Diskuze a otázky - PROSÍM PORAĎTE MI - VÝPOVĚĎ... ..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:29:42 |

Ahojte... ..
potřebovala bych podat písemnou výpověď, mám domluveno s vedoucí že můžu odejít hned ale nevím jak to mám zformulovat, ve zkušební době jsem nebyla. Už jsem tam byla normálně zaměstnaná, poraďte mi jak to mám napsat, jsem z toho PAF... ..
Na internetu jsem našla sice mrtě příloh ale nevím která z nich je asi tak nejvhodnější.
Děkuji... ..

reagovat

V diskuzi je 88 příspěvků a shlédlo ji 777 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 21:00:16

Lenysek007: JO to vypada taky dobre tak snad jo :)

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:59:15 | více příspěvků | napsat uživateli

haterbreed: já si teda nemyslím že by právník studoval pět let na to aby uměl napsat výpově´d ...ten studuje důležitější věci !2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:57:45

jo nejlpeší je podat výpověď dohodou !511!!511!

hergot já za boha nepochopím lidi, co fušujou do věcí, kterejm nerozumí. Když budu mít doma problém s elektroinstalacemi, zavolám elektrikáře. Když se mi vysre auto, odvezu ho do servisu. Proč si každej myslí, že psát výpovědi, smlouvy a další věci je něco, co se dá jen tak vyčíst z knížky? Na právech se asi studuje pět let jen tak pro prdel !863!!863!!863!!863!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:57:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Lenule: jenže tohel neni ani na dohodu páč nemáš přesný datum..takže máš dvě možnosti..podat tu svouměsíční výpovědí a pak se popřípadě domluvit a odejít dřív..a nebo zatim nedávat nic, a až budš vědět datum sepsat dohodu..ale to je riziko, že si to šéfka rozmyslí a budeš muset pak další dva měsíce čekat.

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:56:37

komu neni rady tomu neni pomoci.Koncim pa

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:55:43

petulka.pohodarka: No jo, ale kapiš ja tu vypovedni lhutu dvou mesicu nemam, vedouci rekla, ze az si najdu praci tak muzu hned odejit tak to tam nemam treba nejak napsat bo ta lhuta tam není..

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:55:35

Lenysek : §51 řeší jenom ty lhůty...a i když to napíšeš 2x bude furt řešit jenom to...ale tak váš boj

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:54:17

Vypoved pracovniho pomeru podana zamestnancem
Zamestnavate:l ..... (nazev a adresa)
zamestnanec:(jmeno, prijmeni,bytem)
Zamestnana ve funkci :--.......
Podava podle § 51 zakoniku prace vypoved pracovniho pomeru zalozena na zaklade pracovni smlouvy skonci uplynutim dvoumesicni vypovedni doby dnem....
Soucasne navrhuji, umozni-li to provozni duvody, ukonceni pracovniho pomeru dohohou ke dni......
V Praze dne.......
Zamestnanec podpis........
Vypoved jsem prevzala, s dohodou souhlasim.....
Podpis zamestnavatele.......

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:53:41

Vypoved pracovniho pomeru podana zamestnancem
Zamestnavate:l ..... (nazev a adresa)
zamestnanec:(jmeno, prijmeni,bytem)
Zamestnana ve funkci :--.......
Podava podle § 51 zakoniku prace vypoved pracovniho pomeru zalozena na zaklade pracovni smlouvy skonci uplynutim dvoumesicni vypovedni doby dnem....
Soucasne navrhuji, umozni-li to provozni duvody, ukonceni pracovniho pomeru dohohou ke dni......
V Praze dne.......
Zamestnanec podpis........
Vypoved jsem prevzala, s dohodou souhlasim.....
Podpis zamestnavatele.......

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:53:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Lenule: ne jenom pán si tady mele svoje a nějak ho napadá že není jen jeden způsob..to co sem ti napsala já, ti poradí kdejakej personalista, protože i kdyby ti nakonec na tu dohodu nepřistoupili, tak ti stejně od toho dne (resp. od nového měsíce) běží dvouměsíční výpovědní doba...jenže pokud napíšeš pouze tu dohodu, kterou ti pak zaměstnavatel hodí na hlavu, tak můžeš psát novou výpověď....je to uplně jedno ani jedno neni špatně....

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:53:14

haterbreed: Já jsem se právě vyléčil...

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:53:10

Jinak ta dohoda o skončení pracovního poměru je §49

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:51:35

Rozdil to je, už třeba v té výpovědní lhůtě. Ale řešte si to dál a já na chvíli odcházím. Každopádně "Výpověď dohodou" by mohla docela dobře být neplatná pro neurčitost právního úkonu dle OZ, jelikož jde o kombinaci dvou neslučitelných PÚ.

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:50:48

Attorney: Tak jak to ma byt teda? JA vubec nevim tady pises ze tu co mi poslala petulka je zase spatne tka ja jsem z toho jelen a celta jsem nekde, ze se tam nema psat dohodou kdyz mi rekla az si najdu praci tak bez a jdes..

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:50:39

právní služby zdarma neposkytuju !27!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:50:36

!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:50:06

Lenysek: Ano. A to co já se snažím říct je, že neexistuje NIC jako VÝPOVĚĎ DOHODOU. Viz § 48 ZP. Najděte si to vy, co jste sežrali všechnu moudrost a pak mi řekněte, kde se tam píše, že PP je možné skončit "VÝPOVĚDÍ DOHODOU".

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:49:54

Tak v tom pripade to mame obe dve blbe napsanou vypoved :D Co budeme delat petulka.pohodarka?

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:49:37 | více příspěvků | napsat uživateli

a můžeš mi říct jakej je v tom rozdíl že dá výpověď kde bude mít návrh dohody ? je to naprosto stejný ty inteligente

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:48:18

Ano, pán je odborník. Proto šel na právnickou fakultu. Ale vy jste jistě chtyřejší !650!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:48:04

Vzdyt ja ji mam taky dohodou!Fakt to je jako kdyz se bavi blbej s hluchym !2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:47:13

petulka.pohodarka:Noo to vis no, chlap no, co muzeme cekat, ze? !2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:46:44

Výpověď je NĚCO JINÉHO než co chce lenule. Ta chce DOHODU !726!

To mám za to, že jsem chtěl pomoct zadarmo. Naposled.

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:46:38

§50 je výpověd obecně a §51 jsou lhůty, konec debaty

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:46:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Lenysek: já taky..ale všichni sme asi naprostý blbci jen tady pán je odborník...!2!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:45:30

je to §51 to vim na 100% !5! mam ji pred sebou podepsanou !5!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 4. 03. 2008, 20:44:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano..je tam výpovědní doba dva měsíce ale zaměstnanec či zaměstnavatel může navrhnout ukončení dohodou...tzn. podá klasickou výpověď a navrhne tam ukončení dohodou k určitému datu...

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:44:40

Tak 50-51 je fakt výpovědě, porušení kázně je 55

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:44:28

petulka: Nevím jak o studiu, ale o právu zcela jistě ne. !726!

uživatel eliminován | 4. 03. 2008, 20:43:26

Udělej to jako já pošli šéfika do řitě a žádnou výpověď nebudeš muset ani dávat a je úplně jedno jestli seš tam zaměstnaná nebo jen brigádu
A tomu věř to je vlastní zkušenost!1259!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

mámavýpověďdobapřílohavedoucímrťinternetahojte

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑