Diskuze a otázky - Prohra Dobra nad Zlem.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 21:10:52 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nevím kde začít,asi tam odkud by měl každý sám od sebe, tento rok měl být konec světa, někdo by řekl že není, ale já tvrdím že tento rok je právě ten přelom pomyslného konce, řekl bych ,,Dobrého a Spravedlivého Světa,,. Tohle martirium se táhne už dlouho každý den je to horší a horší ale momentálně je to ,,Konec,, Dobro prohrálo nad Zlem, Slušnost nad Arogancí, Skromnost nad Namyšleností atd. Je to vážně konec, stačí se podívat jen kolem sebe všichni se zajímají jen o Namyšlené Superhrdiny,krása,bohatství,namyšlenost,sebevědomí to jsou vlastnosti které jsou dnes IN, a OUT jsou hnusota,chudost,skromnost,poctivost,víra v něco víc než jen v Moderní Namyšlený Svět, no není tohle ,, Konec Světa ,, ?

reagovat

Není tohle ,,Konec světa?,,

V anketě hlasovalo celkem 9 uživatelů

V diskuzi je 221 příspěvků a shlédlo ji 2432 uživatelů .

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:19:11 | více příspěvků | napsat uživateli

* lukin1.1

ne ale víš znám pár takových co mi zničili život, sebrali mi holčinu, sebevědomí, ponížili mě, a všude ukazují jak oni jsou dokonalý a nejlepší na světě a jaká ty jsi nula, víš co bych jim přál, to aby se jim stalo to co mě aby také tolik klesli aby je všichni srazili na kolena tak jako mě, aby si uvědomili jaké to je když ti někdo vezme skoro vše co v životě máš.

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:16:48 | více příspěvků | napsat uživateli

* seashepherd

Já se spíše bojím že naše děti už neuvidí ani tu Zoo

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:16:16

> kolomaz2
A co s tím chceš dělat ? Chceš jim namířit kulometem na hlavu a zařvat na ně: "Tak a od teď budeš konat dobro, svině !" ? !996!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 04. 2013, 22:16:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> kolomaz2 na to nepotřebuji být něčím takovým, abych věděl, jak to chodí !876!

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 22:15:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> kolomaz2 to je jasný. něco se dělat musí. jinak se ty kurvy přemnoží a jsme v prdeli !24!.
naše děti už uvidí slona leda tak v ZOO!20!

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:14:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Reditel_zemekoule

Ty jsi Bůh?

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:13:41 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd

to je pravda, ale bude nás míň a míň, vždyť víš jak to je, jeden můj kamarád mi říká stím nic neuděláš, ale to je ten špatný přístup, nic nedělání.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 04. 2013, 22:13:07 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! v zájmu dobra společnosti je potřeba pár jedinců obětovat, někdy i víc než "pár" !876!

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:12:16 | více příspěvků | napsat uživateli



lukin1.1

máš pravdu že je to na každém ale svým jednáním způsobují problémy mnoha lidem

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 22:10:47 | více příspěvků | napsat uživateli

někdy je těžký rozeznat dobro od zla. ale dobří lidé to dokážou.

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:10:43

> kolomaz2
Ty bys taky pořád jenom s něčím bojoval... !1195!

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:09:31

> kolomaz2
Co je správné a co ne, na to není žádná příručka. To je na každým, aby si to stanovil podle sebe - co mu přijde správné a co ne.

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 22:08:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> kolomaz2 jenomže to máš těžký. bud budou ty nemoci, nebo vyhynou sloni !24!

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:07:35 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd

to také, ale konkrétně jsem měl namysli ochrana před nemocemi, mnoho lidí se před nimi nemůže chránit, ale kdyby se to nějako podařilo zajistit, nemuseli by se jak jsi ty říkal tolik šířit světem.

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:06:13 | více příspěvků | napsat uživateli

lukin1.1

to je ten problém nikdo se zlem nechce bojovat protože to mnoha lidem přijde správné, ale to není o válce to je o životě, o jeho podstatách, jací jsme my lidé jak hloupě a bezmyslně se někdy chováme kam až jsme schopni zajít.

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:04:45

> lukin1.1
Tak to se potom nedostanem do pet de dimenze

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:04:12 | více příspěvků | napsat uživateli

* lukin1.1 |

Superman nejsem ani Iron Man nebo Thor, ale jak si sám řekl dobro se prolíná s dnešním světě mnoho se zlem, a proto je důležité umět rozeznat co je správné a co naopak špatné, ale mnoho lidí je nerozvážných činní věci aniž by si uvědomovali jejich následky.

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 22:03:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> kolomaz2 myslíš ochrany slonů?

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:02:24

Btw. ještě k tomu názvu diskuze - nevěděl jsem, že zlo s dobrem vede nějakou válku. !1217!

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 22:01:38 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd

máš pravdu co se týče těch nemocí, ale tady je třeba aby se lidé proti nim nějak bránili, chci říci aby nedocházelo k jejich zrodu, což je asi těžké, protože nemoci jsou stále nové a nové, ale i tak mám pocit že by na tom svět mohl být lépe kdyby se něco dělalo ohledně té ochrany.

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 22:01:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> op_po na tom něco je. že kdyby nebyly zbraně, tak že by se válčilo hůř. ale bojím se, že at budeme vyrábět cokoliv, tak že nás to zničí.

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 22:00:34

> kolomaz2
A ty to dokážeš, jo ? !1156! Tak to jsi asi Superman. Ono se to totiž dost prolíná - zlo s dobrem. !818!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 04. 2013, 21:59:44 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! kafráním o tom se ještě nikdy nic neudělalo !876!

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 21:59:44

> op_po
Což je vlastně dobře.

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 21:59:29 | více příspěvků | napsat uživateli

* lukin1.1

to nevadí každý to nějak cítíme, to je právě problém mnoha lidí, že nedokáží oddělit dobro od zla a naopak zlo od dobra.

seashepherd

seashepherd | 11. 04. 2013, 21:59:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> kolomaz2 ale tak já je neodsuzuju. jen mi to tak nějak vadí mín, když je AIDSu víc v africe a když v Číně mají tu ptačí chřipku. to nemůže být náhoda. ale o tom tu radši psát nebudu, protože to neumím dobře vysvětlit a lidi mě většinou nechápou. to prostě každej musí najít v sobě, nebo je definitivně na straně zla a řítí se do zkázy !31!

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 21:58:31 | více příspěvků | napsat uživateli

* op_po

ano je to možné

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 21:58:27

> kolomaz2
Mi hlavně přijde úsměvný to dělení - dobro vs. zlo.

uživatel eliminován | 11. 04. 2013, 21:57:46

> kolomaz2
Dle meho kdyz lide na sebe budou zli a budou valcit, vyrabet zbrane atd tak se zachvili znicime :)

kolomaz2

kolomaz2 | 11. 04. 2013, 21:57:26 | více příspěvků | napsat uživateli

* seashepherd

a marihuanou žádné zkušenosti bohužel nemám, možná bohudík, těžko říci

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

konecdobrézléroksvětdenprohrasuperhrdinakrásadobronamyšlenostpřelomslušnostmartiriumaroganceskromnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑