Diskuze a otázky - Proč to vzdáváte?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Zpsilonka

Zpsilonka | 15. 05. 2007, 07:23:10 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Včera tady byla podobná diskuze a myslím si, že v ní padaly zajímavé názory, proto bych byla ráda, aby se obnovila a my v ní pokračovali!!!!
Proto se ptám, co si myslíte o sebevraždách? Je to pro vás něco jako zadostiučinění, zbavení se odpovědnosti a těžké a bolestivé pravdy nebo si myslíte, že je to nehumání jak vůči rodině, tak vůči lidem kolem a že život stojí za to žít až do konce?
Prosím vynechte příspěvky, které s tímto tématem nemají nic společného!

reagovat

V diskuzi je 255 příspěvků a shlédlo ji 1836 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Angel_for_you

Angel_for_you | 19. 01. 2008, 21:01:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak nejdriv vas Vsechny zdravim a jak se mate.No nebudu vas tim zdrzovat jen sem vam chtela ric ze mam novi Libko pro lidi kteri potrebujou poradit s rodinou nebo s prateli.Vim neni mi jeste tolik abbych vam tady mohla vsem neco vypravet ale strasne rada pomaham lidem Tak se nebojte a napiste budu rada a urcite odepisu pa. piste na:Angel_for_you nebo na icq:380316936

Olowathor

Olowathor | 15. 05. 2007, 19:21:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím, že to bylo i v Černých baronech...kde se borec chtěl oběsit kvůli tomu, že dostal kopačky na Vánoce, ale urvala se s ním větev...Já bych do toho taky nešel, kvůli nikomu a ničemu...vždycky se dá v životě najít něco hezkého...a navíc, taky si člověk musí uvědomit,že se mu to nemusí podařit a pak by mohl strávit i několik desetiletí jako mrzák, který to už skončit sám nedokáže!726!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:15:39

Jopa: Nespoléhej na chápavost davu,radši se včas distancuj a uvědom si,že jejich zábavy nejsou pro tebe,jejich sračkový tužby jsou jen pro ně .....je to těžký,ale buď rád,že tě vzali mezi sebe a nepleť se mezi ně.. !1309!!1309!!923!!923!!898!!873!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:11:37

junglyy- není nikdo kdo by nikomu nechyběl!!!!!1190!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:10:20

To bych nedokázal,to by bolelo !492!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:07:24

smutny co!446!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:07:06

NEVIM JESTLI BYCH NEKOMU CHYBELA ALE KULI SOBE BYCH NESKOCILA

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 19:05:57

zajímavě jste to téma tady rozpitvali..myslíte, že by to šlo ještě víc a z jiných pohledů?

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:57:14

já bych neskočil kuli holce ani s patníku (příklad)!1228!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:44:30

Lukii-ZX3 ... hm... je pravda, ze to byla JEHO karma, ne tvoje

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:37:20

já bych to vůbec neřešil.....kdo je takový blbec že by něco takového udělal, tak ať to klidně udělá.....

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:34:54

YOPA .. mír má smysl

YOPA

YOPA | 15. 05. 2007, 10:33:31 | více příspěvků | napsat uživateli

co se zdravých lidí týče, je to ubohost i když pokud je někdo opravdu chytrý, je tu prakticky sám a to není nic moc, takže i to se dá pochopit. U nemocných lidí to nemá nikdo právo soudit. Nikdo totiž ani netuší, co se jim v těch hlavách honí...
ps: život je boj a bojovat má smysl!12!

Tullamorinka

Tullamorinka | 15. 05. 2007, 10:31:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Landriel: souhlasím s Tebou

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:30:13 | více příspěvků | napsat uživateli

miss: s tímhle pokrytcem ne, to máš pravdu !1!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:29:51

Nemá cenu s něčím takovým machrovat, ani v jednom ani v jiném směru. A v jedné moudré knize se píše něco jako "nesuďte, abyste nebyli sami souzeni"...

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:29:44 | více příspěvků | napsat uživateli

sea: ty jsi ten, kdo tu machruje s rádoby chytrýma prognozama !5!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:29:29

cum_na_me nemá cenu se nervovat

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:28:56 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd - 15.05.07 10:21 více od seashepherd ignorovat
problém je trochu jinde ... už v samotném principu, jak funguje příroda.
kazdej z nás je proste experiment ... a některej je míň funkční .. a tak se ho příroda zbaví.
bud chcípne sám na nedostatek jídla apod. ... a nebo svoji neuspesnost neunese psychicky.
kazdopádne takoví tvorové tu budou vzdycky a nikdo s tím nic nenadělá.
a vzdycky budou umírat.
a asi jim ani nikdo není povinen pomáhat (kromě jejich nejbližších), protože je to v podstatě vzpírání se přírodním zákonům.
a stejně je nejde zachránit všechny

A pak kdo tu machruje jak všechno ví všechno zna !5!

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:28:14

cum_na_me .. nevztekej se. tys tu s tím zacal machrovat!5!

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:27:13 | více příspěvků | napsat uživateli

sea: debile...na co si tu hraješ? Takovej všeználek co? S těma tvýma argumentama jdi do háje, to bude vůbec nejlepší

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:26:02

cum_na_me ... jo. zato ty más super kvalifikaci, kdyz jste to dokázali takhle podelat.
to jo !2!

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:23:50 | více příspěvků | napsat uživateli

sea: fakt mě bavíš...nesuď když se ti nikdo ve vaší rodině neoběsil ani nijak jinak nezabil. Evidentně o téhle problematice víš prd

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:23:47

seashepherd to jestli to funguje nebo ne někdy nemusí hrát vůbec roli ...

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:22:25

cum_na_me .... asi něco ve vaší rodině nefunguje tak, jak by mělo

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:21:36

problém je trochu jinde ... už v samotném principu, jak funguje příroda.
kazdej z nás je proste experiment ... a některej je míň funkční .. a tak se ho příroda zbaví.
bud chcípne sám na nedostatek jídla apod. ... a nebo svoji neuspesnost neunese psychicky.
kazdopádne takoví tvorové tu budou vzdycky a nikdo s tím nic nenadělá.
a vzdycky budou umírat.
a asi jim ani nikdo není povinen pomáhat (kromě jejich nejbližších), protože je to v podstatě vzpírání se přírodním zákonům.
a stejně je nejde zachránit všechny

a hlavně .... budoucnost počítá jen s těma, co se dokážou adaptovat a přežít.

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:17:00

seashepherd a tak sem to i myslela s tím sobectvím ....
jinak že blízcí vždy vědí není pravda asi si to nezažil

cum_na_me

cum_na_me | 15. 05. 2007, 10:16:58 | více příspěvků | napsat uživateli

sea: jo? stalo se ti to někdy? Mně totiž jo a stejně jsem já ani zbytek mé rodiny nepostřehli, že se mu něco děje

Tullamorinka

Tullamorinka | 15. 05. 2007, 10:16:31 | více příspěvků | napsat uživateli

cum_na_me: to je ale asi jen jeden z milionu ...
... ano problem je na obou stranách jak na okolí že neumí nebo nevědí jak pomoct a i účastníkovi že vše vzdá ... nikdy není tak zle aby nemohlo bejt ještě hůř

uživatel eliminován | 15. 05. 2007, 10:16:00

cum_na_me nemohli ...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pravdarodinadiskuzeživotzbavenínehumánínázorkoneczadostiučiněnípříspěvektémaodpovědnostsebevražda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑