Diskuze a otázky - Proti radaru v ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:03:30 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Petice na Nenasili.cz

Mili pratele,

behem trech tydnu jsme dosahli 40.000 podpisu pod petici proti radaru. Pokud vezmeme v uvahu, ze jsme nemeli temer zadnou propagaci a ze media o tomto tematu mlci, lze to jiste povazovat za skvely vysledek. Ale stale jsme jeste hodne vzdaleni od 500.000 podpisu, a tedy i tomu, aby se vytvoril velky spolecensky tlak, ktery media i politici nebudou moci lehce prehlizet, a aby byl vyslan silny a jasny signal Kongresu USA, ze v Ceske republice existuje silny hlas lidi, odmitajici vojenskou zakladnu.

Mensina, ktera nyni vladne, vede medialni kampan proti vsem, kteri proti radaru protestuji. Odpurci radaru jsou v mediich soustavne prezentovani jen jako okrajove ci extremni skupinky. Vlada a nektera media se snazi vytvorit dojem, ze uz je vlastne rozhodnuto, takze mnozi veri, ze uz je zbytecne cokoliv delat.

5. kvetna pravdepodobne obe vlady podepisi smlouvu, ale posledni slovo bude mit Parlament. Nic jeste neni rozhodnuto a stale jeste muzeme udelat mnoho. K tomu ale potrebujeme pomoc kazdeho. Pokud kazdy z nas, kdo uz petici podepsal, sezene dalsich 5-10 podpisu, jednoduse dosahneme dalsich 200.000 podpisu.

Nevzdavejme to prave ted. Nenechme v rukou hrstky lidi, kteri jsou momentalne u moci, rozhodovani o budoucnosti nas vsech! Nenechme je dal cinit kroky, se kterymi nesouhlasime. Pomoc kazdeho muze byt rozhodujici. Proto podporujme vsechny aktivity proti radaru a za demokracii.

reagovat

Znamená pro nás radar ochranu?

V anketě hlasovalo celkem 32 uživatelů

V diskuzi je 146 příspěvků a shlédlo ji 1059 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

thevalheru

thevalheru | 22. 04. 2008, 09:00:16 | více příspěvků | napsat uživateli

se_ky - 22.04.08 08:57
no tak rozhodovat se na zaklade pocitu... ze bych se potreboval priblizovat zenskejm !873!

proto jsem psal "v tomhle smeru".

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:58:04

lea diaz: a víš ty vůbec jak vypadaj brdy??? je to skoro 70km dlouhej pás čisté přirody....místo toho aby se vláda snažila z toho udělat přirodní rezervaci....tak to daj amíkům ,který si stím a i snami budou dělat co chtěj a tím to tam za čas pěkně zničej!24!

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:57:23 | více příspěvků | napsat uživateli

thevalheru [Je online]
Raptile621 - 22.04.08 08:53
jestli ono to nebude proto, ze v tomhle smeru nemame technologicky co nabidnout


:D:D:D tak tohle je dobrej vtipek:D zkus to rict nasim spoluobcanum z CVUT kteri zasobujou svet i nejmodernejsi vesmirnou technikou:D

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:57:19

Docela se ztotožňuju s tímhle článkem:


Poslední dobou hodně rozebiratelné téma,zde na tuto věc uvádím vlastní názor,nenechte se prosím odlákat délkou textu,není to tak strašný.

Já,vím,už máte určitě plný zuby o radaru a věcech s ním spojeným.Ale myslím že když tu uveřejním svůj neškodný a droboučký názor,tak se zas až tak moc nestane.

Hlavně co mně na tom opravdu baví je to,jak to každý urputně řeší a jak je každý strašně moc chytrej když přijde na toto téma.A ještě víc mně na tom baví,že ty lidi co nejvíc křičí o tom ví možná úplně nejméně.Není sice už jednoduchý vybrat a roztřídit ty správné a neklamné informace,jelikož média i jednotlivci vypustili tolik informací a tak dochází k jejich překrývání a navzájem si odporujících faktů.Některé bludy mně opravdu rozesmály až sem si říkal že to ty lidi nemůžou myslet snad ani vážně.

Já osobně sem pro protiraketový radar na území ČR.Důvodů mam několik (konečně ukážeme na čí straně stojíme,opět zesílíme úsilí trochu přitížit teroristům a nejrůznějším radikálům,a kupodivu taky budeme součástí obrany našeho kontinentu i USA) ale o tom tu psát nechci.Chci zde zmínit především pár názorů proti radaru a trochu nad nima zapřemýšlet.

Tak první názor kterej dost často slyším je,že lezeme USA do prdele.To mně opravdu dostává.USA podalo prosbu na ČR o vybudování radaru a rozhodnutí je čistě a jen v rukou našeho státu.S trochou nadsázky bych si dovolil tvrdit,že USA bude muset lezt trošku do prdele nám a nabídnout určité podmínky pro nás výhodné ,,na oplátku za radar“.A to že ukazujeme svůj postoj světu,že s náma můžou počítat při boji proti terorismu,mi jako lezení do prdele opravdu nepřipadá.

Párkrát sem taky slyšel něco jako ,,tak ať si ho postaví u nich“.No,dobře,promiňme jim to,ne každý si hned uvědomí že radar u nich by jim byl prd platnej,jinak by jich tam už měli pár.Poloha střední Evropy je opravdu strategické místo pro tento účel,tak se s tím prosím smiřte.

Někdo zas má strach z cizích vojsk na našem území a někdo,to bohužel myslím vážně,to považuje za okupaci ČR J Vzhledem k tomu,že US.Army,Navy,Air Force a kdo ví co ještě mají po Evropě pár tisícovek vojáků,tak bych se toho opravdu neobával.Navíc se dá předpokládat,že radar a jeho příslušenství nebudou obsluhovat nějací vyvrhelové a problematičtí lidé.Co se týče obrany radaru ze strany USA,nenašel sem nikde informaci,zda bude hlídán i prostor mimo ochranné zóny kolem radaru (a amíci nám budou lítat všude po Brdech a pozorovat nás,nevině si hrající lidičky v lese),nebo jen čistě ochranná zóna.Někde sem čet názor aktivisty proti radaru,kterej hodně křičí a hodně ho nechce a dává to hodně najevo,a je mluvčím iniciativy Ne základnám,že umístění radaru se dá přiřadit k okupaci Sovětských vojsk v r. 1968.Ftipálek že?Pak sem si ho našel na netu a můžu s jistotou tvrdit že mu není ani 30 let.Počítejte prosím se mnou 2007-30= ???? Ano,správně rok 68 opravdu nezažil (stejně jako já). Ale možná měl aspoň při dějepisu v 5. třídě dávat větší pozor a nekreslit si přeškrtané rakety a slunečnice.Dozvěděl by se,že rusáci tu měli základny kvůli potlačení demokratické reformě u nás a pro lepší pozici v útoku na západ.K tomu by protiraketový radar nejspíše nesloužil,jen usuzuji,ale příde mi to logické pane Jane Májíčku J škoda že sem to nevydržel dále číst,určitě bych se ještě hodně zasmál.

A co zvýšení rizika v útoku na ČR? Na mezinárodní vztahy a konflikty tohoto rázu nejsem opravdu expert,ale kdybych já měl raketu v garáži,nejlépe s jadernou hlavicí a chtěl zničit ČR,věděl bych o lepších cílech než o radaru v lesích.Zase ale připouštím,pokud by ,,někdo z východu“ chtěl vyraketovat USA,tak zničení radaru bude nejspíše nezbytné.Ale na to bych určitě nepoužil nějakou extra agresivní raketku se zlobivou náloží,ale jen nějakou menší,která stačí na odstranění radaru.Radar totiž funguje na rakety dlouhého doletu,ale proti raketám středního doletu asi moc nebude účinej,takže malá raketka na radar a je cesta k USA volná.Tak se nebojte,pokud nám sem na radar něco pošlou,bude to něco menšího.Protože radar společně s antiraketama v Polsku by měl vyřadit i rakety dlouhého doletu směřující na radar v Brdech.Uklidnil sem vás??? J

No,co ještě dodat.O magnetických účinkách,vlnění,frekvencích a podobných fyzických tématech se tu nebudu zmiňovat,protože na to sem fakt lempl.Vím jen,že testovat ho budou čeští hygienici,tak jim budu důvěřovat a také že když nikomu nevadí vlny od satelitů,telefonů,vysílačů a mikrovlnek,tak proč by se vzrušovaly kvůli paprsku do oblohy s kterým člověk do kontaktu nepřijde.A na konec ještě otázka.Proč vás tak zrušuje US radar,když už na našem území jeden radar (s velmi podobnýma hodnotama) máme? No jo no,média,ty hejbou lidma.Něco začnou rozebírat a každej je pak děsně chytrej a zajímavej a největší aktivista ,,pro dobro ČR“

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:56:44

Ty woe dáwám příklad OMG :( říkám kdyby jsme byli vyspělejší a chtěli něco postavit na území USA Američané by nás šupem nakopali do prd**le dali Amrickou vlajku na prdel a poslali doručeně do Iráku

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:55:44 | více příspěvků | napsat uživateli

bikesek: mobilni telefon je celkem skodliva vec, vyzarovani vysilace v mobilu dosahuje pri zatizeni az 2W coz je na takovou vzdalenost od mozku sakra hodne a oproti tomu radaru je i zizkovsky vysilac jen paratko na zuby.

thevalheru: myslim ze je to bezpredmetny se o tom dohadovat a skutecnou technickou dokumentaci maji v ruce jen americti predstavitele, z nasich nikdo. Nikdo v podstate nevi, jestli to co se tu postavi bude skutecne tim, co propagujou. A to je to o cem by meli volici rozhodovat.

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:54:44

cesi jsou na to moc chudy nekde neco postavit:D

thevalheru

thevalheru | 22. 04. 2008, 08:54:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Raptile621 - 22.04.08 08:53
jestli ono to nebude proto, ze v tomhle smeru nemame technologicky co nabidnout

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:53:14

Lea_Diaz: no jenže ono to takej malej chernobyl také muze bejt, a vůbec myslíš že USA by nám dovolila něco postavit na jejich území??? ne ani kadibudku s českou vlajkou natož toi toi, a to ani někde u amazonky

Adelmus

Adelmus | 22. 04. 2008, 08:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Lea_Diaz: ale nejde o to co to udela s nejblizsim okolim...pozvat si do zeme cizi vojsko bejva nakonec pro tu zem provar...

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:51:13

raptile621: a muzes mi prosimte rict ze ceho usuzujes ze je to nejvetsi blbost?!645!

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:49:50

nechapu, dnesni konzum se boji vseho, budete snad bydlet u nej, bude vam stinit na zahonek? nechte toho, delate jak kdyby nam tu meli stavet Cernobyl

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:49:46

No včera jsem já a hrstka další byla na diskuzi jsem pro radar xD a kritizovali jsme ho protože je to největší blbost co česká vláda může udělat ale stejně co tím dosáhnem? nějakáá diskuze na libku nic nezmění :(

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:48:49

se_ky:sry ale musim dohadovan pro tuto chvili ukoncit,ptze kdyz nebudu pracovat, nebudou vam fungovat mobilni telefony (ktere dle ruznejch studii taky maj ruzny vyzarovani a podobne tak nevim proc nebojujes i proti nim)

thevalheru

thevalheru | 22. 04. 2008, 08:48:17 | více příspěvků | napsat uživateli

seky - hele, nema smysl polemizovat o fci, kterou zastavas v armade. Faktem zustava, ze vyhrazeny materialy jsi v ruce nemel ani ty, ani ten zbytek, kterej u vas disponuje tak zarucene pravym infem a faktem zustava i to, ze 99% volicu nema o technicke strance veci ani anung a neni tedy nejmensi duvod, proc by meli mit nejakou rozhodovaci pravomoc... to je stejny, jako kdybys chtel referendum o danich...

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:47:00

se_ky: souhlasím..... celé je to byznys a je to plné lží..... zbalech prachy a je jim jedno co bude s brdama......jenom prachy!24!

Adelmus

Adelmus | 22. 04. 2008, 08:46:49 | více příspěvků | napsat uživateli

nevim esli je to tak jednoduchy,proste ano nebo ne...ptze za soucasnyho rozpolozeni sil i cesky zahranicni politiky trebas ano,ptze nam nezbyva nez spolehat na spojence..ale kouknu li se zpet je to prave to spatny..vic spolehat na sebe...mit armadu ktera bude schopna aspon na cas ceskou kotlinu uhajit,bohuzel od bily hory to nedala a kdo vi jestli to jeste kdy zvladne...nebo dalsi vec: trebas pro zakladnu nato (byt ji budou zastitovat americani) sem pro-jsme prece jeho soucasti,ale ciste americka zakladna je nepripustna..americani maj podobny zakladny v zemich kde valcili..kdybysme pred sedesati lety byli obsazeny amikama tak ji tu uz urcite mame..a taky bysme tu meli uz tech sedesatlet coca-colu a jeansy..pak by to bylo asi fer... ale takhle.. !935!!935!!935!

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:46:45 | více příspěvků | napsat uživateli

bikesek: prave proto ze kazdy to vedet nemuze, musim na to alespon nejakou formou upozornit... dokazat to je velice tezke, uz jen proto, ze jako prislusnik jsem k nekterym skutecnostem vazan bezpecnostni proverkou. Tudiz tohle nemohu...

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:46:40

se_ky:jo dyt ja rikam ze o tom toho moc nevim,ale kolik lidi k tomu ma pristup jako ty aby o tom mohly vedet to co tvrdis ze vis ty? rozhodne jich tu nebude mnoho...takze proste dle me je nazor na petici ci naky referendum uplne zcestnej...

s.h.a.r.k.a.s

s.h.a.r.k.a.s | 22. 04. 2008, 08:45:12 | více příspěvků | napsat uživateli

jamesinflames:naprosto souhlasim

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:45:08 | více příspěvků | napsat uživateli

thevalheru: brigadnici urcite ne, ale to me netrapi, jelikoz ja brigadnik nejsem.

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:44:38

se_ky:a to ze ty mozna vis ze je naky vyzarorovani jiny nez oni uvadej (dokaz to) jeste neznamena ze to vi kazdej...

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:44:26

http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/xbr.htm

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

bikesek: v tom pripade nechapu, jak muzes žrát ty keci o tom, ze zadny vyzarovani nehrozi. Ovsem i kdyz mas tenhle obor, myslim ze pracuju tomuhle asi bliz nez ty a trochu vic do toho vidim...

thevalheru

thevalheru | 22. 04. 2008, 08:43:35 | více příspěvků | napsat uživateli

seky - hele, vic jak ja toho vedet klidne muzes, ovsem hloda ve mne jista pochybnost, ze k vyhrazenym materialum se asi brigadnici nedostanou !428!

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:42:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Svatý Václave, vévodo české země, nedej zahynout nám i budoucím.....

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:42:04

se_ky:no tak ted si nam to dal...nic proti ale mam vystudovany to stejny !811!

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:41:13

jsem rozhodně proti radaru!!!!!!!!!...... je uplně na píču- zbytečnej......brdy budou zničeny....a nikdo nebere ohledy na názory občanů......Typické, vláĎooo české republiky

se_ky

se_ky | 22. 04. 2008, 08:40:20 | více příspěvků | napsat uživateli

thevalheru + bikesek : podivejte, ja mam vystudovany obor Elektronika, mikroprocesorova a vysokofrekvencni technika a automatizace. Momentalne pracuji u AČR (jeste par mesicu budu) a tudiz, mam pocit ze o tom vim mnohem vic nez vy dva dohromady a proto o tom take mluvim. Ver mi nebo ne, vykon a vyzarovani toho radaru je mnohonasobne vetsi nez se uvadi ve zprave, kazdy z nas tady to vi, ale media jsou silnejsi a navic nezavisly posudek je temer nemozny, jelikoz se ihned ztrati nebo pokrouti. Jsou v tom jen penize.

uživatel eliminován | 22. 04. 2008, 08:40:11

já si nemyslim, že celej radar je záležitost pouze Ameriky... už logicky, pokud je to část "globální" ochrany, musí o tom představitelé evropských států něco vědět... NATO, EU...všechno spolu souvisí, všude jsme, tak nemůžeme jen tak koukat...já neřikám že s radostí a slávou uvítám dělníky, ale rozhodně nejsem proti, abych kvůli něco organizoval a bojoval proti tomu...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarpeticemediumpodpiskongrespropagaceúvahaUSAjasnoČRpříteltlakpolitiktýdenrepublikahlatémavýsledekběhvelkysignál

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑