabavný. Ale přeci jen..nebudu s ním travit čas jen tehdy. Nesnáším pokrytectví. Já chci vědet, že je ten člověk smutný, něco se mu nedaří a nějak mu pomoc. Když něco můžu zařídit udělam to. A jinak---nejde jen o naslouchaní. Ale každý sebe vidime malinko jinak..a naši situaci bud dramatizujeme nebo máme tendenci zlehčovat..( v obojí nás neminou důsledky)

No já se jdu učit na zítřejší zkoušku- na učivo za celý semestr se vrhnout až ted.

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 22:02:27 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak tato myšlenka mě napadla, když jsem nedávno v kfc musel snad celé čtvrt hodily musel poslouchat (jedl jsem sám) nákou holčenu (asi 22 let), jak si kamarádovi vášnivě stěžovala na to, jak ji kdosi nechce a jakej strašnej je ten kluk idiot..a každej detail byl vylíčenej s hodně slušnou dávkou negativních emocí...a kluk tomu celou dobu chudák jen přikyvoval a říkal takové ty stupidní, nic neříkající řeči jako "lidi jsou různí" a podobně.....mohla to jen zmínit a hotovo a řešit něco, co se ji za týden povedlo udělat, za co je ráda...ona ale raději věnovala celých 15 minut topení se ve sračkách....někteří lidi jsou v tomto docela masochisty

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 22:00:00

> Fexxy
o to ale vůbec v téhle diskuzi nejde,ne?
Jen říkám, že já jsem negativní, ale od nikoho laskavosti v podobě přebírání tíhy mých problémů nepotřebuji a dokonce ani nechci...sama občas ráda poradím, ale od ostatních mi ta snaha i vadí..nemám ráda, když se někdo vměšuje do mých starostí

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:56:57

> Fexxy

Je to krásný, jak se snažíš být laskavá k druhým lidem, ale (když mi promineš trochu toho cynismu) to se asi jen začínají projevovat mateřské instinkty ...

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:54:13

> n.1_chaste
vztahy v životě nejsou obchod. Jen něco za něco. O tom to je. Jsou určité vlastnosti, jako je laskavost.
Udělá ti radost, když vidíš jak se člověk posouvá a daří se mu.!1237! Pokud je fajn, tak ti pak časem poděkuje. A to stačí.

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:50:23 | více příspěvků | napsat uživateli

anketa mě teda moc nepřekvapila :D

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:50:51

> panveverka
Tak, tos řekl přesně, "stěžování si" pozitivních lidí má zcela jinou formu ... dokonce se dá i poslouchat

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:49:21

> Fexxy
Jo, čet jsem to až do konce, ale některým věcem jsem stejně neporozuměl ...

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:47:46

> panveverka
to zase ne, jen věří v zázračnou pozitivní energii, která každému od jeho problémů pomůže..což mě neskutečně vysírá!486!
Jsem negativní člověk, ale nemám potřebu své problémy házet na někoho pozitivního jak si tu stěžujete s Fexxy...naopak si je ráda řeším sama. Je to mnohem logičtější, stejně ten pozitivní člověk za mě nic řešit nepůjde, tak proč se zdržovat a plýtvat energií?

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:47:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
pravda, jsou to dvě různé věci...když ale někdo má ten pozitivní pohled, tak i to stěžování si se tím omezuje..a taky má zcela jinou formu...není to jen takové to "zabijte mě"

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:45:31

> M-Cristiane
jenže někteří jsou chytří, vypadají dobře..a jsou sobci a nechavájí si to pro sebe.
Víš co je slabota?? Nezeptat se ne naopak!1300!
A já lidi miluju i přes to, že jsem typ člověka, který také miluje samotu.
Když jsem se přenesla já přes určité etapy v životě a je mi fajn, chci aby si uměli i jisté lidi taky užívat života a těšit se z maličkostí.
Ale pouze to přeji takovým, kteří si umí říct o to..ne těm, kteří jen pomlouvají a davají tím na odiv svou nespokojenost.

Život je fajn...když nechceš spáchat sebevraždu..tak alespon stagnuj..v lepším případě s ním efektivně nákladej.!1300!

Cetl jsi to až sem?? Divím se.!1328!!2! Klobouk dolů

black.orchid

black.orchid | 30. 05. 2010, 21:44:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Jelikož se pohybuji mezi důchodci tak jednoznačně pozitivní !1418!

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
jj, vím..člověk se s někým kolikrát "radí" jen proto, aby mohl přemýšlet nahlas :D ..znám to

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:43:26

> panveverka
Ovšem, nestěžovat si a brát věci pozitivně, to jsou asi dvě různé věci, ne?

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:42:33

> panveverka

Jo, souhlas - člověk nemá druhé otravovat svými problémy, oni mají své vlastní. Já to taky nedělám, a z těch, co si moc ztěžují, si akorát tak dělám legraci - to funguje perfektně.

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:40:47

> Fexxy

Jo, co se týká rad, tak to nabídka jednoznačně převyšuje poptávku !2!

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:40:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.1_chaste
pozitivní ale přece neznamená, že nutně kašle na všechno..to je pak spíš debil :D

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:37:52

> panveverka
To já klidně poradím..ale jak jsem psala---musí mi být s tím člověkem fajn. Jinak ze soucitu už nic dělat nebudu.
A nestěžovat si..jak píšeš..No já si nestěžuju...jen, když stojím před důležitým rozhodnutím---umím si říct o objektivní názor..postoj..jak to vídí apod. Pak se stejně rozhodnu nakonec sama..ale asi takhle..potřebuju o věcech přemyšlet nebo je řešit nahlas...Já nahodím otázku té osobě. Ona mi stejně neodpoví---ale odpovím si nakonec sama..
Víš co myslím?? Něco jako u psychologa. Ten směřuje takové otázky, aby si člověk odpovědel sam.
Ja je směřuju mym přatelum..a sobě, když jde o mě..tak jim taky( akorat si pak nakonec stejně sama odpovím.!1358!)

Jinak neztrácej kvůli jiným svoji pozitivitu. !523! Logicky, našel ses ty- našla jsem i já. Určitě nejsme sami, s tímto přístupem. Akorat někteří, o tom moc nemluví.

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:35:54

Tezko rict,ja se taky tvarim pozitivne a pravda muze byt jinde... :O

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:35:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
snažil jsem se najít příklady problémů, které jsou v souladu s věkovým průměrem diskutujících a které jsou celkově nejčastější, které sám slyším...ted se tady ani tolik nechcu bavit o konkrétních typech problémů, před kterými nejde utéct (které jsi zmínil), jako spíše o tom zatěžování kamarádů svými problémy obecně

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:31:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Fexxy
hm..v tom se úplně vidím...já jsem s tady tou jednostrannou pomocí už definitivně skončil..nemám za potřebí pomáhat někomu, kdo pak na mě kašle..a dokonce jsem teda přestal věřit, že takoví lidi, kteří to upřímně oplácí, vůbec existují :D ..takže mi nejvíce vyhovují ti, kteří si nestěžují na nic a kterým si na nic nestěžuju já

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:28:23

> panveverka
tu jsem nemyslela...opravdu mě štve, když mi někdo pořád tvrdí, že řeším kraviny a že se mám na vše vykašlat, že to nějak dopadne...a opravdu je sám vysmátej, má štěstí ve všem na co sáhne a myslí si, že to tak funguje obecně pro všechny...
Já prostě řeším to co považuju za problém, trápím se s věcmi, které jsou pro mě důležité a nemám ráda, když mi nějaký ,,pohodář'' začne vykládat, že je to nesmysl.
Taky mu ten jeho optimismus nevyvracím

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:28:20

> panveverka

To co píšeš jsou v podstatě elementární věci....z toho bych si těžkou hlavu nedělal.
Ale takový boj se státní mašinerií (pokud se tedy pustíš do nějakého podniku), nebo nespokojenou manželkou či dětmi v pubertě - to jsou boje, které nemůžeš vyhrát. Můžeš před nimi jen utéct.
Je to něco jako kráčet v dešti - dá se to vydržet, když máš dost vůle a vytrvalosti, ale šťastný z toho nebudeš nikdy, nidky nad tím nezvítězíš.
.
Pak je tu ještě kupa nemocí, co tě můžou potkat, a vůbec celé miriády dalších průserů. Nevěřím, že to lze donekonečna brát jako příležitosti se zlepšovat.

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:23:53

> panveverka
největšími pijavicemi jsou moje rodiče. I když mamka je hrozně silná osobnost..a neuvědomuje si..jak mě jistými věcmi šíleně vyčerpavá. Už jsem ji to i řekla. Zas na druhou stranu mě nakopavá tím, jak vše zvládá a má určity system.

Mně si vybrali vždycky ti, kterým to ve škole nejde-- doučovala jsem je, radila jim a stejně nic. Když jsem potřebovala ja-- materialy, kvuli nemoci tak mi nepomohli. Pak to byly baculky-stěžující si na postavu-- a kluky. Co z mych rad nakonec vyplynulo?? ZE 70 kg holka mi řekne ( když jsem přibrala 2 kg), že mám velké břicho. Tak jsem se jen usmala..a uvedomila si, že u takovych lidí není zpětná vazba a nechala se topit v jejich depresich.
Pak jsou lidi, které mám ráda..a jak psal Cristiane.--stěžují se a snaží se. Vysavají mě sice--ale stýkat se s nimi přestat nechci--chci jim byt oporou.

Ono defakto toto celé vyčerpava každeho. Proto jsou psychologové !2!
Ale, když ti dokaže takto někdo pomoc, poznáš pravého přítele, rodinu.!523!
Akorat by to občas mělo být o té zpětné vazbě:-)

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:23:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> n.1_chaste
neplést si pozitivitu a nucenou usměvavou přetvářku

panveverka

panveverka | 30. 05. 2010, 21:20:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
nejde o to si nestěžovat vůbec na nic, ale nesvádět svoje chyby na svět a brat překážky jako příležitost, jak se zlepšit...jde o celkový pohled na život...něco je moc drahého a nemůžeš si to koupit?..tvoje chyba, máš tvrději makat...nedaří se ti u žen?..tvoje chyba, nemáš být debil a chovat se lépe a brat prohry jako zpětnou vazbu k učení se..."kamarád" tě začne zneužívat?..ok, tak ho pošli do pryč a je to...toto mám na mysli...na všechno si jde bud stěžovat, anebo to taky brát pozitivně a nic si z toho nedělat, nebo se na tom ještě něco naučit...

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:19:32

Myslím že jsem obklopena většinou pozitivně naladěnejma lidma :)

bet.s.y

bet.s.y | 30. 05. 2010, 21:17:52 | více příspěvků | napsat uživateli

více je těch negativních, bohužel

uživatel eliminován | 30. 05. 2010, 21:17:46

jsem krajně negativní, ale obklopena samými optimisty, kteří mě akorát tak dovedou nasrat nebo znervóznit...pozitivní lidi nemám ráda

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

průzkumsvětproblémpoměrpozitivitačlověkokolí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑