Diskuze a otázky - Proč vlastně lidé chodí na vysoké školy?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 20. 07. 2011, 20:48:40 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mám takovou teorii, že pokud je člověk schopný a nemá touhu stát se právníkem a nebo operovat lidi, tak vysokou školu v podstatě k ničemu nepotřebuje.

Podle mého názoru 80% studentů vysokých škol, chodí na vysoké školy hlavně proto, protože nevěří sami sobě a celkově cítí, že nejsou v ničem dobří, nemají žádný skill a diplom pro ně znamená, alespoň částečnou útěchu a naivní jistotu, že v budoucnu neskončí, jako prodavačky v Albertu.

(btw, z těch 80% procent je podle mého názoru 75% žen .. náhoda?)

reagovat

V diskuzi je 760 příspěvků a shlédlo ji 10533 uživatelů .

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 20:52:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> NoFear_NoFuture 1.) "dostat se na sociologii je těžší, než dostat se na medicínu" - Kinman_Doriana tu psal, že je těžší dostat se na medicínu - né já. !1!

2.) Pod pojmem "číst mezi řádky" si já představuju to, že když napíšu nějaký text, tak druhá strana si ho přečte, zkusí pochopit co tím textem chci říct a jak to myslím a nakonec z toho odvodí nějakou relevantní odpověd. Omluv mě, ale pro mě není relevantní odpověd to, když mě v první větě dotyčný(á) urazí a v druhé napíše odpověd na uplně něco jiného a nebo to, co si sám upraví podle sebe. (tomu se neříká fér diskuze, ale já to chápu - JSME NA INTERNETU)

3.) "ty tady dostáváš fakta" - bohužel, jediná fakta jsem dostal maximálně od tebe .. od uživatele Kinman_Dorian jsem se dočkal pouze jedné statistiky počtu přihlášených a odmítnutých na práva na Karlově Univerzitě a od Lixx jen to, že když byla na promoci, tak to bylo vážně super - Tomu ty říkáš fakta?

4.) "diskuze cos zavedl by byla zajímavá, kdybys jí uměl korigovat." - zajímavá by byla pouze tehdy, pokud bych dokázal ignorovat uživatele po prvních osobních výpadech.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 20:43:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> StarBwoy ANO - KONEČNĚ - NĚKDO - KDO - POCHOPIL - CO - SE - VÍCEMÉNĚ - SNAŽÍM - CELOU - DOBU - PSÁT!!

uživatel eliminován | 22. 07. 2011, 18:45:43

Vysoka skola by mela byt hlavne prinos pro tebe pokud se o obor ve kterem se rozhodnes studovat opravdu zajimas, VS ma dnes opravdu kazdy blbec ale jen malo kdo umi sve vedomosti po jejim absolvovani prodat, za vsechno si tedy muzes sam.!647!

NoFear_NoFuture

NoFear_NoFuture | 22. 07. 2011, 18:31:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac Tak to tady pročítám, a zjistím, že > Kinman_Doriana neumí číst mezi řádky, viz. "podle tvých reakcí si vlastně ani pořádně nepochopil co se touto diskuzí snažím říct", já neumím číst mezi řádky, Lixx neumí číst mezi řádky, a ještě se poŕád hádá, potvora jedna. A nikdo jinej už tady neni :-O Navrhuju tedy procedurální změnu, a to "vyjadřuj se tak, aby nebylo potřeba číst mezi řádky". Myslím, že pak se domluvíme! !1!

NoFear_NoFuture

NoFear_NoFuture | 22. 07. 2011, 18:13:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Tady to ještě jede?! :O
> DzejkobDeRastignac Proč bych měl číst mezi řádky. Číst mezi řádky = domýšlet si = budu deformovat to, co se mi snažíš sdělit. Já právě naopak účelně nečtu mezi řádky, a pracuju jenom s tím, co píšeš. A jek tak mimo - dostat se na sociologii je těžší, než dostat se na medicínu :D (z hlediska počtu přijatých/počtu přihlášených). A co se onoho obvinění tě z frustrace týče, mezi řádky jsem vyčetl (:D), že zatímco Lixx z tebe má velmi účinný zdroj zábavy, tak ty se do krve dohaduješ, i když už tu hádku projels asi tak 300 příspěvků zpět. Pointa je, že z tebou se není o čem dohadovat, ty tady dostáváš fakta, a odbouráváš je tvými domněnkami (jak už jsem jednou poznamenal). Což chápu, že může být některým zainteresovaným jedinců typu "brunetka s bakalářem" docela k smíchu no :f Aby sis nemyslel, že tě haním, tak ta diskuze cos zavedl by byla zajímavá, kdybys jí uměl korigovat. To chce trochu toho tvýho skillu.
> -Lixx- To máš pravdu! Kdybys potřebovala vymyslet nějakou ďáblovinu, též to zmáknu (i bez VŠ z pekelnictví !1! )!

k.a.c.e.e.n.k.a

k.a.c.e.e.n.k.a | 22. 07. 2011, 18:06:07 | více příspěvků | napsat uživateli

potřebuje, třeba kvůli tomu, aby nemusel poslouchat v práci nějákýho idiota, jen proto, že ten idiot VŠ má,jako se to stalo mně !20! ale souhlasím,že dosažené vzdělání rozhodně inteligenci nezaručuje ani neznamená !1298! > DzejkobDeRastignac

kuncenzek

kuncenzek | 22. 07. 2011, 16:59:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac: mě spíš zaráží jací idioti se na ty vysoké dokážou hlásit někdy! No a to je vše co jsem měla na srdci !1358!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek jo, tak u technicky zaměřených oborů, to tak asi je, no ..

kuncenzek

kuncenzek | 22. 07. 2011, 16:29:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac: Třeba brácha říkal, že největší chyba je myslet si, že jakákoliv vysoká zajistí lepší budoucnost. Sám si vybral vysokou ( Technickou v Brně), kdy už během studia jim chodili do školy manažeři firem, popř. měli nabídky práce na nástěnkách, hlavně pokud skončí už jako bakaláři.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:18:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek a jaké důvody ti uvádějí?

kuncenzek

kuncenzek | 22. 07. 2011, 16:13:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac: Já tohle nesoudím podle toho jací ti lidé jsou, ale jaké důvody mi uváděli.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:10:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek No vidiš, ale taky je to o tom, z jakého úhlu pohledu se na to koukáš.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:10:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Wejlova ano a to je právě ten špatný důvod odchodu na vysokou. A pokud to někdo brání, musím s ním prostě nesouhlasit.

kuncenzek

kuncenzek | 22. 07. 2011, 16:08:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac: Já znám docela dost lidí co jsou nebo byli na vysoké škole.

Wejlova

Wejlova | 22. 07. 2011, 16:07:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Podle mě se jim spíš nechce dělat těžká a špatně placená práce. Tak si raději udělají nějakou tu vysokou a budou doufat, že se chytnou u dobré společnosti,firmy a skončí v kanclu se stupidní prací za nehorázné peníze !893!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:07:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek protože si málo poznala.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 16:06:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Lixx- pokud tuto diskuzi bereš jako nějaké soupeření, tak já s tím nezačal. !5!

uživatel eliminován | 22. 07. 2011, 15:50:14

> Kinman_Doriana nechápu, proč se s ním ještě zahazuješ...jeho pidi mozeček nemůže tvé příspěvky pochopit...musel bys mu to velmi pomalu odhláskovat a stejně si nemyslím, že by to pochopil. Ale komedii tu dělá slušnou!811!blbý, že si svou trapnost vůbec neuvědomuje!2!blbí jsme my všichni okolo..hlavně ti s diplomem !!811!

kuncenzek

kuncenzek | 22. 07. 2011, 15:30:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Na vysoké nejsem, ale tohle si určitě nemyslím.

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 15:28:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova no jó no, však znáš to .. já vám ještě ukážu! !2!

uživatel eliminován | 22. 07. 2011, 15:27:22

Je to votázka vkusu,mě se Králík v roli intoše líbí skoro tolik jako s růžovejma ušima na vesnické diskotéce na koupáku v Nosislavi..!33!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 07. 2011, 15:04:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kinman_Doriana já studoval elektro, mašiny jsem se učil až když jsem byl na dráze, tam mě aspoň na kurzech řekli, co kde jak funguje a jaký jsou tam závady a co s tím popřípadě dělat a dali nám k tomu nějaký papíry... v klasický škole si všechno musíš zaplatit a stejně dostaneš hovno !876!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 15:02:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kinman_Doriana No mě spíš hlavně přišlo, že podle tvých reakcí si vlastně ani pořádně nepochopil co se touto diskuzí snažím říct a o čem chci diskutovat.

Nedokážeš psát k věci a nechápeš co ti dotyčný píše - To je tvůj hlavní problém. A pokud něco nepochopíš, tak to ve výsledku svedeš na druhého, že to špatně napsal, aby si nepřiznal, že vlastně nechápeš slova a věty navzájem navozující.

A pokud teď píšeš o mé "maturitě", tak v tom případě to stejné mohu říci na tvoje "diplomy", protože vím, že je stejně pouze takové bezpředmětné kopání okolo.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 07. 2011, 14:54:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac
ja jsem naprosto v klidu, obcas jsme se u tech tvych blabolu zasmal, obcas jen nevericne ziral a rikal si: dneska tu maturitu ma fakt kazdej... no i kdyz tobe to trvalo docela dlouho a celkem i chapu proc.

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 07. 2011, 14:53:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
to víš, každej nemůže být strojvedoucím.. !585!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 14:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kinman_Doriana "Logika a schopnost argumentace ti nic nerika" - chtělo by to asi najít někoho nestranného, protože já mám takový pocit, že s tím máš naopak problém ty.

Zkus si tuhle diskuzi přečíst třeba za týden, až trošku vychladneš a třeba ti to dojde, kde si udělal chyby.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 07. 2011, 14:52:11 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! njn, každej je v týto zemi právníkem a proto to tady tak vypadá !876!

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 22. 07. 2011, 14:50:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kinman_Doriana ano a já ti argumentoval tím, že na právech je nátřesk proto, protože jsou vytvořeny menší kapacity než u jiných oborů (a zrovna u té statistiky co si mi posílal je ten nátřesk takový, protože se jedná o Karlovu Univerzitu ..)

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 22. 07. 2011, 14:49:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> DzejkobDeRastignac založit odborný školy je těžší, pač potřebuješ lidi, kteří nejenže o tom ví první poslední, ale dokáží ostatní naučit jak co a kde funguje a odstraňovat závady, a právě to poslední, mě veškole nikdy nenaučili, a když jsem se jich ptal, jak na to, tak jen řekli "sprav to".
sorry, ale to jsou učitelé nahovno !876!

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 22. 07. 2011, 14:48:38 | více příspěvků | napsat uživateli

no nic, uz me nudis..

předchozí | 0 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑